Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
118. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr og samlet avancement!

    43 36.44%
  • FC København Sejr, men samlet nederlag!

    15 12.71%
  • Uafgjort!

    27 22.88%
  • FK Vardar Sejr!

    33 27.97%
Side 5 af 12 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 172

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Var Pierre også en dimensional sidst han var her??? Synes han har for mange berøringer på bolden og mangler at kunne drible....


    Men god fight og energi i hele holdet. Kæderne stod tæt så presset sad mere konstant og hårdere.
    Fed stemning på tribunerne bare ærgerligt vi ikke var flere :D
    Bliver spændende om Lüftner kan lære at spille zoneforsvar for tror Erik er pænt frustreret over han hele tiden ophæver offsiden.
    Spændende at se om Toutouh snart har spillet sig på bænken og om Thomsen tager den højre kant når Ankersen er klar igen.
    Stærkt set at Gregus, at vi mangler lidt energi og alle ved jo det er sværere at spille 10 mod 11. Klart min MOM med Verbic som er begyndt at få et slut produkt på hans hårde arbejde.
    Stærkt at Robin lægger sig ned og er total usportslig til sidst i kampen

    Synes vi spiller en gennemført god kamp og har lige pludselig tro på at vi slå Bøf, hvis vi spiller sådan på Søndag

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Flot indhop af Amankwaa.
    Man bliver i decideret godt humør af hans indhop, og den stikning til Verbic redder vel kampen. Dem jeg stod ved siden af var rasende over spillet. Jeg synes, at det var bedre end længe, selvom det til tider stadig sejler. Og jep, gad vide om Ankersen kan slå Thomsen af. Har sgu' ondt af såvel Toutouh som Gregus, men er glad i låget af Pieros. Han bliver fanme' god.


  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,533

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af EinarGonzalez Se meddelelser
    Der er lodtrækning til 4. runde fredag, hvor København vil kunne trække Qarabag Adam, Astana, Hapoel Beer Sheva, Rijeka og Slavia Prag.

    Rejsen til trods lader Qarabag til at være den svageste mulige modstander, mens især Rijeka, Hapoel og Slavia Prag ser stærke ud.
    Er Slavia Pragh så skidt endda? Vi skal ikke så langt væk, har lige købt deres forsvarskrumtap som vil kunne give en masse inside information (Hvis vi skaffer en tjekkisk tolk) og så har de umiddelbart den tidligere Esbjerg-stjerneangriber Mick Van Buren som en del af deres start 11'er.. Det virker ikke skræmmende på mig, men ok, som vi spiller for tiden kan alle 5 blive en stor mundfuld..

    Mht kampen i dag var det fantastisk at se den energi der blev lagt for dagen.. I første halvleg var vi klart bedst og offensivt var der rigtig mange der bød sig til.. 2. halvleg var egentlig en sløj omgang indtil det røde kort, men fååårk det, for vi er videre!!! Betyder iøvrigt utroligt meget for vores spil at vi får en højrebenet spiller på højreback som har offensive kvaliteter..

  5. De følgende 12 brugere er enige:

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,152

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Fantastisk kamp. Jeg bliver så glad over at være FCKer, når holdet får den støtte, som alle fans leverede i dag, og holdet så svarer igen med at levere varen Jo mere galt det gik, jo mere støtte fik drengene. Og det virkede i den grad. Holdet voksede, viste at de havde nogle nosser og kæmpede igennem personlige fejl, hakkende spil og modgang. Stærk af holdet og af fans.

    Dette bør give holdet et skud selvtillid og energi. Og så må vi krydse fingre for en fornuftig lodtrækning, samt at Ståle mfl. formår at finde et par gode forstærkninger snarest.


  7. #65
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,870

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Tag den Tøffe!

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ofonen/6764648

    Med alle de "smarte analyser" der kommer ud af ham, så var det en velplaceret mikrofon og klap på skulderen.

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #66
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Herlig aften!
    Og nu må selv Ståle vel kunne se, at Toutouh på den ene eller den anden måde skal videre i karrieren. Med ham ude af billedet kan vi få endnu mere dynamik ind på holdet. Forhåbentlig sætter den her kamp skub i en positiv bølge.
    HIC SUNT LEONES

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #67
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,152

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Herlig aften!
    Og nu må selv Ståle vel kunne se, at Toutouh på den ene eller den anden måde skal videre i karrieren. Med ham ude af billedet kan vi få endnu mere dynamik ind på holdet. Forhåbentlig sætter den her kamp skub i en positiv bølge.
    Altså efter hans ubegribelige fejl, så spiller han egentlig en fornuftig kamp. jeg håber i hvert fald at han bliver :-)


  12. #68
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Altså efter hans ubegribelige fejl, så spiller han egentlig en fornuftig kamp. jeg håber i hvert fald at han bliver :-)
    Hvis han bliver, skal han seriøst til at komme i form. Hvis det tekniske ikke virker må han arbejde røven ud af bukserne ellers må han tage en tur på bænken

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #69
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Er enig i at Toutouh har haft en elendig sæsonstart men er i den grad overrasket over hvor lidt kredit han har efter flere år som god spiller, " rigtig " FCKer og vigtig i omklædningsrummet ... overraskende .....
    Sidst redigeret af MadsEmil : 02.08.17 kl. 22:55


  15. #70
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Jeg vil foretrække aldrig at se ham på banen for København igen, men i det mindste må han blive bænket til at starte med.
    Jeg kan virkelig ikke se, at han på nogen måde er uundværlig for holdet, og det må være tydeligt for enhver, at han hverken er i god nok fysisk form til en startplads eller mentalt rustet til at være på holdet i det hele taget.
    HIC SUNT LEONES

  16. De følgende 8 brugere er enige:

  17. #71
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Jeg hadede Apoel for det. Og jeg hadede Vardar for det frem til vores 3-1 scoring. Men for satan hvor er det rart, at vi også har et par øst- og sydeuropæere på holdet, der forstår at ligge sig ned i græsset, når holdet har brug for det.

    Jaja, dobbeltmorale I know.
    Vil altid elske Ståle

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #72
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Jeg er tvivler på at det falder i god jord -

    N
    är Federico Santander med kvarten kvar att spela nickade in 3–1 i höjd med mållinjen, trots en man mindre efter Jan Gregus utvisning, var Vardar ett slaget lag. FCK:s tolfte avancemang till minst Europa League på tretton försök var ett faktum.

    Även om det bara är en bro som skiljer Malmö från Köpenhamn så är avståndet mellan de båda städernas storklubbar väldigt mycket längre. Efter FCK:s 4-1–vinst mot Vardar, Malmös bödlar, den här augustikvällen, växte det ytterligare några meter.
    http://www.expressen.se/kvallsposten...-fc-kopenhamn/
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)


  20. #73
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Er enig i at Toutouh har haft en elendig sæsonstart men er i den grad overrasket over hvor lidt kredit han har efter flere år som god spiller, " rigtig " FCKer og vigtig i omklædningsrummet ... overraskende .....
    Man kan ikke leve af kredit, når man prøver at lave tunnel på egen tredjedel af banen i en vigtig kamp. Zelina var lige så sløjt. Fejl kan tilgives, dumhed er sværere...

  21. De følgende 9 brugere er enige:

  22. #74
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Man kan ikke leve af kredit, når man prøver at lave tunnel på egen tredjedel af banen i en vigtig kamp. Zelina var lige så sløjt. Fejl kan tilgives, dumhed er sværere...
    Var nu mere tonen jeg synes var voldsom ift en af vores egne ;-)

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #75
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Var nu mere tonen jeg synes var voldsom ift en af vores egne ;-)
    Jeg vil gerne medgive, at min tone ikke er så god, når man laver sådan en hjerneblød, som potentielt kunne have kostet +50 mio for bagefter i et interview at sige, at det er menneskeligt at fejle. Så han kan være nok så meget vores egen (omend han vist altså nok er fra hvidovre og ikke "rigtig" fck'er i den forstand...). Han ved forhåbentlig selv, hvordan han kan blive tilgivet :-)

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Side 5 af 12 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 149
    Sidste Meddelelse: 28.07.17, 22:22
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (18.08.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 19.08.13, 22:35
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 08.04.13, 11:50
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - FCM (15.07.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 18.07.12, 17:48
  5. Optakts- og kamptråd: F.C. København - AaB
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 70
    Sidste Meddelelse: 08.05.09, 11:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •