Side 1 af 20 123411 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 293

Emner: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Hold nu kæft hvor er I latterlige. En kæmpe skamplet på FCK fankulturen!
    Jeg håber, I bliver identificeret og udelukket på livstid.

    Edit: Og det blev så til 100 tosser, der har fået en straf som FCK ikke vil komme nærmere ind på. Jeg håber, de melder straffen ud, så den kan have en præventiv virkning fremadrettet.
    Edit: Tak! Hvor er det dog totalt nedtur, at 100 idioters hjernedøde omtræden nu rammer 1000vis af fans i form af nægtet adgang til vores to "største" hjemmekampe i Superligaen. Når det så er sagt, synes jeg straffen er ualmindelig hård, da FC København ved netop de to kampe vel mister i omegnen af 8-10 mill i omsætning.
    Sidst redigeret af MarBaar : 22.08.17 kl. 16:49

  2. De følgende 205 brugere er enige:
    *C*, 6200martin, Ace, aegh, AGK, AlexFCK, Amsinck719, AndaKbh, angatyr, anyholm, asgerbach, august, bagger, Bakkedal, Bechs, Bergstedt, Bigtimebowler, Bingohanz, bmw 25, Boffer, Boulevardigan, Brandello, Brylle, Butch, C'der, Cambiasso, Casper the ghost, Champlos, chefen65, Chiron, Christian, christiano, Colsen, copje, cossie, CR, Crazy_FCK, Dan Abnormal, DaneX, Das NT, david.kjaer, Defcon, Deichmaniac, Demitrian, Devil, Django, djurlander, DonMunk, duxie, Døren, Elle, Emil, Emilo, erikwa, Fanovitz, FC William, fc-junkie*, FCFE, fck-elsker81, Fck-fan, FCK4LIF3, FCKAV, fckedde, fckjohnson, FCKÅER, FCK_randers, fclalandia, FCTorben, Fissan, fleizch, FMC, follin, ForzaHansen, Frank Ryle, Gandhi, Garneren, guldland, guldsmed, Gummidyr #4, gunner, h0ps, HansHansen, Havskov, hdm65, Heko, hilarius, Honse, ibm96, Insomniac, IPZ, Ivans Overskæg, jake, JakobP, JanK, Jesper B, Jesper88, JHF, Jinx, Jinx13, JoakimK, johnjohnhitler, jop, Kaff, kalaha, kastel, Kenney, Killer, Kim-N, Kimmo Glans, Kiwi, kongkurs, Krølben, Langemand, lhama, Lindrup, Livsnyder004, Ludo, luske, Løven, MadsEmil, MadsHeiberg, Martin-TheNettoligan, Master, masterull, mceppe, MCN, micmm, Mimose, Mio, miscpc, Mjen, Moebius, MorganF, Morten N, MZ, NHA, nivlaps, Onkel Sjus, ottesen, ougar, p.plankeværk, peb, Per Martin, Perec, Peter_FCK, Pihl, pikkerrup, Polyppen, Powderfinger, Qlawz, RAIUno, Raptus, Ras, Regine, rmjdk, Rocksteady, Rokie_Ijeh, rsj, ryet, SALT, sarah, Scientpol, scoring, Sebastian, Shankly, Silver, Simons, SirJohnny, Slau, Smackdaddy, Sokken, Something, SortSnak, Spoon, Stodder B, superestrella, SuperSteen, Tboat, Teiss, thom0818, Thomas B., thomasroy, Thomsen-1352, thooomsen, Thorup, thundersen, tobynator, Tops, tordenstøvle, tortocnt, UDC, UnaX, unknown, Urbanus, VillaMan, vinter, Whitetrash, wiesel, Wonderboy, Woodson, zaph42, zebos, zxzp, øvreC

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    293

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Fjern jer fra vores klub og ryk direkte i fængsel. Psykopater!
    HØJERE. LÆNGERE. HÅRDERE.
    Brede Phanaticos 4Ever
    Medlem #3


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    143

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    At I overhovedet TILLADER jer, at bære klubbens trøje!!! I har absolut INTET med FCK at gøre!!!


  5. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    124

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Jeg væmmes ved synet af disse psykopater. De sgu have været pletten på et lagen.
    Så skyd dog udefra!!!! Hvad kan der ske??

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    52

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Det er fandme pinligt. Jeg forstår slet ikke at man venter så længe på at spille kampen færdig, vi skulle bare være taberdømt...


  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Hvorfor fanden fangede man ikke de der 100 tosser inden kampen gik i gang da de stormede FCK afsnittet. Men neeeej man lod dem simpelthen ud igen for at blive visiteret for så at lukke dem ind. WTF ??

    Man kunne snildt have fanget 100 tosser der og givet dem livstids karantæne. Kæmpe brøler.


  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    174

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Luk sektionen resten af sæsonen, medmindre samtlige maskemænd bliver udpeget. De ved udmærket godt hvem idioterne er.
    "Copenhagen have one of the best homefans in europe, and there hooligans was crazy when we were in copenhagen. When they got a throw in, the fans got mental, when they won a tackle it sound like a goal was scored, great team great fans."
    - En imponeret fan fra Grækenland.
    Fissan's Avatar

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Har man maske på/med skal man ikke lukkes ind ....eos


  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    429

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Nok er nok!!!!

    Hvis du som fan var tilstede og har billeder eller kender dem der deltog, så tag kontakt til F.C. København, send alle billeder, videoer osv. som du måtte have.

    De skal aldrig ind og se ind FCK kamp mere.

    https://www.fck.dk/nyhed/hoersholt-o...pinlig-adfaerd


  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    474

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Fissan Se meddelelser
    Luk sektionen resten af sæsonen, medmindre samtlige maskemænd bliver udpeget. De ved udmærket godt hvem idioterne er.
    Hids dig nu lidt ned. Jeg står på sektionen, men tager aldrig på Brøndby away, og jeg ved sgu ikke hvem de I idioter er.
    Nej, ikke den Mike Jensen
    MikeJensen's Avatar


  14. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    174

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Hids dig nu lidt ned. Jeg står på sektionen, men tager aldrig på Brøndby away, og jeg ved sgu ikke hvem de I idioter er.
    Jeg har også ved flere lejligheder stået på sektionen, og jeg er da udmærket klar over at den normale fan, ikke har en chance for at identificere maskemændende. MEN hvis man har stået på sektionen, og taget med på ture rundt i landet, vil det stå rimeligt klart at den her kultur er ved at få en grobund på sektionen (igen) og du skal ikke prøve at fortælle mig at man (dem der har noget at sige på sektionen) ikke ved hvem disse personer er. Også længe man hænger ud med disse tosser, så må man tage konsekvenserne.
    "Copenhagen have one of the best homefans in europe, and there hooligans was crazy when we were in copenhagen. When they got a throw in, the fans got mental, when they won a tackle it sound like a goal was scored, great team great fans."
    - En imponeret fan fra Grækenland.
    Fissan's Avatar


  15. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Det er vigtigt også at få fat i medløberne. Dem der måske ikke selv laver ballede, men holder hånden over de skyldige. Jeg er sikker på, at både Viasat og Brøndby har en masse fine billeder af vores afsnit, så det bør være muligt at fange: ikke bare dem, der angreb vagter og politi og lavede hærværk; men også dem, der hev voldsmændene tilbage, så politiet ikke kunne nå dem; dem med masker; dem der filmede politiet; dem der rakte fuckfinger til politiet osv. Udeluk alle disse på livstid. Hvis man kan se, at folk ankom i en gruppe, og at en eller flere i gruppen deltog i balladen, så udeluk dem, der der ikke vil angive deres venner.

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #13
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Jeg undrer mig altså altid over, at man ikke er bedre til at få udelukket dem. F.eks. ser man billedet af folk med ret klare personlige tusser. Det bør jo være ret nemt lige at få tjekket op på ved lejlighed, næste gang de ankommer i shorts eller tshirts.

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #14
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    416

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Jeg undrer mig altså altid over, at man ikke er bedre til at få udelukket dem. F.eks. ser man billedet af folk med ret klare personlige tusser. Det bør jo være ret nemt lige at få tjekket op på ved lejlighed, næste gang de ankommer i shorts eller tshirts.
    Flere "fans" stod ganske umaskerede og modtog sæder fra øverste afsnit, før kampen gik i gang. Hvis de ikke får karantæne, har away-kortet da spillet helt fallit.

  20. De følgende 14 brugere er enige:

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,152

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Jeg undrer mig altså altid over, at man ikke er bedre til at få udelukket dem. F.eks. ser man billedet af folk med ret klare personlige tusser. Det bør jo være ret nemt lige at få tjekket op på ved lejlighed, næste gang de ankommer i shorts eller tshirts.
    Jeg forstår det heller ikke. Det virker som om, at der er en alt for blød linje. Det er en meget trist udvikling pt, og man må stoppe det nu, inden det udvikler sig yderligere. Vi så det sidst i pokalfinalen i det ene hjørne, som skød med fyrværkeri, kastede med kanonslag og gjorde alt hvad de kunne for at komme i kamp mod politiet i scener der jo næsten var værre end i dag, men som ikke så så voldsomme ud, fordi det ikke skete på et lille forstadsstadion som i dag.

    Nu må man sgu sætte hårdt ind, man må sørge for at folk ikke holder hånden over hinanden og sørge for bedre kontrol ved indgange især overfor folk med karantæne. Man kan jo passende sørge for, at alle der fremover bærer/medbringer masker ikke kommer ind og får en dejlig karantæne, såfremt de iklæder sig disse på stadion.

    Ydermere kan man passende tage det endelige opgør mod pyro. Det kan godt være, at mange finder dette uskyldigt og stemningsfremmende. Men der er tydeligvis folk som ikke selv er i stand til at se grænsen for uacceptabel opførsel og så hjælper det ikke, at klubben stiltiende accepterer visse regelbrud.


Side 1 af 20 123411 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Adfærd på Brøndby Stadion
    By KUF / AA in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 22.03.07, 21:48
  2. SuperShoppen på Brøndby Stadion
    By FCK_randers in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 13.05.05, 20:38
  3. Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 31.08.04, 10:54
  4. Vi har også tosser
    By hrweye in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.11.03, 12:50

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •