Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
130. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr og samlet avancement!

    9 6.92%
  • FC København Sejr, men samlet nederlag!

    0 0%
  • Uafgjort og samlet avancement!

    45 34.62%
  • Uafgjort og samlet nederlag!

    8 6.15%
  • Qarabag FK Sejr, men avancement til KBH!

    13 10.00%
  • Qarabag FK Sejr og samlet nederlag til KBH!

    55 42.31%
Side 3 af 9 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 132

Emner: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,080

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Den såkaldte timeglas-opstilling med den ikke-spilleberettigede Ankersen-tvilling indkøbt i 11. time. Den skal nok forvirre modstanderen.
    Det er frækt, progressivt og nytænkende. I like :D jeg trækker alt tilbage om kedeligt monoton maskinebold. Ståle har lige genopfundet fodbolden. Forza Ståle & København

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    93

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Pazdecki Se meddelelser
    Opstillingen er

    Ankersen Toutouh
    Boile Matic Pavlo
    Olsen
    Lüftner Kvist Santander
    Ankersen Verbic
    Det gik vidst lige lovlig hurtigt.......... Og fra mobilen!
    Men ikke desto mindre, skulle den være god nok. Det er ihvertfald hvad jeg har hørt fra hestens egen mund

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Pazdecki Se meddelelser
    Det gik vidst lige lovlig hurtigt.......... Og fra mobilen!
    Men ikke desto mindre, skulle den være god nok. Det er ihvertfald hvad jeg har hørt fra hestens egen mund
    Det er vist en hest der trænger til at blive klappet lidt :)

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,399

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Pazdecki Se meddelelser
    Det gik vidst lige lovlig hurtigt.......... Og fra mobilen!
    Men ikke desto mindre, skulle den være god nok. Det er ihvertfald hvad jeg har hørt fra hestens egen mund
    Så lad mig hjælpe fra desktoppen – gætter på at der kun er en Ankersen, dog ;-)

    Pavlovic – Santander
    Toutouh – Matic – Kvist – Verbic
    Bengtsson – Boilesen – Lüftner – Ankersen
    Olsen

    Virker meget realistisk. Så nu stadig hellere Pieros end en af de to forreste, formentlig Pavlovic.

  7. De følgende 8 brugere er enige:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,080

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Så lad mig hjælpe fra desktoppen – gætter på at der kun er en Ankersen, dog ;-)

    Pavlovic – Santander
    Toutouh – Matic – Kvist – Verbic
    Bengtsson – Boilesen – Lüftner – Ankersen
    Olsen

    Virker meget realistisk. Så nu stadig hellere Pieros end en af de to forreste, formentlig Pavlovic.
    ja og med Toutouh på bænken, tænk hvis Kusk, Thomsen eller Danny fik den tillid Toutouh får. Tør slet ikke tænke på hvad det kunne ende med...


  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Apr 2016
    Indlæg
    17

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Ja, det er lige før man tror, den gode Toutouh har fanget Ståle i en eller anden honey trap, så han er sikker på spilletid.

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    894

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    ja og med Toutouh på bænken, tænk hvis Kusk, Thomsen eller Danny fik den tillid Toutouh får. Tør slet ikke tænke på hvad det kunne ende med...
    Gider ikke se mere Toutouh. Han har været skræmmende ringe! Håber jeg må æde mine ord efter kampen - såfremt dette er opstillingen. Fatter ikke Pieros ikke spiller mod de efter sigende "små" Qarabagspillere...

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Toutouh fra start? Come on Ståle. Jeg kan da godt forstå hvis Kusk, Amankwaa og Thomsen sidder på bænken og undre sig lidt. Hvor meget spilletid mon Falk får når han kommer tilbage? Toutouh er jo åbenbart sikret en startplads ligemeget hvor elendigt han spiller, og med tanke på hvordan Verbic har præsteret, så bliver der da ikke meget spilletid at hente der.

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Toutouh fra start? Come on Ståle. Jeg kan da godt forstå hvis Kusk, Amankwaa og Thomsen sidder på bænken og undre sig.
    Hverken Kusk eller Thomsen har vist noget, der berettige dem til at være foran Toutouh. Kusk har haft alletiders chance for at slå en sløjt spillende Toutouh af holdet, men den har han overhovedet ikke grebet. Thomsen viste intet på fløjen mod Horsens - forhåbentlig fordi han stadig ikke er i form. Jeg har ingen ide om, hvor Amankwaa står. Har kun set ham 10 minutter mod Vardar, og det virker umiddelbart hasarderet st starte med ham. Tvivler desuden på at Ståle elsker Toutouh så højt, at han kan holde en Falk i form på bænken.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #40
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Hverken Kusk eller Thomsen har vist noget, der berettige dem til at være foran Toutouh. Kusk har haft alletiders chance for at slå en sløjt spillende Toutouh af holdet, men den har han overhovedet ikke grebet. Thomsen viste intet på fløjen mod Horsens - forhåbentlig fordi han stadig ikke er i form. Jeg har ingen ide om, hvor Amankwaa står. Har kun set ham 10 minutter mod Vardar, og det virker umiddelbart hasarderet st starte med ham. Tvivler desuden på at Ståle elsker Toutouh så højt, at han kan holde en Falk i form på bænken.
    Hvornår har Kusk eller Thomsen fået flere håndfulde kampe i træk fra start? Thomsen har slet ikke været her længe nok til at kunne have spillet så mange kampe, som Toutouh har spillet dårlige kampe i træk, og Kusk har heller ikke fået bare i nærheden af den tillid, som Toutouh har. Amankwaa viste nærmest mere initiativ og tempo i de få minutter mod Vardar, end Toutouh har gjort hele sæsonstarten.
    Jeg tror, de undrer sig, når de sidder derude og ser på et hold i krise, der har ualmindeligt svært ved at skabe noget offensivt, og den ene direkte konkurrent til pladsen har fået lov til at spille ringe i snart et halvt år.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #41
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Qarabag er jo elendige.

    Hvis nu Toutouh og Pavlovic gad at vågne op.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #42
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Vi gør det jo egentlig fornuftigt, men det ville være rart, hvis Toutouh prøvede noget lækkert i anden halvleg. Altså nogle lækre moves med en fidgetspinner ude på bænken.
    HIC SUNT LEONES


  21. #43
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    407

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Ud med toutouh !!!!
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  22. De følgende 12 brugere er enige:

  23. #44
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Nu må Ståle altså tage konsekvensen... Toutouh har endnu engang spillet en elendig kamp. Det er efterhånden en joke.

  24. De følgende 12 brugere er enige:

  25. #45
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,539

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Synes egentlig præstationen i 1. halvleg er godkendt.. Vi er uheldige at være bagud på et lidt heldigt mål, men ellers synes jeg der er fremgang at spore i forhold til udekampene mod Makedonien og Slovakiet.. Matic fylder fint på midten.. Tilgengæld ser det meget meget skidt ud for både Pavlovic og Toutouh, som jeg simpelthen ikke fatter kan blive ved med at få chancen.. Jeg ville stærkt overveje at få Danny ind for Toutouh fra 2. halvlegs start, men det er nok mere sandsynligt det bliver Thomsen. Og hvad bidrager Pavlo egentlig med? Sætter sig ikke igennem fysisk, holder ikke fast i bolden, kommer ikke til chancer, ingen kreativitet.. Man kunne blive ved.. Evt ind med en offensiv midt i stedet for, men ud det skal han!

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 3 af 9 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 171
    Sidste Meddelelse: 15.08.17, 13:48
  2. Svar: 149
    Sidste Meddelelse: 28.07.17, 22:22
  3. Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 20.07.17, 13:57
  4. Svar: 68
    Sidste Meddelelse: 14.07.17, 08:13
  5. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 07.08.16, 12:25

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •