Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
55. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr – 10 i træk ubesejret!

    17 30.91%
  • Uafgjort – 10 i træk ubesejret!

    23 41.82%
  • BIF Sejr!

    15 27.27%
Side 8 af 10 FørsteFørste ... 5678910 SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 146

Emner: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af IndOverTilCornerIgen Se meddelelser
    Jeg har i årevis læst med herinde, uden at kommentere eller have en bruger selv. Men efter at have læst med under denne sæsonstart, er jeg nødt til at kommentere.

    Hvad går der igennem hovederne på alle Jer, som kritiserer Ståle, klubben, systemet? Sådan.. helt seriøst... Hvad går der igennem jeres hoveder?
    Vi, som fans, har fået utallige mesterskaber, utallige oplevelser, været vidne- og medvirkende til at have opbygget et europæisk fort, og så skal Ståle - manden som mere end nogen anden har opbygget dette - ud?! Præcis som mange ytrede sidste gang han skulle genopbygge vores hold.

    Mon ikke I der har denne mening, også er dem der ville have smidt Corner af helvedes til inden han igen blomstrede op og var med til at sikre den mest succesfulde sæson i historien? Mon ikke I også var dem der ville have Delaney smidt på porten i tidernes morgen? Damen ligeså? For at nævne blot et par stykker.

    Det er jo grotesk - tangerende decideret dumt og uintelligent - ikke at have øjne for at der, efter at miste Zanka, Delaney, Cornelius, Ankersen og Falk - halvdelen af et hold!! - vil være en periode hvor spillet ikke er godt. Læg dertil nedadgående formkurver for andre profiler - de kommer altså for alle, på et tidspunkt, og det er ikke mærkeligt at det er nu.
    Vi har været i denne her situation før, og hvem ler sidst, historisk set? Det gør Ståle - sammen med alle os fans, for han skal nok bygge dette hold op til noget stort, også. Det er muligt det kræver indkøb - men så kommer der indkøb.

    PLEASE, stop Jeres tuderi blot fordi vi har smidt et par point i superligaen. Der er spillet 4 sølle kampe og vi har spillet os frem til CL playoff!? Hvis I er de fans I mener I er, så gør det ENESTE der hjælper holdet og klubben: Bak op! Så kan vi evaluere når vi er længere fremme i projektet.
    Wait for it.....

    For øvrigt er jeg fuldstændig enig.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af IndOverTilCornerIgen Se meddelelser
    Hvad går der igennem jeres hoveder?

    Det er jo grotesk - tangerende decideret dumt og uintelligent

    PLEASE, stop Jeres tuderi

    Hvis I er de fans I mener I er, så gør det ENESTE der hjælper holdet og klubben: Bak op!
    Så er den vist lukket. Vi står over for en argumentationens mester såvel som en ÆGTE fan. Jeg kan kun bøje mig i støvet.
    HIC SUNT LEONES


  4. #108
    Tilmeldingsdato
    Jul 2017
    Indlæg
    39

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Det var en pinlig omgang bold i går, det kan vi alle blive enige om.

    Jeg undrer mig over at han igen vælger at starte med Toutouh, når han har haft en virkelig dårlig start.
    Havde alle spillerne givet sig lige så meget som Verbic, så ville jeg acceptere det. Men det ser ud som om at halvdelen ikke engang gider.
    Santander og Pavlovic er rystende ringe! Hvorfor startede vi ikke med Pieros, som arbejder røven ud af bukserne??

    Mener ikke Ståle skal fyres. Han har gjort alt rigtigt for klubben gennem så mange år. Men jeg mener de har fejlet på transfersiden!
    Hvor er de gode indkøb blevet af denne sommer? Det med økonomi giver jeg ikke så meget for. Ståle udtaler selv at der er solgt spillere for 200 millioner kr de sidste 18 mdr.
    Matic er jo et kæmpe fejlkøb! Hvad kostede han? 18-19 millioner kr? Vi kunne have fået en hel midtbane for de penge, hvis vi havde scoutet lidt bedre.

    Lüftner skal nok blive god, det er jeg sikker på. Det samme med Pieros. Han bliver en kæmpe succes.

    Matic, Gregus, Kvist, Toutouh, Santander og Pavlovic, har i mine øjne intet at gøre i FCK!

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #109
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af IndOverTilCornerIgen Se meddelelser
    Jeg har i årevis læst med herinde, uden at kommentere eller have en bruger selv. Men efter at have læst med under denne sæsonstart, er jeg nødt til at kommentere.

    Hvad går der igennem hovederne på alle Jer, som kritiserer Ståle, klubben, systemet? Sådan.. helt seriøst... Hvad går der igennem jeres hoveder?
    Vi, som fans, har fået utallige mesterskaber, utallige oplevelser, været vidne- og medvirkende til at have opbygget et europæisk fort, og så skal Ståle - manden som mere end nogen anden har opbygget dette - ud?! Præcis som mange ytrede sidste gang han skulle genopbygge vores hold.

    Mon ikke I der har denne mening, også er dem der ville have smidt Corner af helvedes til inden han igen blomstrede op og var med til at sikre den mest succesfulde sæson i historien? Mon ikke I også var dem der ville have Delaney smidt på porten i tidernes morgen? Damen ligeså? For at nævne blot et par stykker.

    Det er jo grotesk - tangerende decideret dumt og uintelligent - ikke at have øjne for at der, efter at miste Zanka, Delaney, Cornelius, Ankersen og Falk - halvdelen af et hold!! - vil være en periode hvor spillet ikke er godt. Læg dertil nedadgående formkurver for andre profiler - de kommer altså for alle, på et tidspunkt, og det er ikke mærkeligt at det er nu.
    Vi har været i denne her situation før, og hvem ler sidst, historisk set? Det gør Ståle - sammen med alle os fans, for han skal nok bygge dette hold op til noget stort, også. Det er muligt det kræver indkøb - men så kommer der indkøb.

    PLEASE, stop Jeres tuderi blot fordi vi har smidt et par point i superligaen. Der er spillet 4 sølle kampe og vi har spillet os frem til CL playoff!? Hvis I er de fans I mener I er, så gør det ENESTE der hjælper holdet og klubben: Bak op! Så kan vi evaluere når vi er længere fremme i projektet.
    Vel skrevet og sandt :)

    Jeg tror de fleste fans der skriver "Raus Ståle" gør det med et glimt i øjet. Det ville være totalt selvmål at fyre Ståle også med tanke på de resultater han har leveret til klubben og stadig gør. Han har jo lige kvalificeret klubben til endnu et europæisk gruppespil. Ståle har sgu lang snor i min bog, også selvom, hvis det skulle blive til et tabt guld. Forventer vi fans virkelig at vi bare år efter år vinder DM ?.

    Det man kan kritisere Ståle og trænerstaben for er at vi i den grad har et hold der ikke hænger sammen. Det burde ikke ske upåagtet, at vi mister 3-4 stamspillere at se sådan et niveau, hvor selv 1 divisions hold kan slå os.

    Jeg er 100 % sikker på at Ståle nok skal få styr på det, men det bliver ikke hurtigt, og vi kan hurtigt stå i en situation hvor vi er 12-15 point efter de førende i ligaen og så er det guld væk. Det kan jeg godt accepterer i 1 enkelt sæson.

    Læg dertil at vi måske "heldigt" kommer i CL med +200 mill på bankbogen. Allerede der ville sæsonen være godkendt i min bog taget vores nuværende udfordringer i betragtning.

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #110
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af IndOverTilCornerIgen Se meddelelser
    Jeg har i årevis læst med herinde, uden at kommentere eller have en bruger selv. Men efter at have læst med under denne sæsonstart, er jeg nødt til at kommentere.

    Hvad går der igennem hovederne på alle Jer, som kritiserer Ståle, klubben, systemet? Sådan.. helt seriøst... Hvad går der igennem jeres hoveder?
    Vi, som fans, har fået utallige mesterskaber, utallige oplevelser, været vidne- og medvirkende til at have opbygget et europæisk fort, og så skal Ståle - manden som mere end nogen anden har opbygget dette - ud?! Præcis som mange ytrede sidste gang han skulle genopbygge vores hold.

    Mon ikke I der har denne mening, også er dem der ville have smidt Corner af helvedes til inden han igen blomstrede op og var med til at sikre den mest succesfulde sæson i historien? Mon ikke I også var dem der ville have Delaney smidt på porten i tidernes morgen? Damen ligeså? For at nævne blot et par stykker.

    Det er jo grotesk - tangerende decideret dumt og uintelligent - ikke at have øjne for at der, efter at miste Zanka, Delaney, Cornelius, Ankersen og Falk - halvdelen af et hold!! - vil være en periode hvor spillet ikke er godt. Læg dertil nedadgående formkurver for andre profiler - de kommer altså for alle, på et tidspunkt, og det er ikke mærkeligt at det er nu.
    Vi har været i denne her situation før, og hvem ler sidst, historisk set? Det gør Ståle - sammen med alle os fans, for han skal nok bygge dette hold op til noget stort, også. Det er muligt det kræver indkøb - men så kommer der indkøb.

    PLEASE, stop Jeres tuderi blot fordi vi har smidt et par point i superligaen. Der er spillet 4 sølle kampe og vi har spillet os frem til CL playoff!? Hvis I er de fans I mener I er, så gør det ENESTE der hjælper holdet og klubben: Bak op! Så kan vi evaluere når vi er længere fremme i projektet.
    For det første nu er dette her jo et debatforum....
    Jeg støtter skam også op om holdet og klubben, men derfor må jeg da gerne have krav og ønsker om hvordan jeg så holdet spillede eller hvilke spiller vi evt skulle/kunne hente. Jeg er da ikke så naiv at tro at Ståle eller Lange læser mine indslag og retter ind efter disse. Så havde jeg nok siddet som en del af staben.

    Så kan tuderiet begynde....
    Vi skabte 0 chancer i hele 2 halvleg og det er jo ikke første gang i denne sæson at vi har været dårlige. Det er rigtigt at vi har vundet næsten alt vi har deltaget i nationalt og vi har set mange store og dygtige hold/spillere i Parken når vi har spillede CL/EL.
    MEN det er da sjældent jeg har siddet og tænkt, kæft hvor spiller vi bare flot og hurtigt kombinationsspil med uforudsigelige angrebskombinationer. Det er sjældent at jeg er blev forkælet med kreativt lækkert fodbold og det savner jeg.

    Ståle har en recept der virker og den holder han sig til 100% og respekt for det men savner bare noget innovation og kreativitet fra ham og holdet. Kan ikke se at han har udviklet sit spil så meget i hans tid i klubben. Synes godt vi kan stille krav til at blive underholdt som man ser det i Bayern, United, Real Madrid og Barcelona osv. Vi er den største klub i DK og i norden, vi er den rigeste så vi burde kunne købe nogle spillere med bare lidt teknisk flair....

    Der er sikkert flere ting jeg kunne finde på, men forbeholder mig retten til at juble, råbe, tude som jeg lyster!!!!

  9. De følgende 12 brugere er enige:

  10. #111
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Ståle har en recept der virker og den holder han sig til 100% og respekt for det men savner bare noget innovation og kreativitet fra ham og holdet. Kan ikke se at han har udviklet sit spil så meget i hans tid i klubben.
    Jeg synes nu nok, at tingene har udviklet sig en del bl.a. har kantspillerne i dag en helt anden rolle end tidligere ligesom backs om muligt er blevet endnu mere offensive. Men du har da ret i, at systemet og spillestilen ikke ligefrem har fået en kæmpe revolution. Der er dog en grund til dette, og det er ambitionen om at kunne klare os internationalt. Vi har tidligere haft spillere som f.eks. Santin og nu Kusk, som netop vil kunne gøre spillet mere underholdende og teknisk, men Ståle har fundet ud af / besluttet, at disse typer ikke kan klare sig internationalt. Derfor er disse spilletyper valgt fra langt hen af vejen dog med undtagelse af en spiller som Falk. Med Ståle som træner kommer vi næppe til at se det meget tekniske fodbold, men det er nok prisen for at et hold fra Danmark kan klare sig internationalt. Jeg forventer dog, at det offensive spil vil blive væsentlig bedre, når basen er helt på plads, når Falk er tilbage og når en spiller som Thomsen kan spille sin rigtige plads i stedet for højre back.

    Det svarer også på denne kommentar:

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Synes godt vi kan stille krav til at blive underholdt som man ser det i Bayern, United, Real Madrid og Barcelona osv. Vi er den største klub i DK og i norden, vi er den rigeste så vi burde kunne købe nogle spillere med bare lidt teknisk flair....
    Ja det har du ret i, men skal vi klare os internationalt, så skal basen med organisation og fysik være topprioritet. Og vi har sådan set mange spillere med teknisk flair, men når holdet som helhed ikke kører ret godt pt, så er det også bare svært at præstere individuelt også.

    Jeg vil forøvrigt elske en spiller som Santin (da han kom) eller Atiba på holdet.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #112
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg synes nu nok, at tingene har udviklet sig en del bl.a. har kantspillerne i dag en helt anden rolle end tidligere ligesom backs om muligt er blevet endnu mere offensive. Men du har da ret i, at systemet og spillestilen ikke ligefrem har fået en kæmpe revolution. Der er dog en grund til dette, og det er ambitionen om at kunne klare os internationalt. Vi har tidligere haft spillere som f.eks. Santin og nu Kusk, som netop vil kunne gøre spillet mere underholdende og teknisk, men Ståle har fundet ud af / besluttet, at disse typer ikke kan klare sig internationalt. Derfor er disse spilletyper valgt fra langt hen af vejen dog med undtagelse af en spiller som Falk. Med Ståle som træner kommer vi næppe til at se det meget tekniske fodbold, men det er nok prisen for at et hold fra Danmark kan klare sig internationalt. Jeg forventer dog, at det offensive spil vil blive væsentlig bedre, når basen er helt på plads, når Falk er tilbage og når en spiller som Thomsen kan spille sin rigtige plads i stedet for højre back.

    Det svarer også på denne kommentar:



    Ja det har du ret i, men skal vi klare os internationalt, så skal basen med organisation og fysik være topprioritet. Og vi har sådan set mange spillere med teknisk flair, men når holdet som helhed ikke kører ret godt pt, så er det også bare svært at præstere individuelt også.

    Jeg vil forøvrigt elske en spiller som Santin (da han kom) eller Atiba på holdet.
    Jeg kan slet ikke se, at god boldomgang og kreativitet er en hindring for international succes. Når 2010-11 holdet klarede sig så godt, var det da netop fordi man her havde spillere, der kunne holde på bolden og gøre nogle uforudsigelige ting.

    Omvendt er holdet utroligt skrøbeligt, når fysik er det eneste parameter. Lidt mere flair og man var formentlig gået videre fra gruppen i både 2006 og 2016.

    Al ære og respekt for den fremragende organisation holdet havde i den seneste europæiske kampagne, men man skabte meget lidt i åbent spil og når organisationen haltede som mod Ajax var der intet at komme med.

    Ståle har iøvrigt selv i 2013 (da han nok stadig var optimist ovenpå 2011) udtalt, at for at klare sig europæisk var det ikke mere organisation, men x-faktor man skal bruge.

    Når man vil rose Ståles europæiske resultater skal man vel også tage Aberdeen, Apoel, HJK, Jablonec etc. med i ligningen?

    Hvorom alting er: Selvfølgelig skal man være godt organiseret, men det er ikke et enten eller.

    Og til sidst, så var taktikken og spillet igår sørgeligt. Man tager til en anden dansk klub uden den mindste lyst til at skabe noget. Bare stå kompakt og smadre lange bolde. Var det ikke så trist, så var BIF's sejrsmål måske alligevel positivt derhen, at vi slap for at høre Ståle og Kvist rose taktikken.

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #113
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Når jeg skriver "Ståle raus", er det ikke med et glimt i øjet. Jeg anerkender hans resultater, men jeg har - som bekendt - altid været kritisk overfor hans kvælende systemtænkning. Ja, succesen har naturligvis gjort det sjovere, men der har altid været langt mellem de spillemæssige snapse under Ståle. Og det mener jeg er helt legitimt at være træt af, når man vel at mærke tænker på, at Ståle har Superligaens suverænt største budget at arbejde med.

    Når vi nu er i en krise, som Ståle ellers det seneste års tid nærmest har lovet ikke ville ramme os, fordi man nu - i modsætning til tidligere - udviste rettidig omhu ved at melde ud, at profilerne blev solgt på bestemte tidspunkter, så man havde god tid til at finde erstatningerne, er det en kæmpe fadæse, som kun Ståle kan klandres for. Han kan ikke bruge alle de dårlige undskyldninger, han gør nu, uden at have et kæmpe troværdighedsproblem. Det er ham, der har sammensat en grinagtigt mangelfuld trup, og det er ham, der har formået at få et hold til at spille mere krampagtigt end en flok pensionister med gigt i hele kadaveret.

    Kan han rejse holdet igen, hvis han får tid nok? Ja, sikkert. Men ville det være et godt tidspunkt at sadle om og få en ny træner ind, som tænker fodbold mindre stift og betonagtigt? Ja, det mener jeg.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #114
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Jeg kan slet ikke se, at god boldomgang og kreativitet er en hindring for international succes. Når 2010-11 holdet klarede sig så godt, var det da netop fordi man her havde spillere, der kunne holde på bolden og gøre nogle uforudsigelige ting.

    Omvendt er holdet utroligt skrøbeligt, når fysik er det eneste parameter. Lidt mere flair og man var formentlig gået videre fra gruppen i både 2006 og 2016.

    Al ære og respekt for den fremragende organisation holdet havde i den seneste europæiske kampagne, men man skabte meget lidt i åbent spil og når organisationen haltede som mod Ajax var der intet at komme med.

    Ståle har iøvrigt selv i 2013 (da han nok stadig var optimist ovenpå 2011) udtalt, at for at klare sig europæisk var det ikke mere organisation, men x-faktor man skal bruge.

    Når man vil rose Ståles europæiske resultater skal man vel også tage Aberdeen, Apoel, HJK, Jablonec etc. med i ligningen?

    Hvorom alting er: Selvfølgelig skal man være godt organiseret, men det er ikke et enten eller.

    Og til sidst, så var taktikken og spillet igår sørgeligt. Man tager til en anden dansk klub uden den mindste lyst til at skabe noget. Bare stå kompakt og smadre lange bolde. Var det ikke så trist, så var BIF's sejrsmål måske alligevel positivt derhen, at vi slap for at høre Ståle og Kvist rose taktikken.
    Ved godt vi ikke kan sammenligne os med top 4 ligaerne men alle tophold(selv i de små ligaer) har en kreatør eller dirigent der sætter det offensive spil, Messi, Isco, Neymar osv vi har Kvist til at lede og fordele de lange bolde....

  17. #115
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Jeg kan slet ikke se, at god boldomgang og kreativitet er en hindring for international succes. Når 2010-11 holdet klarede sig så godt, var det da netop fordi man her havde spillere, der kunne holde på bolden og gøre nogle uforudsigelige ting.

    Omvendt er holdet utroligt skrøbeligt, når fysik er det eneste parameter. Lidt mere flair og man var formentlig gået videre fra gruppen i både 2006 og 2016.

    Al ære og respekt for den fremragende organisation holdet havde i den seneste europæiske kampagne, men man skabte meget lidt i åbent spil og når organisationen haltede som mod Ajax var der intet at komme med.

    Ståle har iøvrigt selv i 2013 (da han nok stadig var optimist ovenpå 2011) udtalt, at for at klare sig europæisk var det ikke mere organisation, men x-faktor man skal bruge.

    Når man vil rose Ståles europæiske resultater skal man vel også tage Aberdeen, Apoel, HJK, Jablonec etc. med i ligningen?

    Hvorom alting er: Selvfølgelig skal man være godt organiseret, men det er ikke et enten eller.

    Og til sidst, så var taktikken og spillet igår sørgeligt. Man tager til en anden dansk klub uden den mindste lyst til at skabe noget. Bare stå kompakt og smadre lange bolde. Var det ikke så trist, så var BIF's sejrsmål måske alligevel positivt derhen, at vi slap for at høre Ståle og Kvist rose taktikken.
    Men nu er din præmis jo, at vi på holdet i dag ikke har spillere med god boldomgang og kreativitet, og det er jo noget vrøvl. Jeg er med på, at tingene ikke kører pt, men spillerne der kan noget teknisk er der jo. Du sammenligner med holdet fra 10/11, men i forhold til den gang har vi da mindst lige så mange spillere med flair. Jeg vil endda påstå, at vores spillestil nu er mere dynamisk end dengang. Dengang havde vi bare et par spillere i ekstraordinær klasse, hvilket vi ikke har i dag (de er lige blevet solgt), nemlig Grønkjær, N'Doye og for den sags skyld Pospech. Dengang havde vi også perioder med skidt spil og kriser og lang tid var taktikken: "Giv bolden til Grønkjær".

    Mht taktikken i går, så har jeg svært ved at se den være meget anerledes. Vores organisation er stadig ikke helt på plads, så det vil være selvmord at indgå i et åbent slagsmål med BIF. At stå kompakt og se, om man kan få fat i spillet virker fornuftigt og lykkedes også i perioder. At spillerne i øjeblikket har svært ved at sætte to afleveringer sammen og ikke vinder nogen nærkampe gør næppe taktikken forkert - tværtimod underbygger den vel konceptet med hellere en lang bold end at tabe den i BIFs pres.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #116
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Midt i al elendigheden, er det da skønt at konstatere at Ankersen så småt er med igen. Falk skal spille reserveholdskamp i dag (http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...meback/6768830), og at Boilesen også snart er klar, da han alligevel ikke har brækket noget (http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...end-forventet/)

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #117
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Midt i al elendigheden, er det da skønt at konstatere at Ankersen så småt er med igen. Falk skal spille reserveholdskamp i dag (http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...meback/6768830), og at Boilesen også snart er klar, da han alligevel ikke har brækket noget (http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...end-forventet/)
    Det er så vanvittig gode nyheder, det kan gøre at vi er 1-2 køb fra et virkeligt stærkt hold:

    Olsen
    Ankersen - Luftner (evt. ny) - Johanson - Boilesen
    Verbic/Thomsen - Kvist - Gregus (evt. ny) - Falk
    Pieros - Santander.

    Det er et virkelig stærkt teknisk hold.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  22. #118
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    fck-bif_300406-05.jpg

    I dag føler jeg... ingen af delene. Tak til de X-antal tosser. I har formentlig ingen anelse om, hvor meget I har ødelagt for ufattelig mange mennesker. Så langt har I formentlig ikke haft kapacitet til at tænke.

    Men en dag - snart - så vender ovenstående følelser tilbage igen. For min kærlighed til FCK er større end jeres had til Brøndby og autoriteter!
    Det er svært at tro på, at I har ret meget kærlighed til FCK, selvom I sikkert vil proklamere det stik modsatte. Men I har åbenbart et totalt forskruet syn på, hvad kærlighed er. I er kun ødelæggende. Ødelæggende for alt omkring jer. Heldigvis er I ikke engang "den ene procent". En skam der var så mange uskyldige omkring jer i går, så politiet ikke bare kunne storme jer og rydde tribunen med tåregas. I prøvede at virke seje og få politiet til at komme og storme jer. Men I blev ved med at trække jer tilbage og bruge de uskyldige omkring jer som forsvar. Men I er ikke seje... I er fucking kujoner!


  23. #119
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Man kan da ikke bare sidde og glæde sig over hvad Ståle HAR gjort for klubben, det må da være ham der kan få spillerne til bare at yde lidt mere end 75%. Vi har spillet som lort i alle kampene i år også selv om vi er videre i Europa. I nogle af kampene har vi da spillet fint i perioder ( helt op til 10 minutter af gangen). Man må da kunne forlange at spillerne yder 100%, og det gør de absolut ikke, eller også er der en der ikke kan motivere dem. I aften ligger vi nr 8. Vi har 5 point, efter spillet skulle vi kun have 3, men efter vores pengepung og investeringer burde vi have haft 10 point.

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #120
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Men nu er din præmis jo, at vi på holdet i dag ikke har spillere med god boldomgang og kreativitet, og det er jo noget vrøvl. Jeg er med på, at tingene ikke kører pt, men spillerne der kan noget teknisk er der jo. Du sammenligner med holdet fra 10/11, men i forhold til den gang har vi da mindst lige så mange spillere med flair. Jeg vil endda påstå, at vores spillestil nu er mere dynamisk end dengang. Dengang havde vi bare et par spillere i ekstraordinær klasse, hvilket vi ikke har i dag (de er lige blevet solgt), nemlig Grønkjær, N'Doye og for den sags skyld Pospech. Dengang havde vi også perioder med skidt spil og kriser og lang tid var taktikken: "Giv bolden til Grønkjær".

    Mht taktikken i går, så har jeg svært ved at se den være meget anerledes. Vores organisation er stadig ikke helt på plads, så det vil være selvmord at indgå i et åbent slagsmål med BIF. At stå kompakt og se, om man kan få fat i spillet virker fornuftigt og lykkedes også i perioder. At spillerne i øjeblikket har svært ved at sætte to afleveringer sammen og ikke vinder nogen nærkampe gør næppe taktikken forkert - tværtimod underbygger den vel konceptet med hellere en lang bold end at tabe den i BIFs pres.
    Hvis du har ret i, at man har kreative og boldfaste typer på holdet, gør det jo bare præstationerne endnu værre. Men jeg er uenig. Det er helt korrekt, at Grønkjær, N'Doye og Pospech løftede spillet til international klasse. Men folk glemmer også folk som Claudemir, Bolanos, Vingaard, Wendt og Santins evner til at indgå i kombinationsspil. Der er intet kombinationsspil på det nuværende hold. Hvem skal det komme fra? De to eneste jeg for alvor betror evnen er Falk og Kusk. Førstnævnte vælger Ståle ligesom Verbic at fejlplacere for at give plads til Toutouh. Og Kusk er kørt helt ud på et sidespor.

    Og spillet var altså heller ikke prangende sidste sæson. Man kunne bare stort set altid spille til 0 og så havde man i spillere som Delaney og Cornelius typer som kunne sætte sig igennem.

    Det er mig helt uforståeligt, hvis nogen kan rose Ståles offensive evner. Han har kun i én sæson formået at skabe flot fodbold. Ellers har alt bygget på organisation og enkelte spilleres kvaliteter.

    Og igen: Hvorfor skal god organisation stå i kontrast til offensive kvaliteter?

    Mht. kampen igår havde Ståle jo på forhånd travlt med at håne dem, som gør Brøndby til 'et af Europas bedste hold'. Alligevel tager han derud for at skrabe en 0-0 hjem. På intet tidspunkt får man sat spillet sammen som man ellers som regel gør i perioder derude. Man har ét dårligt skud på mål i hele kampen! Nøjagtigt som anden halvleg mod mægtige Hobro. Hvordan kan det forsvares?

    Og hvorfor forsøger man ikke at udnytte de åbenlyse problemer BIF har i defensiven? Man har spillere som Amankwaa og Kusk på bænken som kunne gøre rigtig ondt på dem, men sender istedet Matic ind. Man tyrer konstant lange bolde op på to angribere, som ikke er bevægelige eller boldfaste nok til den rolle, så man får den lige i hovedet igen. Er det god taktik?

    Til slut omkring angriberne, som jeg er stærkt kritisk overfor. Så skal ret være ret. Taktikken passer dem elendigt. Til gengæld spillede de faktisk ganske pænt sammen sidste sensommer, hvor holdet stod meget længere fremme på banen og hvor der rent faktisk blev kombineret foran modstanderens felt.

  26. De følgende 3 brugere er enige:

Side 8 af 10 FørsteFørste ... 5678910 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: AGF – FC København (11.12.16 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 15.12.16, 22:18
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (13.08.16 kl.18:30)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 15.08.16, 10:58
  3. Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (12.05.16 kl.20)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 14.05.16, 11:15
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (18.08.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 19.08.13, 22:35
  5. Optakts- og kamptråd: F.C. København - AaB
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 70
    Sidste Meddelelse: 08.05.09, 11:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •