Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
118. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr og samlet avancement!

    43 36.44%
  • FC København Sejr, men samlet nederlag!

    15 12.71%
  • Uafgjort!

    27 22.88%
  • FK Vardar Sejr!

    33 27.97%
Side 7 af 12 FørsteFørste ... 45678910 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 172

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det synes jeg på ingen måde, han gjorde. Han begik godt nok ikke flere hjerneblødninger, men han bidrog med absolut ingenting resten af kampen. Faktisk var det bemærkelsesværdigt, at han virkede bange for at have bolden i visse situationer, hvilket man godt nok aldrig har oplevet før.

    Mens nogen undrer sig over Toutouhs manglende kredit, må jeg bare undre mig over det modsatte. Han har IMO kke haft mere end en god halv sæson sidste efterår, og han dykkede allerede i foråret, hvilket gør hans stamplads nu endnu mere uforståelig - vel at mærke på de eneste positioner på holdet, hvor vi rent faktisk har en bred trup. Sæsonerne inden sidste sæson var der godt nok langt mellem snapsene.

    Jeg tror, det vil være bedst for alle parter, hvis Toutouh kommer videre ASAP, om vi så skal forære ham væk, for hans motivation for at spille i FCK er jo også helt tydeligt væk. Problemet er nok, at han har for høje tanker om sit eget niveau til at ville acceptere de klubber, der kunne være interesserede i ham. For han kommer ikke til en stor klub eller en stor liga lige foreløbigt (hvis nogensinde).
    Når Ståle siger at Kusk ikke er god defensivt, så kan jeg da ikke huske han har lavet lignende brølere som Toutouh. Derudover er det mig en gåde at vi ikke bruger Kusk i højre side, og sætter Verbic over til venstre, hvor jeg synes han har spillet bedst. Falk er snart tilbage, og så har jeg svært ved at sætte Toutouh på holdet igen. Derudover har vi et nyt/gammelt våben i Amankwaa, som jeg meget gerne vil se mere til. Alt i alt vil jeg sige tak til Toutouh for sin tid i FCK, for jeg tror ikke holdet kan få mere ud af ham. Hertha Berlin er nok næste stop.


  2. #92
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Tag den Tøffe!

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ofonen/6764648

    Med alle de "smarte analyser" der kommer ud af ham, så var det en velplaceret mikrofon og klap på skulderen.
    Tøffe, den lille fede neanderthal-prolle - var jo linet op som bøddel - klar til at spy grov og unuanceret galde ud i æteren - men den gik ikke.
    Ståle og drengene, ville det anderledes.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det gjorde han vel egentlig også i går. Ganske kort tid inden det røde kort lader han en modstander løbe i en kontra, hvor han normalt altid vil lægge modstanderne ned. Så han tænkte helt sikkert over det.

    Som andre skriver, så er han sgu uheldig i går. Den første advarsel skal han tage 10 ud af 10 gange. Advarsel nr 2 går vanvittig hurtigt og er næsten umulig at undgå. Den havde Kvist heller ikke kunnet undgå.
    Til at understøtte dette, så var der heller ikke noget bebrejdelse at høre på Ståle efter kampen.
    Ståle er da også en komplet tosse, når han lader Gregus spille videre med et gult så længe. Der hvor jeg stod var vi mange der godt kunne have lavet en dobbeltudskiftning med Toutouh og Gregus fra 60. minut. At jeg så aldrig ville have sat Toutouh på holdkortet er en anden ting. Nøj hvor har jeg bandet ham langt væk for sine præstationer i denne sæson. Pape Doiuf var en stjernespiller i forhold ham. Men det er ikke Toutouhs skyld. Det er Ståle der må kappe navlestrengen til ham ASAP.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #94
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Uanset debatten vedr. hans tidligere/nuværende niveau, så bliver Toutouh sgu solgt af holdet i den situation: Han står med bolden i noget som føles som 5 sekunder, INGEN fra holdet bevæger sig, så vi kan komme fremad, eller blot kan spille bolden ud af zonen. Havde han nu bare klappet den langt op på modstanderens halvdel havde vi jo også brokket os. Synes sgu godt episoden kan nuanceres lidt, min sidemand står og brøler "GØR JER NU SPILBARE FOR HELVEDE" inden Toutouh træffer den møg-beslutning.

    I det mindste virker folket lidt mere nuancerede i forhold til det røde kort, som reelt starter med, at Santander(!?!!!!) skal sparke det frispark fra 25m???? Jeg har 7. klasse elever som sparker det bedre.

    Og så bør vores nye tjekkiske ven nok nøjes med at øve sig på de defensive pligter. Om et par år kan der trænes på at drive bolden frem eller slå den lange (nogenlunde) præcise aflevering.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #95
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    Uanset debatten vedr. hans tidligere/nuværende niveau, så bliver Toutouh sgu solgt af holdet i den situation: Han står med bolden i noget som føles som 5 sekunder, INGEN fra holdet bevæger sig, så vi kan komme fremad, eller blot kan spille bolden ud af zonen. Havde han nu bare klappet den langt op på modstanderens halvdel havde vi jo også brokket os. Synes sgu godt episoden kan nuanceres lidt, min sidemand står og brøler "GØR JER NU SPILBARE FOR HELVEDE" inden Toutouh træffer den møg-beslutning.
    Arh, jeg tror lige, du skal gå ind og tjekke highlights og gense situationen. Det er ganske enkelt for langt ude at forsøge at forsvare Toutouh her. Han har masser af muligheder, men har tilsyneladende besluttet sig for at ville lave "noget lækkert", som han efterfølgende har udtalt. Han kan lægge den tilbage til Bengtsson, men orienterer sig slet ikke bagud, og ellers kan han sparke langt, hvis han virkelig er så presset i situationen - det bliver han dog primært, fordi han selv løber direkte mod to modstandere. At han mangler spilmuligheder frem ad banen skyldes blandt andet, at Santander har været helt med nede at forsvare.

    Beklager, men det er Toutouh, der sælger holdet, ikke omvendt.
    HIC SUNT LEONES


  9. #96
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det gjorde han vel egentlig også i går. Ganske kort tid inden det røde kort lader han en modstander løbe i en kontra, hvor han normalt altid vil lægge modstanderne ned. Så han tænkte helt sikkert over det.

    Som andre skriver, så er han sgu uheldig i går. Den første advarsel skal han tage 10 ud af 10 gange. Advarsel nr 2 går vanvittig hurtigt og er næsten umulig at undgå. Den havde Kvist heller ikke kunnet undgå.
    Til at understøtte dette, så var der heller ikke noget bebrejdelse at høre på Ståle efter kampen.
    Du kan ikke bruge Ståles manglende bebrejdelse til noget. Selv ved de andre røde kort, hængte han ikke Gregus ud.
    Hvilket sådan set er sympatisk nok.

    Og nu er det så herinde blevet en urokkelig sandhed, at Gregus' røde kort udelukkende ligger hos holdkammeraterne eller var nærmest uundgåeligt.

    Det KAN bestemt diskuteres om hvorvidt man skal gå ned i et 100 pct rødt kort, på modstanderens banehalvdel, med 20 minutter igen, hvor vi mangler 1 kasse. Der var andre muligheder for at afværge det angreb.
    Og hvis argumentet er at "det går hurtigt", så er der jo bare noget der tyder på at tempoet er for højt for ham i CL.
    Eller sagt på en anden måde, modstandernes omstillinger/kontraer kommer nok ikke til at gå langsommere, jo længere vi når.

    Og gad godt at se om folk havde været ligeså overbærende var vi røget ud.

    Anyway, jeg medgiver dog at det ikke var hjerneblødninger på samme måde som de tidligere. Og udover det spillede han jo en rigtig fin kamp.

    3 europæiske røde på et år er bare meget, ligemeget hvordan vi vender og drejer det. Og det skal der arbejdes med.

    Zan


  10. #97
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    101

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Du kan ikke bruge Ståles manglende bebrejdelse til noget. Selv ved de andre røde kort, hængte han ikke Gregus ud.
    Hvilket sådan set er sympatisk nok.

    Og nu er det så herinde blevet en urokkelig sandhed, at Gregus' røde kort udelukkende ligger hos holdkammeraterne eller var nærmest uundgåeligt.

    Det KAN bestemt diskuteres om hvorvidt man skal gå ned i et 100 pct rødt kort, på modstanderens banehalvdel, med 20 minutter igen, hvor vi mangler 1 kasse. Der var andre muligheder for at afværge det angreb.

    Og gad godt at se om folk havde været ligeså overbærende var vi røget ud.

    Anyway, jeg medgiver dog at det ikke var hjerneblødninger på samme måde som de tidligere. Og udover det spillede han jo en rigtig fin kamp.

    3 europæiske røde på et år er bare meget, ligemeget hvordan vi vender og drejer det. Og det skal der arbejdes med.

    Zan
    Gregers bliver formentlig aldrig en ny Delaney eller Linderoth, og han virker ukoncentreret i de situationer, der fører til hans kort... alligevel må jeg sige, at jeg er stor fan af hans måde at fejre det første mål på - kalder spillerne hen og siger (det jeg tolker som) "first to go"... I denne situation virker det som en rigtig reaktion på målet
    .........William Kvist RAUS!!!!

  11. De følgende 10 brugere er enige:

  12. #98
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Trods man kunne forvente negative kommentar omkring vores performance, så har jeg været overrasket over mængden og det er jeg ogs når det kommer til Toutouh. Han er starter dårligt og han er typen, der gerne skal klasses på skuldrende, men er i vanvittig hvor var han god sidste år og i de store kampe var han vores bedste og mest boldfaste spiller.

    Han er på mange måder det holdet skriger efter. En spiller med xFaktor, en spiller der kan fordele og holde i bolden. Det gør ikke hans sæson start bedre, men alt det råben raus fatter jeg ikke en hat af. Jeres tålmodighed er virkelig lav!

  13. De følgende 12 brugere er enige:

  14. #99
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af tordenstøvle Se meddelelser
    Gregers bliver formentlig aldrig en ny Delaney eller Linderoth, og han virker ukoncentreret i de situationer, der fører til hans kort... alligevel må jeg sige, at jeg er stor fan af hans måde at fejre det første mål på - kalder spillerne hen og siger (det jeg tolker som) "first to go"... I denne situation virker det som en rigtig reaktion på målet
    Gregus bliver nok snarere end ny kvist... bare med bedre teknik. Synes nu stadig, at holdet sælger ham på hans kort.

    Men min mening med at svare var egentlig til det sidste... han gjorde det samme, da kampen blev fløjtet af, der sprang han ind på banen igen fra tunnellen (jeg mener, det var ham...)

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #100
    Tilmeldingsdato
    Mar 2014
    Indlæg
    24

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af tordenstøvle Se meddelelser
    jeg er stor fan af hans måde at fejre det første mål på - kalder spillerne hen og siger (det jeg tolker som) "first to go"... I denne situation virker det som en rigtig reaktion på målet
    Hvis vi lige ser bort fra det røde kort, så viste kampen nogle meget positive tegn, som i min optik peger på, at Gregus er den rette makker til Kvist lige nu. Han tager nemlig noget meget savnet ansvar, bl.a. ved målet, som du nævner, hvor det er fantastisk at se ham bruge sin "fejring" på at dirigere og opildne. Jeg bemærkede også et spillemæssigt lederskab i den måde, han gennem hele kampen (så meget som han nu nåede af den) tog bolden til sig, drev den frem og satte angrebene op, ofte ved med subtile kropsfinter at dirigere forsvaret ud mod Thomsen for så at lægge den over til en helt blank Pierre.

    Med Kvist, der for første gang i sæsonen lignede sig selv, som tog det defensive ansvar, og Gregus, der tog det offensive ansvar, lignede det den centrale midtbane, vi kender og savner.


  17. #101
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Han var ufattelig god i kalenderåret 2016, men udover den første kamp i 2017 (ude mod Ludogorets), har hans formkurve været støt nedadgående, og især efter sommerpausen, hvor han har spillet horribelt. Det på banen alene giver bare kortere snor blandt fans. Det giver endnu kortere snor at man rager sig en tåbelig karantæne for at lege med romerlys, eller udtaler i pressen at man vil sælges, selv om man er bevidst om at man er i en presset situation pga. skader. Især når Høgli forlængede sin kontrakt med 6 måneder af samme årsag.

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #102
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Trods man kunne forvente negative kommentar omkring vores performance, så har jeg været overrasket over mængden og det er jeg ogs når det kommer til Toutouh. Han er starter dårligt og han er typen, der gerne skal klasses på skuldrende, men er i vanvittig hvor var han god sidste år og i de store kampe var han vores bedste og mest boldfaste spiller.

    Han er på mange måder det holdet skriger efter. En spiller med xFaktor, en spiller der kan fordele og holde i bolden. Det gør ikke hans sæson start bedre, men alt det råben raus fatter jeg ikke en hat af. Jeres tålmodighed er virkelig lav!
    Synes også reaktionen på hans skod-stime (for der har det virkelig været!) har været noget hård.

    Tror dog Toutouh gjorde tingene meget svære for sig selv;

    Da han endelig havde slået igennem, ytrer han at han gerne vil væk. Ikke noget der lige går i hjertet på fans.

    Dette bliver så fulgt op af sløje indsatser, og så bliver det opad bakke.

    Mit håb er dog at han forlænger, udtaler at han gerne vil knokle for at hjælpe holdet, og kæmper sig op igen.

    Med europæisk bold på programmet kan vi SAGTENS bruge en Toutouh. At smide ham ud gratis nu - som nogle nævner -
    er jo useriøst og nærmest dumt. Og ja, også selvom han kunne have kostet rigtig dyrt igår.

    En tur på bænken kan jeg dog sagtens bakke op om.

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 03.08.17 kl. 12:10

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #103
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Yus laver et dumt boldtab, og han skal klart gøre det bedre. Men! Vi har stadig massere af spillere bag bolden, og særligt Gregus ser dum ud ved målet. Han mister fuldstændig sin mand som helt fri og upresset kan sende bolden i maskerne.

    Pas nu på med at gøre det hele til en stor følelses leg. Yus har gjort det skidt, men det er der mange der har. I går løber han meget og hans defensive engagement fejler I 95% af tilfældene ikke noget (modsat Kusk der generelt har en tendens til ikke at gøre særlig meget rigtigt når han endelig får snøvlet sig tilbage). Yus har stadig meget at ændre på, men han er på vej tilbage i form, og med det kommer hans niveau også. Han har aldrig været en ønskespiller for mit vedkommende, alene fordi han er for tung, men han har gjort sig berettiget til en start plads utrolig mange gange alligevel. Skal han på bænken nu? Måske, men at 3 sider efter avancementet skal handle om Yus er latterligt.
    Vi spillede en utrolig god kamp i går, hvis man tager udgangspunkt i de seneste bedrifter, og der er gigantiske skridt i den rigtige retning. Der skal helt sikkert være plads til kritik, men der sidder mindst 20 for meget og leger bødler uden at have noget andet end følelser, og en enkelt fejl at begrunde sig med.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #104
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Drengene viser god moral ved at kæmpe sig tilbage efter deres heldige udligning. Sandheden er at vi viser at vi er et langt bedre hold end dem som forventet. De havde 2 chancer i hele kampen hvor af den ene kommer efter en personlig fejl. Vi kunne snildt have vundet denne kamp 5-1. Derudover spiller Gregus fint og jeg vil ikke blame Gregus for hans røde kort da han jo får det for at bremse et farligt kontraangreb. Når det så er sagt, så har han altså fået 3 røde kort i 14 europæiske kampe for os og det duer ikke. Hvis der er noget om Torino sagen så må han godt smutte for min skyld - så kan vi passende gå ud og hente en anden spiller til den centrale midtbane som kan gå direkte ind, noget Ståle jo har sagt at han leder efter

  24. #105
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Der skal helt sikkert være plads til kritik, men der sidder mindst 20 for meget og leger bødler uden at have noget andet end følelser, og en enkelt fejl at begrunde sig med.
    Undskyld mig, men det er simpelthen noget vrøvl. Toutouh var en af de dårligste spillere på holdet gennem det meste af foråret. Han proklamerede efter sæsonen, at han ville væk, og han er startet efteråret som en spiller, der mentalt er et helt andet sted. Kritikken bygger på omkring 20 kampes pivringe fodbold fra Toutouhs side. Og når man samtidig ved, at en del af årsagen formentlig er, at han vil væk fra klubben, synes jeg ærlig talt, det er helt berettiget. Men min kritik er nu primært rettet mod Ståle, for det er ham, der bliver ved at sende Toutouh på banen, mens en håndfuld andre wings (lige på Toutouhs position har vi nemlig en temmelig bred trup) må sidde og undre sig over, hvorfor de ikke får chancen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


Side 7 af 12 FørsteFørste ... 45678910 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 149
    Sidste Meddelelse: 28.07.17, 22:22
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (18.08.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 19.08.13, 22:35
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 08.04.13, 11:50
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - FCM (15.07.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 18.07.12, 17:48
  5. Optakts- og kamptråd: F.C. København - AaB
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 70
    Sidste Meddelelse: 08.05.09, 11:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •