Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
130. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr og samlet avancement!

    9 6.92%
  • FC København Sejr, men samlet nederlag!

    0 0%
  • Uafgjort og samlet avancement!

    45 34.62%
  • Uafgjort og samlet nederlag!

    8 6.15%
  • Qarabag FK Sejr, men avancement til KBH!

    13 10.00%
  • Qarabag FK Sejr og samlet nederlag til KBH!

    55 42.31%
Side 8 af 9 FørsteFørste ... 56789 SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 132

Emner: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Demitrian Se meddelelser
    Boilesen udtalte før kampen i dag, at man i stedet for lange udspark ville forsøge sig at kombinere sig op langs banen. Jeg blev helt fortrøstningsfuld ved denne udtalelse, men blev skuffet nok engang:
    Det mest utrolige er at man under kampen så Boilesen tydeligt var sur over måden der blev spillet på.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Jeg må indromme, at jeg ikke er helt enig med alle betragtninger.
    Vi spiller en såkaldt "verdens svaereste 4-4-2".
    Så kommer argumentet om, at Horsens har haft kort opstart, har skiftet en masse spillere m.m., og stadig bare spiller fra dag et - modsat os.
    Men som jeg ser det, så må vi acceptere denne periode. Horsens kan tillade sig at spille primitivt, og det skaber de resultater på. Men på den lange bane har vi jo fat i noget rigtigt. Når saesonen er ovre, så ligger vi oeverst (måske vi ikke vinder mesterskabet i år, men vi skal nok komme over Horsens).
    For Horsens kan ikke spille mod hold som står dybt. Det er vores vilkår.
    Horsens kan ikke levere stabilt over laengere tid. Det skal vi kunne!
    Horsens har ikke en klar spilstrategi (jo, de sparker langt, spiller fysisk ...). Det har vi. Og den kontinuitet i systemet har sikret os - og vil sikre os - en masse trofaerer fremover!

    Jeg har stor tiltro til at vi nok skal komme tilbage. Jeg er sgu glad for holdet overordnet set. Jeg mener vi mangler spillere til centralt i forsvar og midt. Kvist er god, men mangler en makker til ham, som kan supplere de mangler han har. Og Gregus ser jeg faktisk som en rigtig god back-up for Kvist (og måske afloeser?)
    Nu forestår det store arbejde med at skabe et vinderhold. Jeg er ikke i tvivl om, at når Verbic, Santander, Toutouh ryger, så vil det ikke tage så lang tid at genvinde styrken. Det her er en konsekvens af markante ledere som Delaney, Zanka og Corner. Det er de andre ikke, og kan erstattes (jeg vil understrege at jeg er glad for alle tre spillere - også en ekstremt sloej Toutouh). Men de tre Kbh'ere var bare markante ledere, og de har vaeret svaere at erstatte. Verbic er en fantastisk spiller, men ligesom med NJ10 så kan sådanne en spiller erstattes. Corner derimod kom med et commitment som sjaeldent set. Og alligevel blev han bandet langt vaek for 14 maaneder siden(!).

    Vi må altså tro på det her. Det er til tider håbloest, men jeg er overbevist om, at vi ikke skal igennem sådan en periode naeste år. Rolig drenge! :)
    Men hvad så med 2008 hvor vi mistede såkaldte ledere og kulturbærer som Gravgaard, Silberbaruer og Albæck og erstattede dem med Larsson, TK og Santin?
    Mig bekendt var det den sæson hvor vi spillede os videre fra et gruppespil for første gang i vores historie. Jeg køber det simpelthen ikke. Det må ikke være en undskyldning for det der foregår nu.

    At Falk er ude er et stort problem for vores kreativitet. Men det jeg tror er det største problem, det er at vi mangler en ordentlig makker til Kvist. Delaney er bestemt ingen Iniesta, men en af kendetegnene ved os sidst efterår var at vi havde Delaney til at rage bolden til sig og kontrollere tingene fra midten og SPILLE fodbold, i stedet for at losse den op på en angriber konstant. Han dominerede midtbanen totalt - også i CHL. Alt det forsvandt i foråret og vi er ikke kommet videre siden. Man skal minde sig selv om at de bedste hold i vores historie, de har altid haft en stærk central midtbane. Linderoth/Nørregard i 2006, Kvist/Claudemir i 2010 og Kvist/Delaney i 2016. Alle andre hold i den periode har kunnet præstere på et vist niveau og givet os OK resultater men ikke mere end det.

    Der må simpelthen være en centralmidtbane spiller derude der kan gå ind og gøre en forskel. Jeg tror virkelig at dette vil hjælpe utrolig meget på det.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #108
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Jeg kan ikke skrive noget, som ikke allerede er skrevet, men jeg er simpelt hen så frustreret, at jeg må ud med det.

    Qarabag var jo i den grad til at tale med, og vi burde ikke have tabt. Jo, vores forfatning taget i betragtning, men ikke, hvis vi havde spillet, som vi burde og dybest set har kvalitet til. Jeg sætter min fulde lid til, at Qarabag er virkelig gode på hjemmebane og lort på udebane. For så går vi videre. Under alle omstændigheder skal vi score 3 i Parken for at gå videre.

    Jeg sad i går efter kampen længe som forstenet i sofaen, og så poppede Hoffenheim-Liverpool op efter lidt tid. Det gjorde mig endnu mere frustreret og ked af det. Hvert eneste minut i den kamp så jeg ting, som jeg ikke ser en hel sæson hos os. Er du vimmer, hvor går det mange gange hurtigere, og hvor vil de det meget mere (Måske skyldtes den oplevelse, at jeg lige havde set FC?). Dybt mærkeligt at tænke på, at vi kan komme i CHL, men at ét af de to hold ikke gør.

    Toutouh og Matic skal på bænken NU og erstattes af hvem som helst. Toutouh er mentalt ikke til stede. Igen i går tabte han bolden til en kontra, og så han slog over i gang. Matic er ikke god nok. Jeg så ikke Matic sætte en fod rigtigt mere end en enkelt gang eller to. Han leverede intet. Jeg har normalt meget stor veneration for samtlige spillere, men for noget nær første gang er jeg temmelig meget i tvivl (andre herinde har skrevet det mange gange).

    William kan næppe sættes af, da han er FC-DNA. Pladsen ved siden af William må tilhøre Gregus, når han ikke har karantæne. Uanset hans røde kort og mangler, betragter jeg ham som en fin boldspiller.

    Lüftner skal keep it simple. Han skal hver gang spille nærmeste medspiller og aldrig smide noget op i bagrummet, hvor bolden konsekvent løber til målspark eller indkast. Jeg fatter hat af, at han ikke får det at vide. Jeg synes, at han bliver bedre og bedre for hver kamp.

    Pierre er ikke bedre og har aldrig været det. Han er langsom. Han skal have en motorvej for at gå til baglinjen. Han sparker konsekvent bolden væk eller ud over sidelinien i panik, hvis han presses på vores halvdel. Han har ingen fysik. Han slår til tider ok indlæg og hjørne, men ikke nok til, at det er godt nok.

    Ankersen har frustreret mig længe, men selvom han ikke er helt oppe i gear, har han overrasket mig positivt de to seneste kampe. Måske det blot skyldes manglende forventninger (?).

    Boilesen har jeg fuld tiltro til som boldspiller. Han er glimrende, men jeg er rædselsslagen hver gang, han går ind i en tackling. Ved hovedstødsduellen i går var jeg sikker på, at han var efterladt med flere brækkede knogler.

    Pavlovic kan jeg egentlig meget godt lide, men han har absolut ingen fysik. Jeg tænker konstant på Santin, som heller ikke kunne sætte sig igennem i Europa.

    Jeg har stadig tro på Santa.

    Verbic prøver og viser god moral.

    Robin behøver jeg ikke kommentere.

    Jeg savner i den grad Pieros, Danny (som i går havde det dårligste indhop, jeg endnu har set), Thomsen og Kusk. Hvis de fire blev vist samme tillid og spillede ligeså mange kampe som Toutouh, ville verden se anderledes ud, er jeg helt sikker på.

    Ståle er jeg virkelig træt af. Jeg synes egentlig, at han gør det rigtig godt Medianointerviewet, men han gør det altid godt i interviews. Det er åbenbart en naturlov, at gode fodboldspillere bliver middelmådige i hans 442. Jeg bliver vanvittig. Alt det, vi er vidne til, skyldes alene hans manglende fantasi og evner. Jeg havde forestillet mig en masse frisparkskombinationer med tilgangen af Priske, men alligevel virker det hver gang som om, at der ikke rigtigt er aftalt noget som helst, og at den spiller, der er mest insisterende, sparker - langt over/ved siden af. Og så virker det altid som om, der ikke er indgået andre aftaler om noget som helst. Ståle står konstant på sidelinien og skriger og skriger og skriger. Selv på tv kan man ofte høre ham.

    Vi har stort set kun glimrende fodboldspillere, men det ses ikke.

    Hvis CHL glipper, skal vi vinde mesterskabet. Vi skal også til næste år spille med om CHL, og det skal bøf ikke.

    Rodet indlæg, men jeg har det straks lidt mindre dårligt.

  6. De følgende 12 brugere er enige:

  7. #109
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Det mest utrolige er at man under kampen så Boilesen tydeligt var sur over måden der blev spillet på.
    Det kan ikke overraske nogen når manden kom fra Ajax. Der spilles jo fodbold og ikke losses fodbold. Jeg vil blankt erkende at jeg nød at se den måde Ajax spillede angrebsfodbold på i foråret - det var en nydelse. Korte pasninger op gennem banen og så ud til deres to fløje i fødderne der så udfordrede modstanders back meget direkte og konstant. Alle hold blev blæst ud af Amsterdam Arena, det var fantastisk at se på. (minus FCK selvfølgelig, var ikke det mest behagelige)

    Kunne man dog i FCK kombinere den slags fodbold med vores normalt stærke defensiv så vinder vi jo Europa League en dag.

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #110
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    52

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Jeg må indrømme jeg er lidt forundret over de mange analyser her blandt mine kære medfans. Der er utrolig mange analyser af den defensive organisation og præstation. Ser vi isoleret på det, har modtsanderen i samtlige kampe undtagen Zilina kampen max scoret 1 mål mod os (og flere er spillet til 0). Det er faktisk OK.
    Luftner går det sgu OK, havde I regnet med en spillende Pique kan jeg forstå skuffelsen, men man kan ikke forvente en ny mand der skal spilles ind på holdet løfter samme hold fra dag 1.
    Det helt store problem er vores evne til at holde fat i bolden når vi har den, samt løb uden bold (som er grundlaget for at skabe chancer).
    Vi kan ikke forvente at vores defensiv kan holde stand en hel kamp hvis ikke de aflastes af vores angreb/midtbane.
    Som jeg ser det er Kvist, Gregus/Matic, Pavlovic de store problem børn. Det tekniske niveau er simpelthen for lavt, hvilket jeg i øvrigt har syntes i lang tid. Sidste sæson var det dog ikke noget problem da angreb, resten af midtbanen og forsvar spillede på et ikke-set-før-i-DK niveau.
    Hvis vi ikke får løst de problemer kan vi råbe nok så højt. Uanset min store respekt for Kvist og hans meritter, samt mit håb for Gregus kan løfte sig, skal de og Matic ikke indgå på midten mere. De har simpelthen ikke niveauet til at løfte holdet til at blive i top 3 i DK.
    Personligt tror jeg ikke på Ståle vil gennemføre dette hårde men nødvendige skift. Det skyldes nok en kombination af stolthed, tro på egen strategi samt mangel på alternative ledige på transfermarket.
    Så havner vi iden øvre halvdel af suppen i år er jeg ganske godt tilfreds.
    Ses venner.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #111
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Jake Se meddelelser
    Jeg må indrømme jeg er lidt forundret over de mange analyser her blandt mine kære medfans. Der er utrolig mange analyser af den defensive organisation og præstation. Ser vi isoleret på det, har modtsanderen i samtlige kampe undtagen Zilina kampen max scoret 1 mål mod os (og flere er spillet til 0). Det er faktisk OK.
    Luftner går det sgu OK, havde I regnet med en spillende Pique kan jeg forstå skuffelsen, men man kan ikke forvente en ny mand der skal spilles ind på holdet løfter samme hold fra dag 1.
    Det helt store problem er vores evne til at holde fat i bolden når vi har den, samt løb uden bold (som er grundlaget for at skabe chancer).
    Vi kan ikke forvente at vores defensiv kan holde stand en hel kamp hvis ikke de aflastes af vores angreb/midtbane.
    Som jeg ser det er Kvist, Gregus/Matic, Pavlovic de store problem børn. Det tekniske niveau er simpelthen for lavt, hvilket jeg i øvrigt har syntes i lang tid. Sidste sæson var det dog ikke noget problem da angreb, resten af midtbanen og forsvar spillede på et ikke-set-før-i-DK niveau.
    Hvis vi ikke får løst de problemer kan vi råbe nok så højt. Uanset min store respekt for Kvist og hans meritter, samt mit håb for Gregus kan løfte sig, skal de og Matic ikke indgå på midten mere. De har simpelthen ikke niveauet til at løfte holdet til at blive i top 3 i DK.
    Personligt tror jeg ikke på Ståle vil gennemføre dette hårde men nødvendige skift. Det skyldes nok en kombination af stolthed, tro på egen strategi samt mangel på alternative ledige på transfermarket.
    Så havner vi iden øvre halvdel af suppen i år er jeg ganske godt tilfreds.
    Ses venner.
    Overordnet set er jeg enige i dine betragtninger, især omkring forsvaret som er de eneste, der har vist noget fremgang. Men godt synes jeg ikke det er og egentlig heller ikke OK. De laver mange fejl og smider mange bolde væk. At vi har lukket så få mål ind, vil jeg primært tilskrive Robin og uskarpe modstandere.
    Der er naturligvis mange faktorer der spiller ind og jeg er helt enig i, at midtbanen er en stor faktor.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #112
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Det kan ikke overraske nogen når manden kom fra Ajax. Der spilles jo fodbold og ikke losses fodbold. Jeg vil blankt erkende at jeg nød at se den måde Ajax spillede angrebsfodbold på i foråret - det var en nydelse. Korte pasninger op gennem banen og så ud til deres to fløje i fødderne der så udfordrede modstanders back meget direkte og konstant. Alle hold blev blæst ud af Amsterdam Arena, det var fantastisk at se på. (minus FCK selvfølgelig, var ikke det mest behagelige)

    Kunne man dog i FCK kombinere den slags fodbold med vores normalt stærke defensiv så vinder vi jo Europa League en dag.
    Det var egentlig primært fokuseret på at han skulle have sagt før kampen at man skulle spille bolden op, og så ser vi det modsatte i kampen. Så må gå ud fra at det var hvad han var underopfatning af at vi skulle have den gameplan, men hvor er det så der bliver fejlet? Har han misforstået det? Eller gør spillerne det modsatte af hvad de burde?

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #113
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    227

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Er der ikke en fodboldkyndig fan med indsigt i det psykologiske, som kan fortælle mig hvorfor Ståle han bruger Toutouh hele tiden. Er det for at få hans spil igang og så tager han de fejl med som det koster. ? Er det trodser over for fans, medier osv for at sige jeg bestemmer og gør hvad det passer mig. ? Jeg prøver virkelig at sætte mig ind i hans hoved hvorfor han gør som han gør. Mange andre trænere havde jo flået manden. Jeg er ikke i tvivl om at han starter med ham i weekenden og sandsynligvis også i returen mod qarabag. Jeg kan sgu godt forstå hvis kusk og de andre tænker WTF. Det kan jo forplante sig til resten af holdet, at han er så stædig. Kom gerne med et svar.

    Forza FCK
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  16. #114
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af david.kjaer Se meddelelser
    Er der ikke en fodboldkyndig fan med indsigt i det psykologiske, som kan fortælle mig hvorfor Ståle han bruger Toutouh hele tiden. Er det for at få hans spil igang og så tager han de fejl med som det koster. ? Er det trodser over for fans, medier osv for at sige jeg bestemmer og gør hvad det passer mig. ? Jeg prøver virkelig at sætte mig ind i hans hoved hvorfor han gør som han gør. Mange andre trænere havde jo flået manden. Jeg er ikke i tvivl om at han starter med ham i weekenden og sandsynligvis også i returen mod qarabag. Jeg kan sgu godt forstå hvis kusk og de andre tænker WTF. Det kan jo forplante sig til resten af holdet, at han er så stædig. Kom gerne med et svar.

    Forza FCK
    Jeg tror du og andre overfortolker i forhold til det her. Jeg tror egentlig bare, at han bruger de spillere, som han stoler mest på, især når der er krise. Og der er Toutouh bare i blandt. Han har klart mest international rutine og er bedst fysisk og defensivt. Samtidig må man også konstatere, at hverken Amankwaa, Thomsen eller Kusk har brændt banen af, når de har fået deres chancer. Havde Thomsen spillet fantastisk mod Horsens, så tror jeg også han havde spillet i går. Nu spillede han forfærdeligt, så derfor spillede Toutouh. Kusk i en Europæisk udekamp kommer ikke til at ske.

    Jeg er ikke sikker på, at Toutouh spiller lørdag. Men ja, onsdag er han nok tilbage igen, medmindre Thomsen får sit gennembrud.

    Generelt må kampen lørdag forøvrigt give Ståle noget hovedbrud. Der er en række spillere, som han under normale omstændigheder ville spare (nogen af) f.eks. Kvist, Santander, Toutouh, Verbic og Boilesen, så de er helt friske onsdag. Spørgsmålet er bare, om han kan tillade sig det i vores situation i superligaen.
    Sidst redigeret af k@sper : 16.08.17 kl. 15:44

  17. De følgende 3 brugere er enige:
    jak, KK, Orb

  18. #115
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    227

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg tror du og andre overfortolker i forhold til det her. Jeg tror egentlig bare, at han bruger de spillere, som han stoler mest på, især når der er krise. Og der er Toutouh bare i blandt. Han har klart mest international rutine og er bedst fysisk og defensivt. Samtidig må man også konstatere, at hverken Amankwaa, Thomsen eller Kusk har brændt banen af, når de har fået deres chancer. Havde Thomsen spillet fantastisk mod Horsens, så tror jeg også han havde spillet i går. Nu spillede han forfærdeligt, så derfor spillede Toutouh. Kusk i en Europæisk udekamp kommer ikke til at ske.
    Jeg er ikke sikker på, at Toutouh spiller lørdag. Men ja, onsdag er han nok tilbage igen.
    Men det ændrer jo stadig ikke på at toutouh spiller af pommern til. Så dit svar er vel at han ikke stoler på de spillere vi har på bænken. I så fald skal vi jo af med dem og leve med at toutouhs spilletid kan koste os CL og DM. Er det rigtigt forstået. ?
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #116
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Umiddelbart mener jeg ikke, at Toutouh har præsteret bedre end Kusk, Thomsen eller Amankwaa i denne sæson og man kan ikke påstå, at de tre sidste for alvor har fået chancen i denne sæson. Det virker vældig besynderligt, at han kan holde tre konkurrenter fra fadet, med de præstationer han leverer.

    Der kan være mange årsager til, at Ståle vælger at satse på Toutouh. Hans topniveau er kendt, man kan sikre noget kontinuitet og vi ved ikke hvad der sker til træning, men baseret på præstationerne i kampene i denne sæson, har Toutouh ikke bevist, at han fortjener pladsen.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #117
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    323

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Vi har nedlagt officiel protest mod Medvedevs brug af albue mod Bengtsson. Der argumenteres for, at det burde have givet rødt og derfor skal give karantæne.


    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ldbane/6781282

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #118
    Tilmeldingsdato
    Apr 2015
    Indlæg
    64

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Profetens Skæg Se meddelelser
    Vi har nedlagt officiel protest mod Medvedevs brug af albue mod Bengtsson. Der argumenteres for, at det burde have givet rødt og derfor skal give karantæne.


    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ldbane/6781282
    Jeg undrede mig også kraftigt over, at det blot blev henkastet af Ståle efter kampen i et interview. Rart at se, at der bliver reageret på hændelsen, nu hvor det ikke udmundede sig i en udvisning under kampen.
    "Er vi ikke enige om at vi har været nordeuropærisk mester i at lave store udmeldinger de sidste 10 år, hvor vi ikke har kunne følge med [...] "
    - Thomas Frank (Onside, 08-11-2015)

  25. #119
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af david.kjaer Se meddelelser
    Men det ændrer jo stadig ikke på at toutouh spiller af pommern til. Så dit svar er vel at han ikke stoler på de spillere vi har på bænken. I så fald skal vi jo af med dem og leve med at toutouhs spilletid kan koste os CL og DM. Er det rigtigt forstået. ?
    Njaaa, jeg synes det er for firkantet. Vi er enige om, at Toutouh (som de fleste andre) har været skidt, men derfor kan han jo godt finde de tre andre brugbare i andre situationer. Kusk stoler han tydeligvis ikke på i Europa, men han har tidligere vist sig særdeles brugbar i superligaen, hvorfor vi nok holder fast i ham. Thomsen tror jeg nok, at Ståle ser som værende brugbar i Europa. Men han er lige vendt tilbage, og Ståle ved vel ikke helt, hvad han kan få fra Thomsen endnu. Under alle omstændigheder er det jo alt for tidligt at afskrive ham. Amankwaa tror jeg er færdig i klubben til sommer. Men man sender ham jo ikke afsted nu, med skader og formnedgang blandt de andre.

    Så ja, vi må leve med Toutouh, men nej vi skal ikke nødvendigvis af med de andre.

    Anyway, så er jeg nødvendigvis ikke enig i Ståles betragtninger. Men der var en som spurgte om, hvad der mon fik Ståle til at træffe de beslutninger han gør, og ovenstående var mit bud. Jeg kan ikke rigtig forestille mig, at det handler om noget kontraktmæssigt, at give Toutouh selvtillid og hvad der ellers foreslås i andre indlæg. Ståle plejer at være ganske kynisk mht at sætte hold - så han sætter jo kun Toutouh på, hvis han mener at det er bedste løsning.

  26. De følgende 2 brugere er enige:

  27. #120
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: Qarabağ FK – FC København (15.08.17 kl.18 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Der kan være mange årsager til, at Ståle vælger at satse på Toutouh. Hans topniveau er kendt, man kan sikre noget kontinuitet og vi ved ikke hvad der sker til træning, men baseret på præstationerne i kampene i denne sæson, har Toutouh ikke bevist, at han fortjener pladsen.
    Han bidrog godt nok stort set kun med lort i det fremadrettede. Mega frustrerende at se på. Dog skal man vel heller ikke undervurdere hans betydning i det defensive spil. Han kender de defensive opgaver og og indbyrdes placeringer. Det er vel forklaringen på, at Ståle har ham med, når det gælder. Holdet havde da også sin i særklasse vanskeligste periode, efter at Toutouh blev skiftet ud. Selvfølgelig ikke kun fordi, han gik ud - men dog lidt tankevækkende.

  28. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 8 af 9 FørsteFørste ... 56789 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 171
    Sidste Meddelelse: 15.08.17, 13:48
  2. Svar: 149
    Sidste Meddelelse: 28.07.17, 22:22
  3. Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 20.07.17, 13:57
  4. Svar: 68
    Sidste Meddelelse: 14.07.17, 08:13
  5. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 07.08.16, 12:25

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •