Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
118. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr og samlet avancement!

    43 36.44%
  • FC København Sejr, men samlet nederlag!

    15 12.71%
  • Uafgjort!

    27 22.88%
  • FK Vardar Sejr!

    33 27.97%
Side 8 af 12 FørsteFørste ... 567891011 ... SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 172

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Folk bad om Thomsens dribling ved baglinjen på Twitter. Den er her. Desværre er det de eneste billeder jeg har kunne finde af den.



  2. #107
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Og hvis nogen var i tvivl, så kan Pieros godt finde ud af at sparke til en bold



  3. #108
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    111

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    It's the final countdown by Europe. - Ser ud til det bliver det eneste Europe på Brøndby Stadion igen i år...Lol
    FORZA L'EQUIPE FC


  4. #109
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af pelledrengen Se meddelelser
    It's the final countdown by Europe. - Ser ud til det bliver det eneste Europe på Brøndby Stadion igen i år...Lol
    Haha Jaa. Men dog irriterende for vores ranglistepoint! Dog godt at se at FCM trods alt fik spillet sig videre - endnu mere at det var mod et polsk hold. De der Arka er endnu mere klamme og usympatiske at se på end APOEL! Så godt med lidt point

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #110
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Haha Jaa. Men dog irriterende for vores ranglistepoint! Dog godt at se at FCM trods alt fik spillet sig videre - endnu mere at det var mod et polsk hold. De der Arka er endnu mere klamme og usympatiske at se på end APOEL! Så godt med lidt point
    Hvor kunne det dog være fedt på søndag med et hånende banner med skriften "BØF Europas stolthed" :p

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #111
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    174

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Folk bad om Thomsens dribling ved baglinjen på Twitter. Den er her. Desværre er det de eneste billeder jeg har kunne finde af den.
    Og i skakten har jeg råbt efter en gif af situationen hvor Verbic løber væk fra bolden og derved snyder modstanderen. Et tidspunkt i anden halvleg, i vores venstre side det sker - muligvis efter Toutouh er gået ud.
    dasgringo ser på FCM og nikker anerkendende af det snedige svar..

  9. #112
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    134

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Fantastisk som ét rigtigt resultat kan ændre humøret. De 4-1 over Vardar Skopje fjernede som med et trylleslag de fleste bekymringer.
    Gruppespil (EL/CL) er sikret (med dagens lodtrækning er CL pludselig ganske realistisk) og spillet lignede i perioder dét vi plejer at se. Samtidig forstummer snakken om, at BIF har vundet alt fra transfervinduet til - snart - mesterskabet. De vinder i realiteten ikke ret meget, bortset fra det, nogle spøgefuldt har kaldt 1. runde-mesterskabet.
    De seneste tretten officielle kampe BIF har spillet (6 seneste i sidste sæson og 7 første i denne) har givet denne VUT: 3-1-9 og en målscore på 18-25. Ret beset ikke noget at ryste i bukserne over.

  10. #113
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Onkel Sjus Se meddelelser
    Fantastisk som ét rigtigt resultat kan ændre humøret. De 4-1 over Vardar Skopje fjernede som med et trylleslag de fleste bekymringer.
    Gruppespil (EL/CL) er sikret (med dagens lodtrækning er CL pludselig ganske realistisk) og spillet lignede i perioder dét vi plejer at se. Samtidig forstummer snakken om, at BIF har vundet alt fra transfervinduet til - snart - mesterskabet. De vinder i realiteten ikke ret meget, bortset fra det, nogle spøgefuldt har kaldt 1. runde-mesterskabet.
    De seneste tretten officielle kampe BIF har spillet (6 seneste i sidste sæson og 7 første i denne) har givet denne VUT: 3-1-9 og en målscore på 18-25. Ret beset ikke noget at ryste i bukserne over.
    Jeg synes, det er for tidligt at afskrive BIF fuldstændigt (og at tro, at vores problemer er ovre med trylleslag), men der er flere gode ting ved de seneste dages resultater. Den spirende optimisme vestpå må have lidt et knæk med EL-afskeden, og så bliver det rigtigt spændende at se, hvad det betyder for deres trup, og om Rønnow nu fx. bliver fyret af.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #114
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg synes, det er for tidligt at afskrive BIF fuldstændigt (og at tro, at vores problemer er ovre med trylleslag), men der er flere gode ting ved de seneste dages resultater. Den spirende optimisme vestpå må have lidt et knæk med EL-afskeden, og så bliver det rigtigt spændende at se, hvad det betyder for deres trup, og om Rønnow nu fx. bliver fyret af.
    Helt enig - Jeg afskriver dem heller ikke helt i det lange løb endnu - Jeg tror bestemt også at vi kunne have tabt 2-0 i Split med vores forfatning.

    Det er altså ikke mere end et par dage siden vi alle talte om Bif som Mester og FCK uden Europæisk gruppespil.

    Bliver Rønnow skudt afsted er jeg straks mere rolig da han ene mand vel kan betyde 6-10 point for BIF på en sæson med deres langsomme og dårlige forsvar..!

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #115
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    134

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    "Det er altså ikke mere end et par dage siden vi alle talte om Bif som Mester og FCK uden Europæisk gruppespil."


    Point taken! :-)

  15. #116
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCMunkebo Se meddelelser
    Og i skakten har jeg råbt efter en gif af situationen hvor Verbic løber væk fra bolden og derved snyder modstanderen. Et tidspunkt i anden halvleg, i vores venstre side det sker - muligvis efter Toutouh er gået ud.
    Den situation kan jeg desværre ikke finde :-(

  16. #117
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    128

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Den situation kan jeg desværre ikke finde :-(
    Har set hele anden halvleg igennem her til aften. Det må være FCM der har set forkert. Der er en situation lige efter toutouh bliver skiftet ud, men det er ikke en finte verbic laver.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #118
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Jeg bemærkede også en herlig kropsfinte. Men jeg vil ikke lægge hovedet på blokken og sige, at det var Verbic, selvom det umiddelbart var ham, jeg huskede det som. Men det var en super finte.

  19. #119
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Når Ståle siger at Kusk ikke er god defensivt, så kan jeg da ikke huske han har lavet lignende brølere som Toutouh.
    Nu er defensivt spil jo altså andet og mere end hvordan man kommer af med bolden, hvis man har den nede omkring eget felt. I KBHs systemer handler det blandt andet meget om positionering og om at skabe balance i holdet, og der er også aspekter som presspil, restforsvar og simpelthen forståelse for zonekoncepterne og hvordan man i øvrigt arbejder sammen om at gøre tingene.

    Jeg påstår bestemt ikke, at Toutouh har været imponerende god, uanset om det har været med eller uden bold, i hverken denne sæson eller dele af den sidste, men det vil nok være lige optimistisk nok at tro, at Kusk skulle være blevet væsentlig bedre til de ovenstående elementer, end han hidtil har vist sig at være. Personligt gad jeg skam godt, at Kusk alligevel fik chancen fra start nogle kampe i træk, men jeg tror ikke rigtig på det.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #120
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    890

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af pelledrengen Se meddelelser
    It's the final countdown by Europe. - Ser ud til det bliver det eneste Europe på Brøndby Stadion igen i år...Lol
    Øhh. Spiller de ikke "Jump"?
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

Side 8 af 12 FørsteFørste ... 567891011 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 149
    Sidste Meddelelse: 28.07.17, 22:22
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (18.08.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 19.08.13, 22:35
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 08.04.13, 11:50
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - FCM (15.07.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 18.07.12, 17:48
  5. Optakts- og kamptråd: F.C. København - AaB
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 70
    Sidste Meddelelse: 08.05.09, 11:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •