Side 19 af 20 FørsteFørste ... 91617181920 SidsteSidste
Viser resultater 271 til 285 af 293

Emner: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

  1. #271
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af jak Se meddelelser
    Det gør jeg også, men det er heller ikke det. Det bliver sikkert en kamp i slutspillet, hvor vi ikke kan have tilskuere med.
    Det gør det, for vi har allerede spillet mod dem ude i grundspillet.

    EDIT: Med mindre selvfølgelig vi ikke ender i top 6 i grundspillet. Men i så fald er den udekamp i næste sæson uden tilskuere nok det mindste af vores problemer. ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #272
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    888

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af jak Se meddelelser
    Brøndby får en kæmpe sportslig fordel. Hurra! ...... eller noget :-(
    Ikke forstået??? - vil da hellere have små 30.000 hjemmesupportere imod BØF end 3.000 udesupportere
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  4. #273
    Tilmeldingsdato
    Nov 2013
    Indlæg
    74

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af jak Se meddelelser
    Det gør jeg også, men det er heller ikke det. Det bliver sikkert en kamp i slutspillet, hvor vi ikke kan have tilskuere med.
    Det kan så allerede afvises. Som der står i nyheden, så er det næstkommende udekamp, altså kampen mod OB om 12 dage.

    Jeg retter lige på mig selv.
    Det bliver også en udebanekamp i Brøndby, så jo formentlig i slutspillet

  5. #274
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det gør det, for vi har allerede spillet mod dem ude i grundspillet.

    EDIT: Med mindre selvfølgelig vi ikke ender i top 6 i grundspillet. Men i så fald er den udekamp i næste sæson uden tilskuere nok det mindste af vores problemer. ;-)
    Eller de ikke ender i slutspillet.. ;-)

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #275
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af jak Se meddelelser
    Brøndby får en kæmpe sportslig fordel. Hurra! ...... eller noget :-(
    Hvis du virkelig mener at det er værre for holdet at undvære 2.000 fans ude end 20-25.000 hjemme, tror jeg du lige skal tage et kig på statistikken på Brøndby Stadion og sammenligne den med den på hjemmebane ;-)

    At det så nu generer langt færre mennesker, at nogle psykopater langt uden for deres indflydelse gik amok, er da i øvrigt generelt absolut værd at råbe hurra for.


  8. #276
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Hvis DBU holder fast i de to kampe uden tilskuere, heraf den ene mod Brøndby, så er det cirka 10 mio. kr. i tabt billetindtægt for klubben. I min optik kan man lige så godt fordele det beløb ud på dem, som bliver dømt. Hvis de alle bliver dømt, er det knap 400.000 kr. pr. mand.
    Det kommer så aldrig til at ske, og appelinstansens afgørelse ser da også ud til at give et mindre tab, end først antaget. Men hvad er status på karantænerne? Får vi mon en opdatering eller oversigt, så alle kan forholde sig til, hvad det kostede at spasse ud? Jeg ved ikke, om den slags gør indtryk på potentielle andre tosser, men alligevel.

    Kendelsen kan læses her.
    Sidst redigeret af Døren : 03.10.17 kl. 10:59 Årsag: Link til kendelsen.

  9. #277
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Hvis du virkelig mener at det er værre for holdet at undvære 2.000 fans ude end 20-25.000 hjemme, tror jeg du lige skal tage et kig på statistikken på Brøndby Stadion og sammenligne den med den på hjemmebane ;-)

    At det så nu generer langt færre mennesker, at nogle psykopater langt uden for deres indflydelse gik amok, er da i øvrigt generelt absolut værd at råbe hurra for.
    Jeg tror ikke at Jak kommer med et ironisk "Hurra" fordi den sportslige del af straffen er blevet sat ned. Hans kommentar virker mere som en reaktion på at man ikke bør råbe Hurra i den her sammenhæng så længe spadernes opførsel stadig skader klubben økonomisk og sportsligt.

  10. #278
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Jeg tror ikke at Jak kommer med et ironisk "Hurra" fordi den sportslige del af straffen er blevet sat ned. Hans kommentar virker mere som en reaktion på at man ikke bør råbe Hurra i den her sammenhæng så længe spadernes opførsel stadig skader klubben økonomisk og sportsligt.
    Men dommen var stadig faldet. Den var en kendsgerning, vi var nødt til at forholde os til.

    At den er blevet sat kraftigt ned på det sportslige niveau – som er det eneste jeg interesserer mig for – synes jeg absolut er værd at råbe hurra for. Ikke mindst da den er nedsat på grund af nogle ganske fornuftige argumenter om proportion og ansvar.


  11. #279
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Men dommen var stadig faldet. Den var en kendsgerning, vi var nødt til at forholde os til.

    At den er blevet sat kraftigt ned på det sportslige niveau – som er det eneste jeg interesserer mig for – synes jeg absolut er værd at råbe hurra for. Ikke mindst da den er nedsat på grund af nogle ganske fornuftige argumenter om proportion og ansvar.
    Jeg tror da at alle er glade for at den sportslige del af straffen er sat ned. Enig, Hurra for det. Men det må bare ikke betyde at vi på nogen måde tilgiver idioterne på Brøndby stadion.

  12. De følgende 12 brugere er enige:

  13. #280
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Og OB mener ikke de skal straffes for episoden, så åbenbart vil de holde vores udebaneafsnit åbent som normalt d. 15/10:

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...s-er-velkomne/

    Madness :O

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #281
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Kendelsen siger jo:
    F.C. København fradømmes retten til at blive tildelt et sektioneret tilskuerafsnit i to udekampe
    Dvs. at klubben ikke har krav på et udebaneafsnit. Men hvis hjemmeholdet alligevel vælger at tildele et udeafsnit på eget initiativ, ville det være underligt, hvis Disciplinærudvalget ville straffe hjemmeholdet eller udeholdet for det. For FCK har ikke krævet et udeafsnit eller noget.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:
    MZ

  17. #282
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Kendelsen siger jo:


    Dvs. at klubben ikke har krav på et udebaneafsnit. Men hvis hjemmeholdet alligevel vælger at tildele et udeafsnit på eget initiativ, ville det være underligt, hvis Disciplinærudvalget ville straffe hjemmeholdet eller udeholdet for det. For FCK har ikke krævet et udeafsnit eller noget.
    Derudover vil det vel betyde, at OB har det ubetingede ansvar for afviklingen af kampen. Dvs., såfremt at lignende scener som dem i forstaden skulle ske, ville vi ikke kunne blive straffet, da vi ikke har et officielt udebaneafsnit.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #283
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Derudover vil det vel betyde, at OB har det ubetingede ansvar for afviklingen af kampen. Dvs., såfremt at lignende scener som dem i forstaden skulle ske, ville vi ikke kunne blive straffet, da vi ikke har et officielt udebaneafsnit.
    Måske derfor, de åbenbart har foretaget en kovending her til aften..

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #284
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Personligt synes jeg, at den nye straf er langt mere passende og efter at have tygget lidt på det, så synes jeg fint, at den kan danne præcedens, hvis der i fremtiden sker så alvorlige hændelser (altså bødestraf, ingen tilskuere til næste kamp og ingen tilskuere i næste kamp mod den samme modstander). Kigger man derimod på den straf Brøndby modtog, så er straffen dog stadig for hård. Dels er bødestraffen dobbelt så stor og dels har de udvalgt en specifik kamp, hvor der ikke må medbringes tilskuere. Man kan sige, at bødestraffen i Brøndbys tilfælde var lidt irrelevant, da de mistede indtægter for to hjemmekampe, men det havde været mere logisk at fratage os de to næste udekampe eller at man dengang fratog Brøndby deres næstkommende hjemmekamp samt næste hjemmekamp mod os. Så kan man altid diskutere hvad en straf nytter, når man samtidig konkluderer, at klubben ikke kunne have ageret anderledes og håndterede efterforløbet fornuftigt.

    Principielt mener jeg ikke, at OB eller Brøndby skal kompenseres, da de stadig kan sælge billetterne til deres egne fans. Selvfølgelig kan jeg godt forstå, at især OB ærgrer sig over den tabte fortjeneste, men der er mig bekendt ingen regel om, at udeholdet skal medbringe tilskuere. På den front er det ikke meget anderledes end når de boykotter os.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #285
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Personligt synes jeg, at den nye straf er langt mere passende og efter at have tygget lidt på det, så synes jeg fint, at den kan danne præcedens, hvis der i fremtiden sker så alvorlige hændelser (altså bødestraf, ingen tilskuere til næste kamp og ingen tilskuere i næste kamp mod den samme modstander). Kigger man derimod på den straf Brøndby modtog, så er straffen dog stadig for hård. Dels er bødestraffen dobbelt så stor og dels har de udvalgt en specifik kamp, hvor der ikke må medbringes tilskuere. Man kan sige, at bødestraffen i Brøndbys tilfælde var lidt irrelevant, da de mistede indtægter for to hjemmekampe, men det havde været mere logisk at fratage os de to næste udekampe eller at man dengang fratog Brøndby deres næstkommende hjemmekamp samt næste hjemmekamp mod os. Så kan man altid diskutere hvad en straf nytter, når man samtidig konkluderer, at klubben ikke kunne have ageret anderledes og håndterede efterforløbet fornuftigt.

    Principielt mener jeg ikke, at OB eller Brøndby skal kompenseres, da de stadig kan sælge billetterne til deres egne fans. Selvfølgelig kan jeg godt forstå, at især OB ærgrer sig over den tabte fortjeneste, men der er mig bekendt ingen regel om, at udeholdet skal medbringe tilskuere. På den front er det ikke meget anderledes end når de boykotter os.
    Du mener vel ikke seriøst, at vores straf efter den succesfulde anke er hårdere end den straf, Brøndby fik? Jeg er lykkelig for den omstødte dom, for både klubben og vi er da sluppet langt billigere end først forventet. 300.000 i bøde er jo peanuts mod to hjemmekampe for tomme tribuner.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Adfærd på Brøndby Stadion
    By KUF / AA in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 22.03.07, 21:48
  2. SuperShoppen på Brøndby Stadion
    By FCK_randers in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 13.05.05, 20:38
  3. Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 31.08.04, 10:54
  4. Vi har også tosser
    By hrweye in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.11.03, 12:50

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •