Side 8 af 20 FørsteFørste ... 56789101118 ... SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 293

Emner: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ja, okay... Føler hele sektionen sig repræsenteret af FCKFC?
    Formentlig ikke.
    Føler hele Sektionen sig repræsenteret af UC?

    CC?

    Rebels?


    osv.

    Skal alle tages i ed?

    Faktum er, at den eneste organisation, der retteligt kan tale på vegne af Københavnfans, er FCKFC, da det er den eneste demokratiske og officielle forening.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar


  2. #107
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Formentlig ikke.
    Føler hele Sektionen sig repræsenteret af UC?

    CC?

    Rebels?


    osv.

    Skal alle tages i ed?

    Faktum er, at den eneste organisation, der retteligt kan tale på vegne af Københavnfans, er FCKFC, da det er den eneste demokratiske og officielle forening.
    Jeg er helt med på, at ingen kan tale på vegne af hele sektionen. Jeg er også helt med på, at tusindvis af mennesker på en tribune ikke skal stå til ansvar for, hvad nogle få idioter laver. Derfor er jeg heller ikke enig i, at man bør lukke Sektionen. Men FCKFC kan jo heller ikke tale på vegne af alle FCK-fans. Der er masser af faste tilskuere, der ikke er medlem af FCKFC. Men FCKFC kan udtale sig på vegne af sine medlemmer, og det har den gjort, hvilket er fint.

    Det, der gør Sektionen til en svær størrelse, er - som jeg ser det - at det dels er fra den tribune, de folk, der laver ballade, kommer, dels at Sektionen eller grupperinger på Sektionen i andre sammenhænge er kommet med fælles udmeldinger. Derfor er det lidt svært for mig at forstå, hvorfor der ikke kommer fælles udmeldinger nu. Ikke fra hele tribunen, men fra de grupper, der tidligere har meldt fælles ud om boykot eller away-kort eksempelvis.

    Men et helt konkret opklarende spørgsmål: Hvem står bag S12-Facebook-siden?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #108
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    For skørt at sige at sektionen ikke kan komme med en udmelding, når de ellers gør det i alle mulige andre tilfælde. Den larmende tavshed er bekymrende.

    Fx kunne man jo spørge hvorfor der hænger hsv flag fra capo? Og noget med intet politi? Hvorfor står der maskerede mænd deroppe?

  5. De følgende 12 brugere er enige:

  6. #109
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    For skørt at sige at sektionen ikke kan komme med en udmelding, når de ellers gør det i alle mulige andre tilfælde. Den larmende tavshed er bekymrende.
    Argumentet er ikke, at der ikke kan komme en udmelding fra den udefinérbare størrelse S12.
    Argumentet er, at det har ca. 0% validitet og vi faktisk er nogle, der helst er foruden, at der tales på vegne af os af nogen, vi ikke engang ved hvem er.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  7. De følgende 9 brugere er enige:

  8. #110
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Argumentet er ikke, at der ikke kan komme en udmelding fra den udefinérbare størrelse S12.
    Argumentet er, at det har ca. 0% validitet og vi faktisk er nogle, der helst er foruden, at der tales på vegne af os af nogen, vi ikke engang ved hvem er.
    Fair nok. Jeg synes (set udefra), det er pinligt, at sektionen - om det så er under et eller fra flere fraktioner - er larmende tavse. Specielt fra kernen. Især når sektionen normalt ikke plejer at have problemer med fælles budskaber.

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #111
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    14

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Jeg er ikke med på, at opdele tribunerne mellem C og B. Der findes mange forskellige mennesker på begge tribuner. Der hvor der mangler en udmelding er fra en fan-repræsentant for alle fck fans - det er vel SLO der er det?
    Er sikker på den nok skal komme, men håber det bliver en seriøs udmelding, sådan så fck i fremtiden ikke offentligt bruges til, at spille smart overfor politiet mv.

  11. #112
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Capoen fremstår - om han vil det eller ej - som tribunens leder på godt og ondt. Jeg kan da godt forstå, at folk undrer sig over, at der står folk i capotårnet og gejler tribunen op til sang, mens der udspiller sig tumultagtige scener lige ved siden af dem. Det sender et temmelig uheldigt signal at stå og skråle og flå i nettet foran tribunen, mens balladen står på. Jeg kræver ikke, at de skal gå ned og forsøge at skille parterne ad med deres bare nævner, men man kunne måske lige holde et par minutters pause med "lålålå" og "Købehavn, vi hader Vestegnen", mens medfans slås med politiet. Hvem ved, måske kunne man endda bruge megafonen til at forsøge at lægge en dæmper på ballademagerne på tribunen?
    Så hvis jeg og X antal andre så dig som en slags leder, så var du også forpligtet derefter, selvom du ikke på noget tidspunkt har indviljet i at tage et sådan ansvar på dine skuldre?

    Hvis du var der, havde du set at Capoen ikke startede sange i omkring et kvarter og først begyndte igen da der var faldet lidt ro på og spillerne skulle til at starte på de sidste 2 minutter, hvorved der blev startet "kæmp for København", da de immervæk havde en anelse travlt med at nå en udligning.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  12. #113
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af CSL Se meddelelser
    Jeg er ikke med på, at opdele tribunerne mellem C og B. Der findes mange forskellige mennesker på begge tribuner. Der hvor der mangler en udmelding er fra en fan-repræsentant for alle fck fans - det er vel SLO der er det?
    Er sikker på den nok skal komme, men håber det bliver en seriøs udmelding, sådan så fck i fremtiden ikke offentligt bruges til, at spille smart overfor politiet mv.
    En SLO repræsenterer (og er ansat af) klubben. Og klubben har meldt ud via den administrerende direktør.
    Det nærmeste på en fan-repræsentant for alle Kbh-fans er vel (som Jobbeelg skriver længere oppe) den officielle fanklub. Og fanklubben har meldt deres holdning ud i flere omgange.

  13. De følgende 10 brugere er enige:

  14. #114
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Jeg mindes at netop afgåede capo i Parken på et tidspunkt brugte mikrofonen til at råbe "Stop det der, stop det lige nu" (eller noget i den stil) efter en sinke der smed pyroteknik på banen.
    Hvis det at kaste et styks røgbombe (mener jeg det var) på banen, kan medføre den reaktion, så er det mig fuldstændig ubegribeligt at capo denne gang fortsætter som om intet er sket.
    Jeg håber at capo tager ved lære af denne situation, og agerer anderledes fremover.

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #115
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Så hvis jeg og X antal andre så dig som en slags leder, så var du også forpligtet derefter, selvom du ikke på noget tidspunkt har indviljet i at tage et sådan ansvar på dine skuldre?

    Hvis du var der, havde du set at Capoen ikke startede sange i omkring et kvarter og først begyndte igen da der var faldet lidt ro på og spillerne skulle til at starte på de sidste 2 minutter, hvorved der blev startet "kæmp for København", da de immervæk havde en anelse travlt med at nå en udligning.
    Jeg siger ikke, at de er forpligtet til noget som helst. Men når man står i en tårn med udsigt til hele tribunen, med en megafon i hånden, der gør det muligt at råbe forsamlingen op, så kunne man måske også have en positiv indflydelse i sådan en situation.

    Hvis det passer, så må du simpelthen forklare mig, hvad det er capoen laver efter 01:35 i nedenstående klip, få sekunder efter en vagt er blevet slået ned? Måske er det mine ører, den er gal med, men det lyder umiskendeligt, som om nogen råber "hader Vestegnen" ind i en megafon...

    http://www.bold.dk/video/?id=28557
    Mvh.
    Dane


  17. #116
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Så behøver I ikke længere at efterlyse udmeldinger fra S12 eller andre: https://www.fck.dk/nyhed/udmelding-efter-fanmoede. Mon ikke repræsentanter er en del af det møde?

    Og stop så også snakken om at lukke Sektionen.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #117
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Og så synes jeg i øvrigt, at det er positivt, at ham, der overfaldt stewarden er identificeret: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...stor-interesse.

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #118
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    272

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Ligeledes positivt at politiet tilsyneladende har fået enormt mange henvendelser fra folk der kan genkende personer. Man kan vel godt tillade sig at håbe at mange af dem kommer fra fans der er trætte af det vi så i søndags

    http://sport.tv2.dk/fodbold/2017-08-...-ned-er-fundet

  22. De følgende 9 brugere er enige:

  23. #119
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Absolut. Det er dejligt at folk står sammen om, at de skyldige skal findes. Ikke just noget jeg husker skete blandt Brøndby fans i deres mange tilfælde. Hverken blandt deres fans - eller klubben selv.

  24. De følgende 7 brugere er enige:

  25. #120
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Næh men hvis du ser på Facebook, er der også en del der, som hyler op om stikkeri og synes, at det er "ulækkert", så denne mentalitet er desværre ikke begrænset til betonen :-( Men godt at mange denne gang hjælper med at få fundet idioterne.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  26. De følgende 3 brugere er enige:

Side 8 af 20 FørsteFørste ... 56789101118 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Adfærd på Brøndby Stadion
    By KUF / AA in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 22.03.07, 21:48
  2. SuperShoppen på Brøndby Stadion
    By FCK_randers in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 13.05.05, 20:38
  3. Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 31.08.04, 10:54
  4. Vi har også tosser
    By hrweye in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.11.03, 12:50

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •