Side 9 af 20 FørsteFørste ... 678910111219 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 293

Emner: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Så er de jo bare en del af "idioterne".

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #122
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion



  4. #123
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    893

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Situationen i en nøddeskal. Alle himler op - ingen gør en skid! Selvfølgelig skulle de ALDRIG have været inde igen!


  5. #124
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Det bliver sgu' da værre og værre: https://piopio.dk/hells-angels-rekru...landt-fck-fans

    Virkelig uholdbart, hvis hele den artikel passer, og hvis Sektionen har et problem med den nye capo.

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #125
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Det bliver sgu' da værre og værre: https://piopio.dk/hells-angels-rekru...landt-fck-fans

    Virkelig uholdbart, hvis hele den artikel passer, og hvis Sektionen har et problem med den nye capo.
    Det skal vel lige bemærkes at det virker som om at den primære kilde til de påstande om den nye capo er indlæg på dette forum.
    Og at artiklen derudover har et par faktuelle fejl - fx at det først skulle være efter capo-skiftet at der er kommet ACAB- og HSV-bannere i capotårnet.
    Sidst redigeret af filibuster : 10.08.17 kl. 08:10

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #126
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af filibuster Se meddelelser
    Det skal vel lige bemærkes at det virker som om at den primære kilde til de påstande om den nye capo er indlæg på dette forum.
    Og at artiklen derudover har et par faktuelle fejl - fx at det først skulle være efter capo-skiftet at der er kommet ACAB- og HSV-bannere i capotårnet.
    Ok, så lad os se nogle billeder fra tidligere med de nævnte bannere på capotårnet.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #127
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    290

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Ok, så lad os se nogle billeder fra tidligere med de nævnte bannere på capotårnet.
    https://www.fckfc.dk/sites/default/f...k-bif-8924.jpg

    Et af mange flere der ville kunne findes.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #128
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Ok, så lad os se nogle billeder fra tidligere med de nævnte bannere på capotårnet.
    Altså selve banneret er over 11 år gammelt. Her er det brugt i 2006. Det er ikke et banner som er specielt lavet til nogen event.
    866a7819.jpg
    Har ikke lige gidet at kigge alle billeder igennem, men er helt sikker på, at det har været oppe og hænge i capotårnet mange gange tidligere. Det samme gælder HSV logoer, som har været i tårnet ved mange kampe gennem de sidste 10-11år.

    Ang. vores nye capo i Parken, så bliver jeg altså nødt til at tage ham i forsvar. For det første er han helt ny, og skal lige lære hvordan man rigtigt styrer en gruppe, som er meget oppe og køre, som folk er til et derby. Det er i sig selv svært nok.
    Jeg kan se, at folk mener at han har gejlet folk op til mere ballade, og det vil jeg personligt mene er dybt forkert. Der var sang fra hans side, da balladen startede, og det kan jeg sagtens sætte mig ind i. Har selv også prøvet i min tid, at hvis der var ballade, så var en god måde at få tribunens fokus væk fra balladen, er ved at starte en sang og gejle resten af tribunen op på en anden måde. At han så lige vælger "hader vestegnen", kan man så godt sige ikke var perfekt. Ved ikke om der også blev startede flere sange, men han fik dog hurtigt regnet ud, at man nok ikke kan gøre det store, og valgte derefter at forholde sig passiv indtil vores spillere kom på banen igen.

    Den artikel giver mig myrekryb. Vores nye capo har intet med hooligankulturen at gøre. Han er en god dreng, han er ung, han er kæmpe FCK fan, han er en af de ledende kræfter i vores allesammens tifoer. Han har alt hvad der skal til for at være en god capo. Han er ikke en ballademager, og gør sgu ondt på mig, når han fremstilles som en. Og jeg kan kun forestille mig, hvordan han har det, når han fremstilles som en.

    Jeg håber i alle tæller til 10, og ikke giver ham skylden for hvad der skete i søndags. Det var hans første derby, og en ilddåb af voldsomme dimensioner, hvor adrenalinen virkelig kører højt når man står i det tårn, og det kræver mange års øvelse at skulle tage styringen over sådan en situation.
    Jeg ser ingen andre end ham, som er gode nok til at tage over efter Nøhr.
    Sidst redigeret af Ace20 : 15.08.17 kl. 06:38
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar


  14. #129
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Ok, så lad os se nogle billeder fra tidligere med de nævnte bannere på capotårnet.
    Det burde jo nok være artiklens forfatter der skulle bevise sine påstand, men et hurtigt, og ikke systematisk, kig på fckfc.dk viser både HSV-banner i foråret 2013 og politi-banner i foråret 2016.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #130
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af noggels Se meddelelser
    https://www.fckfc.dk/sites/default/f...k-bif-8924.jpg

    Et af mange flere der ville kunne findes.
    Jeg mener også at have set HSV og det andet banner en del gange til almindelige Superligakampe. Det foto du linker til, er dog et dårligt eksempel, synes jeg, da det stammer fra et andet Derby, og da tesen er, at bøllerne netop kommer op fra Hamborg til Derby for at slås.

  17. #131
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    ...Ang. vores nye capo i Parken, så bliver jeg altså nødt til at tage ham i forsvar....
    Fint indlæg.


  18. #132
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    124

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af noggels Se meddelelser
    https://www.fckfc.dk/sites/default/f...k-bif-8924.jpg

    Et af mange flere der ville kunne findes.
    Skammeligt at hænge, undskyld mig, sådan noget lort op. Hvis folk har et problem eller hader politiet så flyt ud af landet. Politiet håndhæver landets love og ganske normale personer møder ALDRIG politiet. Politiet går på arbejde for at hjælpe folk, ikke for at slås med dybt uintelligent mennesker som ikke har været stærke nok til at bryde den sociale arv. I er FC København fans, ikke HSV fans. Hvis I har brug for at vise dette så er der et stadion i Hamborg der vil elske at tage imod Jer....

    Stam op. Fodbold er en elsket folkesport for alle, ikke et aktivt sted at dyrke MMA.
    Så skyd dog udefra!!!! Hvad kan der ske??


  19. #133
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Jeg håber i alle tæller til 10, og ikke giver ham skylden for hvad der skete i søndags. Det var hans første derby, og en ilddåb af voldsomme dimensioner, hvor adrenalinen virkelig kører højt når man står i det tårn, og det kræver mange års øvelse at skulle tage styringen over sådan en situation.
    Jeg ser ingen andre end ham, som er gode nok til at tage over efter Nøhr.
    Meget fint og indsigtsfuldt indlæg: Men hvis der åbenbart ikke er noget alternativt til den nye fyr, så håber jeg eddersparkme, at har har lært noget. På en away som i BIF, så er han jo udadtil lederen for ALLE fans på den tribune, hvilket jo er ALLE FCK fans stor som lille, stemningsmand som hr. og fru Danmark. Her er det sådan set vigtigere, at han holder hovedet koldt end til en kamp i Parken, hvor han "kun" repræsenterer stemningssegmentet. Det kræver tydeligvis lidt under studenterhuen at stå der - det viste manden ikke ligefrem hele søndagen bla når man i landets aviser ser billeder af ham sammen med en maskeres lys-idiot i tårnet.

    Men ok, du har et godt indtryk af ham, det ser ud til at han har stemningsfolkets opbakning og det virker ikke til, at FCK har tænkt sig at sanktionere overfor manden. Så skal manden også få en ekstra chance herfra - mest fordi vi alle ønsker en så god opbakning som overhovedet muligt. Men han skal godt nok ikke træde meget ved siden af igen, før jeg i hvert fald igen vil kræve hans hoved på fag. Hans opførsel i søndags kan hverken klub eller medfans acceptere.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #134
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Uanset hvor længe, der har floreret antipolitbannere på tribunerne, så hører de ikke hjemme på capotårnet. Specielt ikke efter, at det tårn mere og mere har fået symbolsk status, som fansenes 'talerstol'.

    Det er her, fotograferne på det seneste har fået billeder af spillere og diverse pokaler i tæt interaktion med fansene. Når fokus øges på det capotårn, må der også høre en øget bevidsthed med om, hvad det er for signaler, der sendes derfra. Og politimodstand er og bliver ikke noget særligt godt eller samlende budskab fra fan-flokken.


  22. #135
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til de 50 tosser på Brøndby Stadion

    Trådens overskrift er åbenbart unøjagtig, da der forventes over 100 karantæner: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...0-karantaener/
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


Side 9 af 20 FørsteFørste ... 678910111219 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Adfærd på Brøndby Stadion
    By KUF / AA in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 22.03.07, 21:48
  2. SuperShoppen på Brøndby Stadion
    By FCK_randers in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 13.05.05, 20:38
  3. Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 31.08.04, 10:54
  4. Vi har også tosser
    By hrweye in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.11.03, 12:50

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •