Side 15 af 20 FørsteFørste ... 512131415161718 ... SidsteSidste
Viser resultater 211 til 225 af 293

Emner: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

  1. #211
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,539

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Sorry, hvem hvad fanden sker der for folk der nu vil kræve økonomisk kompensation fra klubben? Klubben bliver hårdt ramt i forvejen af denne straf og har reelt ageret fuldstændig som man kan forvente i hele denne sag. Jeg kunne sgu ikke være mere ligeglad med at få et par hundrede kroner retur fra klubben, derimod gør det hamrende ondt at skulle undvære to gode oplevelser, ligesom vi rent sportsligt kan komme til at blive ramt af denne afgørelse.. Personligt finder jeg den alt alt for hård med tanke på de sager der tidligere har været med Brombys sag. At man specifikt vælger en kamp der ligger tre måneder ude i fremtiden har jeg aldrig hørt om før. Det ligner en hetz. Normalt hedder det "2 næste hjemmekampe", men DBU's brøndbyliderlige udvalg kunne vel ikke dy sig.


  2. #212
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    30

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Rimeligt nok at der kommer en straf, men synes det er helt vanvittigt at FCK bliver straffet hårdere, end Brøndby gjorde for deres baneinvasion

    Brøndby sikkerhed svigtede totalt, og de tillod deres fans at invadere banen og angribe FCKerne, uden at deres vagter greb ind, samtidig med at de efterfølgende valgte at holde hånden over deres bøller, ved at påstå at de desværre havde glemt at sætte film i overvågningskameraerne til lige netop den kamp og ikke kunne identificere en eneste baneløber. FCK som klub kunne vel ikke have gjort så meget mere end de gjorde, var det ikke politiet der ønskede bøllerne inde på stadion i stedet for udenfor?


  3. #213
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    364

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Da dårlig stil af DBU, nu har jeg i mange mange år oplevet Brøndby lave ballade i parken? uden nogen nævneværdig Konsekvens. Jeg var ikke i Brøndby, så har ikke redt noget som helst. Klubben har straffet skyldige. Mener 100% DBU har tabt hovedet.
    MVH
    FMC

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #214
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    364

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Var nu DBU jeg vil gå efter, for deres grebet ud i luften straf, der svækker værdien af sæsonkortet. Kunne være rigtig fedt at ramme dem økonomisk. Forstår slet ikke de kan havde magt til sådanne afgørelser uden for det normale retssystem. Straffen er så ude af proportioner, i forhold til andre sager.
    MVH
    FMC

  6. #215
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af FMC Se meddelelser
    Var nu DBU jeg vil gå efter, for deres grebet ud i luften straf, der svækker værdien af sæsonkortet. Kunne være rigtig fedt at ramme dem økonomisk. Forstår slet ikke de kan havde magt til sådanne afgørelser uden for det normale retssystem. Straffen er så ude af proportioner, i forhold til andre sager.
    Helt ærligt. Hvad FA**** snakker du om?

  7. De følgende 8 brugere er enige:

  8. #216
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    894

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er jo ikke force majeure. FCK er som arrangør ansvarlig for det produkt, klubben sælger. Men det ville ikke undre mig, hvis der står noget med småt et sted, som friholder dem for at refundere noget i denne situation. Men det kunne være interessant at få en forbrugerjurists vurdering af det.

    EDIT: Og der stod naturligvis noget med småt: https://twitter.com/niklasboa/status/899932012840202240
    Meget muligt FCK ikke skal refundere noget, men efter min mening gør de meget klogt i det! Det er ingen hemmelighed, at man oftest kan få gratis/købe billigt eller lignende til mange kampe.

    Har personligt sæsonkort for forkøbsret til Europa og sikker plads i derby. Er dette fremtiden, så tror jeg de taber MANGE sæsonkort på ikke at anerkende utilfredsheden :-(

  9. #217
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Og igen, ikke for at undskylde voldsidioterne. Jeg håber, de får en lang hård straf. Men hvorfor i hele hule helvede har DBU hovedsæde i Brøndby lige ved siden af Brøndby Stadion. Det er de sgu nødt til at flytte fra. Og FCK er nødt til at italesætte at det problem. Og hvad fanden laver tidligere generalsekretær i DBU Jim Stjerne Hansen i Brøndbys bestyrelse. og ja, det kan godt være det lyder lidt klynkende ovenpå dagens berettigede straf, og at man skal tage den på et andet tidspunkt, men det er sgu da langt ude.
    I øvrigt sjovt, at Brøndby Kommune har returneret tjenesten ved at kalde den 300m lange vej som DBU ligger på for DBU Allé. Skifter de så navn, hvis DBU flytter?

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #218
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af The Tommynator Se meddelelser
    Rimeligt nok at der kommer en straf, men synes det er helt vanvittigt at FCK bliver straffet hårdere, end Brøndby gjorde for deres baneinvasion.
    De to situationer er blevet straffet lige hårdt. På nær at den ene af FCK's kampe uden tilskuere er derbyet i november og ikke bare de to kommende kampe. Den del er nok også det eneste, jeg forventer, at en anke kan omstøde (udover den tredje betingede tilskuerløse kamp, som Brøndby også fik omstødt i sin tid).
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #219
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Meget muligt FCK ikke skal refundere noget, men efter min mening gør de meget klogt i det! Det er ingen hemmelighed, at man oftest kan få gratis/købe billigt eller lignende til mange kampe.

    Har personligt sæsonkort for forkøbsret til Europa og sikker plads i derby. Er dette fremtiden, så tror jeg de taber MANGE sæsonkort på ikke at anerkende utilfredsheden :-(
    Kunne være god stil at give x antal drikkevarer til alle sæsonkortholdere, såfremt straffen opretholdes. Men i et eller andet omfang bør klubben kompensere dette "tab" i produktet.
    Meget muligt de ikke er tvunget til det jf. bestemmelserne, men det vil give god kredit hos os fans.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #220
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    De to situationer er blevet straffet lige hårdt. På nær at den ene af FCK's kampe uden tilskuere er derbyet i november og ikke bare de to kommende kampe. Den del er nok også det eneste, jeg forventer, at en anke kan omstøde (udover den tredje betingede tilskuerløse kamp, som Brøndby også fik omstødt i sin tid).
    Den blev vel knap så meget omstødt, som den gik glemmebogen
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #221
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af The Tommynator Se meddelelser
    Rimeligt nok at der kommer en straf, men synes det er helt vanvittigt at FCK bliver straffet hårdere, end Brøndby gjorde for deres baneinvasion

    Brøndby sikkerhed svigtede totalt, og de tillod deres fans at invadere banen og angribe FCKerne, uden at deres vagter greb ind, samtidig med at de efterfølgende valgte at holde hånden over deres bøller, ved at påstå at de desværre havde glemt at sætte film i overvågningskameraerne til lige netop den kamp og ikke kunne identificere en eneste baneløber. FCK som klub kunne vel ikke have gjort så meget mere end de gjorde, var det ikke politiet der ønskede bøllerne inde på stadion i stedet for udenfor?
    DBU's ageren overfor BiF er dybt problematisk. En bevæggrund kunne sagtens være, at man ikke ville være det endelig søm i ligkisten og give bøder, der ville koste en lukning. Resultatet og de efterfølgende problemer ser man jo nu, FCK bliver straffet hårdere, selvom forseelsen er mindre og man har gjort et kæmpe arbejde for at finde de skyldige og undgå gentagelser. Bøf har helt seriøst aldrig gjort noget - jeg kan kun acceptere straffen, hvis jeg dropper sammenligningen ellers ender man i ren bitterhed.

    Tilbage til det originale problem. De idioter har virkelig ødelagt meget for mig mht bold. Jeg var ligeglad med resultatet, jeg har været ligeglad med placeringen i ligaen, jeg mistede virkelig lysten kortvarigt til st følge med i fodbolden og superligaen, meeeeen i morgen står igen i Parken og hvis man er i nærheden af mig og bruger romerlys, tager maske på eller på anden måde opfører sig idiotisk, så står den på ballade.... gentleman style

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #222
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Sorry, hvem hvad fanden sker der for folk der nu vil kræve økonomisk kompensation fra klubben? Klubben bliver hårdt ramt i forvejen af denne straf og har reelt ageret fuldstændig som man kan forvente i hele denne sag. Jeg kunne sgu ikke være mere ligeglad med at få et par hundrede kroner retur fra klubben, derimod gør det hamrende ondt at skulle undvære to gode oplevelser, ligesom vi rent sportsligt kan komme til at blive ramt af denne afgørelse.. Personligt finder jeg den alt alt for hård med tanke på de sager der tidligere har været med Brombys sag. At man specifikt vælger en kamp der ligger tre måneder ude i fremtiden har jeg aldrig hørt om før. Det ligner en hetz. Normalt hedder det "2 næste hjemmekampe", men DBU's brøndbyliderlige udvalg kunne vel ikke dy sig.
    Jeg vil da også meget hellere se de to kampe end at få en kompensation. Og det kan godt være, at politiet håndterede situationen amatøragtigt. Men FCK har svigtet sit ansvar i forhold til at forhindre hooligans på tribunerne. Det er klubbens ansvar, uanset hvordan man vender og drejer det. Hvordan man gør det bedst, aner jeg ikke, men første skridt er nok at være opmærksom på problemet, hvilket Hørsholt demonstrerede, at han ikke har været, da han efter derby-balladen stod på tv og var overrasket over, at hooligans ikke var fortid i FCK. Hallo, hr. direktør, blot to måneder tidligere havde du set FCK-hooligans forsøge at invadere Brøndbys tilskuerafsnit i pokalfinalen og skyde med fyrværkeri mod andre mennesker på stadion.

    Jeg ved ikke, hvordan away-kortet fungerer, men der er et eller andet galt, når de her folk kan vende tilbage til tribunerne gang på gang. Med mindre selvfølgelig det er nogle nye hver gang, men det et det jo næppe. Jeg har mere ondt af de fredelige tilhængere, der lægger tusindvis af kroner og følelser i klubben, end jeg har af klubben i den her sag.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #223
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Den blev vel knap så meget omstødt, som den gik glemmebogen

    Nej, den blev omstødt. Men Brøndby fik senere en betinget kamp, som i den grad gik i glemmebogen. Selv ikke rottesagen kunne udløse den. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #224
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    390

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Straffen virker helt på linje med den, som Brøndby fik. Alligevel må jeg generelt sige, at straffen er noget forbandet makværk rent juridisk, da den rammer en masser mennesker, der absolut intet havde med episoden at gøre. Altså alle os fans, der går glip af to af de bedste hjemmekampe i suppen. Fint nok, at FCK (og Brøndby) får en økonomisk straf, men er det virkelig vejen frem at straffe tilfældigt/generelt? Ville det makværk gå an ved domstolene? Formentlig ikke...

    Man kunne jo for eksempel i stedet konstatere, at FCK åbenbart ikke kan udføre tilstrækkelig kontrol med sine udebane-fans og så idømme klubben, at man ikke må have udebane-fans med de næste 3-4 kampe. Javel, det ville også ramme uskyldige, men det ville da i det mindste give en smule mening.
    "Han stiller store krav, men samtidig er det altid med kort vej til smil og jokes, og det er den balance og spænding, som skal skabes i en gruppe, og så er han 5% sindssyg". CV om Ståle i FCK BALLS

  24. De følgende 8 brugere er enige:

  25. #225
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    364

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Mener bare at det er vildt, at et udvalg, valgt af DBU kan dømme så hårde og omfangsrige domme. Hvis vi siger at der er 8000 forkøbte billetter/sæsonkortet til vel lavt sat 250.- for to kampe, så er det emmervæk 2'000000.- der bliver "taget" fra folk der intet har gjort. Mest bitter over en rigtig hård dom, må bare håbe på ankesagen.
    MVH
    FMC

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Adfærd på Brøndby Stadion
    By KUF / AA in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 22.03.07, 21:48
  2. SuperShoppen på Brøndby Stadion
    By FCK_randers in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 13.05.05, 20:38
  3. Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 31.08.04, 10:54
  4. Vi har også tosser
    By hrweye in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.11.03, 12:50

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •