Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 51

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (12.08.17)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (12.08.17)

    forza fc

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (12.08.17)

    Det her hold SKRIGER på lederskikkelser. De ligner hver og én en undskyldning for sig selv, og nu begynder Robin også at tåge rundt. Derudover har vi nogle angribere, hvor jeg drømmer mig tilbage til Pascal Simpson, der i det mindste kunne holde fast i kuglen. Hold op det er en ynk.
    Jeg er hamrende ligeglad med CL, hvis vi alligevel ender med at være 10-15 point efter fronten i Suppen. Pengene hiver aktionærerne alligevel ud til sig selv.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (12.08.17)

    Men godt set af Ståle at satse på Pavlovic. Jeg er ligeglad med, hvor dårligt Santander har gjort det. Når vi er i den værste krise i små 20 år, må man bruge sine bedste spillere. Dem er Pavlovic ikke en af. Nå, lad os se, hvordan det ender i dag, men pointtab i dag... det er Ariel Jacobs om igen - bortset fra at han havde en discounttrup i modsætning til Ståles dyre drenge, som han selv har udvalgt.
    HIC SUNT LEONES

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (12.08.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Men godt set af Ståle at satse på Pavlovic. Jeg er ligeglad med, hvor dårligt Santander har gjort det. Når vi er i den værste krise i små 20 år, må man bruge sine bedste spillere. Dem er Pavlovic ikke en af. Nå, lad os se, hvordan det ender i dag, men pointtab i dag... det er Ariel Jacobs om igen - bortset fra at han havde en discounttrup i modsætning til Ståles dyre drenge, som han selv har udvalgt.
    Enig. Stolen må også begynde at være varmere end stuetemperatur under Ståle. Mht. Pavlovic. Han må kunne anvendes i den beste række i Montenegro eller Kosovo. Hold op hvor er han sløj.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (12.08.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Det her hold SKRIGER på lederskikkelser. De ligner hver og én en undskyldning for sig selv, og nu begynder Robin også at tåge rundt. Derudover har vi nogle angribere, hvor jeg drømmer mig tilbage til Pascal Simpson, der i det mindste kunne holde fast i kuglen. Hold op det er en ynk.
    Jeg er hamrende ligeglad med CL, hvis vi alligevel ender med at være 10-15 point efter fronten i Suppen. Pengene hiver aktionærerne alligevel ud til sig selv.
    Jeg tror også godt du kan skyde en hvid pil efter CL... Vi kommer til, at få prygl af Qarabag. Der er simpelthen for mange spillere der slet ikke er dygtige nok. Bengtsson, Kvist, Gregus og Pavlovic har absolut intet og gøre på det her hold. Og de spillere der rent faktisk kan spille fodbold forlader jo skuden næste år (Olsen, Ankersen og verbic). Og så kommer vi til, at hænge på et hold med spillere som Matic, Gregus, pavlovic osv. Puha... Det bliver et par hårde år vi skal igennem.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #6
    Tilmeldingsdato
    Feb 2010
    Indlæg
    373

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (12.08.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Enig. Stolen må også begynde at være varmere end stuetemperatur under Ståle. Mht. Pavlovic. Han må kunne anvendes i den beste række i Montenegro eller Kosovo. Hold op hvor er han sløj.
    Lad os nu liiiiiiige klappe hesten. Ståle har gjort meget for os og han er selv fuldt ud bevidst om problemet. Der er nogle internationale mekanismer der er meget svære for os at håndtere. Vi er i en genopbygningsfase og motivationen mangler blandt de spillere der ikke blev skudt afsted denne sommer. Det skal nok blive vendt. Lad os nu støtte op om holdet...
    - Joppe
    __________________________
    http://xkcd.com/386/

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (12.08.17)

    1-1 Santa


  14. De følgende 11 brugere er enige:

  15. #8
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (12.08.17)

    Jeg er anderledes meget mere postitivt indstillet end de fleste herinde. Den står godt nok 1-1 i skrivende stund og den reducering måtte da også komme med det pres vi har lagt på Horsens. Det burde ikke kræve så meget, men jeg hæfter mig ved at vi har set noget her til aften som vi ikke har set tidligere i sæsonen : fandenivoldskhed og trodsighed. Man kan ane noget vilje i spillerne, og det har jeg godt nok savnet. Dét og så Peter Ankersen.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #9
    martinpagh er offline Martin Pagh Ludvigsen, CA
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    147

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (12.08.17)

    Er glad for, Fede Ricco falder så meget ud af kampene, for hvis hans bundniveau var bare LIDT højere, ville vi aldrig kunne holde på ham.

  18. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (12.08.17)

    For en gang skyld i denne sæson var jeg tilfreds med spillet på banen. Javel 1-1 er ikke tilfredsstillende. Men jeg så "Spillemæssigt" fremgang. Helt klart den bedst spillet kamp indtil videre i denne sæson.


  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (12.08.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Joppe Se meddelelser
    Lad os nu liiiiiiige klappe hesten. Ståle har gjort meget for os og han er selv fuldt ud bevidst om problemet. Der er nogle internationale mekanismer der er meget svære for os at håndtere. Vi er i en genopbygningsfase og motivationen mangler blandt de spillere der ikke blev skudt afsted denne sommer. Det skal nok blive vendt. Lad os nu støtte op om holdet...
    Men vi er da for pokker ikke det eneste hold der er i en genopbygningsfase, så skal vi nu ikke liiiiige?
    Farum og Horsens i fronten af tabellen, har da også skiftet massivt. Særligt Horsens er jeg imponeret af. De startede 9!!! til træning og havde en meget kort opstart, bl.a. pga. nedrykningsplayoff.
    Jeg er så hamrende træt af al den processnak. Vi kan ikke bruge det til en hujende fis. Der skal resultater på bordet, og faktum er, at det får vi ikke, og det er Ståles ansvar, ene og alene.
    Jeg er glad for den 2. halvleg vi var vidner til, men hvorfor pokker ser man ikke den ild fra start af?
    Der skal handles ASAP!

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (12.08.17)

    'Vi er et nyt hold, det tager tid'
    Vi har så netop smidt point på hjemmebane mod et
    hold der indledte sæsonen med 9 spillere og nu ligger på 2 pladsen 4 point foran Danmarks dyreste trup. Det kan være ligemeget at spillet et bedre idag
    når vi ikke kan slå sådan et hold hjemme.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #13
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (12.08.17)

    Dommeren gør os ingen tjenester i dag. Horsens mål burde være underkendt, vi burde have et straffe, og der blev lagt alt for lidt tid til. Synes vi spiller en ok kamp alt i alt - selvfølgelig ikke mod et fantastistisk hold, men alligevel. Anden halvleg var noget af det bedste, vi har set fra FCK i denne sæson.

    Håber godt nok ikke, Erik Johansson er alvorligt skadet. Han gjorde det i øvrigt ok i dag. Kvist var decideret god i anden halvleg.

  24. De følgende 10 brugere er enige:

  25. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    179

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (12.08.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af martinpagh Se meddelelser
    Er glad for, Fede Ricco falder så meget ud af kampene, for hvis hans bundniveau var bare LIDT højere, ville vi aldrig kunne holde på ham.
    Hmm, tjae... jeg ville nu foretrække, hvis han snart og kontinuerligt viser et niveau, som gør, at vi ikke kan holde på ham... der var glimt af vilje, da han kom ind i dag, men de der frispark, fri mig for dem.

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

  27. #15
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (12.08.17)

    Ståle og spillerne må fandeme til at tage sig sammen, dks dyreste trup og vi spiller som et serie 2 hold.
    Det er så absurd ringe!

  28. De følgende 3 brugere er enige:

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 39
    Sidste Meddelelse: 18.03.13, 14:16
  2. Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.10.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 30.10.12, 20:39
  3. Optakts- og Kamptråd: AC Horsens - FC København 29.08.10 kl. 18
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 04.09.10, 11:45
  4. Optakts- og kamptråd: AC Horsens - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 07.05.08, 18:23
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - AC Horsens
    By zeez in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 23.03.08, 01:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •