Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
130. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr og samlet avancement!

    9 6.92%
  • FC København Sejr, men samlet nederlag!

    0 0%
  • Uafgjort og samlet avancement!

    45 34.62%
  • Uafgjort og samlet nederlag!

    8 6.15%
  • Qarabag FK Sejr, men avancement til KBH!

    13 10.00%
  • Qarabag FK Sejr og samlet nederlag til KBH!

    55 42.31%
Side 9 af 9 FørsteFørste ... 6789
Viser resultater 121 til 132 af 132

Emner: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Han bidrog godt nok stort set kun med lort i det fremadrettede. Mega frustrerende at se på. Dog skal man vel heller ikke undervurdere hans betydning i det defensive spil. Han kender de defensive opgaver og og indbyrdes placeringer. Det er vel forklaringen på, at Ståle har ham med, når det gælder. Holdet havde da også sin i særklasse vanskeligste periode, efter at Toutouh blev skiftet ud. Selvfølgelig ikke kun fordi, han gik ud - men dog lidt tankevækkende.
    Ja, det burde have været undskyldningen for at bruge ham. Desværre holder heller ikke den. Toutouhs defensive arbejde, herunder især tilbageløb har i lang tid været i en meget ringe forfatning. Med André Rømers scoring i foråret som det absolut værste eksempel.

    Så konklusionen må være, at Toutouh ikke skal spille. Ej heller Thomsen, som heller ikke er farlig nok. Den burde stå mellem Kusk og Amankwaa med fordel til førstnævnte.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #122
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    227

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Njaaa, jeg synes det er for firkantet. Vi er enige om, at Toutouh (som de fleste andre) har været skidt, men derfor kan han jo godt finde de tre andre brugbare i andre situationer. Kusk stoler han tydeligvis ikke på i Europa, men han har tidligere vist sig særdeles brugbar i superligaen, hvorfor vi nok holder fast i ham. Thomsen tror jeg nok, at Ståle ser som værende brugbar i Europa. Men han er lige vendt tilbage, og Ståle ved vel ikke helt, hvad han kan få fra Thomsen endnu. Under alle omstændigheder er det jo alt for tidligt at afskrive ham. Amankwaa tror jeg er færdig i klubben til sommer. Men man sender ham jo ikke afsted nu, med skader og formnedgang blandt de andre.

    Så ja, vi må leve med Toutouh, men nej vi skal ikke nødvendigvis af med de andre.

    Anyway, så er jeg nødvendigvis ikke enig i Ståles betragtninger. Men der var en som spurgte om, hvad der mon fik Ståle til at træffe de beslutninger han gør, og ovenstående var mit bud. Jeg kan ikke rigtig forestille mig, at det handler om noget kontraktmæssigt, at give Toutouh selvtillid og hvad der ellers foreslås i andre indlæg. Ståle plejer at være ganske kynisk mht at sætte hold - så han sætter jo kun Toutouh på, hvis han mener at det er bedste løsning.
    Modtaget Kasper. ;-) Godt at få dit besyv med hvad der måske foregår i ståles tanker. Mine spørgsmål var som sagt bare af ren nysgerrighed.
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  4. #123
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Tutu som bolddreng og så Amankwaa og Falck på banen i løbet af 2.halvleg og gerne Kusk som starter ...han har noget af det der drive som jeg savner hos mange i truppen....og så ud og køb en 2 meter høj kæmpe til angrebet som f,eks en 20-25 årig fundet i Asien...en som kan fås billigt og overraske ..og som kan tage den bagerste stolpe vej hjørnespark og banke den ind. Og i de sidste 30-40 min sender man Falck på banen og gør dem rundtosset.
    Og så skal der findes spillere til midten og forsvaret...nogle som virkelig gider det her. Og vil kæmpe lidt for deres fede løn og bunus.

  5. #124
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Profetens Skæg Se meddelelser
    Vi har nedlagt officiel protest mod Medvedevs brug af albue mod Bengtsson. Der argumenteres for, at det burde have givet rødt og derfor skal give karantæne.


    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ldbane/6781282
    Bengtsson skal vist være glad for, at Zilina (måske husker jeg forkert) ikke gjorde det samme mod ham efter hans svinestreg med at stampe på en modstander. Men fint vi prøver. Han var ret skarp deres anfører!

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #125
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Han bidrog godt nok stort set kun med lort i det fremadrettede. Mega frustrerende at se på. Dog skal man vel heller ikke undervurdere hans betydning i det defensive spil. Han kender de defensive opgaver og og indbyrdes placeringer. Det er vel forklaringen på, at Ståle har ham med, når det gælder. Holdet havde da også sin i særklasse vanskeligste periode, efter at Toutouh blev skiftet ud. Selvfølgelig ikke kun fordi, han gik ud - men dog lidt tankevækkende.
    Jeg tænkte selv samme tanke, men fraset Brøndbykampen har hans defensive arbejde også været yderst tvivlsomt. Hvis det er det, der fastholder ham i startopstillingen, så vil jeg i hvert fald blive ret skuffet. Så så jeg hellere, at en anden spiller fik chancen og kunne bidrage noget mere offensivt, for så meget bidrager Toutouh, efter min mening, slet ikke defensivt i øjeblikket.

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #126
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    In coach Ståle Solbakken's 100th game as a coach in UEFA club competitions, his København side need to overturn a 1-0 deficit to take a group stage place at Qarabağ's expense.
    København v Qarabağ: play-off facts and stats:http://www.uefa.com/uefachampionslea...acts+and+stats
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #127
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Bengtsson skal vist være glad for, at Zilina (måske husker jeg forkert) ikke gjorde det samme mod ham efter hans svinestreg med at stampe på en modstander.
    Det havde næppe gjort en forskel: http://sport.tv2.dk/fodbold/2017-08-...afvist-af-uefa.

  12. #128
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Det havde næppe gjort en forskel: http://sport.tv2.dk/fodbold/2017-08-...afvist-af-uefa.
    En klage kan klares på 2 dage, men en appel kan ikke klares på 6 dage?

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #129
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    323

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Hvis ikke UEFA vil gøre noget, så kan vi fans vel give Medvedev en ekstra buhende velkomst...

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #130
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Ved ikke om det har så meget relevans længere, det har det nok ikke. Men Vardar har netop slået Fenerbache 2-0 på hjemmebane. Ikke at det skal undskylde vores problemer osv. men nu har de slået Malmø, os og Fenerbache. Undervurderede vi mon dette hold og var det alligevel imponerende af os at komme tilbage på den måde og slå dem 4-1?

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #131
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Ved ikke om det har så meget relevans længere, det har det nok ikke. Men Vardar har netop slået Fenerbache 2-0 på hjemmebane. Ikke at det skal undskylde vores problemer osv. men nu har de slået Malmø, os og Fenerbache. Undervurderede vi mon dette hold og var det alligevel imponerende af os at komme tilbage på den måde og slå dem 4-1?
    Nu undervurdere vi gerne vores modstandere, men Vardar skulle slås over to kampe, det viste de også imod Malmø - derfor er det stadig et flot resultat

  19. #132
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Nu undervurdere vi gerne vores modstandere, men Vardar skulle slås over to kampe, det viste de også imod Malmø - derfor er det stadig et flot resultat
    Ja bestemt, FCK skal slå sådan et hold. Men de er måske tydeligvis bedre end vi regnede med. I den sammenhæng kan det så også nævnes at Ajax netop har tabt 0-1 på hjemmmebane til Rosenborg. Man er nu slået ud af CHL, tabt til et notorisk bundhold i ligaen og nu på vej ud af Europa generelt. Man har sagt farvel til Klassen, Traore og Sanhzec spiller ikke pt. da han ryger til Tottenham en af de nærmeste dage. Man har altså mistet 3 bærende profiler fra supersæonen i fjor og de vakler tydeligvis. Min pointe er, at det ligner lidt det vi er i gang med. Man er simpelthen offer for egen succes.

    Dog vil jeg altid hold fast i at det aldrig burde være en undskyldning at miste spillere når man "bare" kan købe nye :)

  20. De følgende 2 brugere er enige:

Side 9 af 9 FørsteFørste ... 6789

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 171
    Sidste Meddelelse: 15.08.17, 13:48
  2. Svar: 149
    Sidste Meddelelse: 28.07.17, 22:22
  3. Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 20.07.17, 13:57
  4. Svar: 68
    Sidste Meddelelse: 14.07.17, 08:13
  5. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 07.08.16, 12:25

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •