Side 14 af 20 FørsteFørste ... 411121314151617 ... SidsteSidste
Viser resultater 196 til 210 af 293

Emner: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

  1. #196
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Er der nogen der ved hvem DBU's disciplinærinstans er? Og det er ikke fordi jeg vil sende trusselsbreve ;-) Jeg synes såmænd straffen er på sin plads. Det kan bare undre, at BIF er sluppet så meget billigere tidligere. Altså, de invaderede trods alt banen og løb ned mod os på EGEN bane, hvor klebben havde ansvaret for sikkerheden. Og det er jo ikke fordi de ikke har været oppe at slås med politiet...


  2. #197
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    445

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af FMC Se meddelelser
    Tænker fælles søgsmål mod DBU for værditab af sæsonkort. Helt ok med straf men dette er jo helt ude af proportioner, konsekvensen må jo være at vi frabeder os udebane afsnittet.
    Jeg tænker spild af tid og dårlig stil. Det er fans der har fuckket op og fans der skal løse problemet. Økonomisk/skyldsmæssigt vil jeg tro at der er tale om en form for force majeur. Vi ligger som vi har redt.
    Mvh Anders
    -----------------------------------------------
    Pessimist for life

  3. #198
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,219

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Anders Se meddelelser
    Det er en hård dom, men jeg forventer at den kommer til at danne præcedens – således BIF rammes lige så hårdt næste gang de laver ballade.
    ...
    I'll see it before I believe it.

    Det er vel det er der det helt store problem med dommen. Jeg er på ingen måde overbevist om at Brøndby ville få en ligende straf af diciplinærudvalget.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #199
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Jeg synes faktisk det er en fortjent straf - de scener som udspillede sig skal på ingen måder gentage sig.

    Problemet består i, at der tidligere har været uddelt meget mildere straffe for lignende forseelser - der virker ikke til at være retning i de domme som udstikkes. Man kan kun håbe at det kommer til at danne præcedens i fremtiden, således at andre får lignende straffe for lignende forseelser.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #200
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Ja, tak for lort. Hvem skriver et åbent brev til F.C. København på vegne af os, der har sæsonkort, og som nu får et forringet produkt? Det må vel kompenseres på en eller anden vis.
    https://twitter.com/niklasboa/status/899932012840202240

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #201
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    440

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Held og lykke med det brev du forventer andre skal skrive.
    Jeg forventer ingenting, men jeg har i det mindste tænkt mig at gøre et forsøg. Du er da velkommen til at lægge dig fladt ned, hvis du har lyst til det.

    Til rette vedkommende

    Det er kommet mig for øre, at DBU har idømt FC København to hjemmekampe uden tilskuere som konsekvens af urolighederne på FC Københavns fanafsnit på Brøndby Stadion d. 6. august 2017.
    De berørte kampe spilles i Telia Parken d. 8. september mod FC Midjylland og d. 5. november mod Brøndby.

    FC København har ifølge DBUs dom ikke levet op til sit objektive udebaneansvar. Det er selvfølgelig beklageligt, og ligeså er den straf, der følger med, nemlig at jeg, der har sæsonkort til Telia Parken, og som i øvrigt intet ansvar har i sagen, straffes med et ringere produkt. Det forventer jeg selvfølgelig at blive kompenseret for.

    Jeg ser frem til at finde en løsning i samarbejde med jer.

    Venlig hilsen

  10. #202
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Er der nogen der ved hvem DBU's disciplinærinstans er? Og det er ikke fordi jeg vil sende trusselsbreve ;-) Jeg synes såmænd straffen er på sin plads. Det kan bare undre, at BIF er sluppet så meget billigere tidligere. Altså, de invaderede trods alt banen og løb ned mod os på EGEN bane, hvor klebben havde ansvaret for sikkerheden. Og det er jo ikke fordi de ikke har været oppe at slås med politiet...
    Og igen, ikke for at undskylde voldsidioterne. Jeg håber, de får en lang hård straf. Men hvorfor i hele hule helvede har DBU hovedsæde i Brøndby lige ved siden af Brøndby Stadion. Det er de sgu nødt til at flytte fra. Og FCK er nødt til at italesætte at det problem. Og hvad fanden laver tidligere generalsekretær i DBU Jim Stjerne Hansen i Brøndbys bestyrelse. og ja, det kan godt være det lyder lidt klynkende ovenpå dagens berettigede straf, og at man skal tage den på et andet tidspunkt, men det er sgu da langt ude.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #203
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Anders Se meddelelser
    Jeg tænker spild af tid og dårlig stil. Det er fans der har fuckket op og fans der skal løse problemet. Økonomisk/skyldsmæssigt vil jeg tro at der er tale om en form for force majeur. Vi ligger som vi har redt.
    Det er jo ikke force majeure. FCK er som arrangør ansvarlig for det produkt, klubben sælger. Men det ville ikke undre mig, hvis der står noget med småt et sted, som friholder dem for at refundere noget i denne situation. Men det kunne være interessant at få en forbrugerjurists vurdering af det.

    EDIT: Og der stod naturligvis noget med småt: https://twitter.com/niklasboa/status/899932012840202240
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. #204
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    440

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Selvfølgelig står der noget med småt. Jeg havde ikke forventet andet. De kunne vel fjerne mit sæde og erstatte det med en saltstøtte af Ståle, uden jeg havde ret til noget som helst. Men det skal sgu ikke afholde mig fra at forsøge alligevel.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #205
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    272

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Tja nu står der jo "kampaflysninger". SÅ hvis man går helt ned i teksten kan man vel argumentere for at dette ikke er en kamp aflysning.
    Tvivler dog på at det har nogen effekt. Lige som jeg har en idé om at dommen bliver ændret efter vi har klaget over afgørelsen. Men lad os nu se om de gamle mænd i DBU holder fast i denne i mine øjne vanvittige straf

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #206
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    41

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Ja, tak for lort. Hvem skriver et åbent brev til F.C. København på vegne af os, der har sæsonkort, og som nu får et forringet produkt? Det må vel kompenseres på en eller anden vis.
    Det har alfa sikkert allerede gjort...

    Forresten sjovt, at disiplinærudvalget har besluttet sig for at bekæmpe idioti med idioti.
    HADER OSTEN

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #207
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,157

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Jeg forventer ingenting, men jeg har i det mindste tænkt mig at gøre et forsøg. Du er da velkommen til at lægge dig fladt ned, hvis du har lyst til det.
    Du kunne eventuelt også lige slå koldt vand i blodet og lige se, hvad der sker med ankesagen. Og sker der ikke noget, så kan du måske lige give FCK bare et par timer til eventuelt selv at melde noget ud. Det er ikke sikkert, at de gør det, men lad dem dog i det mindste lige få chancen.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #208
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Selvfølgelig står der noget med småt. Jeg havde ikke forventet andet. De kunne vel fjerne mit sæde og erstatte det med en saltstøtte af Ståle, uden jeg havde ret til noget som helst. Men det skal sgu ikke afholde mig fra at forsøge alligevel.
    Straffen er lige givet og anket med det samme. Slå koldt vand i blodet for nu, klubben skal lige have chancen for st finde hoved og hale i det hele før de ser om de vil kompensere - synes som regel klubben er udemærket til at tænke på sæsonkortholdere.

    Straffen er direkte latterlig, når man ser hvordan Bøf er sluppet. Den sammenligning vil jeg helst bare ikke tage, da jeg har bandet og svovlet DBU langt væk hver eneste gang de slipper. Straffen er anket og jeg tør næsten garantere at den ikke bliver hastebehandler, vi får tilskuere imod FCM og BIF og jeg tror faktisk ikke vi ender med andet end en betinget dom. Selvom jeg mener en kamp uden tilskuere er ok

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #209
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,508

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Anders Se meddelelser
    Det er fans der har fuckket op og fans der skal løse problemet.
    Man blir så træt. Så bl.a. jeg skal løse problemet ved 1. At stoppe voldspsykopater, når de er i blodrus. 2. Tåle ikke at skulle i Parken til sæsonens to måske vigtigste kampe. 3. Frivilligt blive væk i endnu et par kampe for at lægge maksimalt pres på ledelsen, så den sikrer, at ingen voldspsykopater nogensinde igen kommer ind på et stadion, hvor FCK spiller.

    Eller hvad er det du mener? (Jeg spørger af oprigtig interesse).

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #210
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,508

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Straffen er anket og jeg tør næsten garantere at den ikke bliver hastebehandler, vi får tilskuere imod FCM og BIF og jeg tror faktisk ikke vi ender med andet end en betinget dom. Selvom jeg mener en kamp uden tilskuere er ok
    Jeg kan udmærket forestille mig, at du får ret, og tilbage står Disciplinærudvalget så endnu mere svækket. Med sølvpapirhatten trukket godt ned over ørerne har jeg altid tænkt, at Disciplinærudvalget ikke tidligere har turdet straffe bøf for lignende af frygt for, at de går amok eller konkurs.

    EDIT: Disciplinærudvalget, ikke DBU.
    Sidst redigeret af Døren : 22.08.17 kl. 12:07 Årsag: Ikke DBU

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Adfærd på Brøndby Stadion
    By KUF / AA in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 22.03.07, 21:48
  2. SuperShoppen på Brøndby Stadion
    By FCK_randers in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 13.05.05, 20:38
  3. Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 31.08.04, 10:54
  4. Vi har også tosser
    By hrweye in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.11.03, 12:50

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •