Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 51

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (12.08.17)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (12.08.17)

    Det er jo ligemeget om kusk var god i dag - alibi toutouh spiller hvis han er rask.

    Ståle siger, at mesterskabet afgøres i august. Vi er halvvejs inde og har kun lidt over 1 point i snit
    Sidst redigeret af h0ps : 12.08.17 kl. 21:29

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (12.08.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Ståle og spillerne må fandeme til at tage sig sammen, dks dyreste trup og vi spiller som et serie 2 hold.
    Det er så absurd ringe!
    Fuldstændig enig, men... I dag maltraktere vi dem i hele anden halvleg. Vi ender på 65-35% boldbesiddelse, 17-9 skud på mål, 15 hjørnespark osv. Vi total dominere, og på trods af de små fejl som forventeligt kan opstå med en bagkæde der er så ny sammen, så synes jeg vores indsats er udmærket.
    Med det sagt så er der masser af arbejde forud, og vi burde have vundet. Det sker ikke, men det er vel fair at sige at bolden der går fra Lüftners hæl og op på hånden der flagre vildt ud fra kroppen af en horsensspiller burde have givet et straffe. Tilmed at deres mål burde underkendes fordi Finnborgason ligger en meter inde i offsiden da han puffer bolden væk fra RO. Men det er fodbold, og man må ønske at det på et tidspunkt bliver rettet med video.

    Det er i øvrigt fedt at se Verbic i dag, både på kanten og I den frie rolle.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (12.08.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Det er jo ligemeget om kvist var god i dag - alibi toutouh spiller hvis han er rask.

    Ståle siger, at mesterskabet afgøres i august. Vi er halvvejs inde og har kun lidt over 1 point i snit
    Vi har spillet 5 ud af 36 kampe, så det er måske lige at stramme den.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Jun 2002
    Indlæg
    305

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (12.08.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Vi har spillet 5 ud af 36 kampe, så det er måske lige at stramme den.
    Halvvejs inde i august menes der vel.. selvom det dog kun er ca 40 % ;)
    -_-

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #20
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (12.08.17)

    Nu så jeg ikke kampen idag men hvordan spillede vi var vi lort eller uheldige, dårlige, uskarpe....

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (12.08.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Vi har spillet 5 ud af 36 kampe, så det er måske lige at stramme den.
    Næsten halvvejs inde i august. Ståle der siger, at sæsonen afgøres i august, ikke mig. Men selvfølgelig dumt at halse efter

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (12.08.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Nu så jeg ikke kampen idag men hvordan spillede vi var vi lort eller uheldige, dårlige, uskarpe....
    I got you:

    Det blev til et resultat som vi ikke kan bruge til ret meget, men spillemæssigt var anden halvleg nok den bedste i sæsonen.

    Defensivt

    Defensiven så bedre ud i dag, end den har gjort længe, selvom der dog stadig var mangler. I dag bliver opdækningen igen et tema, da vi så virkelig svage ud på Horsens dødbolde, selvom de ikke har særlig mange. De er dog også et hold, der har satset meget på, at have store fysiske spillere, så det er måske meget naturligt, at det volder problemer. Ellers voldte Horsens ikke mange problemer for defensiven, især fordi Erik og Lüftner var langt bedre i deres dueller.

    Midtbanen var også bedre med i dag. Der var større fokus på, at få synkroniseret presspillet og selvom Horsens tit blot smed lange bolde forbi presset, så var det godt at se, at angriberne ikke blev overladt til sig selv i presspillet. I anden halvleg var defensiven dog på et nyt niveau, da Horsens blev presset så langt tilbage, at de kun kunne satse på desperate omstillinger (som de ikke har spillerne til) og derfor havde vi langt bedre betingelser for, at få lagt et solidt pres tidligt, vinde andenbolde og generobre bolden.

    Offensivt

    I første halvleg mindede spillet om det vi hidtil har set i sæsonen. Angriberne var mere bevægelige, men vi havde alt for svært ved at sætte dem i scene og understøtte dem. Verbic var igen stort set det eneste offensive højdepunkt, men Ankersen fik budt sig meget til og det er virkelig tiltrængt.
    Selvom vi sad på det meste af første halvleg, så var halvlegen vældig rodet og meget præget af dueller, hvilket primært var til Horsens’ fordel.

    I anden halvleg er offensiven dog en helt anden historie og det er virkelig værd at arbejde videre med. Horsens er naturligvis ingen skræmmende modstander, men det kan man heller ikke påstå, at nogle af vores tidligere modstandere har været, så derfor er det meget positivt.

    Fra starten af anden halvleg blev Thomsen udskiftet med Santander og vi gik over til, at spille med Santander og Pieros i front, mens Pavlovic røg ud på kanten, men stadig søgte ind centralt bag angriberne. Verbic fik en (endnu) mere fri rolle på kanten, mens midtbanen så skulle kompensere lidt mere på kanterne når behovet opstod. Forsvaret var uændret, men langt mere offensivt indstillet. Backerne blev endelig rykket længere frem og selv midterforsvaret (primært Erik) gik længere frem og drev også spillet fremad.

    Ændringerne gav spillet et kæmpe løft og tilføjede den dynamik, der har været en mangelvare indtil videre. I takt med at vi fik mere momentum, udviste spillerne langt om længe mere energi og ærgerrighed, ligesom de endda løb for boldholderen. Resultatet var, at spillet fik mere tempo og det var nemmere at finde spilstationer, så Horsens blev presset voldsomt tilbage og havde ikke rigtig noget modsvar, da de ikke rigtigt har spillerne til at true i dybden.

    Lidt senere blev Pavlovic skiftet ud med Kusk, som rykkede mere ud på kanten, men stadig havde en mere fri og bevægelig rolle og stormløbet mod Horsens fortsatte.

    Spillet var ikke perfekt og det var stadig svært at spille sig frem til de helt store chancer, men et så offensivt udtryk har vi ikke set længe og det klædte virkelig flere spillere, hvor især angriberne blev involveret mere i kampen. Det er i virkeligheden et kæmpe spild at have to angribere, hvis man ikke formår at udnytte dem og det har været et stort problem i starten af sæsonen og i dag så vi, hvordan angriberne bidrager langt mere til spillet, når vi satser mere (især når midtbanen kan stå lidt længere fremme).

    Spillerne

    Robin leverede den præstation vi er vant til, dog med enkelte svage aktioner. Han kan ikke klandres for målet, men ved en dødbold fik han ikke bokset bolden ordentligt væk og Kvist nåede kun lige at sparke bolden væk fra stregen. Han skal have mere ’sikre hænder’, når han går væk fra stregen ved dødbolde.

    Erik fik løftet sit niveau betragteligt, men blev desværre skadet. Han havde mange gode dueller og var god til at bryde Horsens omstillinger. Han deltog også mere i spillets opbygning og drev bolden fremad.
    Lüftner havde en mere ’tilbagetrukket’ rolle. Han satsede mere på at gøre tingene simpelt og det fungerede ganske fint. Han har stadig lidt problemer med at holde linjen i offsidefælden og i en enkelt situation fejlbedømmer han en lang aflevering, der er ved at give Horsens en friløber (heldigvis havde Horsensspilleren en elendig førsteberøring og begik frispark da han brugte armen, men Lüftner kunne umiddelbart selv have afviklet situationen).

    Ankersen var meget tiltrængt og han leverer en fin præstation. Defensivt var det fint, men han var en stor gevinst offensivt. Han mangler lidt at komme tilbage i rytmen, men det løftede vores spil gevaldigt at have en højreback, der ikke er bange for at komme langt frem.

    Pierres præstation var noget blandet, men blev væsentligt bedre, da han i anden halvleg blev pisket frem. Defensivt synes jeg han gjorde det udmærket, men offensivt savner jeg noget mere. Det kan godt være, at det bare er mig, men han virker til tider usikker og ubeslutsom når han kommer med frem.

    Kvist og Gregus startede ikke kampen særlig imponerende. Horsens var ikke meget for, at holde bolden på jorden og slet ikke i deres opspil, hvilket naturligvis gjorde, at Kvist og Gregus havde det svært i presset. Deres placering blev noget akavet, da bolden tit blev spillet over dem og de havde svært ved at få bolden under kontrol og fordele spillet.
    Anden halvleg er dog en anden historie og de var begge stærke her. Jeg synes de balancere ganske fint mellem det defensive og offensive, ligesom de var gode til at hjælpe til på kanterne. Grundet det effektive pres fik de langt bedre vilkår, når de skulle fordele spillet og de viste, at de jo godt kan, ligesom de var gode på andenboldene.

    Jeg synes Kvist var den bedste af de to, da han fik vist mere autoritet og fik dirigeret sine medspillere bedre (af hvad jeg lige observerede).
    Gregus gjorde det også fint, men hvis hans rolle er, at være mere offensivt indstillet end Kvist, så halter han stadig på den front. Derudover svigtede overblikket et par gange og spillet blev unødigt sænket, men det er mere i afdelingen for petitesser. Jeg vil dog gerne have ham længere med frem, så han bedre kan deltage i spillet og understøtte kanterne, men hvis det ikke er taktikken, kan man ikke klandre ham.


    Thomsen gjorde det ikke synderligt godt og havde store problemer i de direkte dueller mod Tychosen (mener jeg) og måtte også lade sig udskifte. Verbic var igen en af banens bedste og jeg er virkelig imponeret over hans start på sæsonen. Han er stadig stærk i sine induviduelle aktioner, men er blevet en bedre holdspiller (hvilket virkelig klæder ham) og tager bedre løb uden bolden.

    Pavlovic og Pieros startede noget svagt, men det hænger nok sammen med, at vi ikke formår at sætte dem i scene. De løb dog mere og søgte mere tilbage i banen for at modtage bolden, men løb i dybden blev det ikke til.

    Angrebet blev løftet væsentligt efter Santander kom ind og han passer også bedre til en fysisk modstander som Horsens (især med tanke på, at vi har så svært ved at få angriberne med i spillet). I takt med at spillet blev bedre og flyttet tættere på angriberne, så vi også lidt fra Pieros, men jeg så gerne, at han kom frem til flere afslutninger med fødderne. Umiddelbart virker han dog som en bedre spiller end Pavlovic med mange overlappende spidskompetencer.
    Generelt synes jeg at angriberne i anden halvleg viste deres berettigelse, men vi kan ikke regne med, at vi kan kue fremtidige modstandere ved at udføre en lille formationsændring, så der skal stadig arbejdes mere med at få dem med i spillet.

    Dommeren

    Michael Tykgaard leverede præcist den inkonsekvente præstation, som jeg havde forventet og han ender med at blive kampafgørende. Horsens’ mål skulle have været annulleret, da Finnbogason i en offsideposition fik afledt en afslutning udenom Robin og ind på stolpen, hvor der blev scoret på riposten. Den er dog umiddelbart virkelig svær at se, så man kan ikke forvente, at hverken dommeren eller linjedommeren får øje på den.
    Finnbogason brugte dog armen til at blokere en afslutning, hvilket skal give straffespark og man må forvente, at dommeren så dette. Det sker efter et hjørnespark hvor Lüftner, med hælen, forsøger at dirigere bolden mod mål. Bolden rammer herefter Finnbogason omkring hoften og derefter springer op på armen. Derfor kan man ikke argumentere for, at det er en forsætlig handling, men Finnbogason har armen så langt ud fra kroppen som overhovedet muligt, så det er tydeligt for enhver, at han gør sig unaturligt bred.



    Konklusion


    Første halvleg og resultatet var skuffende, men anden halvleg var klart opløftende. Ståle skal have ros for de ændringer der blev foretaget i halvlegen, ligesom der kom en helt ny gejst og energi i holdet, da momentum kom mere på vores side. Vores spil blev løftet op på et niveau, vi hidtil ikke har set i denne sæson (heller ikke mod Vardar, som resultatmæssigt var bedre).

    Der er rigtig mange ting, som man kan arbejde videre med, heriblandt kan man overveje at give Kusk en større rolle, men det er vigtigt at huske på, at Horsens virkelig ikke er et imponerende hold og de er meget ’endimensionelle’. Andre hold vil næppe blive overrumplet på samme måde, så vi kan ikke bare smide tre angribere på banen og håbe på at få momentum.

    Fremadrettet tror jeg ikke, at vi kommer udenom, at indkøb til centerforsvaret og den centrale midtbane er nødvendige, men i dag var spillet i anden halvleg klart opløftende, selvom resultatet er skuffende. Om ikke andet er det da rart med en kamp med mange afslutninger og endda afslutninger på mål.

  12. De følgende 10 brugere er enige:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (12.08.17)

    Uheldigt tidspunkt sådan en kamp kommer - vi spillede jo forrygende. Havde vi vundet havde vi snakket om at vi nu er tilbage osv. i stedet fremhæver vi dårlige ting, og dem synes jeg faktisk ikke der var mange af, hold da op et tryk vi lægger i anden halvleg.

    Horsens scorer på en KÆMPE offside - aldrig har jeg set en spiller drage så meget fordel af en offsideposition - Robin havde jo haft den, hvis ikke han havde vippet til den med foden, og underligt at vi ikke appellere mere til dommeren end vi gør.

    Luftner har hovedstød på overliggeren, en der bliver reddet på stregen og skud på armen der skulle have givet straffespark.
    Pieros har 3 store chancer
    Verbic har en stor chance
    Thomsen har en stor chance
    Kusk/Kvist har en stor chance
    Johansson har en stor chance

    Én af dem skulle mindst have givet ét mål mere.

    Horsens har en dødbold til sidst der bliver reddet på stregen, det fejlagtige mål og så Thychosens friløber.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (12.08.17)

    Jeg savner Komiske K@aspers input...

    Fremgangen er jo enorm! Jeg har bare lige brug for den endelige bestyrkelse i, at Ståles maskine er den rette, før jeg kan lægge hovedet trygt på puden.

    PS: Er der ikke nogen, der ringer til Flemse og siger, vi har brug for hans billettæller, så længe Ståle sætter taktikken?
    Sidst redigeret af Garneren : 13.08.17 kl. 01:26
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (12.08.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg savner Komiske K@aspers input...

    Fremgangen er jo enorm! Jeg har bare lige brug for den endelige bestyrkelse i, at Ståles maskine er den rette, før jeg kan lægge hovedet trygt på puden.

    PS: Er der ikke nogen, der ringer til Flemse og siger, vi har brug for hans billettæller, så længe Ståle sætter taktikken?
    Jeg går ud fra, at det er mig du mener? Jeg havde egentlig tænkt mig at springe over, men siden du har så meget brug for mit input, så skidt da.

    Det var vel sæsonens første rigtige FCK-kamp forstået på den måde, at vi dominerer en modstander og burde have vundet klart. Vi holder stort set ACH helt fra chancer bortset fra 3 næsten identiske hjørnespark fra vores venstre side, som alle bliver livsfarlige og det ene til det målet....som forøvrigt var klart offside. Det kan virkelig undre, at den ikke dømmes. Jeg har set nogen steder, at det forsvares med "at det er svært at se at Finnbogason rammer bolden", men alle kan jo se, at han har indvirkning på spillet uanset hvad og er derfor klart offisde om han rammer bolden eller ej (så vidt jeg kender reglerne). Læg derpå det manglende straffespark og at Tykgaard tillader en absurd mængde tidsudtræk, og så kan vi vist godt tillade os at være en anelse utilfredse.

    Selve spillet var ikke prangende, men vi dominerer på bolden (bortset fra et kvarters tid i første halvleg), vi har fuldstændig styr på ACH defensivt og vi kreerer trods alt en del chancer. Spillet flyder ikke fantastisk, men det vil formentlig blive bedre de næste par kampe, hvis defensiven bliver ved med at sidde i skabet. Ståle siger efter kampen, at vi mangler at spille chancerne endnu større, og at der træffes nogle dumme beslutninger med langskud 3-4 gange, og der rammer han vist hovedet på sømmet. Skal man komme med lidt kritik udover resultatet, så må det være, at vores plan A (442) ikke fungerer så godt som plan B (352). Det kunne dog godt ligne noget psykologisk, da det så ud til at spillerne kom ud med meget større vildskab efter pausen. Det er ikke godt nok, at de ikke gør det fra start.

    Alt i alt som jeg ser det:

    Positivt:
    - Vi dominerer og bør vinde
    - Ankersen klarede en hel kamp og så fornuftig ud
    - Forsvaret ligner langsomt noget brugbart
    - Plan B virkede godt
    - Spillernes reaktion på at komme bagud
    - Fantastisk støtte fra tilskuerne (dem der gad at møde op), der var bag holdet hele vejen.

    Negativt:
    - Lidt sløv 1. halvleg
    - Vi forsvarer igen ringe på dødbolde
    - Vi mangler noget i relationerne i det offensive
    - Angriberne i 1. halvleg var ringe til at holde i bolden
    - Pointtab
    - Tilskuertallet (Success is temporary, loyalty is forever.......?)

    Og så er der til sidst det, som i mine øjne var det (desværre) klart vigtigste i går, nemlig Eriks skade. Det ligner ikke en skade, som han ryster af sig inden tirsdag eller for den sags skyld indenfor et par uger. Vi må alle krydse fingre, men jeg frygter i den grad, at vi i dag eller i morgen får en besked fra FCK om en lang pause til Erik. Og det vil på nuværende tidspunkt være en katastrofe.
    Sidst redigeret af k@sper : 13.08.17 kl. 08:08

  17. De følgende 10 brugere er enige:

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (12.08.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Negativt:
    - Vi forsvarer igen ringe på dødbolde
    Lige netop her fatter jeg hat + briller. Horsens (og også BIF for den sags skyld) stiller 2 mand ud til hjørnesparket. Vi sætter en mand ud til at dæmme op. 2 mod 1 er altså ret nemt, de får spillet sig til indlæg, som er langt farligere end et hjørnespark. Jeg fatter ikke, at vi bliver ved med at sætte 1 mand til at dæmme op for 2, når vi ovenikøbet har fået advarsler om, at det bliver farligt.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #27
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (12.08.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af VillaMan Se meddelelser
    Lige netop her fatter jeg hat + briller. Horsens (og også BIF for den sags skyld) stiller 2 mand ud til hjørnesparket. Vi sætter en mand ud til at dæmme op. 2 mod 1 er altså ret nemt, de får spillet sig til indlæg, som er langt farligere end et hjørnespark. Jeg fatter ikke, at vi bliver ved med at sætte 1 mand til at dæmme op for 2, når vi ovenikøbet har fået advarsler om, at det bliver farligt.
    Nej det er ret underligt. Men der må være en taktisk ide med det. Formentlig har man vurderet, at der er brug for flere inde i feltet, da vi er blevet væsentlig svagere i hovedspillet med afgangen af Corner, Zanka og Delaney.

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (12.08.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg går ud fra, at det er mig du mener? Jeg havde egentlig tænkt mig at springe over, men siden du har så meget brug for mit input, så skidt da.

    Det var vel sæsonens første rigtige FCK-kamp forstået på den måde, at vi dominerer en modstander og burde have vundet klart. Vi holder stort set ACH helt fra chancer bortset fra 3 næsten identiske hjørnespark fra vores venstre side, som alle bliver livsfarlige og det ene til det målet....som forøvrigt var klart offside. Det kan virkelig undre, at den ikke dømmes. Jeg har set nogen steder, at det forsvares med "at det er svært at se at Finnbogason rammer bolden", men alle kan jo se, at han har indvirkning på spillet uanset hvad og er derfor klart offisde om han rammer bolden eller ej (så vidt jeg kender reglerne). Læg derpå det manglende straffespark og at Tykgaard tillader en absurd mængde tidsudtræk, og så kan vi vist godt tillade os at være en anelse utilfredse.

    Selve spillet var ikke prangende, men vi dominerer på bolden (bortset fra et kvarters tid i første halvleg), vi har fuldstændig styr på ACH defensivt og vi kreerer trods alt en del chancer. Spillet flyder ikke fantastisk, men det vil formentlig blive bedre de næste par kampe, hvis defensiven bliver ved med at sidde i skabet. Ståle siger efter kampen, at vi mangler at spille chancerne endnu større, og at der træffes nogle dumme beslutninger med langskud 3-4 gange, og der rammer han vist hovedet på sømmet. Skal man komme med lidt kritik udover resultatet, så må det være, at vores plan A (442) ikke fungerer så godt som plan B (352). Det kunne dog godt ligne noget psykologisk, da det så ud til at spillerne kom ud med meget større vildskab efter pausen. Det er ikke godt nok, at de ikke gør det fra start.

    Alt i alt som jeg ser det:

    Positivt:
    - Vi dominerer og bør vinde
    - Ankersen klarede en hel kamp og så fornuftig ud
    - Forsvaret ligner langsomt noget brugbart
    - Plan B virkede godt
    - Spillernes reaktion på at komme bagud
    - Fantastisk støtte fra tilskuerne (dem der gad at møde op), der var bag holdet hele vejen.

    Negativt:
    - Lidt sløv 1. halvleg
    - Vi forsvarer igen ringe på dødbolde
    - Vi mangler noget i relationerne i det offensive
    - Angriberne i 1. halvleg var ringe til at holde i bolden
    - Pointtab
    - Tilskuertallet (Success is temporary, loyalty is forever.......?)

    Og så er der til sidst det, som i mine øjne var det (desværre) klart vigtigste i går, nemlig Eriks skade. Det ligner ikke en skade, som han ryster af sig inden tirsdag eller for den sags skyld indenfor et par uger. Vi må alle krydse fingre, men jeg frygter i den grad, at vi i dag eller i morgen får en besked fra FCK om en lang pause til Erik. Og det vil på nuværende tidspunkt være en katastrofe.
    Ja, tilskuertallet var VIRKELIG sløjt. Ikke engang 8000 tilskuere, og sommerferien er et overstået kapitel, da børnene er startet i skole igen. Det minder om de glade 90'ere.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #29
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (12.08.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Uheldigt tidspunkt sådan en kamp kommer - vi spillede jo forrygende. Havde vi vundet havde vi snakket om at vi nu er tilbage osv. i stedet fremhæver vi dårlige ting, og dem synes jeg faktisk ikke der var mange af, hold da op et tryk vi lægger i anden halvleg.

    Horsens scorer på en KÆMPE offside - aldrig har jeg set en spiller drage så meget fordel af en offsideposition - Robin havde jo haft den, hvis ikke han havde vippet til den med foden, og underligt at vi ikke appellere mere til dommeren end vi gør.

    Luftner har hovedstød på overliggeren, en der bliver reddet på stregen og skud på armen der skulle have givet straffespark.
    Pieros har 3 store chancer
    Verbic har en stor chance
    Thomsen har en stor chance
    Kusk/Kvist har en stor chance
    Johansson har en stor chance

    Én af dem skulle mindst have givet ét mål mere.

    Horsens har en dødbold til sidst der bliver reddet på stregen, det fejlagtige mål og så Thychosens friløber.
    For mig ligger problematikken i at vi mødte Horsens.
    Horsens lever højt på et utømmeligt engagement fra Bo Henriksen, der har fået bygget et eller andet brugbart sammen, der måske kan redde dem en enkelt sæson mere i Superligaen.

    Én ting er vi kun får 1-1 hjemme. Det er bare ikke godt nok ligemeget hvor meget man vender og drejer det.
    Tager man nuancerne med, og kigger på spillet, var det delvist godkendt, men igen imod Horsens!!

    Sidste søndag mødte vi et hold der kunne spille fodbold, og blev kørt rundt på røv og albuer!
    Smadret på tempo, smadret på engagement og vilje, smadret på kreativitet, smadret på ALT!

    Livlinen ligger imod Qarabag - en ny gang CL vil gøre rigtig godt økonomisk, oplevelsesmæssigt og ikke mindst for selvtilliden er jeg sikker på!

    FCK får ikke et smil mere fra mig før de er videre i CL.

    Og jeg er hundeangst for at Agdam kan spille lidt fodbold, og igen minder os om tingenes tilstand... We'll see

    Zan

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #30
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (12.08.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    For mig ligger problematikken i at vi mødte Horsens.
    Horsens lever højt på et utømmeligt engagement fra Bo Henriksen, der har fået bygget et eller andet brugbart sammen, der måske kan redde dem en enkelt sæson mere i Superligaen.

    Én ting er vi kun får 1-1 hjemme. Det er bare ikke godt nok ligemeget hvor meget man vender og drejer det.
    Tager man nuancerne med, og kigger på spillet, var det delvist godkendt, men igen imod Horsens!!

    Sidste søndag mødte vi et hold der kunne spille fodbold, og blev kørt rundt på røv og albuer!
    Smadret på tempo, smadret på engagement og vilje, smadret på kreativitet, smadret på ALT!

    Livlinen ligger imod Qarabag - en ny gang CL vil gøre rigtig godt økonomisk, oplevelsesmæssigt og ikke mindst for selvtilliden er jeg sikker på!

    FCK får ikke et smil mere fra mig før de er videre i CL.

    Og jeg er hundeangst for at Agdam kan spille lidt fodbold, og igen minder os om tingenes tilstand... We'll see

    Zan
    Hvorfor gøre Horsens dårligere end de er? De har haft en flot sæsonstart og vi var dem overlegene i hele kampen - kun defensive dødbolde haltede. Vi kan jo ikke blive ved med at fælde tåre over fortiden - det er fremgang vi andre kan se på banen. Det nytter da ikke noget og sidde og pive over at vi spillede dårligt for en uge siden?

    I øvrigt trist holdning kun at smile hvis vi går videre i CL - der venter oplevelser i Europa ligegyldigt hvad denne sæson, og Superligaen er lang med mesterskabsspil hvor meget kan ske.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  26. De følgende 5 brugere er enige:

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 39
    Sidste Meddelelse: 18.03.13, 14:16
  2. Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.10.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 30.10.12, 20:39
  3. Optakts- og Kamptråd: AC Horsens - FC København 29.08.10 kl. 18
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 04.09.10, 11:45
  4. Optakts- og kamptråd: AC Horsens - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 07.05.08, 18:23
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - AC Horsens
    By zeez in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 23.03.08, 01:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •