Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
118. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr og samlet avancement!

    43 36.44%
  • FC København Sejr, men samlet nederlag!

    15 12.71%
  • Uafgjort!

    27 22.88%
  • FK Vardar Sejr!

    33 27.97%
Side 3 af 12 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 172

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Jeg ser, at ingen regner med at Toutouh spiller. Jeg vil gerne vædde den største menu i parken på, at han spiller, og at Kusk starter på bænken.
    For øvrigt synes jeg, at der er åbenlyst at Nikolaj Thomsen spiller højre back i aften. Han efterlod et meget positiv indtryk der.
    Helt enig. Toutouh kan ikke spille sig af holdet, så længe Ståle er træner.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,856

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Jeg har en fornemmelse af, at Ståles alternative løsning godt kunne være at gå over i en 3-5-2 til kampen. Han gjorde de i 2. halveg mod Zillina, og det er eneste gang i efteråret, hvor FCK har set nogenlunde sammenhængende ud angrebsmæssigt. Det vil naturligvis have sine ulemper, men det vil også betyde, at FCK vil have spiller på deres rette plads, og at man vil kunne overbefolke den midtbane der har været så fandes skrøbelig. Jeg ser ikke Vardar have andet end kontraangreb at komme med, så behovet for fire mand i bagkæden kan ikke være så stort.

    Det alternative bud kunne derfor være:

    Robin
    Lüftner Erik Pierre

    Kvist Gregus/Matic

    Kusk/Thomsen/Verbic Toutouh/Thomsen Verbic/Toutouh/Thomsen

    2 af de tre angribere

    Jeg ved det er en alternativ løsning, men FCK har brug for alternative løsninger i dag.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    3-5-2 ville være afvigende ift hvad vi normalt gør. Og derfor ligne Ståle MEGET dårligt.
    Jeg håber du får ret, men tror personligt på, at vi ser Thomsen på backen og business as usual
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    49

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    tror måske det bliver ren ståle ultimate beton style:

    Thomsen Lüftner Erik Pierre

    Gregus Kvist Matic Toutou

    Pieros Santander

  8. #35
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    407

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af masterull Se meddelelser
    tror måske det bliver ren ståle ultimate beton style:

    Thomsen Lüftner Erik Pierre

    Gregus Kvist Matic Toutou

    Pieros Santander
    Skift Gregus ud med Verbic, så tror jeg, du har ramt den.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg har en fornemmelse af, at Ståles alternative løsning godt kunne være at gå over i en 3-5-2 til kampen. Han gjorde de i 2. halveg mod Zillina, og det er eneste gang i efteråret, hvor FCK har set nogenlunde sammenhængende ud angrebsmæssigt.
    Det mener jeg ikke er korrekt. Vi fik lukket ned defensivt, da vi gik over til 352, men offensiven fungerede først, da Zilina fik en mand udvist og derefter gik vi tilbage til 442.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Med Boilesen klar havde det været oplagt med 3-5-2, men 1) det er han ikke og 2) det skulle allerede have været prøvet af. Bengtsson egner sig næppe særlig godt til et tremandsforsvar, og så meget tror jeg ikke, at Ståle tør at kaste sig ud i omfattende eksperimenter til sådan en kamp - selvom alternativet heller ikke er alt for tillokkende.

    Hvis han drister sig til at 'eksperimentere' så meget at bruge Verbic, hvor han er bedst, og sætte Toutouh ud, hvor han for tiden gør mindst skade (bænken), skal jeg ikke bede om mere.
    HIC SUNT LEONES

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Som Verbic er startet denne sæson, så skal han selvfølgelig spille. Især når det nu er os, der skal jagte et resultat. Så giver det ingen mening at spille med Gregus på højre fløj. Især ikke hvis man har en offensiv kapacitet som Thomsen på højre back. Det vil være dødsstødet til alt kreativitet kommende fra højre side, hvis man sætter Gregus derud.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #39
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Synes klart at Verbic er bedst på venstre kant og sådan som Toutouh har spillet på han spille i højre side eller tage en tur på bænken også med kusk på højre kant

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #40
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Synes klart at Verbic er bedst på venstre kant og sådan som Toutouh har spillet på han spille i højre side eller tage en tur på bænken også med kusk på højre kant
    Jeg kunne også virkelig godt tænke mig at se Kusk fra start.. Specielt fordi jeg formoder Thomsen skal spille backen.. Man kunne have en forhåbning om at de kan finde noget af magien frem fra deres fælles tid i Aab, selvom de dengang spillede hver deres kant..

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #41
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Hislen af TorbenØ.

  20. #42
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,856

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af tortocnt Se meddelelser
    Toutouh inde... har han billeder at Ståle i kanen med et norsk pigeband?

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #43
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af tortocnt Se meddelelser
    En rystende usikker defensiv.

    En midtbane hvor kun én har præsteret tilfredsstillende.

    Et angreb med en pt (tit i øvrigt..) TUNG Santa, en Pavlo der har scoret et par hattricks, hurra, men er ALT for inkonsistent i sine præstationer.

    Men vil i øvrigt gerne bede jer om ikke at spørge om alternativer.

    Det kan blive rigtig skidt!

    Håber jeg nu har skabt mig så meget, at jeg efterfølgende skal hånes nedunder gulvbrædderne!

    Zan

  23. #44
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    1-0 Gregus



  24. #45
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    52

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Flot aktion af Toutouh. Ikke nok med at han er klubbens største alibispiller, og altid har været det. Han er fuldstændig ligeglad med klubben og spiller kun for sin egen skyld, og nu koster han os også muligvist videre avancement.

  25. De følgende 5 brugere er enige:

Side 3 af 12 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 149
    Sidste Meddelelse: 28.07.17, 22:22
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (18.08.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 19.08.13, 22:35
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 08.04.13, 11:50
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - FCM (15.07.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 18.07.12, 17:48
  5. Optakts- og kamptråd: F.C. København - AaB
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 70
    Sidste Meddelelse: 08.05.09, 11:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •