Side 2 af 20 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 293

Emner: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Det her banner på capotårnet tidligere på ugen mod Vardar.



    Påfaldende at man 4 dage efter, angriber politiet og vagter.

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Ja, det er sgu lidt pinligt m. det banner - dagens begivenheder taget i betragtning.

    Der går nok et par dage, så melder de ud, at de ikke kunne genkende nogen på billederne - alternativt at kameraerne ikke virkede som en vis anden gang.

    Såfremt billederne/filmene findes, men det er for tidskrævende at se dem igennem, så skulle FCK måske invitere frivillige fans, der er trætte af vold og ødelæggelse, ind til at løse opgaven. Jeg bruger gerne en weekend på det!

    http://3point.dk/video-fck-fans-smad...endby-stadion/

    Man kunne jo starte her! (hvordan fanden kan dette foregå uden nogen reagerer!!!)

    Om ikke andet, så må man kunne identificere den steward, der bare ser til uden at reagere! WTF!!!
    Sidst redigeret af thomasroy : 07.08.17 kl. 01:07

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Er just vendt hjem fra betonen. Den skulle lige skylles ned med en temmelig omfattende pub crawl gennem Kbh.

    Anywho, jeg vil altså gerne lige have med, at allerede ved ankomsten snakkede vi (vi var tre afsted), om at der var udsædvanlig (selv for derude) dårlig stemning. Vi ankom relativt kort før kick off, og så således ikke hvilke episoder, der evt havde udspillet sig tidligere som evt kunne have medvirket til at køre stemningen yderligere op. Uanset hvad, er det vi var vidne til i dag, total latterlig, asocial og helt utilgivelig opførsel.
    MEN! Det VAR altså ikke os alle i buret. Langt de fleste derude var rystede over nogle få medfans, men også helt magtesløse. Hvad stiller man op?
    Vi gik på værtshus. Og nu går jeg i seng. Ærgerlig som meget sjælendt. Ak ak.
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  6. De følgende 13 brugere er enige:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    429

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx Se meddelelser
    Hvad stiller man op?


  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Hvis folk undrer sig over, at "alle mand" ikke gider diverse away ture - og slet ikke Brøndby - kan man jo bare starte et par videoer fra i går.


  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    57

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Hvis folk undrer sig over, at "alle mand" ikke gider diverse away ture - og slet ikke Brøndby - kan man jo bare starte et par videoer fra i går.
    Lige mine ord.
    Som stor FC-fan der ser alle FCK-hjemmekampe på nedre C og har gjort det siden start-00-erne, har jeg ikke været med på away-ture på et FC-afsnit siden slut-90'erne. (Det var i Brøndby).

    Jeg ønsker ikke at være vidne til, lægge krop til eller slås i hartkorn med disse idioter og deres vanvid.
    Det er trist at det skal være sådan.

  10. De følgende 16 brugere er enige:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Ja, det er sgu lidt pinligt m. det banner - dagens begivenheder taget i betragtning.

    Der går nok et par dage, så melder de ud, at de ikke kunne genkende nogen på billederne - alternativt at kameraerne ikke virkede som en vis anden gang.

    Såfremt billederne/filmene findes, men det er for tidskrævende at se dem igennem, så skulle FCK måske invitere frivillige fans, der er trætte af vold og ødelæggelse, ind til at løse opgaven. Jeg bruger gerne en weekend på det!

    http://3point.dk/video-fck-fans-smad...endby-stadion/

    Man kunne jo starte her! (hvordan fanden kan dette foregå uden nogen reagerer!!!)

    Om ikke andet, så må man kunne identificere den steward, der bare ser til uden at reagere! WTF!!!
    Den video fra 3point udstiller i skræmmende grad problemet.

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    De burde skydes med patroner med uafvaskelig farve, samles sammen og deporteres til Pearyland.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Synes Simon Juul rammer den lige i røven med det her

    "Kære gamle ven !! Vi har jo faktisk kendt hinanden hele livet .. siden min morfar fortalte mig om "Drengene fra Peter Bangsvej" .. ude bag ved KB hallen . Vi fik blandet blod d. 1 Juli 1992 , på min 15 års fødselsdag .. og jeg har hængt ved siden. FUCK du er blevet stor, og der sket meget siden de aftner i parken , i regnvejr i en gennemblødt Adidas T-shirt .. hvor vi knap nok kunne mønstre 2000 til at komme i parken. Vi har været sammen i 25 år 1 mdr. En uge PRÆCIS !! .. og vi er en lille gruppe af drenge som snart fejrer sølvbryllup med/for dig !! Og vi har været en del igennem godt , skidt .. og ja jeg ved godt at jeg også har været en idiot over for dig en gang imellem , svigtet dig og været et fjols .. så derfor gør det mig altid ret ydmyg at komme i dit hus og se hvor mange glade og dedikerede mennesker du har givet grund til at give dig deres tid , hjerte og penge !! .. tænk at noget der i bund og grund er så fuckin ligegyldigt som at se 22 tosser hjerne rundt efter en bold , har holdt os sammen i så lang tid det overgiver jeg mig for. Men jeg elsker dig jo betingelsesløst .. det ved du. Men min ven , du skal passe på helbredet , jeg kunne se igår at du havde det skidt , du var syg. Du var rigtigt syg .. og det gør ondt på mig !! .. du har en ondartet knude som du bliver nød til at få fjernet , om du så skal have amputeret , transplanteret .. så er der et af dine organer der får dig til stille og roligt at dø som ven/fortrolig. Jeg håber sådan på at du får foretaget det kirurgiske indgreb der gør du får din celleforandring under kontrol .. vi skulle jo gerne have hinanden resten af livet , det har vi jo lovet hinanden. Jeg håber så inderligt at dine direktører, spillere , trænere .. ALLE PROFILERNE tager bladet fra munden og rækker ud til alle os der elsker dig og får os til at tro på at du rent faktisk elsker os ligesåmeget som vi elsker dig !! .. MELD UD , STÅ OP .. og ikke bare direktørens vanlige fesne smøre på FCK.dk .. lad os hører stemmerne fra dine soldater på banen!! Foretag nu de nødvendige indgreb , tag medicinen så længe det er nødvendigt.. lige nu drukner du i dig selv . Tag dig sammen for helvede , gamle ven"


  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Daniel-2100 Se meddelelser
    Jeg synes, de to bør indstilles til titlen som Årets Fan(s) 2017. Det er at udvise mod, løvehjerte og kærlighed til klubben på et tidspunkt, hvor det ville være så nemt og forståeligt at holde sig tilbage. Håber, der er repræsentanter fra FCKFC, som læser med.


  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Daniel-2100 Se meddelelser
    Jeg synes, man ved næste hjemmekamp, bør lave en simpel men effektiv tifo inspireret af manden her. Lad alle medbringe et halstørklæde, holde det på samme måde og gentage råbet 'Stop' på samme måde som ham her. Det kunne passende gøres i minutterne op til kampen og i begyndelsen. Jo længere tid jo bedre. Det bør være nemt at arrangere, og jeg er ret sikker på, at budskabet ville være til at få øje på.


  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Det er sgu' meget sødt. De der hooligans' instagramkonto har fået tilføjet "Vi opfordrer ikke til kriminelle handlinger" hertil formiddag. Selvfølgelig gør I ikke det.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Det er sgu' meget sødt. De der hooligans' instagramkonto har fået tilføjet "Vi opfordrer ikke til kriminelle handlinger" hertil formiddag. Selvfølgelig gør I ikke det.
    Nådada... kbhscenen er da ellers fyldt med hærværk og slåskamp....

  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    De burde skydes med patroner med uafvaskelig farve, samles sammen og deporteres til Pearyland.
    Måske vi skulle holde det bare lidt mere sobert?

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Måske vi skulle holde det bare lidt mere sobert?
    Sjovt. Jeg opfattede egentlig ikke guldsmeds kommentar som ikke-sober. Tværtimod tænkte jeg, gad vide om ikke politiet kan sprøjte DNA-spray på dem, der angriber. Så kan de stå med en læser ved udgangen og pille alle psykopaterne ud af ligningen. Jeg ved ikke en skid om den slags, så det kan være, at det er helt urealistisk, men en bekvem tanke her dagen derpå.

  24. De følgende 7 brugere er enige:

Side 2 af 20 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Adfærd på Brøndby Stadion
    By KUF / AA in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 22.03.07, 21:48
  2. SuperShoppen på Brøndby Stadion
    By FCK_randers in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 13.05.05, 20:38
  3. Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 31.08.04, 10:54
  4. Vi har også tosser
    By hrweye in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.11.03, 12:50

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •