Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
130. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr og samlet avancement!

    9 6.92%
  • FC København Sejr, men samlet nederlag!

    0 0%
  • Uafgjort og samlet avancement!

    45 34.62%
  • Uafgjort og samlet nederlag!

    8 6.15%
  • Qarabag FK Sejr, men avancement til KBH!

    13 10.00%
  • Qarabag FK Sejr og samlet nederlag til KBH!

    55 42.31%
Side 1 af 9 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 132

Emner: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    807

    Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)


    Qarabağ FK vs. FC København

    Optakt:
    Orb har taget uddrag fra nedenstående UEFA-optakt og okoronkwo gennemgår modstanderen i tråden omkring lodtrækningen til 4.kvalrunde.

    Det blev mod Vardar sikret at FC København skal spille enten Champions League eller Europe League denne sæson. Argumentet for sidstnævnte kunne være at holdet nuværende form passer bedre til de (med al respekt) mindre hold som Vitesse Arnhem eller Konyaspor fremfor Real Madrid eller Paris Saint-Germain. Dog vil pengene og prestigen (som alle ved) være så meget større i den fineste europæiske turnering.

    Officiel optakt:
    Optakt fra UEFA
    Optakt fra bold.dk
    www.fcknews.com

    Trupperne:
    FC København:
    01. Stephan Andersen
    25. Robin Olsen
    41. Kim Christensen

    03. Pierre Bengtsson
    15. Mikael Antonsson
    18. Mads Roerslev
    20. Nicolai Boilesen
    22. Peter Ankersen
    27. Michael Lüftner

    06. William Kvist
    07. Benjamin Verbič
    08. Uroš Matić
    14. Nicolaj Thomsen
    17. Kasper Kusk
    24. Youssef Toutouh
    32. Danny Amankwaa

    09. Federico Santander
    11. Andrija Pavlović
    28. Pieros Sotiriou
    40. Carlo Holse

    Karantæner: Ján Greguš
    Skader: Erik Johansson og Tom Høgli.

    Trupperne:
    Qarabağ FK:Ikke fundet, men truppen mod FC Sheriff
    01. Anton Kanibolotski
    13. Ibrahim Sehic

    05. Maksim Medvedyev
    14. Rashad Farhad Sadygov
    25. Ansi Agolli
    32. Elvin Yunuszade
    52. Jakub Rzezniczak
    55. Badavi Guseinov

    02. Qara Qarayev
    07. Rahid Amirquliev
    08. Michel
    17. Wilde-Donald Guerrier
    20. Richard Almeida
    22. Afran Ismayilov
    91, Joshgun Diniyev

    09. Dino Ndlovu
    11. Mahir Madatov
    44. Agabala Ramazanov

    Forventede startopstillinger:
    FC Københavns opstillinger fra holdnyt.dk
    Robin Olsen
    Peter Ankersen - Michael Lüftner - Nicolai Boilesen - Pierre Bengtsson
    Benjamin Verbic - William Kvist - Uroš Matić - Youssef Toutouh
    Federico Santander - Andrija Pavlovic

    Vejen mod Champions League:
    FC København:
    Mester i Danmark 2016/2017
    12. Jul 2017 MSK Zilina – FC København 1-3 (2.runde Kval)
    19. Jul 2017 FC København – MSK Zilina 1-2
    25. Jul 2017 FK Vardar Skopje – FC København 1-0 (3.runde Kval)
    02. Aug 2017 FC København – FK Vardar Skopje 4-1

    Qarabağ FK:
    Mester i Aserbajdsjan 2016/2017
    11. Jul 2017 Qarabag FK – Samtredia 5-0 (2.runde Kval)
    18. Jul 2017 Samtredia – Qarabag FK 0-1
    25. Jul 2017 Qarabag FK – FC Sheriff 0-0 (3.runde Kval)
    01. Aug 2017 FC Sheriff – Qarabag FK 1-2

    Statistik for Europæiske kampe:
    Kampe Vundet Uafgjort Tabt Mål for Mål imod Difference Point Pointsnit Målsnit
    Hjemme 85 40 19 26 134 90 +44 139 1,64 1,58
    Ude 85 28 21 36 109 114 -5 105 1,24 1,28
    Total 170 68 40 62 243 204 +40 244 1,44 1,43

    Link til nipserstat.dk

    Se kampen:
    Gratis billetter i Aserbajdsjan.
    Er man ikke dernede vises kampen også på 3+ med optakt fra kl.17.30.

    Sandsynlighed/Oddset:
    Qarabag FK – FC København: 1 - X - 2
    Sandsynlighed fra bold.dk: 39,4% - 31,3% - 29,3%


    Behørigt tak til: FC København, Nipserstat, Bold.dk, Ace m.fl.


    Super vigtig kamp - God kamp!!!
    Sidst redigeret af Steffen_Corleone : 14.08.17 kl. 21:00

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    374

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Ved ikke hvad jeg skal føle omkring denne kval kamp. Der er 2 scenarier - 1: Vi klarer Qarabag over 2 kampe og kommer i CL og slutter nummer 4, men har tjent massere af penge til klubben og min konto er blevet tom pga CL away. 2: Vi går ikke videre og skal møde hold vi bedre kan klare os imod i EL og redder æren med penge på kontoen, dog er min konto stadig tom pga. EL away...

    Men som altid, håber jeg sku på en uafgjort ude og hjemmesejr - forza FCK!

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Vi er i så ringe en forfatning for tiden, at jeg ikke tør spå noget om denne kamp. Ingen sammenhæng i spillet og ingen individuelle evner, som kan gøre forskellen på dagen.

    Sætter min lid til at vi kan skrabe en heldige uafgjort med hjem, og Santander endnu én gang kan sætte en vigtig pind ind, efter at have spillet 70 horrible minutter. Det er en historisk nem adgang til CL som vi skal udnytte - det vil give os nogle økonomiske midler, som forhåbentlig kan være med til at få os hurtigt ud a "krisen".

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Det er meget svært at forestille sig, at vi kommer hjem uden et nederlag. Holdet er præget af dårlig selvtillid og er låst fast i et defensivt system, der ikke passer til spillerne, og opdækningen på dødbolde er fuldstændig forfejlet. Horsens' mål og hjørnesparket lige inden samt alle frispark, hjørnespark og indkast mod Brøndby var kendetegnet af en passivitet fra vores side, der ikke hører hjemme i professionel fodbold. Samtidig er Ståles sikre kort nogle af de mest formsvage folk - Toutouh er jo med igen, og da han utroligt nok er startet inde i alle de kampe, han har været til rådighed i, må man gå ud fra, at han selvfølgelig spiller. Pavlovic er med syv starter åbenbart også vores nye førsteangriber, på trods af at han åbenlyst er den dårligste af de tre, vi har.

    Jeg gætter på, at vi ikke producerer en eneste chance i åbent spil, men trods alt får et par afslutninger sendt af sted efter dødbolde. Det vil Ståle så bruge til at hævde, at vi har haft de chancer, man kan forvente i en international kamp. Forsvaret kommer til at sejle, men Olsen står en god kamp, og vi slipper nådigt med et 0-2-nederlag, så Kvist kan få lov til at konstatere, at vi havde godt styr på kampen.

    Opstillingen bliver vel:

    Olsen
    Ankersen - Lüftner - Boilesen - Bengtsson
    Verbic - Kvist - Matic - Toutouh
    Santander - Pavlovic
    HIC SUNT LEONES


  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Som Ace skriver, så ligner det i den grad et nederlag. Qarabag er meget stærke hjemme, og vi kommer med Eriks skade med et rigtig skidt udgangspunkt. Jeg har ikke fidus til Boilesen centralt, og da slet ikke i et uprøvet makkerskab med Luftner. Og det hjælper desværre heller ikke, at en pt. håbløs Matic skal danne par med Kvist

    Havde Erik været med, så havde jeg troet på et brugbart resultat. Nu frygter jeg desværre en 2-0, 3-0 eller 4-0, men håber at vi kan hente et resultat, så vi i det mindste lever lidt inden returkamp. Måske et 2-1 nederlag.
    Johan Lange siger, at vi skal passe på deres offensive profiler - uha det er skidt at mangle Erik.

    Forøvrigt tror jeg, at Ace rammer holdet rigtigt, dog at Pieros spiller i stedet for Pavlovic. Med Boile i stedet for Erik mangler vi i den grad styrke i luftrummet, og her må Pieros være en smule bedre.

    Edit:
    Og når alt mit piveri er slut, så kender jeg (og sikkert heller ikke mange andre herinde) overhovedet ikke Qarabag. Så om det er en "historisk nem adgang til CL" eller den værst tænkelige lodtrækning er egentlig ret svært at vurdere. Det får vi at se tirsdag.

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Det er sjovt. For en gangs skyld er jeg på den positive vogn. For det første er jeg ikke i tvivl om, at jeg hellere vil have tæsk for 200 millioner end smæk for 50 millioner. Slet ikke i tvivl. For andet er jeg mere optismistisk om holdet end i er. Jeg synes vi grundlæggende spillede sæsonens næstbedste kamp mod Horsens. Udover opdækning på defensive dødbolde, var vi glimrende defensivt og i anden halveg spillede vi næsten godt. Vi skabte chancer og andet uhørt.
    Nu kender jeg ikke Qarabaqs niveau, hvorfor det er svært at gætte på resultatet, men jeg tror ikke vi blamerer os selv. Boile er rutineret og Luftner kan tage slagsmålene. Kvist har været god i 2 ud af de sidste 3 kampe. Toutouh har været syg så Thomsen spiller nok igen. Santander scorer vigtige mål og Ankersen er tilbage.
    Jeg synes pilen peger op, ikke meget, men lidt.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #7
    Gobas er offline Pessimist i sit livs form
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,155

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Jeg synes at Thomsen var skræmmende ringe mod Horsens.
    Håber at vi stiller med Kusk på højre, når nu Ankersen er tilbage til at tage det defensive. Så kan vi rykke Verbic over på venstre og sætte TutTut på bænken eller ind centralt i stedet for Matic.
    /Gobas

    Jack of all trades
    Gobas's Avatar

  13. De følgende 7 brugere er enige:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Den "historiske nemmeste adgang til CL" har vi allerede smidt i sin tid til FCN. Nemmere end dengang bliver det nok ikke igen.


  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Den "historiske nemmeste adgang til CL" har vi allerede smidt i sin tid til FCN. Nemmere end dengang bliver det nok ikke igen.
    Nu fik vi trods alt selv en "gratis" adgang året efter.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Nu fik vi trods alt selv en "gratis" adgang året efter.
    Næ, men man kan vist godt argumentere for, at truppen og udganspunktet generelt for os var bedre det år FCN vandt, end året efter. Derfor må det være den nemmeste ;-)

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Næsten enig med Ace, ville dog bruge Danny A ( hans fart) på kanten i stedet for Toutouh , så vil jeg spille Toutouh central så vi ligger med 3 centrale midtbane i starten, men samtidig have 2 kanter med masser af fart så vi kan køre kontra. Står der 0 0 efter 1 time så gå over i 442 og lurer på den vigtige udebane scoring

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Næsten enig med Ace, ville dog bruge Danny A ( hans fart) på kanten i stedet for Toutouh , så vil jeg spille Toutouh central så vi ligger med 3 centrale midtbane i starten, men samtidig have 2 kanter med masser af fart så vi kan køre kontra. Står der 0 0 efter 1 time så gå over i 442 og lurer på den vigtige udebane scoring
    Jeg er ret sikker på, at Ace ikke skrev, hvordan han selv ville sætte holdet men blot gættede på Ståles valg. Jeg tror de fleste ville vælge noget andet. Personligt hænger mindst den ene angriber mig ud af halsen og sympatiske Danny ville også være fint ja:)

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    Jeg er ret sikker på, at Ace ikke skrev, hvordan han selv ville sætte holdet men blot gættede på Ståles valg. Jeg tror de fleste ville vælge noget andet. Personligt hænger mindst den ene angriber mig ud af halsen og sympatiske Danny ville også være fint ja:)
    Jep. Med mit kendskab til Ace tror jeg godt, jeg kan garantere, at Toutouh skulle være glad for en bænkeplads, hvis det var Ace, der satte holdet. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #14
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Det er rigtigt, man kender ikke en skid til Qarabaqs niveau.

    Alligevel vil jeg føle det er en dundrende fiasko hvis vi ikke går videre.

    1) Fordi man simpelthen må kunne forvente vi kan ekspedere det hold ud!
    2) Fordi jeg er bange for der godt kan gå et ekstra år før vi får CL-chancen igen.

    Men jeg tror vi kommer til at se et FCK-hold der ryster i bukserne - er bange for at spille. Og det er noget lort.

    Må sætte min lid til at Qarabaq ikke er bedre end vi kan klare 0-0 dernede, og snige os videre hjemme.

    Zan

  25. #15
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det er rigtigt, man kender ikke en skid til Qarabaqs niveau.

    Alligevel vil jeg føle det er en dundrende fiasko hvis vi ikke går videre.

    1) Fordi man simpelthen må kunne forvente vi kan ekspedere det hold ud!

    Utroligt som jeg ikke kan få disse to statements til at passe sammen...
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  26. De følgende 8 brugere er enige:

Side 1 af 9 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 171
    Sidste Meddelelse: 15.08.17, 13:48
  2. Svar: 149
    Sidste Meddelelse: 28.07.17, 22:22
  3. Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 20.07.17, 13:57
  4. Svar: 68
    Sidste Meddelelse: 14.07.17, 08:13
  5. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 07.08.16, 12:25

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •