Side 13 af 20 FørsteFørste ... 310111213141516 ... SidsteSidste
Viser resultater 181 til 195 af 293

Emner: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

  1. #181
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Ja, tak for lort. Hvem skriver et åbent brev til F.C. København på vegne af os, der har sæsonkort, og som nu får et forringet produkt? Det må vel kompenseres på en eller anden vis.
    Det gør du ikke. Men hvis du gjorde, så skulle du nok stile brevet til de 100 allerede identificerede tabere der stod bag balladen og ikke klubben.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #182
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af nummer 32 Se meddelelser
    Jeg synes godt nok timingen i den dom er suspekt. Medierne har i den grad givet den gas med at påvirke disciplinærudvalget. På den anden side forventede jeg en konsekvens for os fans..
    Hvilken timing?

  4. #183
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Dommen virker umiddelbart meget hård, i forhold til hvor billigt BIF er sluppet tidligere efter gentagne overtrædelser. Jeg kan heller ikke helt forstå, hvorfor vi skal spille hjemmekampe uden tilskuere, når nu balladen næsten udelukkende foregår, når vi spiller ude. Det ville vel være mere passende, at vi ikke måtte have fans med på udebane resten af efteråret eller noget i den stil.
    HIC SUNT LEONES


  5. #184
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    440

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Det gør du ikke. Men hvis du gjorde, så skulle du nok stile brevet til de 100 allerede identificerede tabere der stod bag balladen og ikke klubben.
    DBUs dom vidner vel om, at FCK ikke har levet op til deres objektive ansvar på udebane. Det skal vel ikke blive mit problem som hjemmebanetilskuer?

  6. #185
    Tilmeldingsdato
    Nov 2013
    Indlæg
    74

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af filibuster Se meddelelser
    Hvilken timing?
    Tror der tænkes i retning af at vi netop har haft 2 hjemmebanekampe, hvor det beløbsmæssigt havde betydet mindre at spille uden tilskuere, og så kommer dommen lige op til et par udekampe og så hjemmekampen mod FCM

  7. Den følgende bruger er enig i dette:
    NHA

  8. #186
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    121

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af dondjon89 Se meddelelser
    Tror der tænkes i retning af at vi netop har haft 2 hjemmebanekampe, hvor det beløbsmæssigt havde betydet mindre at spille uden tilskuere, og så kommer dommen lige op til et par udekampe og så hjemmekampen mod FCM
    Præcis hvad jeg mener. Og når det er sagt, så er jeg som nævnt enig i at det skal have konsekvenser.
    Derefter blev nordmanden blandt andet spurgt, hvem der er verdens bedste fodboldspiller, men svaret var ikke som forventet Lionel Messi.
    - Det er han, lød det fra Solbakken og pegede på William Kvist, der også sad med ved pressemødet.

    We haven't won anything. We have beaten a team, we should beat every time.....
    - Ståle, efter sejren over Brøndby (12/08-2018)
    nummer 32's Avatar

  9. Den følgende bruger er enig i dette:
    NHA

  10. #187
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Dommen virker umiddelbart meget hård, i forhold til hvor billigt BIF er sluppet tidligere efter gentagne overtrædelser. Jeg kan heller ikke helt forstå, hvorfor vi skal spille hjemmekampe uden tilskuere, når nu balladen næsten udelukkende foregår, når vi spiller ude. Det ville vel være mere passende, at vi ikke måtte have fans med på udebane resten af efteråret eller noget i den stil.
    Men så ville man jo også straffe andre hold økonomisk. Og straffen for FCK ville være meget mindre, hvis det ikke ramte hjemmekampene.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. #188
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    DBUs dom vidner vel om, at FCK ikke har levet op til deres objektive ansvar på udebane. Det skal vel ikke blive mit problem som hjemmebanetilskuer?
    Held og lykke med det brev du forventer andre skal skrive.

  12. #189
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    2,679

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    OK. Så jeg har købt billet til kampe mod FCM og BIF, men må ikke komme ind på stadion. Fint nok.

    Image er en skræddersyet spændetrøje
    Ståle Raus #39
    footracle @ Twitter
    Bingohanz's Avatar

  13. #190
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Vi har i for lang tid set ulovligheder på den samme tribune og absolut ingen selvjustits - ingen. Det med at folk bevidst vælger ikke at følge regler, fordi de er uenige i lovgivningen har det med at eskalere. Det er om man kører for hurtigt i bilen, overfor rødt på cyklen, tegner graffiti på andres egendom eller bruger romerlys på stadion. Der har været en million tiltag for at gøre plads til alle og de få som konstant bryder reglerne koster restriktioner til alle, der er blevet opdraget hjemmefra.

    Det ender altid på samme måde, kollektiv straf som går ud over alle - det er simpelthen så belastende.

    Jeg er fan af fodbold, jeg er fan af FCK - det bliver ikke mindre af om jeg skal dele stadion med klappepølser uafhængigt af hvor latterlige jeg synes de er, men jeg gider faktisk snart ikke at dele stadion med stemningstribunen. Ikke pga de få tosser, ikke pga den absolut bedste vokal, men pga den manglende selvjustists. Der har været rigeligt med advarsler og jeg ser stadig romerlys osv hver kamp - når man ikke kan styrer det, så må man lukke den del.

    Så desværre - frem med hoppeborgene og klappepølserne, jeg har fået nok!

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #191
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Det virker lidt spøjst, at vi skal miste tilskuere i TO(!) kampe, når Brøndby alene fik en betinget frakendelse af fans efter deres stunt på spillertunnellen (der ikke blev effektueret efter 14 nye overtrædelser): http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ef=lokalavisen

    Så enten holder DBU hånden over Brøndby, eller også vil de bare vise, at de ikke er så handlingslammede som man hidtidig har troet. Hvor om alting er, så bør klubben jo rette et fint erstatsningskrav mod de 100 identificerede fans.


  16. #192
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Man kan vel sige at hvis ikke det der udspillede sig skal udløse den konsekvens er det svært at se hvad der skal. På den anden side er det ikke meget kredit at give en klub der uddeler 100+ karantæner for noget ikke mange flere end det har deltaget i. Nu rammer det så klubben sportsligt og økonomisk og ikke mindst de øvrige fans. Om DET er fortjent kan så diskuteres når nu man har gjort hvad der stod i ens magt for at sende de rette signaler og straffe de ansvarlige.
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #193
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    445

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Det er en hård dom, men jeg forventer at den kommer til at danne præcedens – således BIF rammes lige så hårdt næste gang de laver ballade.

    Jeg HÅBER at denne dom kan skabe selvjustits på lægterne. Ikke at vi skal slå hinanden ned, men at opløb til vold og hærværk stoppes i opløbet.

    Jeg har selv sæsonkort, men ærgrelsen over at misse de to kampe, er mindre end glæden ved at der endelig sker noget. Det er KUN os fans der kan stoppe den idiotiske opførsel. Ikke klubben, ikke spillerne, ikke politiet, ikke medierne – der skal ses indad.

    Tosserne har i alt for lang tid fået lov til at skabe sig uden anden konsekvens end en mindre økonomisk bøde til FCK – nu rammer det os alle.
    Mvh Anders
    -----------------------------------------------
    Pessimist for life

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #194
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    89

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Er der ikke nogen som kan forklare mig rationalet i, at den ene kamp skal være imod Brøndby?

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #195
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    364

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Tænker fælles søgsmål mod DBU for værditab af sæsonkort. Helt ok med straf men dette er jo helt ude af proportioner, konsekvensen må jo være at vi frabeder os udebane afsnittet.
    MVH
    FMC

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Adfærd på Brøndby Stadion
    By KUF / AA in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 22.03.07, 21:48
  2. SuperShoppen på Brøndby Stadion
    By FCK_randers in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 13.05.05, 20:38
  3. Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 31.08.04, 10:54
  4. Vi har også tosser
    By hrweye in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.11.03, 12:50

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •