Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
130. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr og samlet avancement!

    9 6.92%
  • FC København Sejr, men samlet nederlag!

    0 0%
  • Uafgjort og samlet avancement!

    45 34.62%
  • Uafgjort og samlet nederlag!

    8 6.15%
  • Qarabag FK Sejr, men avancement til KBH!

    13 10.00%
  • Qarabag FK Sejr og samlet nederlag til KBH!

    55 42.31%
Side 6 af 9 FørsteFørste ... 3456789 SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 132

Emner: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    1,119

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Nøj jeg er træt af at høre om at vi har skiftet ud på holdet, hvad med FCN, BØF, osv, de har også skiftet ud på masser af pladser, hvorfor kan de spille bold, når vi ikke kan ramme hinanden på 2 meters afstand. Nej forskellen er at vi køber lottokuponer til 15 mill stykket, jeg tænker på Paulo-vittighed, INTET Magic og nu LUFT-nar. De andre køber 5-6 stykker til 1-2 mill, som gider spille fodbold i forhold til de primadonnaer vi har gående rundt. Jeg brækker mig. Det er DIT ansvar STÅLE, INGEN andens.....
    Jeg vil ikke påstå, at det forklarer alt, men kan det tænkes at - kombineret med at vi bl.a. har sagt farvel til en spiller der lige har været på rundens hold i Premier League - er et hold som ALLE hold herhjemme gerne vil slå? Lidt som når vi selv lægger ekstra procent på mod modstandere som VI er underdogs mod.

    Mht. FCN, BIF osv.: Ingen af de to spiller europæisk. FCN blev flækket totalt i en første halvleg mod FCM. BIF tabte point mod Randers som vi vandt 3-0 over, FCM tabte til Helsingør i forrige runde.

    Igen: Alt er bestemt ikke rosenrødt, men derfra og så til platte øgenavne og skingre kapitaler er der sgu langt.
    Jeg har sagt det før: Lad os se hvordan det samlede billede ser ud på den anden side af august, så kan vi begynde at diskutere om vi har forsømt at hente tilstrækkelig kvalitet og udvist rettidig omhu.
    Sidst redigeret af FC William : 15.08.17 kl. 19:36

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Uden at forholde mig til prisen, så synes jeg egentlig, at Lüftner har gjort det ok defensivt. Han er mindre god til at skille sig af med bolden, men det kommer forhåbentlig.


  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Nøj jeg er træt af at høre om at vi har skiftet ud på holdet, hvad med FCN, BØF, osv, de har også skiftet ud på masser af pladser, hvorfor kan de spille bold, når vi ikke kan ramme hinanden på 2 meters afstand.
    Nøj hvor er jeg træt af at høre, hvor gode de to hold er. Begge spiller jo som vinden blæser. Faktum er, at vi spiller ringe - men lad os dog holde os til det.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #79
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    99

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Tillykke... Champions League er så godt som hjemme.

    Kan niveauet hæves bare 10% i returkampen, vinder vi en stensikker sejr på 2-0 ��

    Nu bliver det bare spændende hvem vi trækker. Hvor vil folk helst hen? Manchester, Madrid, Paris...

  7. #80
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Efter at have sundet mig lidt, ovenpå endnu en håbløs indsats, på nær Robin, kan jeg konstatere følgende:

    1) Vi tabte nådigt 1-0, og har et fornuftigt udgangspunkt, da Qarabag er historisk svage på udebane.

    2) Qarabag er et sammenligneligt hold med Vardar, niveaumæssigt. Vi burde kunne ordne dem hjemme, men jeg er lidt bekymret for deres evner i kontraerne. Særligt deres små hurtige vævre typer i front, og vores tunge bagkæde, der bare ikke er gode venner med bolden (de laver nogle mærkværdige ting til tider).

    3) Vi har brug for et fuldstændigt pakket Parken, der skal kyse Qarabag fra start. Motivere vores spillere til at præstere som vilde dyr, og påvirke en dommer, så han dømmer til vores fordel.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #81
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af FC William Se meddelelser
    Jeg vil ikke påstå, at det forklarer alt, men kan det tænkes at - kombineret med at vi bl.a. har sagt farvel til en spiller der lige har været på rundens hold i Premier League - er et hold som ALLE hold herhjemme gerne vil slå? Lidt som når vi selv lægger ekstra procent på mod modstandere som VI er underdogs mod.
    Men må man ikke bare minde om, at Ståle det sidste halvandet år har snakket om den nye transferstrategi, der netop skulle sørge for, at klubben var rustet til at miste en håndfuld profiler? Jeg er forundret over, at Ståle har kunnet slippe af sted med nu at lukke al det snak ud om, hvor svært det er at skulle starte forfra uden at blive holdt op på løfterne om, at man ville undgå en gentagelse af 2011-problemet.
    Når han så samtidig har formået at få alle de tilbageværende spillere til at ligne skygger af sig selv OG udviser så stædig en taktisk konservatisme, når alle kan se, at hans system ikke fungerer, ja, så bliver det helt sort for mig, at klakørerne herinde kan opretholde troen. Men der er jo også folk, der ikke forstår, at klubberne ikke står i kø for at smide millioner efter Toutouh, eller som insisterer på, at William Kvist gjorde Delaney god, når alt peger på, at det var omvendt, så go figure...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. De følgende 9 brugere er enige:

  11. #82
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Efter en fornuftig første halvleg spiller vi igen en katastrofalt ringe 2. halvleg.. Mange er efter Matic i dag, men jeg synes bestemt ikke han er dårligere end sin makker Kvist.. Matic spiller en god 1. halvleg, men en skrækkelig 2. halvleg. Kvist er bare ringe hele vejen igennem og så virker han til at være i et kæmpe fysisk underskud.. Kæft hvor ser han bare tung ud.. Og når man bidrager med så lidt frem i banen som det er tilfældet med Kvist, er det alfa omega man byder ind med fysik og bolderobringer, opsamling af 2. bolde osv., men intet af dette bidrager han med heller..

    Bedste markspiller i dag var Boilesen.. Meget solid indsats nede bagved.. Kunne virkelig godt tænke mig at se ham på venstre back snart, men det kræver jo at han skal slå Ståles yndling PB af, hvilket næppe sker foreløbig:-(

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #83
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men må man ikke bare minde om, at Ståle det sidste halvandet år har snakket om den nye transferstrategi, der netop skulle sørge for, at klubben var rustet til at miste en håndfuld profiler? Jeg er forundret over, at Ståle har kunnet slippe af sted med nu at lukke al det snak ud om, hvor svært det er at skulle starte forfra uden at blive holdt op på løfterne om, at man ville undgå en gentagelse af 2011-problemet.
    Når han så samtidig har formået at få alle de tilbageværende spillere til at ligne skygger af sig selv OG udviser så stædig en taktisk konservatisme, når alle kan se, at hans system ikke fungerer, ja, så bliver det helt sort for mig, at klakørerne herinde kan opretholde troen. Men der er jo også folk, der ikke forstår, at klubberne ikke står i kø for at smide millioner efter Toutouh, eller som insisterer på, at William Kvist gjorde Delaney god, når alt peger på, at det var omvendt, så go figure...
    Du beskriver det det egentligt super godt.

    Netop at undgå 2011 problemet var alle i klubben opsat på "aldrig" skulle ske igen. Alt omkring klubben var 50 % bedre nu. Hvad kan vi så konstaterer anno 2017?. Det er lige før jeg vil påstå at spillet på banen var bedre i 2011 end det vi har set fra FCK de seneste måneder.

    Det er lidt underligt at Journalisterne ikke har skubbet lidt til Ståle for at få en kommentar omkring dette. Det eneste jeg hører fra Ståle er at spillerne er trætte og ingen energi har. Hmmm

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #84
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    893

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Synes egentlig forsvaret stod ok - alt taget i betragtning. Problemerne er længere fremme. Pt. en hamrende ligegyldig midtbane, 1 fløj (der prøver) og 1 tilskuer der giver op. Et angreb der simpelthen ikke bliver spillet rigtigt. De to herrer er meget meget stationære.

    Vi mangler fart og KREATIVITET! Puha... 0 skud på mål - igen! og jo ikke en eneste åben målchance - igen!

    Vi har tidligere haft svært ved at score mål, men det var fordi vi var hamrende uskarpe (vi skabte chancerne). I øjeblikket skaber vi INTET...

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #85
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser

    Bedste markspiller i dag var Boilesen.. Meget solid indsats nede bagved.. Kunne virkelig godt tænke mig at se ham på venstre back snart, men det kræver jo at han skal slå Ståles yndling PB af, hvilket næppe sker foreløbig:-(
    Jeg synes også, man kan rose Santander, der vel spiller sin bedste kamp i denne sæson. Han knokler for det, går forrest i presset og kommer med ned på egen halvdel og hjælper. Derudover vinder han en del dueller og får tilkæmpet sig flere frispark og hjørnespark, som var det eneste, vi rigtig formåede at true på. Alt dette med en angrebsmakker, der er komplet usynlig og kyst, og mange svære bolde fra især Lüftner. Santander virker dog også ganske frustreret, hvilket man ikke kan fortænke ham i, men hvis han som i dag kan bruge det konstruktivt i et arbejdsraseri, er han på rette vej igen.
    HIC SUNT LEONES


  18. #86
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    893

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    3) Vi har brug for et fuldstændigt pakket Parken, der skal kyse Qarabag fra start. Motivere vores spillere til at præstere som vilde dyr, og påvirke en dommer, så han dømmer til vores fordel.
    Der kommer desværre nok maks 18.000. Qarabag sælger ikke billetter, og dem der kommer når det er spændende - de synes ikke det er så spændende i øjeblikket.

    Det bliver "The Usual Suspects" og det skal nok gå :-)

    Og der mangler tydeligvis en vis selvindsigt hos FCK-spillerne. Ståles udtalelse er mindst lige så pinlig!

    https://www.fck.dk/nyhed/reaktioner-fra-kvist-og-matic

    Savner nu sgu et par spillere der siger, "Det var sgu for ringe i dag - også i dag"
    Sidst redigeret af thomasroy : 15.08.17 kl. 20:13

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #87
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    1,119

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men må man ikke bare minde om, at Ståle det sidste halvandet år har snakket om den nye transferstrategi, der netop skulle sørge for, at klubben var rustet til at miste en håndfuld profiler? Jeg er forundret over, at Ståle har kunnet slippe af sted med nu at lukke al det snak ud om, hvor svært det er at skulle starte forfra uden at blive holdt op på løfterne om, at man ville undgå en gentagelse af 2011-problemet.
    Når han så samtidig har formået at få alle de tilbageværende spillere til at ligne skygger af sig selv OG udviser så stædig en taktisk konservatisme, når alle kan se, at hans system ikke fungerer, ja, så bliver det helt sort for mig, at klakørerne herinde kan opretholde troen. Men der er jo også folk, der ikke forstår, at klubberne ikke står i kø for at smide millioner efter Toutouh, eller som insisterer på, at William Kvist gjorde Delaney god, når alt peger på, at det var omvendt, så go figure...
    Har Ståle påstået, at det hele bare ville spille fra dag 1? Han har vel snarere understreget gentagne gange, at det kunne blive et sejt træk. Nogle gange sker overgangen måske gnidningsløst, men vil du helt afvise at det ligeså godt kan handle om held end kompetence?
    Erik J kom gnidningsløst ind på holdet for halvandet år siden. Kunne det handle om, at Zanka havde udviklet sig til en dygtig leder?
    Det kan snildt diskuteres om Lüftner var et sats ift. at han skulle omskoles fra mand-mand til zone-forsvar, men ingen af os ved hvilke muligheder der reelt var på transfermarkedet i den forbindelse.
    Det kan også diskuteres hvem der gjorde hvem god på midtbanen, men peger ALT ligefrem på det var omvendt?! Blev Delaney ikke bedre under Kvist? Kan det være at Kvist nu er påvirket af alder eller nye relationer? Eller måske begge dele?
    Hvis du vil holde dig åben overfor den teori vil jeg samtidig holde mig åben for at Delaney egenhændigt løftede sit niveau uden hjælp fra Kvist. Men du kan jo passende argumentere for hvorfor du ser det som du ser det.

    Det så jo på papiret fint ud, da vi signede Okore, som vi så kunne spille lidt ind i løbet af foråret. Det gik så ikke, som det jo nogle gange ikke gør i fodbold, men det havde du måske spottet i din krystalkugle?
    Er jeg også et klakøre, hvis jeg vover den påstand, at en spillers præstation KAN blive påvirket af sikkerheden på banen ift. relationer til nye spillere? Jeg synes f.eks. at fodboldspilleres usikkerhed på en bane ofte bliver fortolket som ugidelighed.

    Jeg vil og kan ikke afvise at vi står overfor en række grundlæggende strukturelle problemer på det sportslige område, men argumentationen for det halter godt nok gevaldigt herinde - ISÆR når man tager i betragtning hvilke forskellige parametre, der er i spil, og det er i hvert fald flere end dem du bl.a. bringer til bordet.
    Sidst redigeret af FC William : 15.08.17 kl. 20:28

  21. De følgende 14 brugere er enige:

  22. #88
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Jeg er enig, bliver nødt til at rose Robin, Ankersen, Boilesen, og så Verbic selv om han ikke var god idag, så kæmpede han da. Santander gør det ok i betragtning af hvad han fik serveret. Forstår heller ikke hvorfor Toutoth er førstevalg......

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #89
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Endnu engang blev der leveret en præstation, som spillerne ikke kan være bekendt. På forhånd havde jeg gerne solgt kampen for et 1-0 nederlag og efter kampen må man bare sige, at vi er heldige med at slippe væk med et etmålsnederlag.

    Mange af problemerne er præcist de samme, som i de seneste par kampe. Det centrale forsvar haltede i for mange dueller, men det var ikke decideret dårligt. Jeg synes Boilesens præstation var ganske fin, mens Lüftner var mere skuffende. Hans fremadrettede afleveringer var virkelig sløje og når man kun lykkedes med en ud af ti dybe afleveringer, skal man nok overveje helt at lade være. At vi smed bolden alt for nemt væk, var dog et gennemgående problem, der overhovedet ikke var begrænset til Lüftner.

    Defensiven som helhed var dog fornærmende dårlig. Det virkede fuldstændig usammenhængende og det virkede ikke til, at der var nogen, der var klar over, hvordan de skulle håndtere Qarabag. Det falder i høj grad tilbage på Kvist og Matic, der hele kampen havde store problemer med deres dueller. Qarabag havde tre mand på den centrale midtbane, som alle skubbede op i presset og det kunne hverken Matic eller Kvist håndtere, så de tabte dueller på stribe. Selv når de fik skrabet bolden til sig, mistede de den straks. Generobringer skulle vi i hvert fald kigge længe efter.

    Defensivt kom vi ellers nogenlunde fint fra start. Vi pressede højt og tvang Qarabag til lange afleveringer, men efterhånden som kampen skred frem, mistede vi fuldstændig grebet om dem. Det hænger måske sammen med, at vi overhovedet ikke havde noget etableret spil. Vi smed bolden væk uhyre hurtigt og udnyttede aldrig, at Qarabags midtbane næsten udelukkede jagtede boldholderen og sideforskyder kraftigt. Det falder igen tilbage på Kvist og Matic, da de begge også var store synderne i den fase af spillet. Generelt var det en utrolig svag kamp af begge, men Matic var alligevel en tak dårligere en Kvist, der i det mindste forsøgte at tage duellerne. Matic tackler ikke, markerer ikke og følger ikke med sin modstander, men bakker alt for meget og slår for mange fejlafleveringer. Matic og Kvist komplimenterer overhovedet ikke hinanden og måske er jeg for pessimistisk, men jeg kan ikke se hvad Matic bidrog med i dag. I dag synes jeg kun, at han dækkede af og selv det lykkedes ikke.

    Det eneste offensive kort vi havde var, når backerne og kanterne fandt en smule frem og brød igennem, men det var en sjældenhed. Verbic var endnu engang vores bedste offensive spiller, selvom han gik død i anden halvleg. Pierre var bedre med offensivt, men Toutouh skulle aldrig have været på banen og det er en af det 21. århundredes største mysterier, at han bliver ved med figurere i startopstillingen. Der må virkelig ske noget på træningsbanen, som bare ikke bliver overført til kampene. Det er i hvert fald det eneste, der giver mening. Ankersen gjorde det ganske fint, men var også helt flad i anden halvleg.

    Santander gjorde det egentligt ganske fint som eneangriber og når han ligger så alene, kan man ikke forvente meget mere. Han var god i duellerne og fik fremtvunget en del frispark. Det lykkedes ham ikke for alvor at holde bolden, men han var alt for isoleret og presset til at det reelt var en mulighed. På et tidspunkt kom Pieros ind, men det var alt for sent, at sætte sin andenangriber på banen der og halvdelen af holdet var udkørte på det tidspunkt.

    Robin er den eneste der kan være tilfreds med sin præstation og selvom jeg tror, at han fejlvurderede afslutningen, der ramte stolpen og førte til målet, så må man bare sige, at forsvaret i den situation blot stod og gloede. Magen til passivitet skal man trods alt lede længe efter.

    Dommeren var en historie for sig selv og jeg forstår godt hvorfor de aserbajdsjanske producere ikke fokuserede på hans kendelser. Det er svært at erindre en tydeligere udvisning, end den Qarabags anfører skal modtage og det er i virkeligheden en mindre skandale, at det ikke bliver straffet. Dommerens niveau var generelt skuffende og Qarabag modtager end ikke en eneste advarsel, selvom de bestemt lavede forseelserne til det.

    Alt i alt er det ikke en kamp nogen vil huske positivt tilbage på, om end resultatet trods alt er brugbart. Qarabag imponerede ikke ligefrem og de var især svage på dødbolde, hvilket vi må kunne udnytte i returkampen. Så må man bare håbe på, at avancement til gruppespillet fører til flere investeringer i truppens centrale positioner.

    Som en lille sidenote kan det nævnes, at det er svært at finde noget, der er på et lavere niveau end vores spillere, men det lykkedes alligevel:
    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Og så skal Ståles bastardunge af en møgsøn, Toutouh, vidst snart ud og varme bænk sammen med farmand
    Hold din kæft.


  25. #90
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Gider ikke tale om hvor dårlige vi var. Både i tanke og handling.

    Det virker som om Ståle kun havde lagt en plan og det var hvad vi skulle gøre når vi ikke havde bolden. Vi pressede ikke på midtbanen, vi løb tilbage og prøvede at stå korrekt. Der var mange gange hvor de kunne presse op hvor de bare stod passivt eller løb tilbage på plads.

    Vi har ingen løb omkring boldholderen, så det afhænger af en solopræstation og da København har 11 arbejdsheste der er købt ind til at stå defensivt i Europa, kommer det aldrig til at ske. Vi skal score på en dødbold hvis vi skal have en chance.

    Kvist og Matic skal lade vær med at trække så langt ned for at modtage bolden, da de ikke skaber noget kreativt/offensivt med den. Dermed tvinger de Lüftner til at sparke langt, da den ikke kan spilles op på midtbanen.
    - Mangler en kreatør og en boks til ind i boksen på midten.

    Ankersen er ikke i form endnu og Pierre er alt for defensiv og endimensionel i hans spil.
    - Savner en angrebsback på venstrebacken

    Synes ikke at man kan være efter angriberne når de bruger alle deres kræfter på arbejde defensivt. Samt de ikke får nogle ordentlige bolde at arbejde med eller løb omkring dem når de endelig fik bolden.

    Hvis vi ikke har spillerne til systemet eller de er trætte må man jo ændre systemet så de passer til spillerne. Hvis Ståle satsede på at køre den en 0-0 hjem skulle vi nok have spillet med en mere kompakt midtbane.

    Til næste hjemmekamp burde Pierre, Kvist, Matic, Toutouh få en tur på bænken eller tribunen....

Side 6 af 9 FørsteFørste ... 3456789 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 171
    Sidste Meddelelse: 15.08.17, 13:48
  2. Svar: 149
    Sidste Meddelelse: 28.07.17, 22:22
  3. Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 20.07.17, 13:57
  4. Svar: 68
    Sidste Meddelelse: 14.07.17, 08:13
  5. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 07.08.16, 12:25

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •