Side 20 af 20 FørsteFørste ... 1017181920
Viser resultater 286 til 293 af 293

Emner: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

  1. #286
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Du mener vel ikke seriøst, at vores straf efter den succesfulde anke er hårdere end den straf, Brøndby fik? Jeg er lykkelig for den omstødte dom, for både klubben og vi er da sluppet langt billigere end først forventet. 300.000 i bøde er jo peanuts mod to hjemmekampe for tomme tribuner.
    Nej jeg mener ikke, vores straf er hårdere end den Brøndby modtog og det har jeg heller ikke givet udtryk for. Jeg skriver derimod, at jeg synes den nye straf er langt mere passende, samt at den kan danne præcedens for alvorlige hændelser i fremtiden - altså at så grove situationer skal udløse bødestraf, ingen tilskuere til næste kamp og ingen tilskuere til næste kamp mod den samme modstander. Grundlæggende virker det som en retfærdig straf.

    Jeg mener klart, at det Brøndby lavede i 2012 var langt værre* end det vi lavede og det skal straffen også reflektere. Det synes jeg ikke helt den gør og jeg savner noget logik bag straffene (men den er, som sagt, langt mere passende, end den straf disciplinærudvalget valgte). Hvorfor mister vi specifikt en udekamp mod Brøndby, mens de ikke mistede en hjemmekamp mod os? Det stammer naturligvis fra den oprindelige dom, hvor Disciplinærudvalget ville straffe os hårdere end Brøndby og dermed fratog os en hjemmekamp mod dem, men hvorfor fastholde dette? Jeg er med på, at en bøde på 300.000 ikke betyder det store, når vi nu undgik at miste to hjemmekampe og isoleret sent kan jeg ikke indvende noget imod bøden, men hvorfor er den dobbelt så stor som den Brøndby modtog? Er det bare tilfældigt, hvor de lempede tilskuerstraffen, men hævede bødestraffen? Er det bevidst fordi man var klar over, at klubben nu ikke mistede indtægter fra hjemmekampene (og er bøden i så fald ikke alt for lille)?

    * Det Brøndby lavede var langt værre, da en hel tribune havde adgang til banen og mange udnyttede det, det skete før vores spillere var kommet fra banen, nogle løb over til modsatte endetribune og søgte slåskampe og Brøndbys vagter gjorde absolut intet. Det var en kæmpe brist i sikkerheden og efterfølgende kunne man ikke engang udlevere videomateriale til politiet, da det grundet mystiske omstændigheder var væk.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #287
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Så er klubben kommet med en officiel udtalelse i forbindelse med FCK-fans på Odense stadion.

    https://www.fck.dk/nyhed/ingen-fck-fans-til-ob-fck

    Uofficielt, så tænker jeg vel at tingene forholder sig således, at fans af vores klub bliver tildelt udebaneafsnittet, som til kampen vil være et uofficielt udebaneafsnit, jf. OB's udtalelser. Alle disse uofficielle tilstande... hmmm...

  4. #288
    Tilmeldingsdato
    Nov 2012
    Indlæg
    178

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Så er klubben kommet med en officiel udtalelse i forbindelse med FCK-fans på Odense stadion.

    https://www.fck.dk/nyhed/ingen-fck-fans-til-ob-fck

    Uofficielt, så tænker jeg vel at tingene forholder sig således, at fans af vores klub bliver tildelt udebaneafsnittet, som til kampen vil være et uofficielt udebaneafsnit, jf. OB's udtalelser. Alle disse uofficielle tilstande... hmmm...
    Hej Albinus:
    Bare for at følge op på dine tanker, så kunne vi nok ikke ende længere væk. Der vil ikke være adgang ej heller noget uofficielt udebaneafsnit af nogen karakter.
    Fra SLO-Teamet kun vi kan opfordre alle til at følge klubbens anvisning vedr. sagen, og ved netop at følge den, være med til, at vi kan komme videre uden eventuelle nye problemer.

    God weekend.
    På vegne af SLO-teamet i F.C. København


  5. #289
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af SLO-teamet Se meddelelser
    Hej Albinus:
    Bare for at følge op på dine tanker, så kunne vi nok ikke ende længere væk. Der vil ikke være adgang ej heller noget uofficielt udebaneafsnit af nogen karakter.
    Fra SLO-Teamet kun vi kan opfordre alle til at følge klubbens anvisning vedr. sagen, og ved netop at følge den, være med til, at vi kan komme videre uden eventuelle nye problemer.

    God weekend.
    Godaften til SLO-teamet.

    Mit indspark i debatten, om man så må sige, handler om den udmelding der kom fra OB i denne uge, hvori de lagde op til at alle er velkomne, også fans af vores klub, og at de vil stille udebaneafsnittet til rådighed. Dette ud fra et økonomisk incitament, hvilket man sagtens kan følge. Undertegnede kommer desværre sjældent til livekampe, så det er ikke fordi jeg ligger op til anarki. Men jeg er imod at man som fodboldfan ikke kan komme på stadion og følge sit fodboldhold, uagtet tilhørsforhold, men det er en anden diskussion. Slutteligt. Hvad er det for eventuelle nye problemer du/i er bekymret for? Klubben kan vel ikke holdes ansvarlig for noget som helst, når der ikke er en officiel tur til Odense?

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #290
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Godaften til SLO-teamet.

    Mit indspark i debatten, om man så må sige, handler om den udmelding der kom fra OB i denne uge, hvori de lagde op til at alle er velkomne, også fans af vores klub, og at de vil stille udebaneafsnittet til rådighed. Dette ud fra et økonomisk incitament, hvilket man sagtens kan følge. Undertegnede kommer desværre sjældent til livekampe, så det er ikke fordi jeg ligger op til anarki. Men jeg er imod at man som fodboldfan ikke kan komme på stadion og følge sit fodboldhold, uagtet tilhørsforhold, men det er en anden diskussion. Slutteligt. Hvad er det for eventuelle nye problemer du/i er bekymret for? Klubben kan vel ikke holdes ansvarlig for noget som helst, når der ikke er en officiel tur til Odense?
    Jeg er pænt overbevist om, at der ikke vil blive set med milde øjne på noget som helst, der involverer FCK fans til den kamp. Vi har lige fået straffen for den idiotiske ballade nedsat markant, så lad da for pokker være med at tage afsted, når nu ALLE opfordrer til, at man bliver hjemme.

    Det kan godt være, FC København ikke direkte kan holdes ansvarlig for noget som helst, men klubben får i hvert fald æren af at have Danmarks beviseligt mest tumbede fans, hvis der sker det mindste (herunder fremvisning af eventuelle bannere med “Imod stadionkarantæner”), og det bliver nok mere end almindeligt svært at få DBU til at lave tilsvarende strafnedsættelser en anden gang, hvis FCK fans bare pisser dem nedad ryggen og ignorerer denne dom.

    Glæd dig hellere over, at du alligevel næppe misser det helt store, som vi spiller på udebane for tiden.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


  8. #291
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Jeg er pænt overbevist om, at der ikke vil blive set med milde øjne på noget som helst, der involverer FCK fans til den kamp. Vi har lige fået straffen for den idiotiske ballade nedsat markant, så lad da for pokker være med at tage afsted, når nu ALLE opfordrer til, at man bliver hjemme.

    Det kan godt være, FC København ikke direkte kan holdes ansvarlig for noget som helst, men klubben får i hvert fald æren af at have Danmarks beviseligt mest tumbede fans, hvis der sker det mindste (herunder fremvisning af eventuelle bannere med “Imod stadionkarantæner”), og det bliver nok mere end almindeligt svært at få DBU til at lave tilsvarende strafnedsættelser en anden gang, hvis FCK fans bare pisser dem nedad ryggen og ignorerer denne dom.

    Glæd dig hellere over, at du alligevel næppe misser det helt store, som vi spiller på udebane for tiden.
    Som skrevet kommer jeg meget sjældent til live-optrædenerne. Men det her viser jo meget godt at systemet IKKE virker. Disciplinærinstansen uddeler en karantæne, som man ret beset kan trække på skuldrene af, og stadigvæk gå til fodbold. En masse uskyldige mennesker kan ikke lave en organiseret tur til Odense, mens ballademagerne stadigvæk bare kan dukke op.
    Sidst redigeret af albinus1985 : 06.10.17 kl. 20:42

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #292
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    114

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    ... Men det her viser jo meget godt at systemet IKKE virker. Disciplinærinstansen uddeler en karantæne, som man ret beset kan trække på skuldrene af, og stadigvæk gå til fodbold. ... .
    Fra vores side, synes jeg det ser ud til at vrke helt fint. Det er OB der skaber forvirring og uro, ved at invitere fck'ere til et eller andet suspekt arrangement. Jeg håber ikke der dukker nogle op. Det vil skabe pinlige billeder i TV. Uheldig/negativ omtale. Og gå i mod hvad både klub og fanklub ønsker, efter DBUs dom.

    Så den er soleklar : Bliv hjemme! Det dikterer DBUs dom og det er derfor klubbens bøn og ønske. Og dermed også hvad fanklub og SLO ønsker.

    Hvordan skulle FCK ellers agere? Sætte vagter ud foran OBs stadion og skubbe folk med fck gear væk? Jeg håber virkelig at folk forstår hvad dommen betyder. Og hvad fck og fanklub ønsker. Hvad OB så ellers lokker med er irrelevant. Om DBU så lige vil give OB en næse for at være ligeglad med reglerne, må være imellem disse parter.

    God kamp!
    In the land of the blind,
    the one-eyed man is king

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #293
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af anyholm Se meddelelser
    Fra vores side, synes jeg det ser ud til at vrke helt fint. Det er OB der skaber forvirring og uro, ved at invitere fck'ere til et eller andet suspekt arrangement. Jeg håber ikke der dukker nogle op. Det vil skabe pinlige billeder i TV. Uheldig/negativ omtale. Og gå i mod hvad både klub og fanklub ønsker, efter DBUs dom.

    Så den er soleklar : Bliv hjemme! Det dikterer DBUs dom og det er derfor klubbens bøn og ønske. Og dermed også hvad fanklub og SLO ønsker.

    Hvordan skulle FCK ellers agere? Sætte vagter ud foran OBs stadion og skubbe folk med fck gear væk? Jeg håber virkelig at folk forstår hvad dommen betyder. Og hvad fck og fanklub ønsker. Hvad OB så ellers lokker med er irrelevant. Om DBU så lige vil give OB en næse for at være ligeglad med reglerne, må være imellem disse parter.

    God kamp!
    Den eneste straf der reelt vil virke i praksis, vil være den første straf vi blev tildelt til at starte med, altså hjemmekampe uden tilskuere. Så kan man være enig eller uenig i straffen, men man ville kunne holde tilskuerne væk, som er intentionen med straffen. Det som sker nu, betyder at staffen ikke er mere værd end det stykke papir som den er nedfældet på, da fans af den dømte klub, i dette tilfælde os, stadigvæk vil kunne gå til fodbold. Så kan DBU, disciplinærudvalget, Anders Hørsholt, fanklubben og du fortsætter selv rækkefølgen, opfordre alt det de vil. Igen, strafudmålingen er uigennemtænkt, da den reelt ikke behøver at virke i praksis.

    Det kan godt virke som om at jeg anfægter straffen fra en personlig vinkel, men set oppe-fra-og-ned, burde straffen i et retssamfund som vores, ikke have gang på jord. Det man skulle have gjort fra starten af var, at man ikke stemplede en masse uskyldige mennesker, men kun straffede ballademagerne. Det andet her, det duer ikke.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

Side 20 af 20 FørsteFørste ... 1017181920

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Adfærd på Brøndby Stadion
    By KUF / AA in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 22.03.07, 21:48
  2. SuperShoppen på Brøndby Stadion
    By FCK_randers in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 13.05.05, 20:38
  3. Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 31.08.04, 10:54
  4. Vi har også tosser
    By hrweye in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.11.03, 12:50

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •