Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
118. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr og samlet avancement!

    43 36.44%
  • FC København Sejr, men samlet nederlag!

    15 12.71%
  • Uafgjort!

    27 22.88%
  • FK Vardar Sejr!

    33 27.97%
Side 10 af 12 FørsteFørste ... 789101112 SidsteSidste
Viser resultater 136 til 150 af 172

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Romme : er du bif Troll ?
    Nej overhovedet ikke MadsEmil

    Har været fan siden jeg var 10 år. Dvs. siden 2000 :)

  2. #137
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Nej, tror bare det er sådan han er. Jeg lagde først mærke til det i forbindelse med Ajax-kampene og det er ikke blevet bedre siden.
    Hvad mener du dog med det Kenney??? Er dette her ikke er forum hvor det er tilladt at ytre sine holdninger også selvom det tydeligvis tøsefornærmer visse folk`?

  3. #138
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    471

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Hvad mener du dog med det Kenney???
    Han mener, at du ikke er saglig at høre på. Havde du ikke hjernekapacitet til at regne det ud?

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #139
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Hvad af det jeg skriver er ikke sagligt mener du?

    Du mener måske det er sagligt at andre brugere antyder at man skal hade BIF og man ikke må ærge sig over at BIF og andre danske hold smider point således at vi fra næste sæson skal igennem 4 kvalrunder til CHL og ikke de nuværende 3?

    Hvis du mener at man kan kalde for sagligt, så forstår du ikke begrebet sagligt. Det er jo dybt latterligt at man ikke kan udtrykke sin mening om sådan noget på dette her forum, uden at visse folk bliver tøsefornærmet over det.
    Sidst redigeret af Romme : 09.08.17 kl. 19:42

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #140
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Hvad mener du dog med det Kenney??? Er dette her ikke er forum hvor det er tilladt at ytre sine holdninger også selvom det tydeligvis tøsefornærmer visse folk`?
    Jaaaa. Ytringsfriheds-argumentet. Altid starten på en FORRYGENDE debat...

    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #141
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Det gøre den jo lige præcis netop ikke søde ven. Syntes du skal tjekke op på den endelige rangliste fra sidste sæson der så vil gælde fra næste sæson. Der blev deres nederlag bla. medvirkende til at vi lige præcis ikke nåede forbi Rumænien og derfor skal igennem 4 kvalrunder for at nå CHL. Du kan hade Brøndby så meget du vil, det ændre bare ikke på at deres nederlag bla. er medvirkende til det der. Du er meget snæversynet og tydeligvis fanatiker tankende til det rystende. Tag du ud på Peter Bangs Vej og spørg hvilken som helst FCK'er du kan få fat i, om det ikke ville havde været rart hvis man undgik 4 kvalrunder.

    Som sagt er jeg pisse ligeglad med BIF og jeg elsker når de taber, bare ikke når det går udover vores (FCK) seedninger. De går jo og ødelægger det for os!
    Min kære unge ven ...

    jeg er formentlig yderst snævertsynet, og fanatiker mere end bare tangerende det rystende, men jeg altså stadig ikke sikker på, at du har forstået præcis hvad du taler om.

    Det er stadig ikke noget, der påvirker vores seedning mere end nogle mikroskopiske decimaler, at Brøndby taber i kvalen.

    Vi ryger ikke fra seedet til useedet af den grund, fordi en sejr til dem ikke giver mere end en lillebitte forskydning på landekoefficienten, der i sig selv er en lille del af holdkoefficienten. Og som fra næste sæson fjernes fra holdkoefficienten, så nederlag til BIF påvirker vores seedning med 0.000 points.

  10. De følgende 11 brugere er enige:

  11. #142
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Sikke en tone herinde til aften. Jeg håber snart på noget transfernyt, så vi alle sammen kan forblive gode venner.

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #143
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Min kære unge ven ...

    jeg er formentlig yderst snævertsynet, og fanatiker mere end bare tangerende det rystende, men jeg altså stadig ikke sikker på, at du har forstået præcis hvad du taler om.

    For at vi som mestre er tvunget til at spille 4 kvalrunder for at komme i ChL i denne eller i næste sæson, skulle vi være røget ned som nr. 46 på UEFAs rangliste og bl.a. overhales af Liechtenstein, Island og Luxembourg.

    Så hvis jeg tager ud på Peter Bangs Vej og spørger om det ikke ville have været rart at undgå fire kvalrunder, får jeg formentlig et undrende blik eller to.

    Og så, med frygt for at gentage mig selv: Det er ikke noget, der påvirker vores seedning mere end nogle mikroskopisk mikroskopiske decimaler, at Brøndby taber i kvalen. Og fra næste sæson påvirker det vores seedning med 0.000 points.

    Nej du er galt på den ven. Det er det der er hele problemet med dig. Følger du ikke med?? Der er strukturændring for CHL og EL næste sæson. For alle der har interesse, tjek dette link ud: https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert...sList2018.html Her kan man jo netop se, at fordi visse hold ikke magtede at vinde visse kampe sidste sæson, så forblev vi snævert på 18 pladsen og skal derfor lige netop igennem 4 kvalrunder. Så nej ven, du følger ikke med og er helt galt på den!

  14. #144
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Nej du er galt på den ven. Det er det der er hele problemet med dig. Følger du ikke med?? Der er strukturændring for CHL og EL næste sæson. For alle der har interesse, tjek dette link ud: https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert...sList2018.html Her kan man jo netop se, at fordi visse hold ikke magtede at vinde visse kampe sidste sæson, så forblev vi på 17 pladsen og skal derfor lige netop igennem 4 kvalrunder. Så nej ven, du følger ikke med og er helt galt på den!
    Du har helt og aldeles ret. Jeg har slettet alt om adgangslisten til 2018/19-turneringen, for jeg tog helt fejl, og var slet ikke opmærksom på udvidelsen af Q1 i den sæson.

    Så jeg bøjer mig selvfølgelig for faktum: Mesteren fra Danmark får som udgangspunkt endnu en runde på vejen mod Champions League.

    Og nu vil jeg så bare gerne høre, hvordan Brøndbys nederlag har påvirket Københavns seedning på nogen håndgribelig vis, både aktuelt og når landekoefficienten fjernes fra klubkoefficienten?

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #145
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Du har helt og aldeles ret. Jeg har slettet alt om adgangslisten til 2018/19-turneringen, for jeg tog helt fejl, og var slet ikke opmærksom på udvidelsen af Q1 i den sæson.

    Så jeg bøjer mig selvfølgelig for faktum: Mesteren fra Danmark får som udgangspunkt endnu en runde på vejen mod Champions League.

    Og nu vil jeg så bare gerne høre, hvordan Brøndbys nederlag har påvirket Københavns seedning på nogen håndgribelig vis, både aktuelt og når landekoefficienten fjernes fra klubkoefficienten?
    Det er da så logisk. Var man gået videre i sidste sæson så var DK rykket op på listen. Det kunne også have været FCM eller Sønderjyske. Det ændre ikke ved vores point nej, men det ændre da så sandelig på at vi skal ud og spille 8 kampe for at komme i CHL i steder for de nuværende 6. Det er alt andet lige forstyrrende efter min mening. Men lad det ligge - sket er sket.

  17. #146
    Tilmeldingsdato
    Aug 2014
    Indlæg
    13

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    I snakker forbi hinanden drenge. Smølle mener FCK's seedningspoint og Romme DK's? Correct me if im wrong. Og når det så er sagt mindes jeg ikke FCK nogensinde er røget ud i første runde? Bortset fra i år, husker jeg altid første runde som walkovers - mod hold som Crusaders og lignende. Derfor har det vel ikke den store betydning? Omend den korteste vej selvfølgelig er at foretrække

  18. #147
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    At vi skal i gennem en 1. kval runde giver os jo bare større mulighed for at blive spillet sammen og undgå nogle af truppens børnesygdomme til nogle af de senere og vanskeligere kampe. Kan man så tanke lidt selvtillid ved at gå videre samlet 10-0, så er det jo bare win-win!

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #148
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Det er da så logisk. Var man gået videre i sidste sæson så var DK rykket op på listen. Det kunne også have været FCM eller Sønderjyske. Det ændre ikke ved vores point nej, men det ændre da så sandelig på at vi skal ud og spille 8 kampe for at komme i CHL i steder for de nuværende 6. Det er alt andet lige forstyrrende efter min mening. Men lad det ligge - sket er sket.
    Hvad med de point, vi indtjener ved at spille en ekstra kvalrunde? De gavner jo både landekoefficienten og vores egen seedning, så de er vel at foretrække frem for BIFs point. Jeg har i øvrigt ikke noget imod den indledende kvalrunde. Som andre har nævnt, er det jo bare et par ekstra - på papiret - nemme træningskampe, hvor der rent faktisk er noget på spil. Det kan vel ikke skade holdet, og så er det en hyggelig, ekstra europæisk kamp i Parken for tilskuerne. Det passer mig fint (hvis jeg i øvrigt er kommet hjem fra sommerferie på det tidspunkt).

    Men alt det er jo faktisk irrelevant i diskussionen, for I snakker pragmatik vs. følelser, så I vil aldrig kunne mødes. Mit gæt er, at Smølle, jeg og sikkert mange andre herinde også ville foretrække, at Brøndby crashede hårdt europæisk hvert år, selv hvis det kostede endnu mere i det europæiske regnskab, end det rent faktisk gør.
    Sidst redigeret af Garneren : 10.08.17 kl. 07:17
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  21. #149
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,588

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Problemet er bare at 2018 er et VM år, og kvalifikationen til Champions League starter lige efter. Derfor kan vi nemt komme til at mangle spillere i starten af sæsonen, hvilket alt andet lige besværliggør en sæsonstart. Især hvis vi trækker en svær modstander.

  22. #150
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Brøndby er den europæiske klub, der har flest forgæves forsøg, på at opnå deltagelse i Europa League's gruppespil - en rekord, der blev sat et par år tilbage og siden
    blot er blevet udbygget.
    De har klovnet rundt i Europa, de sidste 15 år - hvor den ene store ydmygelse, har afløst den anden.Brøndby er blevet overhalet indenom og udenom, af alt og alle
    og nu begynder det at få konsekvenser - så sent som i går, var Zorniger ude og tigge om hjælp- http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/z...cces-i-europa/
    I europæisk sammenhæng, er Brøndby dansk fodbolds svar på Eddie the Eagle...så det er i virkeligheden en kende naivt, at håbe på succes til vestegnen.
    Med ovenstående in mente og nederlaget i torsdags, er kimen lagt, til en næsten ubrydelig tradition, af syngende fiasko.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  23. De følgende 13 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 149
    Sidste Meddelelse: 28.07.17, 22:22
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (18.08.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 19.08.13, 22:35
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 08.04.13, 11:50
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - FCM (15.07.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 18.07.12, 17:48
  5. Optakts- og kamptråd: F.C. København - AaB
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 70
    Sidste Meddelelse: 08.05.09, 11:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •