Side 5 af 20 FørsteFørste ... 234567815 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 293

Emner: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Idioterne står under 1 meter og slår efter betjentene, hvorfor i alverden bruger betjentene ikke pebberspray???
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ene/6768865://

    Fordi tosserne havde taget det....

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    303

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Er der nogen, der ved, om der er kommet en samlet afstandtagen til balladen igår fra Sektion 12 eller dele af Sektion 12's grupperinger?

    Mvh

    Guldland

  3. #63
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af guldland Se meddelelser
    Er der nogen, der ved, om der er kommet en samlet afstandtagen til balladen igår fra Sektion 12 eller dele af Sektion 12's grupperinger?

    Mvh

    Guldland
    Jeg ved det ikke, men deres Facebook-side er i hvert fald larmende tavs. Heller ikke opfordringer til at komme med en udmelding i kommentarsporene udløser nogen som helst reaktion.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #64
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    893

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Fissan Se meddelelser
    Det er ikke en enkelt stående episode, man så det også til pokal finalen. Man bruger sektionen som en base til de her individer, og der må simpelthen noget selvjustist til på den tribune. Da det åbenbart er ikke eksisterende i øjeblikket, må de hjælpes på vej. Jeg er sådan set ligeglad med om det går udover en masse mennesker, det kan jeg ikke tage mig af når vi ser situationer som den igår, igen. Pædagogik hjælper åbenlyst ikke.

    Du kan, som øvrige debattører, heller ikke bilde mig ind, at dem som har noget at sige på sektionen ikke ved hvem disse personer er. Men der hersker en "vi stikker ikke" taber mentalitet på den tribune, også længe man ikke selv vil rydde op, må man som sagt tideligere, hjælpes på vej.
    FCK's sikkerhedsfolk må altså også se lidt indad. På videoen, hvor der knækkes og gøres sæder klar til brug, ses der tydeligt en FCK-steward der bare ser til! Denne mandsperson burde nok have informeret nogen om det der foregik. Men han står tydeligvis bare og nyder udsigten. Siger ikke han selv skulle have grebet ind, men han skulle vel have rekvireret nogle politibetjente til at eskortere tosserne ud - dette foregik på et forholdsvist tomt tribuneafsnit - det kunne have været stoppet inden kampen.

    I gamle dage havde stewards i Parken et blakket ry - hvad er situationen i dag? Er det bange for at gribe ind? (hvilket er forståeligt) eller ser de bare den anden vej?

    Ved tilfældigvis at de så omtalte rotter var til stede på stadion inden kampen sidst i BIF - de blev ikke smuglet ind. Er der i Parken - og måske især på away - en "segennemfingremedballadeholdn ing" hos stewards?

  6. #65
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    893

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg ved det ikke, men deres Facebook-side er i hvert fald larmende tavs. Heller ikke opfordringer til at komme med en udmelding i kommentarsporene udløser nogen som helst reaktion.
    De gør nok også klogt i at holde lav profil - i hvert fald til efter mødet med AH og de andre.

  7. #66
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    303

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg ved det ikke, men deres Facebook-side er i hvert fald larmende tavs. Heller ikke opfordringer til at komme med en udmelding i kommentarsporene udløser nogen som helst reaktion.
    Synes seriøst, at hvis ikke der senest imorgen ligger en udmelding om afstandtagen fra et samlet Sektion 12, så synes jeg, at Nedre C Vokalt skal ytre sin utilfredshed med Sektion 12 til kampen på lørdag - især med dén her artikel: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...venner/6769105

  8. #67
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    FCK's sikkerhedsfolk må altså også se lidt indad. På videoen, hvor der knækkes og gøres sæder klar til brug, ses der tydeligt en FCK-steward der bare ser til! Denne mandsperson burde nok have informeret nogen om det der foregik. Men han står tydeligvis bare og nyder udsigten. Siger ikke han selv skulle have grebet ind, men han skulle vel have rekvireret nogle politibetjente til at eskortere tosserne ud - dette foregik på et forholdsvist tomt tribuneafsnit - det kunne have været stoppet inden kampen.
    Jeg er fuldstændig enig. Men det virker som om, at politikken pt. er ikke at gå ind og fjerne folk fra tribunerne, fordi man sikkert frygter ballade. Man ser det jo også til hver eneste udekamp, hvor folk med masker står og fyrer lys af lige ved siden af vagter uden at der gøres det mindste for at få fat i manden. Om det er taktisk korrekt (sikkert bestemt af politiet) ved jeg ikke, men det er frygteligt at se på, og det må nødvendigvis være med til at få disse folk til at føle sig usårlige.

    En anden ting. Hvor fanden er opdragelsen henne af disse unge mennesker? Hele den her opfattelse af, at man kan tillade sig hvad som helst blot fordi man er i Brøndby (eller andre steder) og færdes med andre ligesindede. Det ser eddermandme skidt ud for landets fremtid med den form for egoisme.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #68
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af guldland Se meddelelser
    Synes seriøst, at hvis ikke der senest imorgen ligger en udmelding om afstandtagen fra et samlet Sektion 12, så synes jeg, at Nedre C Vokalt skal ytre sin utilfredshed med Sektion 12 til kampen på lørdag - især med dén her artikel: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...venner/6769105
    Tja. Billedet i artiklen må naturligvis alene være med til, at sektionen ikke længere kan have et capotårn eller som minimum må capoen selvfølgelig fratages sit hverv fra sektionens side. Man kan ikke fra klubbens side have et tæt samarbejde med en gruppering som åbenlyst tillader en maskeret mand med lys i capotårnet.

  11. De følgende 9 brugere er enige:

  12. #69
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af guldland Se meddelelser
    Synes seriøst, at hvis ikke der senest imorgen ligger en udmelding om afstandtagen fra et samlet Sektion 12, så synes jeg, at Nedre C Vokalt skal ytre sin utilfredshed med Sektion 12 til kampen på lørdag - især med dén her artikel: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...venner/6769105
    Kan vi ikke lade være med at gøre det her til (endnu) en nedre B vs. nedre C-sag?
    Jeg står på nedre b og "Sektion 12"-siden repræsenterer ikke mig eller mine holdninger. Min holdning repræsenteres fint af min fanklubs udmelding.


  13. #70
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    303

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af filibuster Se meddelelser
    Kan vi ikke lade være med at gøre det her til (endnu) en nedre B vs. nedre C-sag?
    Jeg står på nedre b og "Sektion 12"-siden repræsenterer ikke mig eller mine holdninger. Min holdning repræsenteres fint af min fanklubs udmelding.
    Hvorfor kommer der så ikke en samlet udmelding fra Sektionen? FCKFC og Sektion 12 er vel stadig to forskellige enheder?

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #71
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af guldland Se meddelelser
    Hvorfor kommer der så ikke en samlet udmelding fra Sektionen? FCKFC og Sektion 12 er vel stadig to forskellige enheder?
    Jeg kan ikke svare på hvorfor der ikke er kommet eller om der kommer en udmelding fra den side. Men husk på at Sektion 12 først og fremmest netop er en tribune. Det er ikke en forening, klub eller andet. Der er ingen medlemsskaber, formand eller valgt talsmand. Der er ingen der har mandat til at tale på tribunens gæsters vegne, så derfor ved jeg ikke hvem du vil have til at lave en udmelding - og hvem den udmelding i så fald repræsenterer.


  16. #72
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Uros har åbenbart et spændende bekendtskab, nå nu vi er ved hooligansnakken.

    http://www.bt.dk/superligaen/fck-pro...et-over-det-er

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #73
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Lidt spredte tanker om det her...

    Jeg forstår udmærket, at frivillige vagter eller uskyldige medfans ikke skal have noget klinket ved at bryde ind, når frådende hooligans smadrer stole, er voldelige eller i øvrigt opfører sig truende. Men det er et kæmpe problem, at de får lov til at lave deres lort uhindret. Det er derfor, jeg synes, det kunne være interessant at få noget viden om, hvordan karantæner bliver håndhævet, for hvis man rent faktisk kan holde de her typer ude af stadionerne ved at give dem karantæner, bør problemet jo relativt hurtigt være løst.

    Min mistanke er, at en karantæne ikke har den store effekt. Jeg ved ikke, hvordan det foregår på Sektionen, men på Nedre C har jeg svært ved at forestille mig, at det skulle være noget problem for en karantæneramt at komme ind på en løssalgsbillet eller en andens sæsonkort. Er der reel screening af folks identitet på Sektionen? Og hvordan foregår det på udebane? En nævnte vist tidligere, at away-kortet ikke fungerer. Vil det sige, at man også kan komme ind på udebane med karantæne?

    En anden ting... Hvis det forholder sig sådan, at Sektion 12's officielle Facebook-side ikke tør tage afstand fra det her af frygt for repressalier, har hele sektionen et problem. Så fungerer Sektion 12 som "brand" jo i realiteten som et hooligan-brand. Det kan det store flertal af fredelige sektionsgængere vel ikke leve med?

    En tredje ting... Når Hørsholt efter kampen står og siger, at han troede, det her var fortid i FCK, har han så allerede glemt pokalfinalen? Eller var han bare så udspekuleret, at han godt vidste, at eks-håndboldspilleren (og i øvrigt alle andre "journalister" på Viasat) er så tumpede, at de ikke er i stand til at forholde sig kritisk til et udsagn? Nu bliver der stanget karantæner ud, hvilket er fint nok - især hvis de er livsvarige - men hvis jeg har ret i min mistanke om, at de i praksis ikke virker, er det ren symbolpolitik. Man kan håbe, at der også kommer et maskeforbud, men igen... hvis det ikke bliver håndhævet, er det jo fis i en hornlygte. Og jeg forstår som sagt godt, hvis man som frivillig vagt ikke skal nyde noget af at gå op til en frådende hooligan og flå huen af ham. Så hvem skal gøre det?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #74
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Bubbibjørnen Se meddelelser
    ... og så burde du måske passe lidt på med fordommene.
    Efter 15 år som temmelig aktiv fan, skulle det være muligt at kunne genkende folk uden at "hygge" sig med dem til daglig.
    Men det kan måske være svært at forstå hvis man altid holder sig væk ;)
    Mja, det var en generel betragtning. Jeg er sikker på, at alle 2-3k ikke kender hinanden på kryds og tværs, det er klart, trods alt :-)

    Og ja, jeg holder mig væk fra vold. At være tæt på at få tæv af 5-10 BIF fans var spænding nok for mig :-)

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #75
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    893

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Uros har åbenbart et spændende bekendtskab, nå nu vi er ved hooligansnakken.

    http://www.bt.dk/superligaen/fck-pro...et-over-det-er
    Kæft det er dumt! Gad vide hvor længe han bliver?

  23. De følgende 6 brugere er enige:

Side 5 af 20 FørsteFørste ... 234567815 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Adfærd på Brøndby Stadion
    By KUF / AA in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 22.03.07, 21:48
  2. SuperShoppen på Brøndby Stadion
    By FCK_randers in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 13.05.05, 20:38
  3. Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 31.08.04, 10:54
  4. Vi har også tosser
    By hrweye in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.11.03, 12:50

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •