Viser resultater 1 til 15 af 293

Emner: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

  1. #127
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,511

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Jeg forstår bare ikke hvorfor folk har så travlt med at skrive når de bliver forarget, når de ikke ved hvad der er op eller ned i en given sag, det vigtigste er åbenbart at råbe med i pøblens kor, uagtet hvordan det måtte påvirke den man hænger ud, altså stadig uden at vide om personen har gjort noget eller ej.

    Debatredaktionen burde skride ind overfor de her personangreb, når nu så mange brugere ikke kan styre sig.
    Skroder, jeg har sådan set meget stor sympati for dit budskab, men jeg vil opfordre dig og andre fra Sektionen, som jævnligt skriver herinde, til at være mere aktive ud i at få ryddet misforståelser af vejen. Gerne profylaktisk.

    Du, og andre på Sektionen, må forstå, at rigtig mange fans her en uge efter fadæsen i brøndby stadig er rystede. Nogle af de negative følelser skyldes givet manglende indsigt. Andre følelser blot et helt andet udgangspunkt for at være fan. Jeg blev klogere, da Ace20 skrev et fint indlæg om den nye Capo, og det bekræftede mig i, at det sikkert ikke er nogen nem opgave at styre Sektionen (Jeg har aldrig troet, at nogen, Capo eller ej, kan styre +50 hooligans i blodrus).

    Jeg er for sjældent på Sektionen og på Away til at have en kvalificeret mening om start af sange, og hvem der er boss på tribunen, men jeg mener, at jeg kan konstatere følgende:

    Da jeg ankom til Parken i lørdags, lidt sent 10 min. før kickoff, hang det omdiskuterede anti-politi banner på Capotårnet. Da jeg kiggede derover igen ca. 10 min. inde i kampen, var banneret blevet udskiftet med et S12-banner. Jeg mener, at jeg, uden indsigt i tribunen, kan konstatere, at ham eller hende der har ansvaret for udsmykning af tårnet før kickoff sammenlignet med ham eller hende, der har ansvaret efter kickoff, har dårlig dømmekraft.

    Om det var Capoen, "første række", CC, Urban Crew/Juniors, Torcida eller en anden gruppe eller en enkelt person har jeg ingen idé om, men klogt var det sgu' ikke. Jeg forventer ikke, at Skroder eller en anden skal kommentere på min konstatering eller afklare noget, men adfærd på Sektionen følges af og bringer følelse op hos medfans på alle andre tribuner.

  2. De følgende 7 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Adfærd på Brøndby Stadion
    By KUF / AA in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 22.03.07, 21:48
  2. SuperShoppen på Brøndby Stadion
    By FCK_randers in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 13.05.05, 20:38
  3. Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 31.08.04, 10:54
  4. Vi har også tosser
    By hrweye in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.11.03, 12:50

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •