Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 34

Emner: CL-playoff mod Qarabag FK

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    CL-playoff mod Qarabag FK

    Det blev Qarabag og vi starter ude. Udover rejsetiden så kan det altså ikke blive bedre! Det er godt nok et hold der har været i gruppespil de seneste 3 sæsoner, men vi skal altså videre herfra!

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Hvem vil vi møde i play-off?

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Det blev Qarabag og vi starter ude. Udover rejsetiden så kan det altså ikke blive bedre! Det er godt nok et hold der har været i gruppespil de seneste 3 sæsoner, men vi skal altså videre herfra!
    De skal på ingen måder undervurderes. Dårlige er de ikke, Men jeg er enig. Lodtrækningen kunne have set være ud. Og så slutter vi hjemme.

    Jeg er fint tilfreds. Jeg er glad for vi ikke skulle en tur til Kroatien eller Israel.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Hvem vil vi møde i play-off?

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    De skal på ingen måder undervurderes. Dårlige er de ikke, Men jeg er enig. Lodtrækningen kunne have set være ud. Og så slutter vi hjemme.

    Jeg er fint tilfreds. Jeg er glad for vi ikke trak de kroatiske mestre.
    Det skal de bestemt ikke. Især ikke på deres hjemmebane. Nu får vi gang i Peter igen og hvis vi kan supplere med en ny stopper og en central midtbanespiller så skal det nok gå :)

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Hvem vil vi møde i play-off?

    Undrer mig lidt over, at ham her løber rundt hos Qarabag: https://en.wikipedia.org/wiki/M%C3%A...er,_born_1985)

    Har de en pengemand, der kan lokke spillere til, som burde spille i bedre ligaer?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Hvem vil vi møde i play-off?

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    "Clubs can still add one additional player to the published lists according to Article 43.08 of the regulations: For the three qualifying rounds and the play-offs, a club may register a maximum of one new eligible player on List A after the above-mentioned deadlines, provided the quota of locally trained players is respected.

    Such registration must be completed by 24.00CET on the day before the relevant first-leg match and the club's association must confirm in writing that the new player is eligible to play at domestic level at this time."

    Senest dagen før første kamp kan vi registrere højst én ny spiller.
    Okay. Så vi kan tilføje én ny spiller til kampene mod Qarabag, men hvad med gruppespillet?

    Bliver listen "nulstillet" så man kan tilføje nye spillere til gruppespillet, der har spillet europæisk for andre klubber?
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Hvem vil vi møde i play-off?

    Bedst mulige lodtrækning - og vi slutter hjemme med Ankersen frisk. Kan vi hive et eller andet hjem brugbart med hjem så går det nok. For 3 dage siden havde jeg godt nok ikke troet vi ville ende i en ca 50-50 situation for CL.

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Hvem vil vi møde i play-off?

    Der er ingen tvivl om, at det er et solidt hold. De har vundet mesterskabet fire år i træk og pokalturneringen tre år i træk. Samtidig har de leveret nogle ganske imponerende resultater i Europa med deltagelse i EL-gruppespil de seneste tre år (tredjeplads, fjerdeplads og tredjeplads) og ekspederet Twente, Young Boys og IFK Göteborg ud i playoffrunden - de to sidstnævnte tabte begge 3-0 i Aserbajdsjan. Det er dog første gang, de når til playoffrunden i CL efter knebne nederlag i tredje runde til Salzburg (2-3), Celtic (0-1) og Plzen (1-1). I gruppespillet har de klaret sig bedst indbyrdes over de to kampe mod Saint-Etienne, Anderlecht og PAOK.

    Især defensiven er godt sammentømret. Målmanden, venstrebacken, midterforsvarerne, og hhv. den defensive og offensive midt har spillet i klubben i årevis og været med til alle tre gruppespil. De har ti spillere inde omkring landsholdet.

    Klar topscorer i sidste sæson var sydafrikaneren Dino Ndlovu.

    Hidtil har de slået Samtredia fra Georgien (5-0 og 1-0) og Sheriff fra Moldova (0-0 og 2-1) ud på vej til playoffrunden.
    HIC SUNT LEONES

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    57

    Re: Hvem vil vi møde i play-off?

    Jeg tror, at de er en del sværere end de fleste går og tror.

    Når det så er sagt, så er det en udmærket lodtrækning. Vi undgik Rijeka, som jeg tror var den stærkeste af de 5 vi kunne trække.

    Qarabag har lavet nogle fine og stabile præstationer i Europa League de sidste 3 år, men vurderet ud fra resultater i den hjemlige liga og i Europa, ligner det, at deres styrke er svagt aftagende.

    Jeg vurderer chancerne som tæt på 50-50, vores nuværende styrke taget i betragtning. Det er en fordel, ikke mindst for vi fans, at vi slutter hjemme. Vi må håbe, at vi kan spille en god kontrolleret kamp i Azerbajdsjan.

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    374

    Re: Hvem vil vi møde i play-off?

    Konge lodtrækning, Champions League er stensikkert!

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Jun 2015
    Indlæg
    41

    Re: Hvem vil vi møde i play-off?

    Udemærket lodtrækning.
    Jeg kan se, at i skriver, at de har vundet 3 mesterskaber i træk. Det er flot, dog er det også i en tvivlsom liga med kun 8 hold.

    lille sideinfo, de har skrevet på Twitter, at de vil have hævn for sæsonen 1998/1999.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: CL-playoff mod Qarabag FK

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Det blev Qarabag og vi starter ude. Udover rejsetiden så kan det altså ikke blive bedre! Det er godt nok et hold der har været i gruppespil de seneste 3 sæsoner, men vi skal altså videre herfra!
    Vigtig detalje: I Europa Leagues gruppespil, med fire vundne kampe over tre sæsoner.

    I Champions League-sammenhæng er dette det første år, de har nået playoffs.

    Bare for at understrege pointen endnu en gang: Man kan ikke se 'europæisk gruppespil' som én fælles ting ;-)

  18. De følgende 10 brugere er enige:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    10

    Re: Hvem vil vi møde i play-off?

    Derudover starter deres liga først 12/8, så de har ikke så mange betydende kampe i benene, som vi har.

  20. #13
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Hvem vil vi møde i play-off?

    Citat Oprindeligt indsendt af Silver Se meddelelser
    Konge lodtrækning, Champions League er stensikkert!
    Please.... ikke jinx allerede!!!
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.


  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Hvem vil vi møde i play-off?

    Citat Oprindeligt indsendt af Silver Se meddelelser
    Konge lodtrækning, Champions League er stensikkert!
    Troll!!!

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #15
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Hvem vil vi møde i play-off?

    horse.png

    Vi har åbenbart lidt alternative ting at frygte...

    *edit*: Men flot er den da??? Så tak for det i guess :) https://en.wikipedia.org/wiki/Karabakh_horse
    Sidst redigeret af MZ : 04.08.17 kl. 12:36 Årsag: Mere hest!


Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Playoff Challenge
    By A in forum Spil
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 07.01.12, 20:38
  2. De kommende 4 playoff kampe i NFL.
    By -Altid FC København- in forum Diverse
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 13.01.07, 19:25
  3. Hvem går til VM efter playoff?
    By Esmis in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 24.11.05, 10:05
  4. Playoff kampen i Istanbul
    By panax in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 18.11.05, 16:01
  5. NFL Playoff traaden
    By super_hjalte in forum Diverse
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 10.01.05, 12:43

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •