Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
55. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr – 10 i træk ubesejret!

    17 30.91%
  • Uafgjort – 10 i træk ubesejret!

    23 41.82%
  • BIF Sejr!

    15 27.27%
Side 9 af 10 FørsteFørste ... 678910 SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 146

Emner: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Men nu er din præmis jo, at vi på holdet i dag ikke har spillere med god boldomgang og kreativitet, og det er jo noget vrøvl. Jeg er med på, at tingene ikke kører pt, men spillerne der kan noget teknisk er der jo. Du sammenligner med holdet fra 10/11, men i forhold til den gang har vi da mindst lige så mange spillere med flair. Jeg vil endda påstå, at vores spillestil nu er mere dynamisk end dengang. Dengang havde vi bare et par spillere i ekstraordinær klasse, hvilket vi ikke har i dag (de er lige blevet solgt), nemlig Grønkjær, N'Doye og for den sags skyld Pospech. Dengang havde vi også perioder med skidt spil og kriser og lang tid var taktikken: "Giv bolden til Grønkjær".

    Mht taktikken i går, så har jeg svært ved at se den være meget anerledes. Vores organisation er stadig ikke helt på plads, så det vil være selvmord at indgå i et åbent slagsmål med BIF. At stå kompakt og se, om man kan få fat i spillet virker fornuftigt og lykkedes også i perioder. At spillerne i øjeblikket har svært ved at sætte to afleveringer sammen og ikke vinder nogen nærkampe gør næppe taktikken forkert - tværtimod underbygger den vel konceptet med hellere en lang bold end at tabe den i BIFs pres.
    Men dengang spillede vi også beton/maskinebold og konceptet/udtrykket var det samme. så der er ikke den store udvikling at spore i mine øjne

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #122
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    For at fokusere lidt på kampen, så må man godt nok også undre sig, over at Erik kan slippe afsted med et gult her.



    Hovedløs tackling. Men spillet på banen var jo som sagt bare elendigt, igen. At vi så begynder med de defensive indskiftninger virker også latterligt. Er vi virkelig blevet så bange for at gå efter sejren? Taber mentaliteten er ikke kun på banen, men også fra bænken.
    Det har kampens dommer også udtalt sig omkring...

    Derfor undgik FCK-stjerne rødt kort
    Anders Poulsen havde også en kommentar til flere af de fysisk hårde episoder, der udspillede inde på banen mellem Brøndby-spillere og FCK'ere. Her forklarer han, hvorfor han ikke valgte at give rødt kort til Johansson, som i en episode tacklede Brøndbys Lasse Vigen med voldsom kraft forfra.

    - Johansson kommer ind med relativt høj fart, det taler for, at den er ret grim. Det, der taler den anden vej, er, at han rammer ikke Brøndby-spilleren med strakte ben, med knopper forrest, siger han og uddyber episoden.

    - Han har hele vejen igennem fødderne langs jorden, og han har faktisk muligheden for at spille bolden. Det er de kriterier, vi har oppe at vende, og det gør, at det falder ud til advarsel. Alting ser mere voldsomt ud i langsom gengivelse. Så jeg er glad for gult.
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ydelse/6768766

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #123
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    643

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    På alle måder en håbløs indsats, både på og udenfor banen.

    Jeg forstår simpelhen ikke, at vi i 90 stive minutter plus overtid ikke evner at skabe en mindeværdig chance, det er meget sigende for den gang bold vi har været vidne til i starten af denne sæson.

    Holdet skriger på en central midt der kan tage styringen over spillet, for ingen af dem vi har i truppen kommer til at udfylde den rolle.

    Og så er jeg nødt til at nævne vores angribere, særligt de to startende. Nuvel, de bliver ikke fodret med kvalitetsbolde, men at de ikke magter at holde i bolden eller som minimum skabe bare en eller to farlige situationer i en hel kamp, det er bare ikke godt nok.

    Pinligt ringe niveau...
    Sidst redigeret af Fc Devil : 07.08.17 kl. 10:18

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #124
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,850

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Det er så vanvittig gode nyheder, det kan gøre at vi er 1-2 køb fra et virkeligt stærkt hold:

    Olsen
    Ankersen - Luftner (evt. ny) - Johanson - Boilesen
    Verbic/Thomsen - Kvist - Gregus (evt. ny) - Falk
    Pieros - Santander.

    Det er et virkelig stærkt teknisk hold.
    Tænk, ud fra den måde de har spillet på, så kunne jeg godt tænke mig, at det var Kvist der røg på bænken. Gregus er bedst i rollen som Kvist, og jeg synes faktisk, at han spillemæssigt har langt, langt mere at byde på end Kvist. Problemet med Gregus er, at han er fejlcastet som 8'er, når han med al tydelighed er en virkelig dygtig 6'er. Hvis han fik en teknisk dygtig, pasningsstærk og offensivt tænkende 2-vejs-spiller ind ved siden af sig, så tror jeg FCK ville kunne flytte sig meget og hurtigt.

    Jeg synes faktisk, at Kvist har været klart svageste led på midtbanen i lang tid, og han fremstår heller ikke som den tydelige leder, som ellers er hans berettigelse på holdet. Gregus har været langt mere ledende og styrende i sin måde at agere og kommunikere på, og det tror jeg man kunne udnytte endnu mere fra en position som 6'er.

    Som Johanson har spillet i denne sæson, så er jeg ikke engang sikker på, at det bør være ham der først ryger på bænken, hvis/når Ståle køber endnu en central forsvarsspiller.

    Og byt så lige om på kanterne. Falk er bedst i venstre side, Verbic og Thomsen i højre.

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #125
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    89

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Nøj, hvor jeg savner Delaney, Zanka og Corner. Zankas ro samt indflydelse på Eriks niveau, Delaneys dynamik frem i banen og Corners evne til at beskæftige to midterforsvarer alene samt holde fast i selv de mest umulige bolde... Det er virkelig kerneområder, hvor vi lige nu er helt væk.
    Selvfølgelig har alle sælgende klubber det problem, at man savner de store stjerner, når de ryger afsted, men det er alligevel påfaldende, hvor dårligt vi har evnet at bibeholde bare et nogenlunde niveau på de nævnte områder af spillet.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #126
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Master Se meddelelser
    Nøj, hvor jeg savner Delaney, Zanka og Corner. Zankas ro samt indflydelse på Eriks niveau, Delaneys dynamik frem i banen og Corners evne til at beskæftige to midterforsvarer alene samt holde fast i selv de mest umulige bolde... Det er virkelig kerneområder, hvor vi lige nu er helt væk.
    Selvfølgelig har alle sælgende klubber det problem, at man savner de store stjerner, når de ryger afsted, men det er alligevel påfaldende, hvor dårligt vi har evnet at bibeholde bare et nogenlunde niveau på de nævnte områder af spillet.
    Påfaldende at også du glemmer Ludwig. Vores assistkonge. Efter min mening helt vildt undervurderet og det største savn af alle.

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #127
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Så kom der navn på vores modige fan. Stærkt gjort, Steen ! http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...en-af-ballonen


  14. #128
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Så kom der navn på vores modige fan. Stærkt gjort, Steen ! http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...en-af-ballonen
    Bestemt! Det ville være et fint signal at sende, hvis FCK gik offentligt ud og anerkendte Steens - og ham den anden, der fulgte trops - aktion.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  15. #129
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Bestemt! Det ville være et fint signal at sende, hvis FCK gik offentligt ud og anerkendte Steens - og ham den anden, der fulgte trops - aktion.
    Jeg bliver faktisk utroligt skuffet, hvis det ikke sker og jeg regner bestemt også med, at det sker.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #130
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    594

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Jeg læste et sted på Twitter at BIF sammenlagt løb næsten 10 km længere end vores spillere i gårsdagens kamp. Det svarer jo næsten til at vi spillede hele kampen med en mand i undertal. Er der nogle der ved hvor jeg kan finde statistik om gårsdagens kamp om hvad de forskellige spillere løb i gårsdagens kamp? Kunne godt tænke mig at de om det var kollektivt de ikke løb nok, eller om der er nogle skurke i blandt. For øvrigt vildt hvis det passer. Vi har haft en hviledag mere end dem og de var endda i Kroatien, mens vi spillede hjemme.

  18. #131
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    291

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Jeg læste et sted på Twitter at BIF sammenlagt løb næsten 10 km længere end vores spillere i gårsdagens kamp. Det svarer jo næsten til at vi spillede hele kampen med en mand i undertal. Er der nogle der ved hvor jeg kan finde statistik om gårsdagens kamp om hvad de forskellige spillere løb i gårsdagens kamp? Kunne godt tænke mig at de om det var kollektivt de ikke løb nok, eller om der er nogle skurke i blandt. For øvrigt vildt hvis det passer. Vi har haft en hviledag mere end dem og de var endda i Kroatien, mens vi spillede hjemme.
    superliga.dk har faktisk en del statistik man kan dykke ned i. F.eks. kan du nederst på denne side filtrere og se hvor meget hver spiller løb i runde 4.
    "Trying is the first step towards failure" - Homer Simpson
    Omario's Avatar

  19. #132
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Omario Se meddelelser
    superliga.dk har faktisk en del statistik man kan dykke ned i. F.eks. kan du nederst på denne side filtrere og se hvor meget hver spiller løb i runde 4.
    Man kan sige meget om Gregus og Matic, men de fik da løbet en del. Kvist, not so much.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. #133
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Man kan sige meget om Gregus og Matic, men de fik da løbet en del. Kvist, not so much.
    Vildt nok at Santander ligger omkring 3km under gennemsnittet og Thomsen næsten ligger 4 km men det viser jo meget godt hvor meget vi syltede højre siden og hvor lidt vi satte Thomsen i scene selv om Pierre igen havde en brand kamp...

  21. #134
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Vildt nok at Santander ligger omkring 3km under gennemsnittet og Thomsen næsten ligger 4 km men det viser jo meget godt hvor meget vi syltede højre siden og hvor lidt vi satte Thomsen i scene selv om Pierre igen havde en brand kamp...
    Hehe, du skal lige huske at regne med, hvor mange minutter, de var på banen. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #135
    KK er offline Topstyret stemmekvæg
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    420

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Vildt nok at Santander ligger omkring 3km under gennemsnittet og Thomsen næsten ligger 4 km men det viser jo meget godt hvor meget vi syltede højre siden og hvor lidt vi satte Thomsen i scene selv om Pierre igen havde en brand kamp...
    ... det viser også meget godt hvilke to spillere der blev skiftet ud i anden halvleg.

  24. De følgende 15 brugere er enige:

Side 9 af 10 FørsteFørste ... 678910 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: AGF – FC København (11.12.16 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 15.12.16, 22:18
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (13.08.16 kl.18:30)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 15.08.16, 10:58
  3. Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (12.05.16 kl.20)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 14.05.16, 11:15
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (18.08.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 19.08.13, 22:35
  5. Optakts- og kamptråd: F.C. København - AaB
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 70
    Sidste Meddelelse: 08.05.09, 11:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •