Side 11 af 20 FørsteFørste ... 891011121314 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 293

Emner: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    38

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Det tror jeg bestemt også.....
    Men at sætte ulven til at vogte andre ulve, er hårdt for fårene !
    Hooliganisme skal væk, helt væk !
    SLO skal naturligvis kunne snakke med de hårdkogte, men ikke mere end det.....

  2. #152
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    38

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Det er jeg sådan set enig i.....
    Men der er kommer for langt !
    Scenerne fra i søndags vel formentlig gentage sig, hvis ikke der bliver gjort andet i denne sag ??
    Der må være et sted i mellem den omtalte spejderleder og én der hænger (og elsker) med rockere og hooligans !

  3. #153
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    295

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvorfor Capo syntes at der skulle synges "imod stadionkarantæner" 2 gange i dag?


  4. #154
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    208

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Dingo Se meddelelser
    Jeg tror at dialogen vil komme lidt dårligt fra start, hvis man forestiller sig at en eller anden spejderleder, hvis fritidsinteresser ellers omhandler søndagsskole, kaffe med svigermekanikken og goe gamle Århusvittigheder, skal danne bro til de mere voldsparate elementer i fanskaren.
    Jeg synes måske du går lige hurtigt nok over i ekstremen at det skal være en Arne Nougatgren fra Jul på Vesterbro typen der i så fald skulle være bindeleddet men alright.

    Hvis argumentet for at vælge en person der har respekt hos de hårde drenge der følger FCK er det kun et spørgsmål om tid før det sker igen for det tror jeg ikke kan styres hvis man kommer den voldelige adfærd så meget i møde allerede inden det er gået galt som vi så i søndags.

  5. #155
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af SALT Se meddelelser
    Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvorfor Capo syntes at der skulle synges "imod stadionkarantæner" 2 gange i dag?
    Tager sigte mod egen fod..... Bang!!!

  6. De følgende 12 brugere er enige:

  7. #156
    Tilmeldingsdato
    Feb 2017
    Indlæg
    75

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af SALT Se meddelelser
    Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvorfor Capo syntes at der skulle synges "imod stadionkarantæner" 2 gange i dag?
    Den blev startet af tribunen - ikke af ham. Sker ofte.

  8. #157
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    485

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af SALT Se meddelelser
    Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvorfor Capo syntes at der skulle synges "imod stadionkarantæner" 2 gange i dag?
    Hvis det er rigtigt, synes jeg, at klubben skulle tage at give ham endnu bedre indblik i, hvad karantæner vil sige, ved at give ham en som tak for det fine nummer
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  9. De følgende 8 brugere er enige:

  10. #158
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Hvis (!) det med capo passer, så må han altså erstattes. Det er sq for dumt på alle parametre. Håber ikke det er tilfældet.

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #159
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af SALT Se meddelelser
    Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvorfor Capo syntes at der skulle synges "imod stadionkarantæner" 2 gange i dag?
    Stop nu det der, det var ikke Capo der startede sangen. Det er aldrig Capo der starter den sang, det er altid en i den forreste flok der gør det, når Capo råber at folk skal have armene oppe og gør klar til at sætte en anden sang igang.

    Hæv lige niveauet herinde, tak!
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #160
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    27

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Enig. Det var tydeligt at det ikke var det capo satte igang, men at det kom fra en lille gruppe centralt. Dette i begge tilfælde.

  15. #161
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Stop nu det der, det var ikke Capo der startede sangen. Det er aldrig Capo der starter den sang, det er altid en i den forreste flok der gør det, når Capo råber at folk skal have armene oppe og gør klar til at sætte en anden sang igang.

    Hæv lige niveauet herinde, tak!
    Fair nok, hvis (ift. CAPO) hvis han ikke har startet den, men det er edderhylme svært at se/høre, når man befinder sig på ØC. - Når en sang bliver startet, antager man at CAPO har gjort dette.

    - Derfor er det dog stadig en hjernedød sang, på niveau med ACAB, som bør stoppes med alle midler!

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #162
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Fair nok, hvis (ift. CAPO) hvis han ikke har startet den, men det er edderhylme svært at se/høre, når man befinder sig på ØC. - Når en sang bliver startet, antager man at CAPO har gjort dette.

    - Derfor er det dog stadig en hjernedød sang, på niveau med ACAB, som bør stoppes med alle midler!
    Jeg forstår bare ikke hvorfor folk har så travlt med at skrive når de bliver forarget, når de ikke ved hvad der er op eller ned i en given sag, det vigtigste er åbenbart at råbe med i pøblens kor, uagtet hvordan det måtte påvirke den man hænger ud, altså stadig uden at vide om personen har gjort noget eller ej.

    Debatredaktionen burde skride ind overfor de her personangreb, når nu så mange brugere ikke kan styre sig.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.


  18. #163
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Hvorfor bliver der tilladt et banner med "Imod stadionkarantæner"? Godt nok var det ikke stort men....
    Øvre C'er


  19. #164
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    38

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Dingo Se meddelelser
    Jeg tror at dialogen vil komme lidt dårligt fra start, hvis man forestiller sig at en eller anden spejderleder, hvis fritidsinteresser ellers omhandler søndagsskole, kaffe med svigermekanikken og goe gamle Århusvittigheder, skal danne bro til de mere voldsparate elementer i fanskaren.
    Du har helt sikkert ret !
    Og det var ikke i nærheden af det jeg mente......
    Jeg mener at daniell og hans bong kammerater fra cc skal verfes ud !
    Ud af parken, ud af danske stations.......
    Tag til Hamborg og slås !

  20. #165
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    80

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    (...) det vigtigste er åbenbart at råbe med i pøblens kor (...)
    Apropos, hvem dælen synger med på de strofer seks dage efter en episode, som objektivt set er nyere tids tydeligste eksempel på behovet for at luge lidt ud i rækkerne lokalt?

  21. De følgende 3 brugere er enige:

Side 11 af 20 FørsteFørste ... 891011121314 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Adfærd på Brøndby Stadion
    By KUF / AA in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 22.03.07, 21:48
  2. SuperShoppen på Brøndby Stadion
    By FCK_randers in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 13.05.05, 20:38
  3. Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 31.08.04, 10:54
  4. Vi har også tosser
    By hrweye in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.11.03, 12:50

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •