Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
130. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr og samlet avancement!

    9 6.92%
  • FC København Sejr, men samlet nederlag!

    0 0%
  • Uafgjort og samlet avancement!

    45 34.62%
  • Uafgjort og samlet nederlag!

    8 6.15%
  • Qarabag FK Sejr, men avancement til KBH!

    13 10.00%
  • Qarabag FK Sejr og samlet nederlag til KBH!

    55 42.31%
Side 2 af 9 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 132

Emner: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af The_Man Se meddelelser
    Utroligt som jeg ikke kan få disse to statements til at passe sammen...
    Lidt selvmodsigende fra min side, lidt myreknepperi fra din.

    Du forstår vel hvad jeg mener?

    Hvis ikke, så en lille tirsdagsservice:

    Jeg har ingen ide om spillerne hos Dudelange, Skenderbeu eller Fram Reykjavik. Ved heller ikke hvilke systemer de spiller, og om eksempelvis Fram Reykjaviks niveau, har løftet sig i takt med Islands landsholdssucces. Simpelthen ingen idé.

    Kan dog sige at jeg ville være jævnt skuffet såfremt FCK røg ud til nogle af disse hold.

    Uden direkte at sammenligne Qarabag, kan du mere eller mindre sætte dem op i ovenstående sætning.

    Så vil du (måske) kunne gisne dig frem til nogenlunde hvor jeg er.

    Zan

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Det er sjovt. For en gangs skyld er jeg på den positive vogn. For det første er jeg ikke i tvivl om, at jeg hellere vil have tæsk for 200 millioner end smæk for 50 millioner. Slet ikke i tvivl. For andet er jeg mere optismistisk om holdet end i er. Jeg synes vi grundlæggende spillede sæsonens næstbedste kamp mod Horsens. Udover opdækning på defensive dødbolde, var vi glimrende defensivt og i anden halveg spillede vi næsten godt. Vi skabte chancer og andet uhørt.
    Nu kender jeg ikke Qarabaqs niveau, hvorfor det er svært at gætte på resultatet, men jeg tror ikke vi blamerer os selv. Boile er rutineret og Luftner kan tage slagsmålene. Kvist har været god i 2 ud af de sidste 3 kampe. Toutouh har været syg så Thomsen spiller nok igen. Santander scorer vigtige mål og Ankersen er tilbage.
    Jeg synes pilen peger op, ikke meget, men lidt.
    Jeg håber at du får ret, og jeg har det helt som dig. Heller tæsk for 200 mill end 50 mill. Jeg håber at de kæmper røven ud af bukserne i aften og max overrasker os alle. Hvis det her fck hold skal op i gear så er det nu. Kæmp for satan som aldrig før ,og kom hjem med en sejr på 3-0. Husk at det bedste forsvar er angreb, kæmp for FCK ,så i lukker røven på alle os der er utilfredse ( det gælder især mig selv ) FORZA FCK
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Da Qarabag kom op af hatten, var jeg faktisk rimelig fortrøstningsfuld...det er jeg ikke mere.
    Med den seneste langtidsskade til Erik Johansson - er truppen nu så udpint - at jeg vil betegne det som naturlovsstridigt, hvis vi på nogen som helst måde, har noget brugbart med hjem til returopgøret.
    Vi var i tovene mod Zilina og Vardar Skopje - men kom alligevel i mål og det er der såmænd også noget beundringsværdigt over - men med tanke på de spillere der er blevet solgt og ikke mindst dem der er blevet i København...så går den desværre ikke længere.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  5. De følgende 11 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    89

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Jeg tror, at vi kommer til at se to kampe, der lægger sig ret tæt op af kampene mod Vardar. Vi kommer lidt i problemer på udebane, hvilket ender med et nederlag på en enkelt pind (eller måske en uafgjort, hvis vi får scoret tidligt) og så har jeg fidus til, at vi på hjemmebane med forhåbentlig god støtte leverer en sejr, der er stor nok til videre avancement. Det bliver under omstændigheder tæt. Jeg tror simpelthen ikke på, at vi bliver kørt over i de to kampe på trods af vores trups skades- og spillemæssige problemer. Håber, at jeg får ret.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Lidt selvmodsigende fra min side, lidt myreknepperi fra din.

    Du forstår vel hvad jeg mener?

    Hvis ikke, så en lille tirsdagsservice:

    Jeg har ingen ide om spillerne hos Dudelange, Skenderbeu eller Fram Reykjavik. Ved heller ikke hvilke systemer de spiller, og om eksempelvis Fram Reykjaviks niveau, har løftet sig i takt med Islands landsholdssucces. Simpelthen ingen idé.

    Kan dog sige at jeg ville være jævnt skuffet såfremt FCK røg ud til nogle af disse hold.

    Uden direkte at sammenligne Qarabag, kan du mere eller mindre sætte dem op i ovenstående sætning.
    At du vil sidestille Qarabag der har været i EL gruppespil de sidste 3 år med hold der har vundet hhv 3 og 6 europæiske kval kampe hele deres levetid må stå for egen regning.

    Men det er netop derfor dit første statement ikke giver mening for mig, jeg kender INTET til deres hold andet end hvad folk herinde har kunne fortælle. Men alene det at de har været i Euro League gruppespil de sidste 3 år hvor de blandt andet slog hold som Anderlecht, Dnipro, PAOK gør at jeg bestemt har markant mere respekt for dem.

    Jeg er altid skuffet når FCK taber, og set på historiske bedrifter (eller bare sidste sæson) bør vi være markant stærkere, men som holdet spiller lige nu synes jeg bestemt det er voldsomt at "forvente" en sejr
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  9. De følgende 9 brugere er enige:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    893

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Vi hiver en hamrende ufortjent 1-1'er senere. Vi får en mand udvist efter 18 min. den 23/8 - vinder 1-0 og spiller os sikkert i CL - SÅDAN!

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    2 kampe til 200 mio. kr

    Kvalme

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    2 kampe til 200 mio. kr
    200 mio., ja, men også storhed.

    Femte Champions League-deltagelse er mulig i denne sæson – nærmeste danske konkurrent har været med i to. Og nej, selvfølgelig er det ikke Brøndby.

    Vi har aldrig haft mindre end to sæsoner mellem deltagelse – denne gang kan det blive to deltagelser i træk.

    Det er eddermanme noget af en bedrift, der kan opnås her. Glem honoraret; det er en totalt uhørt sportslig bedrift i dansk klubfodbold der er mulig: Fem Champions Leagues på 12 år! Resten af Danmark har fire Champions Leagues på 26 år, tilsammen ...

    Hvor er det så bare en bittersød ting, at vi tilsyneladende er så skidt forberedt til det.


  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    49

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    tror vi kommer ud og styrer kampen, laver masser af chancer som vi brænder, indkasserer et dumt mål og vender hjem med 1-1. Forza FC!!!

  14. #25
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    93

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Opstillingen er

    Ankersen Toutouh
    Boile Matic Pavlo
    Olsen
    Lüftner Kvist Santander
    Ankersen Verbic

  15. #26
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Pazdecki Se meddelelser
    Opstillingen er

    Ankersen Toutouh
    Boile Matic Pavlo
    Olsen
    Lüftner Kvist Santander
    Ankersen Verbic
    Så vi spiller 2-3-1-3-2 med Olsen som kreatør på midten. Det er stærkt og nytænkende....


  16. #27
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Så vi spiller 2-3-1-3-2 med Olsen som kreatør på midten. Det er stærkt og nytænkende....
    Og solid tillid til Peter Ankersens arbejdsradius, som sweepende angriber.

  17. De følgende 8 brugere er enige:

  18. #28
    Tilmeldingsdato
    Jun 2016
    Indlæg
    10

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Pazdecki Se meddelelser
    Opstillingen er

    Ankersen Toutouh
    Boile Matic Pavlo
    Olsen
    Lüftner Kvist Santander
    Ankersen Verbic
    ... og i øvrigt med Ankersen på 2 af pladserne ;)
    Jo flovere, jo sjovere!!

  19. #29
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Og solid tillid til Peter Ankersens arbejdsradius, som sweepende angriber.
    Og i anerkendelse af vi er bedre 10 mod 11....

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #30
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Den såkaldte timeglas-opstilling med den ikke-spilleberettigede Ankersen-tvilling indkøbt i 11. time. Den skal nok forvirre modstanderen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. De følgende 9 brugere er enige:

Side 2 af 9 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 171
    Sidste Meddelelse: 15.08.17, 13:48
  2. Svar: 149
    Sidste Meddelelse: 28.07.17, 22:22
  3. Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 20.07.17, 13:57
  4. Svar: 68
    Sidste Meddelelse: 14.07.17, 08:13
  5. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 07.08.16, 12:25

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •