Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
55. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr – 10 i træk ubesejret!

    17 30.91%
  • Uafgjort – 10 i træk ubesejret!

    23 41.82%
  • BIF Sejr!

    15 27.27%
Side 5 af 10 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 146

Emner: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ace er ikke repræsentant for FCKFC.
    I så fald, my bad. Sorry Ace.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:
    Ace

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Godt. For det kunne nemt læses sådan.
    Så læser du det som fanden læser biblen. Jeg kan dog godt undre mig over, at man slår på sine egne stadig, hvis det er "fjenden" man er efter. Jeg synes dog, at vold er helt grotesk uanset hvad - det kommer jeg aldrig til at forstå.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Sørgeligt at en repræsentant for FCKFC ikke finder grund til at kommentere yderligere på det her.

    Det er lige præcis lige fucking nu der er behov for at kommentere yderligere på det her. Fuck kampen.
    Enig! Der bør komme en "vi gør hvad vi kan for at finde de skyldige" dernæst skal gøres hvad gøres kan for at få udelukket de retards for bestandig! - Med away-systemet, ved man jo forhelvede hvem der er på tribunen, BRUG DET!

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #64
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Den her indsats handler jo ikke bare om spillere der lige skal finde hinanden osv. Det tekniske niveau er pivhamrende dårligt, hvilket jeg kunne leve med, hvis jeg så elleve mand der gav sig 120% Men ikke engang det får man. Hvis Ståle ikke meget snart får pakket to-tre-fire sejre sammen i rap, kan andre hold meget hurtigt være stukket af.
    Det jeg er mest bekymret over er, at holdet ligner det han overtog da han kom tilbage, og som han skulle bruge TRE!!! år på at genrejse. Ståle skal ikke ud og investere i to nye spillere. Jeg tænker mere en håndfuld, og gerne nogen med kvalitet, frem for den mellemeuropæiske middelmådighed han har hentet de sidste år.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #65
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)



  10. #66
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Pinligt at være FCK'er i dag, men desværre er det ikke en overraskende udvikling på hverken kamp eller tilskuere. Nu skal det på ingen måde undskylde tilskuernes opførsel, men politiet har eddermanme sovet i timen i dag. Hvis man kan stole på sociale medier (og det kan man sikkert ikke) så kunne man allerede flere timer før kick off se billede på Twitter af 'Copenhagen mob' på vej til stadion. Derefter stormes stadion uden at man tilbageholder nogen, men man vælger simpelthen at lukke psykopaterne ind igen. Undskyld mig, men så skal det sgu også gå galt i løbet af kampen. Uden at jeg ved om det stemmer, så nævnes det på Twitter, at man åbenbart haft besøg af udlandske psykopater, så urolighederne var vel mere eller mindre planlagt. Det bør politiet have styr på.

    Mht capoen, som nogen nævner, så kan han næppe stille meget op, når det eskalerer. Men alt dette maskering og accept af dette i steminingsmiljøet holder ikke en meter og skal lægges på hylden straks. De er nogle forbandede kujoner, når man maskerer sig til fodbold, og jeg fatter ikke, at man har accepteret dette fra klubber og politis side så længe.

    Føj for helvede.


  11. #67
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Mht capoen, som nogen nævner, så kan han næppe stille meget op, når det eskalerer.
    Men han har trods alt sin megafon... lidt kunne han jo godt prøve at dømme gemytterne. Måske bare mig der ville være sådan.

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #68
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Ståle virker forblændet af sin egen succes og tror vist fuldt og fast på sine egne bortforklaringer.

    "Under andre trænere gik det galt, at vi holdt for længe på Bolanos og Claudemir, men nu er JEG her jo, så Toutouh skal nok holde niveau, selvom han spiller her på syvende år.
    Mit system er så vigtigt og avanceret, at kun meget rutinerede folk forstår det. Derfor er bedre at spille med et halvt hold out of position end at bruge nogle af de spillere, jeg jo ikke kan stole på.
    Kontinuiteten er også afgørende, så hvad angår tredjevalget i forsvaret, holder vi på en 37-årig, der godt nok ikke rigtig kan spille fodbold længere, men han er en flink fyr og gør, som jeg siger."

    Ståle har sammensat truppen. Han har hældt millioner i den, og selvfølgelig skal holdet have tid, når der er et par nye folk, men det niveau, vi har set indtil videre, det er helt og aldeles uacceptabelt, og vi er pt. velsagtens det dårligst spillende hold i ligaen. Horsens startede træningen op for en måned siden med ni markspillere, men er nu fire point foran os. Hvordan hænger det sammen? Enten er der købt forkert ind, hvilket er Ståles ansvar, eller også er træningen og/eller taktikken forkert, hvilket også er Ståles ansvar.

    Vores sæsonstart er en af de største skampletter på Ståles cv, og kampen i dag er i mine øjne på niveau med Aberdeen, Club Brugge, HJK og andre af hans helt store fadæser.
    Sidst redigeret af Ace : 06.08.17 kl. 19:50
    HIC SUNT LEONES

  14. De følgende 12 brugere er enige:

  15. #69
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Det er vildt at tænke på at BIF spillede EL i Kroatien i torsdags og stadig møder op til dagens kamp med 50% mere energi og vilje end os.. Det falder tilbage på hele staben.. Det er muligt vi er hvor vi skal være rent fysisk, men at det ikke ser sådan ud fordi Ståle ikke formår at sætte spillerne tilstrækkeligt op og fordi han lægger en afventende taktik for dagen.. Jeg føler dog også vi har mistet noget af det momentum vi har haft gennem de sidste mange sæsoner på den fysiske side.. Vi er simpelthen blevet indhentet og måske endda overhalet af enkelte klubber på dette parameter.. Det bliver en laaaang sæson med et hav af frustrationer er jeg bange for.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #70
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er vildt at tænke på at BIF spillede EL i Kroatien i torsdags og stadig møder op til dagens kamp med 50% mere energi og vilje end os.. Det falder tilbage på hele staben.. Det er muligt vi er hvor vi skal være rent fysisk, men at det ikke ser sådan ud fordi Ståle ikke formår at sætte spillerne tilstrækkeligt op og fordi han lægger en afventende taktik for dagen.. Jeg føler dog også vi har mistet noget af det momentum vi har haft gennem de sidste mange sæsoner på den fysiske side.. Vi er simpelthen blevet indhentet og måske endda overhalet af enkelte klubber på dette parameter.. Det bliver en laaaang sæson med et hav af frustrationer er jeg bange for.
    Ja, sidder også og undrer mig over hvordan det kan lade sig at gøre. Der er et eller andet galt fundamentalt med det her hold pt. Er man mon for mætte?

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #71
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er vildt at tænke på at BIF spillede EL i Kroatien i torsdags og stadig møder op til dagens kamp med 50% mere energi og vilje end os.. Det falder tilbage på hele staben.. Det er muligt vi er hvor vi skal være rent fysisk, men at det ikke ser sådan ud fordi Ståle ikke formår at sætte spillerne tilstrækkeligt op og fordi han lægger en afventende taktik for dagen.. Jeg føler dog også vi har mistet noget af det momentum vi har haft gennem de sidste mange sæsoner på den fysiske side.. Vi er simpelthen blevet indhentet og måske endda overhalet af enkelte klubber på dette parameter.. Det bliver en laaaang sæson med et hav af frustrationer er jeg bange for.
    Ståle som manager og scouting teamet må da virkelig se indad. Det her handler jo ikke om 1-3 spillere som ikke præstere, men et hold hele vejen rundt der ikke fungere. Man har haft alle forudsætninger for at være så godt forberedt som muligt da man vidste i god tid at vores bærende spillere ville forlade os.

    Ståle sendte et signal til spillerne i interviewet efter kamp. NU falder hammeren. Javel Ståle, men måske du også burde kigge dig selv i spejlet.

  20. De følgende 12 brugere er enige:

  21. #72
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    .
    Mht capoen, som nogen nævner, så kan han næppe stille meget op, når det eskalerer. Men alt dette maskering og accept af dette i steminingsmiljøet holder ikke en meter og skal lægges på hylden straks. De er nogle forbandede kujoner, når man maskerer sig til fodbold, og jeg fatter ikke, at man har accepteret dette fra klubber og politis side så længe.

    Føj for helvede.
    Det var ret tydeligt på den feed jeg havde, at de havde mere travlt med at holde "stemningen" kørende end at snakke de galgninger der var i gang med at slå på politiet lige ved siden af dem til ro.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #73
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Det var ret tydeligt på den feed jeg havde, at de havde mere travlt med at holde "stemningen" kørende end at snakke de galgninger der var i gang med at slå på politiet lige ved siden af dem til ro.
    Ok, det holder selvfølgelig ikke. Men som nævnt, så tror jeg ikke, at det havde gjort en kæmpe forskel.

  24. #74
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Men han har trods alt sin megafon... lidt kunne han jo godt prøve at dømme gemytterne. Måske bare mig der ville være sådan.
    det har han sikkert også prøvet på. Jeg har flere gange på s12 oplevet capo sige til tribunen de ikke skal kaste kanonslag og lightere (når det sker en gang i mellem). Det er bare umuligt for en mand at styre 50 pyskopater. I øvrigt pisse flot at tumperne også fratager os muligheden for at score et mål fordi spillerne blev kolde. (Dog havde vi sikkert ikke scoret alligevel, men stadig!)

  25. #75
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Vi plejer at beskrive os selv med ordene "Positiv arrogance". Gode tabere fordi vi som regel kommer stærkere igen. Den positive arrogance er røget af spillet i den her sæson, det vidste vi. Nu er den så også røget på tribunerne. Det gør mig uendelig trist.

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Side 5 af 10 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: AGF – FC København (11.12.16 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 15.12.16, 22:18
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (13.08.16 kl.18:30)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 15.08.16, 10:58
  3. Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (12.05.16 kl.20)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 14.05.16, 11:15
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (18.08.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 19.08.13, 22:35
  5. Optakts- og kamptråd: F.C. København - AaB
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 70
    Sidste Meddelelse: 08.05.09, 11:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •