Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
130. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr og samlet avancement!

    9 6.92%
  • FC København Sejr, men samlet nederlag!

    0 0%
  • Uafgjort og samlet avancement!

    45 34.62%
  • Uafgjort og samlet nederlag!

    8 6.15%
  • Qarabag FK Sejr, men avancement til KBH!

    13 10.00%
  • Qarabag FK Sejr og samlet nederlag til KBH!

    55 42.31%
Side 5 af 9 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 132

Emner: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Vi lever stadig. Endnu engang var vi svineheldige. Og tak til Robin.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    893

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    God start - nervøst efter 0-1. Tak Robin, for at de kun scorede 1. Vi napper dem hjemme :-)

  3. #63
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Endnu et lavpunkt. Anden halvleg er noget af det pinligste, man har været med til som fan af København.
    Nå, men vi skal jo bare have en sikker sejr på hjemmebane. Vi har ikke formået at slå AaB, Hobro eller Horsens... men måske!

    Det bliver en god dag, når Ståle...
    HIC SUNT LEONES

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #64
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Det fortæller alt, når Robin med længder var bedste spiller.

    Forza FC Tandløshed!

    PS: Holdet er lige så elendigt som det CV skrabede sammen, og som Ståle overtog da han vendte tilbage. Vi har i sandhed en dygtig sportsdirektør og scoutingafdeling.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #65
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Spillet var igen skidt, især i 2 halvleg.

    Eneste positive er at vi stadig har en chance på hjemmebane til at sætte tingene på plads.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #66
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    V spiller en fin nok kamp defensivt, de har jo ikke andet end langskud i kampen, og havde marginalerne været med os, så havde Dino's langskud måske taget ydersiden af stoplen og gået til hjørnespark. Så havde vi måske diskuteret netop at vores defensiv er ved at være hvor den skal være. Problemet er så bare at vi ikke skaber nok offensivt og det er altså bare ikke godt nok. Det er meget skuffende at være vidne til det der foregår for tiden! Jeg håber inderligt at man kommer tilbage fra det her, jeg tror at det kunne give et boost til holdet. Så kommer landsholdspausen og transferdeadline. Kunne man supplere med en stopper og en centralmidtbane så ville det være fint, samt få lidt ro på tingene i en 14 dages tid. Det er tydeligt nok at der har været meget stress på den seneste måneds tid.
    Sidst redigeret af Romme : 16.08.17 kl. 09:47

  10. #67
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Vi mangler fart.

    - fart til at true i bagrummet
    - fart til at vinde andenbolde
    - fart i afleveringerne
    - fart i udskiftningerne

    Vores kontrollerende spil virker udemærket i mod bedre modstander, men imod dårligere virker det underligt. Qarabag var ikke gode og jeg tror såsom sagtens stadig vi kan gå videre, vi har bare et problem ud over den manglende fart, vi er simpelthen så ufarlige. Ville jo ønske Bendtner i dårlig form på holdet, nu når vi er så ufarlige, så ville jeg personligt spille med Pieros konstant og acceptere Kusk ringe defesinv og håbe han kunne skabe noget fremad.

    Jeg er stor fan af Toutouh, det ændre ikke på at han kunne blive skiftet ud efter 5 min og han trænger til en tur på bænken. Spil nu bare Thomsen varm.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #68
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Toutouh er der ingen grund til at sige mere om. Der er jo også nogle herinde, der mener, at han slet ikke har været så dårlig endda, og de bliver nok svære at rykke alligevel. Ligesom Ståle må de have en blind vinkel, en slags evig forelskelse, og bare være exceptionelt vilde med lir og streetfodbold.

    Matic ligner et stort fejlkøb. I hvert fald er det helt galt set af Ståle at hente ham som makker til Kvist, da der bare ikke er plads til to alibispillere, som ikke har noget som helst at byde på frem ad banen og i øvrigt ikke har timingen, tempoet eller overblikket i presset, hvis det ikke kun skal foregå på egen halvleg.

    Pavlovic er bare en joke. Der er ingen vilje, ingen gnist, ingen tilstedeværelse. Han dalrer bare rundt og håber på, at bolden ved en tilfældighed skulle falde ned for hans fødder. Taber samtlige nærkampe.

    Desværre kunne Verbic heller ikke leve op til sine hidtidige præstationer i sæsonen.
    Som de engelske kommentatorer sagde: Vi er et hold bestående af arbejdsmænd, og modstanderne havde finesse og sult til forskel.

    Alt håb er ikke ude, og med den rigtige opstilling kan vi måske overraske, men hvor håbløst og hvor længe må holdet egentlig præstere, som det gør lige nu, før selv Ståles mest ivrige støtter så meget som overvejer, at han efterhånden ikke er den rigtige på posten?
    HIC SUNT LEONES

  13. De følgende 10 brugere er enige:

  14. #69
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Det bliver en god dag, når Ståle...
    forlænger?

    Den korte analyse:

    Vi spiller igen ikke ret godt offensivt, men har vel ret beset styr på tingene i 70 min indtil vi går døde i de 30 graders varme. Vi holder dem stort set fra chancer.

    Vi får igen et absurd ping-pong mål imod os som imod Vadar, og så overser dommeren årets største røde kort. Fandme uheldigt og også urutineret at Pierre, at han ikke kaster sig som var han blevet skudt.

    Set på de sidste 20 min hvor vi var fysisk døde, så er 1-0 et brugbart resultat. Om vi kan vende det til samlet sejr kan man være stærk tvivlsom overfor, men det var ikke en skræmmende modstander. så det er ikke helt umuligt.

  15. De følgende 8 brugere er enige:

  16. #70
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Det fortæller alt, når Robin med længder var bedste spiller.

    Forza FC Tandløshed!

    PS: Holdet er lige så elendigt som det CV skrabede sammen, og som Ståle overtog da han vendte tilbage. Vi har i sandhed en dygtig sportsdirektør og scoutingafdeling.
    Ja det er tænkevækkende. Både Ståle og ledelsen har jo sagt at man ville være bedre "gearet" næste gang vi skulle miste 4-5 mand. Det har jo vist sig ikke at holde stik. Så ja man kan da sætte store spørgsmålstegn ved vores scoutingafdeling indeed

  17. De følgende 10 brugere er enige:

  18. #71
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Jeg er med på, at truppen er tynd, og at skader og karantæner reducerer Ståles muligheder. Men det kan simpelthen ikke være rigtigt, at han bliver ved med at holde fast i et system, der ikke fungerer (pt.), og spillere der underpræsterer gang på gang.

    Vi spiller hver evig eneste gang med en blind passager på den ene kant, da kun Verbic holder et rimeligt niveau. Den centrale midt fungerer ikke, og angriberne er chanceløse overfor de planløse bolde nede fra forsvaret.

    Skift nu for helvede system Ståle, og drop Toutouh. Hvis han ikke kan sælges, så må han en tur på tribunen.

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #72
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    1,119

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Nå, det så ikke ud til at 2 dages hvile ift. seneste kamp, lang tur til Baku og 28 graders varme bekom os så vel, omend omstændighederne næppe var vores eneste problem, som det er p.t.

    Midtbanen kom næppe til at se bedre ud af, at de - stort set - skulle starte forfra med relationerne til forsvaret.

    Jeg håber og tror dog, at 3 dages hvile op til SønderjyskE og derefter endnu 3 op til returkampen kan rykke lidt ved marginalerne.

    Under alle omstændigheder tyder meget dog på, at vi har brug for en backup til Kvist, der virkelig så ud til, at være kørt ned til sokkeholderne - ikke mindst ift. de positive takter, der var at spore i Horsens-kampen.

  21. #73
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    At tabe 1-0 på udebane i en europæisk kamp er som sådan et okay resultat. Men det er simpelthen så utrolig sørgelig en måde vi gør det på. Vi er tandløse med bolden. Flere af vores spillere hviler sig under kampen for at spare på krafterne, men det koster på den offensive konto, og vi får stort set ikke en eneste omgang med tempo på de 90 minutter. Yus spiller nok sin dårligste kamp til dato (og det siger en del), det er simpelthen som om han kun vil lave skills. Han er tungere end nogensinde, han sætter ikke sine medspillere op, og havner med røven til modstanderen hver gang. Jeg er målløs over hans præstation, men endnu mere over at Ståle ikke flår ham ud efter 15 minutter. Da vi når til pausen læner jeg mig tilbage og afventer "Yus <-> Kusk", men intet. Jeg synes ikke at Kusk er vores bedste kort, men jeg ville egentlig hellere spille med en mand i undertal end at have Yus inde (og det mener jeg virkelig).
    Matic er også utrolig dårlig, han ødelægger alt flow i spillet og sælger angriberne i presset hele kampen igennem. Den offensive opblomstring vi havde i Horsens kampen var fuldstændig væk, og ligeså var Ståles boller.

    Hold kæft hvor jeg savner Falk.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #74
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Jeg vil sgu hellere spille med Gregus i 60 minutter efterfulgt af en udvisning, end jeg vil spille med Matic i 90 minutter.
    Jeg må tilstå, at jeg ikke er helt på linie med dem, der, i efterhånden mange kampe, har været efter Matic. Men i dag var han elendig. Hans formkurve er desværre også kraftigt nedadgående. Han spiller totalt uden energi.

  24. De følgende 5 brugere er enige:

  25. #75
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Nøj jeg er træt af at høre om at vi har skiftet ud på holdet, hvad med FCN, BØF, osv, de har også skiftet ud på masser af pladser, hvorfor kan de spille bold, når vi ikke kan ramme hinanden på 2 meters afstand. Nej forskellen er at vi køber lottokuponer til 15 mill stykket, jeg tænker på Paulo-vittighed, INTET Magic og nu LUFT-nar. De andre køber 5-6 stykker til 1-2 mill, som gider spille fodbold i forhold til de primadonnaer vi har gående rundt. Jeg brækker mig. Det er DIT ansvar STÅLE, INGEN andens.....

  26. De følgende 7 brugere er enige:

Side 5 af 9 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 171
    Sidste Meddelelse: 15.08.17, 13:48
  2. Svar: 149
    Sidste Meddelelse: 28.07.17, 22:22
  3. Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 20.07.17, 13:57
  4. Svar: 68
    Sidste Meddelelse: 14.07.17, 08:13
  5. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 07.08.16, 12:25

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •