Side 3 af 20 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 293

Emner: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Hvem du så end er, så håber jeg, at du bliver straffet hårdt. At man kan have så lidt respekt for andre folks ve og vel går over min forstand. Håber du skammer dig, føj

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...-banen/6768931

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...manden/6769113

    Med maske på og det hele, men her er tossen.

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Sjovt. Jeg opfattede egentlig ikke guldsmeds kommentar som ikke-sober. Tværtimod tænkte jeg, gad vide om ikke politiet kan sprøjte DNA-spray på dem, der angriber. Så kan de stå med en læser ved udgangen og pille alle psykopaterne ud af ligningen. Jeg ved ikke en skid om den slags, så det kan være, at det er helt urealistisk, men en bekvem tanke her dagen derpå.
    Held og lykke med at få folk på stadion hvis du begynder at skyde ind på tribunerne. Jeg er med på frustrationen, og fuldstændig enig i at de skal findes og straffes. Men den her slags tiltag kan man ikke lave med så mange almindelige fans stående. Det var jo ikke fordi politiet frygtede hooligasne, men pga. de mange helt fredelige fans bagved som kunne komme til skade, hvis man tog den direkte konfrontation.

    Jeg har dog fuld tiltro til at FCK graver ned i videomaterialet og finder ud af hvem der kom ind og gjorde hvad. Modsat andre klubber plejer vi at være ret kontante overfor idioti.

  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Held og lykke med at få folk på stadion hvis du begynder at skyde ind på tribunerne.
    Skyde!? Jeg skriver ikke om at skyde nogen.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Held og lykke med at få folk på stadion hvis du begynder at skyde ind på tribunerne. Jeg er med på frustrationen, og fuldstændig enig i at de skal findes og straffes. Men den her slags tiltag kan man ikke lave med så mange almindelige fans stående. Det var jo ikke fordi politiet frygtede hooligasne, men pga. de mange helt fredelige fans bagved som kunne komme til skade, hvis man tog den direkte konfrontation.

    Jeg har dog fuld tiltro til at FCK graver ned i videomaterialet og finder ud af hvem der kom ind og gjorde hvad. Modsat andre klubber plejer vi at være ret kontante overfor idioti.
    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...identificeret/

  8. #36
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    De burde skydes med patroner med uafvaskelig farve, samles sammen og deporteres til Pearyland.
    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Sjovt. Jeg opfattede egentlig ikke guldsmeds kommentar som ikke-sober.
    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Skyde!? Jeg skriver ikke om at skyde nogen.
    Jah, skydes.

  9. #37
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Jah, skydes.
    JEG, skriver ikke noget om at skyde nogen. Det kunne ikke falde mig ind. Men guldsmeds tanke om at kunne markere ballademagerne til senere brug, fik mig til at tænke på, at man, som I Netto, kunne sprøjte DNA på dem. Altså når sinkerne alligevel er tætte nok på politiet til at få med kniplerne. Men jeg kan jo ikke forhindre dig her dagen derpå i at misforstå mig.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Jah, skydes.
    Ja, med farvepatroner.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #39
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Jah, skydes.
    Ud af en kanon.... ind i solen.... ;)

    (Props til dem der spotter referencen :) )

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #40
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg synes, man ved næste hjemmekamp, bør lave en simpel men effektiv tifo inspireret af manden her. Lad alle medbringe et halstørklæde, holde det på samme måde og gentage råbet 'Stop' på samme måde som ham her. Det kunne passende gøres i minutterne op til kampen og i begyndelsen. Jo længere tid jo bedre. Det bør være nemt at arrangere, og jeg er ret sikker på, at budskabet ville være til at få øje på.
    Vi kunne jo passende være de første der forbyder de grimme masker på stadion. Har de ikke kun et formål?
    Til dem der vil følge ovenstående eksempel på halstørklæde demo, kan med fordel troppe op ved indgangen til B tribunen med budskabet.
    Jeg er gal over at der er nogle idioter, der ødelægger min glæde ved at være FCK fan. I dag er det ikke spillet jeg ærgrer mig over.

  16. De følgende 9 brugere er enige:

  17. #41
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Hvem du så end er, så håber jeg, at du bliver straffet hårdt. At man kan have så lidt respekt for andre folks ve og vel går over min forstand. Håber du skammer dig, føj

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...-banen/6768931
    Vores kontrollører fortjener virkelig ros. De holder de værste psykopater fra banen (og modstanderfansene) og de eskalerer ikke situationen, selvom en kontrollør bliver slået og falder omkuld.
    Noget lignende er jo set før på Brøndby stadion. Dengang var resultatet en baneinvasion og her var det også vores vagter, der skulle holde sinkerne væk, mens man ventede på politiet. I forbindelse hermed er det også glædeligt, at der allerede er uddelt karantæner og at man er villig til at dele videomateriale med politiet - og ikke blot slukker for overvågningssystemet. Indtil nu har klubben håndteret den ekstremt dårlige situation ganske glimrende.


  18. #42
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Vi kunne jo passende være de første der forbyder de grimme masker på stadion. Har de ikke kun et formål?
    Altså, er det ikke nok, at de er forbudt i dansk lovgivning via maskeforbud? Bør vel være al rigeligt... at man så ikke piller folk ud på bl.a. hjemmebane, det fatter jeg ikke.

  19. De følgende 8 brugere er enige:

  20. #43
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Fissan Se meddelelser
    Jeg har også ved flere lejligheder stået på sektionen, og jeg er da udmærket klar over at den normale fan, ikke har en chance for at identificere maskemændende. MEN hvis man har stået på sektionen, og taget med på ture rundt i landet, vil det stå rimeligt klart at den her kultur er ved at få en grobund på sektionen (igen) og du skal ikke prøve at fortælle mig at man (dem der har noget at sige på sektionen) ikke ved hvem disse personer er. Også længe man hænger ud med disse tosser, så må man tage konsekvenserne.
    Naturligvis skal en tribune i Parken ikke lukkes på grund noget 50 mand gjorde på en udebanetur. Du aner da i øvrigt ikke om de alle står på sektionen. Og klubben er i fuld gang.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...taener/6769215
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #44
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    174

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Tommo Se meddelelser
    Naturligvis skal en tribune i Parken ikke lukkes på grund noget 50 mand gjorde på en udebanetur. Du aner da i øvrigt ikke om de alle står på sektionen. Og klubben er i fuld gang.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...taener/6769215
    Hvorfor ikke? Det virkede fint da man i sin tid indførte away kortet, og praktisk talt lukkede sektionen. Det har haft en præventiv effekt i små 5-6 år. Desværre er udviklingen nu gået den anden vej på sektionen, så det er åbenbart nødvendigt, engang imellem.
    "Copenhagen have one of the best homefans in europe, and there hooligans was crazy when we were in copenhagen. When they got a throw in, the fans got mental, when they won a tackle it sound like a goal was scored, great team great fans."
    - En imponeret fan fra Grækenland.
    Fissan's Avatar

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #45
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Som en der altid har stået på C og ikke har været på udebane, siden før away-kortet blev indført, kunne jeg godt tænke mig at høre fra dem, der måske ved mere: Hvordan bliver folk med karantæne i praksis sorteret fra? Både i Parken og på udebane?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 3 af 20 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Adfærd på Brøndby Stadion
    By KUF / AA in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 22.03.07, 21:48
  2. SuperShoppen på Brøndby Stadion
    By FCK_randers in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 13.05.05, 20:38
  3. Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 31.08.04, 10:54
  4. Vi har også tosser
    By hrweye in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.11.03, 12:50

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •