Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
55. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr – 10 i træk ubesejret!

    17 30.91%
  • Uafgjort – 10 i træk ubesejret!

    23 41.82%
  • BIF Sejr!

    15 27.27%
Side 6 af 10 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 146

Emner: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    det har han sikkert også prøvet på. Jeg har flere gange på s12 oplevet capo sige til tribunen de ikke skal kaste kanonslag og lightere (når det sker en gang i mellem). Det er bare umuligt for en mand at styre 50 pyskopater. I øvrigt pisse flot at tumperne også fratager os muligheden for at score et mål fordi spillerne blev kolde. (Dog havde vi sikkert ikke scoret alligevel, men stadig!)
    Han var nu meget passiv, mens der blev filmet i det område og det var ganske tit. Men du har ret i, at han er prisgivet, men mit indtryk er nu, at der er et ret pænt hierarki i de rækker, så folk kan kaldes til orden...

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #77
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Når det gik som forventet, havde dog regnet med et større nederlag.
    Men det er vist på tide med nogen nye ideer, samt at verdens sværeste taktik bliver lagt lidt på hylden.
    Både Ståle og træner teamet burde virkelig begynde at kigge indad, måske det er her vi burde starte den udrensning som burde vente om hjørnet

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #78
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    374

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)



    På alle måder....


  6. #79
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    I øvrigt når det kommer til snakken om at miste bærende profiler... Måske på et lidt lavere niveau har FCN mistet de tre klart mest bærende spillere samt mister Marcondes til vinter. De er startet som lyn og torden med mange mål, flot spil - og lidt marginaler på deres side, selvfølgelig. I den forbindelse var det ret interessant at høre Hjulmand om emnet i seneste Mediano udsendelse. Han siger bl.a. at de tre spillere ikke skal forsøges erstattes 1:1, men i stedet skal man ændre spillestil og udnytte nye relationer og spidskompetencer i holdet. Hos os kører vi mere efter én stil. Og passer du ikke ind i den, så er du ude. Der opfindes ikke en ny position til Kusk eksempelvis.

    Nu er det selvfølgelig nedturstider og alt det der, men nogle gange savner jeg godt nok en træner, der er mere visionær omkring sit syn på fodbolden, og ligesom andre i denne tråd, gad jeg faktisk godt se, hvad Hjulmand kunne stille op med 100+ mio. Jeg hørte for nyligt en, der sagde, at FCK, når man ser på spillet på banen lige pt., jo bare er Hobro med 100+ mio.

    Til sidst: Jeg ville aldrig kunne få det over mine læber at tale om fyring af Ståle. Manden er en legende i FCK. Ej heller vil jeg kritisere den strategi, der har fået os i Europa i 11 ud af 12 sæsoner. Men jeg vil gerne stå fast på, at Ståle ikke ligefrem er et offensivt mastermind, der konstant udfordrer og udvikler fodbolden med en inspirerende spillestil. Den type håber jeg engang, vi får at se herinde i manager rollen. Altså en Guardiola type frem for en Tony Pulis. Men indtil da håber jeg sgu på, at Ståle kan vende skuden!


  7. #80
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    I øvrigt når det kommer til snakken om at miste bærende profiler... Måske på et lidt lavere niveau har FCN mistet de tre klart mest bærende spillere samt mister Marcondes til vinter. De er startet som lyn og torden med mange mål, flot spil - og lidt marginaler på deres side, selvfølgelig. I den forbindelse var det ret interessant at høre Hjulmand om emnet i seneste Mediano udsendelse. Han siger bl.a. at de tre spillere ikke skal forsøges erstattes 1:1, men i stedet skal man ændre spillestil og udnytte nye relationer og spidskompetencer i holdet. Hos os kører vi mere efter én stil. Og passer du ikke ind i den, så er du ude. Der opfindes ikke en ny position til Kusk eksempelvis.

    Nu er det selvfølgelig nedturstider og alt det der, men nogle gange savner jeg godt nok en træner, der er mere visionær omkring sit syn på fodbolden, og ligesom andre i denne tråd, gad jeg faktisk godt se, hvad Hjulmand kunne stille op med 100+ mio. Jeg hørte for nyligt en, der sagde, at FCK, når man ser på spillet på banen lige pt., jo bare er Hobro med 100+ mio.

    Til sidst: Jeg ville aldrig kunne få det over mine læber at tale om fyring af Ståle. Manden er en legende i FCK. Ej heller vil jeg kritisere den strategi, der har fået os i Europa i 11 ud af 12 sæsoner. Men jeg vil gerne stå fast på, at Ståle ikke ligefrem er et offensivt mastermind, der konstant udfordrer og udvikler fodbolden med en inspirerende spillestil. Den type håber jeg engang, vi får at se herinde i manager rollen. Altså en Guardiola type frem for en Tony Pulis. Men indtil da håber jeg sgu på, at Ståle kan vende skuden!
    Hånden på hjertet ville jeg elske at se en type som Hjulmand eller Zorninger i FCK, nogen der faktisk gider spille fodbold med deres hold.
    Frem for altid at afvente en tilfældig dødbold, stå godt i zoneforsvaret, samt forvente at Verbic/Toutouh laver noget mirakuløst som giver en chance af en art.

    Vi spiller for at sige det lige ud, røv sygt og har gjort det alle år under Ståle.
    At vi så har været så priviligeret at have spillere, der har kunne løfte den opgave at spille fodbold frem for norsk drillobold kan vi kun være glade for.
    Ligeså at netop disse spillere, har kunne give Ståle det EL/CL bold man så gerne vil i FCK.

    Ret beset er vi et ordinært hold, som intet kan offensivt.
    Alt bliver dræbt i at forstå verdens sværeste taktik

    Fair Ståle er en legende i FCK, men selv legender burde ikke have længere snor når tingene ikke fungere.
    Det kan simpelthen ikke være korrekt, man skal bruge 3 år på at peak og spille en taktik sammen.
    Så må man lægge taktikken om, så den passer til de spillere man har til rådighed.

    Man kunne passende starte med at træne følgende.

    Førstegangs afleveringer.
    Offensive løb med og uden bold.
    Lære at spille med fart i pasningernerne.

  8. De følgende 10 brugere er enige:

  9. #81
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    I øvrigt når det kommer til snakken om at miste bærende profiler... Måske på et lidt lavere niveau har FCN mistet de tre klart mest bærende spillere samt mister Marcondes til vinter. De er startet som lyn og torden med mange mål, flot spil - og lidt marginaler på deres side, selvfølgelig. I den forbindelse var det ret interessant at høre Hjulmand om emnet i seneste Mediano udsendelse. Han siger bl.a. at de tre spillere ikke skal forsøges erstattes 1:1, men i stedet skal man ændre spillestil og udnytte nye relationer og spidskompetencer i holdet. Hos os kører vi mere efter én stil. Og passer du ikke ind i den, så er du ude. Der opfindes ikke en ny position til Kusk eksempelvis.

    Nu er det selvfølgelig nedturstider og alt det der, men nogle gange savner jeg godt nok en træner, der er mere visionær omkring sit syn på fodbolden, og ligesom andre i denne tråd, gad jeg faktisk godt se, hvad Hjulmand kunne stille op med 100+ mio. Jeg hørte for nyligt en, der sagde, at FCK, når man ser på spillet på banen lige pt., jo bare er Hobro med 100+ mio.

    Til sidst: Jeg ville aldrig kunne få det over mine læber at tale om fyring af Ståle. Manden er en legende i FCK. Ej heller vil jeg kritisere den strategi, der har fået os i Europa i 11 ud af 12 sæsoner. Men jeg vil gerne stå fast på, at Ståle ikke ligefrem er et offensivt mastermind, der konstant udfordrer og udvikler fodbolden med en inspirerende spillestil. Den type håber jeg engang, vi får at se herinde i manager rollen. Altså en Guardiola type frem for en Tony Pulis. Men indtil da håber jeg sgu på, at Ståle kan vende skuden!
    Jeg er meget enig. Især at Ståle aldrig nogensinde har været et offensivt mastermind. Ståle skal selvfølgelig ikke fyres, især ikke når man tænker på, hvad han har opnået med klubben og stadig gør " Måske CL hvis vi er heldige" :p

    MEN, jeg håber som dig at når Ståle måske om 1 år eller 2 forlader FCK, at ledelsen har nosser nok til at se på en træner med nye ideer og ikke bare leder efter en træner der er Ståle 2.0 af type.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #82
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Nederlaget var forventeligt. Brøndby spiller på en måde, som vi bare ikke kan håndtere pt. Konstant pres og masser af dybe bolde bag vores vakkelvorne forsvar. Vi kan kun takke Brøndby-spillernes manglende skarphed for at nederlaget ikke blev større.

    Jeg har sagt masser af gange, hvad jeg mener om truppen og taktikken, så det vil jeg ikke gentage. Men jeg blev sgu lidt bekymret efter kampen, da jeg så interviewet med Ståle. Han virker fortabt. Efter at have talt lidt om muligheden for 1-2 nye spillere, bliver Ståle spurgt, hvad der skulle til for at få spillerne i gang (jeg kan ikke huske den præcise ordlyd), hvorefter han nævner mere træning. Vores nuværende problemer kan sgu ikke bare trænes væk. Nu ved vi jo ikke, hvad der foregår på de indre linjer, og jeg er klar over, at man er nødt til at have en vis tro på tingene udadtil, men jeg er godt træt af dårlige undskyldninger om manglende energi, ligesom at enhver sejr bliver ophøjet til et vendepunkt, hvorefter man virker overraskede, når den næste kamp tabes.

    Vi er elendige pt. og det bliver vi ved med at være, indtil der sker noget drastisk. Ankersen og Falk kommer ikke til at redde os alene.

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #83
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Til sidst: Jeg ville aldrig kunne få det over mine læber at tale om fyring af Ståle. Manden er en legende i FCK. Ej heller vil jeg kritisere den strategi, der har fået os i Europa i 11 ud af 12 sæsoner. Men jeg vil gerne stå fast på, at Ståle ikke ligefrem er et offensivt mastermind, der konstant udfordrer og udvikler fodbolden med en inspirerende spillestil. Den type håber jeg engang, vi får at se herinde i manager rollen. Altså en Guardiola type frem for en Tony Pulis. Men indtil da håber jeg sgu på, at Ståle kan vende skuden!
    Det er fuldstændig rigtigt, det du skriver. Der er intet nyt der. Det værste ved, at vi nu skal være væk et par år er, at bøf nok løber med mesterskabet og får en optur af dimensioner.

    Capoen kan næppe tale voldspsykopaterne på plads. Flere af de, der var aktive, var ikke maskerede og nok udlandske hooligans. Hvordan de så er kommet igennem Away-automaterne.

    Hvis man følger en lille smule med, kan man på de sociale medier følge de værste hooligans, og de var på plads på vestegnen i ualmindelig god tid, og de var ikke en håndfuld. Snarere 100. At politiet åbenbart ikke følger med er en skændsel. Hvordan de, der stormede vores afsnit før, portene var åbne, kan få lov at gå ud og komme ind igen, er mig en gåde (som oplyst af Werge/Frimann under kampen).


  14. #84
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    721

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Kun 4 anholdte

    Ærgeligt at man ikke har kunne pågribe flere ved udgangen. Nu håber jeg der bliver sat nogle folk til at kigge video igennem så der kan blive malkuleret nogle awaykort og komme nogle sigtelser på efterkrav.

    http://www.bt.dk/fodbold/lige-nu-fir...oes-afslutning

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #85
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Det er utænkeligt, at Ståle skulle blive fyret, men...

    De næste fem kampe afgør vores skæbne i Europa, og hvor vi står, når transfervinduet smækker i, og der langt om længe er 14 dages landskampspause. Ud over de to Qarabag-kampe har vi først hjemmekampe mod Horsens og Sønderjyske og så ude mod FCN. Holdets nuværende fysiske, spillemæssige og mentale form taget i betragtning er intet givet for pointantal for de tre ligakampe, ligesom det bestemt heller ikke er for CL-kampene.

    Hvis man gør status efter de kampe og er ude af CL og mere end ti point efter Nordsjælland (hvilket utroligt nok ikke er så urealistisk, som det burde være), kunne jeg da godt drømme om, at Ståle selv vælger at trække stikket for at redde sit eftermæle. Det er selvfølgelig at foregribe tingenes gang, men Ståle holder tilsyneladende fast i sin defensiven-skal-på-plads-plan, som vi kender den, og der ved vi fra tidligere, at pointene på det stadie kommer på at møve sig frem til nogle knebne sejre - og pt. møver vi rigtig dårligt og har desuden eksperter på området som modstandere i de næste to ligakampe. Med pointtab i dem bliver det en gyser mod FCN.

    Det er sgu trist, at manden skal være så bange for at satse lidt mere offensivt. Han har over 400 kampe under bæltet for København. Hvor mange kan I huske, hvor man har tænkt: "Arh, det er sgu naivt at stille så offensivt op"? Jeg mener, at jeg ude mod PSV i 2009 vist tænkte, at defensiven ikke helt var i balance. Den anden vej kan jeg huske lidt flere eksempler :-)
    HIC SUNT LEONES

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #86
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Det er sgu trist, at manden skal være så bange for at satse lidt mere offensivt.
    Lige netop denne kritik forstår jeg ikke. Måden, vi stiller op på i dag, er jo klassisk Ståle, og hverken mere eller mindre offensivt end normalt. Derudover er der vel heller ikke mange muligheder for at satse mere offensivt - truppen taget i betragtning. Han kunne spille med Kusk isf. Toutouh, men det er så også dét. I den nuværende situation er Kusk ikke et oplagt valg som starter på Brøndby-stadion, så dén disposition vil jeg ikke klandre Ståle.

    At det offensive spil ikke fungerer, er en naturlig konsekvens af de øvrige spillemæssige problemer. Ståle har jo aldrig store ambitioner fsva. det fremadrettede spil. Det er indlæg fra fløjene og individuelle aktioner.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #87
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Lige netop denne kritik forstår jeg ikke. Måden, vi stiller op på i dag, er jo klassisk Ståle, og hverken mere eller mindre offensivt end normalt. Derudover er der vel heller ikke mange muligheder for at satse mere offensivt - truppen taget i betragtning. Han kunne spille med Kusk isf. Toutouh, men det er så også dét. I den nuværende situation er Kusk ikke et oplagt valg som starter på Brøndby-stadion, så dén disposition vil jeg ikke klandre Ståle.

    At det offensive spil ikke fungerer, er en naturlig konsekvens af de øvrige spillemæssige problemer. Ståle har jo aldrig store ambitioner fsva. det fremadrettede spil. Det er indlæg fra fløjene og individuelle aktioner.
    Ville nu gerne have set os stille op i en 4231 med Kusk bag vores angriber, da hverken Pavlovic eller Santander er i stand til at lave noget brugbart i øjeblikket.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #88
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Lige netop denne kritik forstår jeg ikke. Måden, vi stiller op på i dag, er jo klassisk Ståle, og hverken mere eller mindre offensivt end normalt. Derudover er der vel heller ikke mange muligheder for at satse mere offensivt - truppen taget i betragtning. Han kunne spille med Kusk isf. Toutouh, men det er så også dét. I den nuværende situation er Kusk ikke et oplagt valg som starter på Brøndby-stadion, så dén disposition vil jeg ikke klandre Ståle.

    At det offensive spil ikke fungerer, er en naturlig konsekvens af de øvrige spillemæssige problemer. Ståle har jo aldrig store ambitioner fsva. det fremadrettede spil. Det er indlæg fra fløjene og individuelle aktioner.
    Det er ikke specifikt i dag, jeg taler om, men den generelle holdning til hvordan vi skal spille. Det altoverskyggende fokus på at have defensiven på plads. I slutningen af kampen mod Vardar så vi, hvad nogle af vores spillere kan, når de får lov til at give los, fordi det fandeme er sidste chance. I stedet ser vi nogle kampe, hvor vi slet ikke har noget spil, fordi det kun handler om at holde den defensive organisation. Ståle kigger på tavlen og er godt tilfreds - indtil det ganske forudsigeligt går galt.

    Jeg er med på, at der ikke er det store at jonglere med pga. skader, men jeg ville da gerne have set Amankwaa få chancen, når nu Toutouh har været en fucking skandale hidtil i sæsonen (i dag faldt han så i øvrigt ikke mere igennem end resten af holdet). Her gætter jeg så på, at Ståle tænker: "Hvis jeg kaster en 'ny' mand ind, kan det gå galt, og i så fald vil pilen pege på mig. Jeg holder fast i de sikre kort og kan altid bortforklare det med træthed eller et hold, der endnu ikke er sammenspillet."

    Jeg ved det, jeg er meget kritisk, men det her har efter min mening krydset enhver tænkelig grænse for, hvad der er acceptabelt for en klub på det her niveau, og når Ståle har valgt at være chef for det hele, er ansvaret for nedturen også hans.
    HIC SUNT LEONES

  23. De følgende 7 brugere er enige:

  24. #89
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Ville nu gerne have set os stille op i en 4231 med Kusk bag vores angriber, da hverken Pavlovic eller Santander er i stand til at lave noget brugbart i øjeblikket.
    Enig, men det handler mere om at få spillet til at fungere end at satse offensivt. Man kan klandre Ståle, at han stædigt holder fast i en opstilling, som vi pt. ikke har spillerne til. Men at han skulle gøre det, fordi han er bange for at satse offensivt - den køber jeg ikke.

  25. De følgende 4 brugere er enige:

  26. #90
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    893

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Enig! Der bør komme en "vi gør hvad vi kan for at finde de skyldige" dernæst skal gøres hvad gøres kan for at få udelukket de retards for bestandig! - Med away-systemet, ved man jo forhelvede hvem der er på tribunen, BRUG DET!
    Awaysystemet er ikke fem potter pis værd! En skaldet mand er en skaldet mand (eksempelvis). Alle kan komme ind på en andens awaykort - no problem. Systemet skal gentænkes og nok kobles med noget yderligere legitimation (kørekort/pas eller lignende).

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 6 af 10 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: AGF – FC København (11.12.16 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 15.12.16, 22:18
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (13.08.16 kl.18:30)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 15.08.16, 10:58
  3. Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (12.05.16 kl.20)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 14.05.16, 11:15
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (18.08.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 19.08.13, 22:35
  5. Optakts- og kamptråd: F.C. København - AaB
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 70
    Sidste Meddelelse: 08.05.09, 11:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •