Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
41. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    26 63.41%
  • Uafgjort!

    9 21.95%
  • SønderjyskE Sejr!

    6 14.63%
Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 72

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (19.08.17 kl.18)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (19.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvem vil du sætte af? Ankersen? Kusk spillede sig vel også tæt på holdet.
    Han var da en klar opgradering fra Ankersen som var indblandet i begge Sønderjyskes mål, mens Danny derimod var indblandet i begge vores mål. Ikke dermed sagt at han skal have pladsen i stedet for Ankersen, men der er ikke nogen tvivl om at det bør overvejes at lave samme udskiftning i løbet af kampen mod Qarabaq, hvis ikke vi har fået scoret nogle kasser tidligt i kampen. Det ville heller ikke ligne Ståle at gå "all-in" fra kampens start

    Ankersen er dog blevet hypet en del i løbet af den periode, hvor han var skadet, fordi vores øvrige forsvarsspillere ikke slog til, men nu skal man ikke glemme at han var det klart svageste led i forsvaret i sidste sæson. Siden han er kommet tilbage er der måske kommet en smule mere ro på vores opspil i højre side, men han har både kostet mål i dagens kamp og var vel også ret involveret i Brøndbys scoring. Så jeg vil bestemt ikke mene at det har været prangende det vi har set fra ham, ikke at det nødvendigvis skal betyde at han direkte skal sættes af.

    Kvist derimod, skal helt sikkert sættes af, medmindre der bliver plads i forsvaret som vikar for Lüftner, men det er selvfølgelig en anden snak.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    293

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (19.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvem vil du sætte af? Ankersen? Kusk spillede sig vel også tæt på holdet.
    Kusk får jo nok ikke lov til at starte, uanset hvor god han var i dag. Ståle stoler ikke på hans hårdhed i de internationale kampe. Det har han i hvert fald ikke gjort hidtil. Så giv Danny den plads. Men ellers var han da både hurtigere, livligere og mere chanceskabende end Ankersen i dag - synes du ikke?

    Men meget afhænger jo af, om Lüftner spiller eller ej. Er han ude, skal Ståle ryste HELE posen.
    HØJERE. LÆNGERE. HÅRDERE.
    Brede Phanaticos 4Ever
    Medlem #3

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (19.08.17 kl.18)

    Efter en flot spillet første halvleg blev det noget af en rutschebanetur i anden halvleg, hvor det massive overtag blev vekslet til to Sønderjyske scoringer. Kampen ender alligevel med de tre point, men det kan vise sig, at være dyrtkøbte point alt afhængigt af Lüftners skade.

    Vi startede første halvleg ganske fornuftigt og blev kun bedre som den skred frem. Sønderjyske kom til Parken med en meget klar og gennemskuelig plan. De ville stå dybt og udelukkende satse på omstillinger og dybe afleveringer. Det var åbenlyst, at de havde udset Lüftner som det svageste punkt i vores forsvar og satsede meget på løb omkring ham. De havde dog glemt presspillet i Sønderjylland og de bakkede og bakkede og endte med at stå rigtig dybt.

    Grundet Sønderjyskes manglende offensiv og håbløse defensiv fik vores pasningsspil meget gode vilkår og blev generelt udført i højt tempo. Vi spillede præcist som vi skulle med afleveringer på førsteberøringen og kombinationer foran mål, ligesom man hurtigt kunne spille bredt og skifte side. Væk var de dårlige lange afleveringer og passiviteten og lige pludselig blev der endda løbet for boldholder, så selvom Sønderjyske stod dybt og kompakt, var der stadig rum at spille bolden i.

    I anden halvleg svarede et ellers tandløst Sønderjyskehold igen. En glimrende dyb stikning og en fejl af Robin og så havde de vendt kampen på hovedet og det lignede længe, at de ville slippe afsted med røveri ved højlys dag. De skubbede længere frem, markerede tættere og kunne derved komme hurtigere i presset. Det var åbenlyst for stressende og det medførte en stribe af defensive fejl, som kunne have været meget dyre. Heldigvis var vi ikke tilbageholdende med udskiftningerne og alle tre indskiftere ender med at have afgørende betydning for sejren.

    Robin havde ikke meget at se til – lige indtil han havde. Sønderjyskes kortvarige gode periode i anden halvleg, som blev udløst af deres første scoring, medførte en del chancer og farlige situationer og Robin så ikke lige god ud i dem alle. Han ender med at lave et drop ved 2-0 scoringen og var i en periode efter, ligesom resten af holdet, tydeligt rystet.

    Lütner gjorde det ganske fornuftigt, selvom han stadig mangler en del i opspillet. Sønderjyske satsede meget på at udfordre ham, men han udviste god forudseenhed og slap godt væk fra det meste. Ved deres første scoring kunne han dog ikke følge med, men det var både en rigtig god aflevering og et godt løb, så det kan man næppe klandre ham for.
    Boilesen spiller en glimrende kamp, men det er ikke på grund af sit defensive arbejde. Defensivt kan man nu ikke sætte en finger på hans præstation, men det er også en lidt billig baggrund, da Sønderjyske fokuserede på Lüftner. Det der gør præstationen glimrende var hans løb med bolden, hans lederevner og at han til trods for sit defensive udgangspunkt alligevel formår at bidrage offensivt. Hvis vi ikke var så hårdt ramt i forsvaret, kunne man næsten overveje at smide ham ind på den centrale midtbane.

    Pierre og Ankersen er ikke så øjnefaldene i dag, da de defensivt ikke blev presset særlig meget, mens de offensivt primært valgte de simple løsninger (hvilket der overhovedet ikke er noget galt i). De var begge gode til at understøtte kantspillerne.

    Nogle mener at Ankersen er indblandet i begge Sønderjyskes scoringer, men det har jeg svært ved at se. Ved den første skal han naturligvis have Sønderjyskespilleren, men han kan simpelthen ikke følge med i løbeduellen og det har jeg svært ved at se, hvorledes han kan agere anderledes. Skal man klandre nogen, så kan det være Gregus der taber en hovedstødsduel fordi han ikke markerer tæt nok eller Kvist der står og flagrer, men det synes jeg nu heller ikke. Nogle gange laver vores modstandere bare også nogle gode ting, som vil føre til chancer, uden man kan gøre særlig meget for at dæmme op for det. At Sønderjyske udfordrer vores bagkæde på hurtigheden, er ingen overraskelse og derfor er det også et sats at stå så højt, men spillerne kan næppe klandres for ikke at være hurtigere.
    Ved den anden scoring er Ankersen trukket ud for at dække af, mens en Sønderjyskespiller løber dybt bag ham, men den kan ikke tørres af på Ankersen. Se lige hvem der ophæver offsidefælden og hvem der dropper fælt.

    Gregus leverer sin måske bedste præstation i første halvleg. Han var ikke så presset defensivt og kunne derfor fokusere mere på den fremadrettede del af sit spil og det klædte ham virkelig. Han indgik flot i pasningsspillet, havde gode individuelle aktioner og vandt mange andenbolde. I første halvleg var han udslagsgivende for, at vi kunne fastholde presset i rigtig mange situationer. I anden halvleg faldt han noget i niveau, men det sker nok i takt med, at hele holdet faldt i kadence efter Sønderjyskes scoringer. Efter Toutouh kommer ind, falder han længere tilbage i banen og får derved den mere defensive rolle.
    Kvist har en mere kontrollerende rolle i dag, som nok også passer ham bedst. Han fordelte spillet fint i første halvleg, vandt en god del andenbolde og havde ikke meget at lave defensivt. I første halvleg kan man ikke klandre ham for noget som helst. I anden halvleg falder han dog meget i niveau og har en del fejl og kunne endda have modtaget sin anden advarsel.

    Kanterne så virkelig skarpe ud i dag og ender begge med at få scoret. Verbic leverede det, vi har set hele sæsonstarten og Kusk greb for alvor chancen, selvom han har en tendens til stadig at falde lidt ud af kampene i perioder. Fremadrettet vil jeg mene, at Kusk er vores allerbedste spiller, når det kommer til at drive bolden fremad og sætte sine medspillere i scene. Det kræver naturligvis, at defensiven fungerer og at medspillerne løber for ham, men han har virkelig et godt blik for løbene. Derudover har han et fint samspil med backen og er god i kombinationerne.

    Pieros efterlader et blandet indtryk. Han kæmper meget, men har stadig lidt svært ved at komme frem til chancer. Han faldt dog på ingen måder igennem, men han kan nok ikke hamle op med Pavlovics indhop.
    Santander spiller en fremragende kamp. Han kommer ikke frem til det store selv, men han var en stor trussel for Sønderjyskes forsvar og skaber rigtig meget plads omkring sig. Hans aflevering til Kusk ved scoringen var enten meget heldig eller ekstremt genial. Desuden så trak han tit tilbage i banen og deltog i opspillet, hvilket hjalp gevaldigt.

    Skal man sige det pænt, så havde Anders Poulsen ikke sin bedste præstation. Han overså uhyggeligt mange forseelser og jeg vil næsten påstå, at han overså flere forseelser end han dømte. Kvist var heldig med ikke at modtage sin anden advarsel, men i virkeligheden virkede det meget tilfældigt, hvad der udløste advarsler (og hvem der modtog dem).

    Alt i alt var det en seværdig kamp, hvor Sønderjyske er heldige med at komme tilbage i kampen, men hvor nogle gode udskiftninger ender med at gøre udfaldet. Det er meget positivt at få vendt den noget negative stime, men det kan vise sig at være både dyrtkøbt og kortvarigt afhængigt at Lüftners skade. Om ikke andet, så har holdet nu præsteret to rigtig gode halvlege i denne Superligasæson.

  6. De følgende 10 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (19.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Langemand Se meddelelser
    Kusk får jo nok ikke lov til at starte, uanset hvor god han var i dag. Ståle stoler ikke på hans hårdhed i de internationale kampe. Det har han i hvert fald ikke gjort hidtil. Så giv Danny den plads. Men ellers var han da både hurtigere, livligere og mere chanceskabende end Ankersen i dag - synes du ikke?

    Men meget afhænger jo af, om Lüftner spiller eller ej. Er han ude, skal Ståle ryste HELE posen.
    Jeg tror nu godt, at Kusk kan være i betragtning onsdag. Men lad os nu se - det bliver jo nok Toutouh.
    Danny gjorde det fint, men han kommer også ind i en periode, hvor SønderjyskE er ved at være flade. Jeg synes egentlig, at Ankersen var fint med de første 60 min, hvor han har kræfterne. Hans indlæg er desværre stadig ringe, men Danny kan jo heller ikke slå en bold indover.

    Mht Lüftner, så håber de åbenbart på, at det bare er et slag. Jeg finder det dog ikke realistisk, at han spiller onsdag. Men jeg krydser da fingre. Ellers er jeg sikker på, at Anton spiller. Vi skifter ikke system inden sådan en kamp.

    Jeg kunne faktisk godt forestille mig, at dagens opstilling gentages onsdag (nu må vi lige se med Lüftner). Vi dominerer jo totalt og spiller fornuftigt indtil 10 min hjerneblødning.

    Forøvrigt forstår jeg ikke helt denne tilsvining af Kvist, som er i mange indlæg. Var han virkelig så dårlig, eller har vi nu bare set os sure på ham? Jeg har måske ikke set samme kamp som andre, men jeg synes han spillede en fornuftig kamp, dækkede godt af, og havde endda flere offensive afleveringer og sideskift. Jeg så ham i hvert fald på ingen måde falde igennem.
    Men måske skulle jeg se kampen igennem på tv. Jeg opfattede aldrig helt, hvem der sov ved målene. Pludselig løb Greko bare igennem, og Robin undervurderede situationen ved 2. mål.

    Edit:
    Hvis jeg ser kampen igennem, så kan jeg måske også se alle de tvivlsomme domme. Hold da op, hvor virkede han skandaløs dårlig med fløjten på stadion. Og SønderjyskE - hvad fanden er der sket med det sympatisk, hårdtkæmpende mandskab. Nu kaster de sig som kællinger ved mindste kontankt, tager sig til hovedet konstant og spiller beskidt.

  8. De følgende 10 brugere er enige:

  9. #35
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (19.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Den sande helt idag er Boilesen efter min mening. Den måde han skælder sine holdkammerater ud, og den måde han samler dem efter Sønderjyskes scoring. Det er sådan en sand anfører viser sig. Det er dette Kvist mangler, man er sku nød til, at være et røvhul engang imellem.
    Det bemærkede jeg i den grad også. Han tog ansvar maks. Det kommer ikke bag på mig. Fanme' befriende med en spiller, der kan spille bold og føre bolden frem. Han er holdets bedste spiller, og han har erfaringen. Ny anfører. Kom nu.

    Ærgerligt med Lüftner (krydser fingre), som i dag havde lagt de håbløse stikning i bagrummet fra sig. Han havde vist én, resten af tiden spillede han nærmeste mand. Han er blevet bedre og bedre for hver kamp.

    Bekymrende med Pieros, som lader sig provokere af marc petersen, som jeg sammen med luijckx opfatter som nogle af ligaens mest usympatiske spillere. Bare vent til farum. macondes skal nok få Pieros udvist.

    Fanme' også rart med Kusk fra start. Nej, han bidrager ikke maks i det forsvarende, men han er der, når vi har behov.

    Jeg har længe frygtet, at Danny pludselig var ude af holdet og væk fra klubben. Jeg kan ikke se, hvem han skal slå af, men jeg bliver sgu' så glad, hver gang han kommer på banen. Hurtig og vågen. What's not to like.

    Selv Toutouh spillede fornuftigt.

    Det skal nok gå på onsdag.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #36
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (19.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Det der gør præstationen glimrende var hans løb med bolden, hans lederevner og at han til trods for sit defensive udgangspunkt alligevel formår at bidrage offensivt. Hvis vi ikke var så hårdt ramt i forsvaret, kunne man næsten overveje at smide ham ind på den centrale midtbane.
    Helt enig. Ham og Gregus kunne i teorien være den bedste centrale midtbane-konstallation, vi har. Desværre får vi det nok ikke prøvet foreløbigt, når det centrale forsvar er så ramt af skader.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #37
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    119

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (19.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Slutteligt. Hvad sker der for tilskuertallet?
    Havde min far, mor og lillesøster med i Parken i dag. 225 kr. pr. billet da den var købt i døren (kunne have sparet 40 kr. pr. stk. ved at købe online). Undskyld mig, men 185 kr. for at se en kamp mod Sønderjyske på nedre C, hvad helvede tænker klubben på??!? Håber snart der kommer under 5.000 så de vågner lidt op.


  14. #38
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (19.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af lars111 Se meddelelser
    Havde min far, mor og lillesøster med i Parken i dag. 225 kr. pr. billet da den var købt i døren (kunne have sparet 40 kr. pr. stk. ved at købe online). Undskyld mig, men 185 kr. for at se en kamp mod Sønderjyske på nedre C, hvad helvede tænker klubben på??!? Håber snart der kommer under 5.000 så de vågner lidt op.
    Enig - har sæsonkort, men ingen gider betale de latterlige priser for en billet!! Undrer mig derudover, at vores sæsonkort er så meget dyrere end alle andre steder! Måske de generelt skulle sænke alle priser og fylde parken.

    BIF har flere tilskuere, men deres sæsonkort er også meget billigere end vores...

    Hvem gider betale 100+ for en hjemmekamp mod NordTyske?

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #39
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (19.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Han er holdets bedste spiller
    Det er en fryd at se på hvor godt skolet, Boilesen er.

  17. De følgende 12 brugere er enige:

  18. #40
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (19.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Enig - har sæsonkort, men ingen gider betale de latterlige priser for en billet!! Undrer mig derudover, at vores sæsonkort er så meget dyrere end alle andre steder! Måske de generelt skulle sænke alle priser og fylde parken.

    BIF har flere tilskuere, men deres sæsonkort er også meget billigere end vores...

    Hvem gider betale 100+ for en hjemmekamp mod NordTyske?
    Både til Sektion 12 og Sydsiden kan man få sæsonkort til 995 kroner (1200 for øvre). Et Guldkort koster 1600. I Brøndby koster et sæsonkort til Loxam-tribunen (langside) 2200 kroner (1800 ude i venstre side, 2000 i højre side). Her er en anden sammenligning: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-superligaen-0.

    I den her sæson har de haft flere tilskuere end os, men de har også afholdt et derby. Ellers skal vi tilbage til 14/15 sæsonen før de havde flere end os (ifølge denne statistik, som jeg synes er lidt mærkelig opgjort: http://www.superstats.dk/tilskuere/?...018&vis=samlet).

    Så umiddelbart er ingen af de muligheder du lister årsagen til det lave tilskuertal (fraset billetprisen).

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #41
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (19.08.17 kl.18)

    Jeg tror den ser mærkelig ud fordi du kigger på tilskuere samlet, som dækker både ude og hjemmekampe. Kigger vi kun på hjemmekampe har Brøndby ikke haft flere tilskuere end os siden 2001/2002 sæsonen, selvom de i 13/14 sæsonen havde flere tilskuere i snit men ikke flere i alt.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #42
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (19.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Jeg tror den ser mærkelig ud fordi du kigger på tilskuere samlet, som dækker både ude og hjemmekampe. Kigger vi kun på hjemmekampe har Brøndby ikke haft flere tilskuere end os siden 2001/2002 sæsonen, selvom de i 13/14 sæsonen havde flere tilskuere i snit men ikke flere i alt.
    Jeg synes den der tæller antal af tilskuere på udebane er mærkelig (den tæller jo også med i det samlede regnskab). Jeg ved ikke hvordan tallene opgøres, men de forskellige klubbers maksimale antal tilskuere på udebane virker bare mærkeligt.

  23. #43
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (19.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Både til Sektion 12 og Sydsiden kan man få sæsonkort til 995 kroner (1200 for øvre). Et Guldkort koster 1600. I Brøndby koster et sæsonkort til Loxam-tribunen (langside) 2200 kroner (1800 ude i venstre side, 2000 i højre side). Her er en anden sammenligning: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-superligaen-0.

    I den her sæson har de haft flere tilskuere end os, men de har også afholdt et derby. Ellers skal vi tilbage til 14/15 sæsonen før de havde flere end os (ifølge denne statistik, som jeg synes er lidt mærkelig opgjort: http://www.superstats.dk/tilskuere/?...018&vis=samlet).

    Så umiddelbart er ingen af de muligheder du lister årsagen til det lave tilskuertal (fraset billetprisen).
    Tror nu årsagen til de tilskuertal kommer af to grunde. Den første grund er, at kampen er på en lørdag aften. Det er uden tvivl den dag, hvor flest personer har "sociale" planer. Det er tit der man bliver inviteret til div. arrangementer af venner og familie. Nu har jeg ikke gider undersøge det nærmere, men er ret sikker på, at kampe lørdag aften i andre sæsoner har vist, at det er dem som trækker færrest personer i Parken.

    Den anden grund til vores lave tilskuertal tror jeg også ligger i, at vi stadigvæk er en ung klub, som befinder sig i en by, hvor størstedelen af indbyggerne er ret ligeglade med dansk fodbold. Vi er kun 25 år, og vores fanbase af faste fans er allerede fint stor, hvis man ser på det med de briller. Vi har vel ca. 10000-15000 "rigtige" fans, som har et ønske om at ramme Parken til hver kamp, og selv blandt dem, så kan er være problemer til en lørdag aften. Ud over det antal, så har vi en rigtig stor gruppe på mange tusind, den klassiske sofafan, som rent faktisk holder med FCK, men klubben er heller ikke mere vigtige, end at kampen sagtens kan klares i TV/radio, eller over livescore. Det er dem som kommer til de store kampe, eller de sjove kampe, som f.eks. en guldkamp. Den sidste gruppe er dem som faktisk er lidt ligeglade med FCK, men som godt kan lide en god event, de kommer i Parken når de enten bliver inviteret, af enten venner, sponsorere eller når de kan få en fribillet, ingen planer har og vejret er godt. Den sidste gruppe har vi ikke set meget til i år, og sofagruppen har også været meget væk i år.
    Man kan håbe at vi ser nogle af dem på onsdag, især efter at vi har spillet en fin kamp i ca. 75min i går, så vi lander et sted mellem 15000-20000 tilskuere i Parken.

    Også derfor jeg i lang tid har ment at Parken er for stor til os. Ikke at man kan gøre det store ved det. Min drøm er stadig, at få os et stadion på ca. 20000-25000 pladser. Tæt bygget, med en fyldt stående langside og en fyldt endetribune af aktive fans. Evt. Frederiksberg stadion bygget om.
    Sidst redigeret af Ace20 : 20.08.17 kl. 10:36
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  24. De følgende 4 brugere er enige:

  25. #44
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    22

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (19.08.17 kl.18)

    [QUOTE=Kaff;662308]3-2 Pavlo

    Hold nu op, hvor er jeg måske en klovn. Sad med morgenkaffen og fornøjede mig over Pavlovic' kasse og fik trykket på den der trekant, der åbenbart er til at anmelde anstødeligt indhold. Det var ikke lige meningen. Håber ikke det blev sendt. I givet fald beklager jeg, både overfor Pavlo, debatredaktionen og Kaff, der i øvrigt gør det fremragende. Fedt, lige at kunne gense målene, når man er hjemme igen.

    Nå, men det jeg egentlig var i gang med at forsøge var, at sende min far et direkte link til Kaffs post med målet. Nogen der ved, hvordan man gør det?

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

  27. #45
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (19.08.17 kl.18)

    Jeg missede desværre kampen pga familie fødselsdag, så de sporaidiske minutter jeg så fra det 50-65..... de skal nok bare glemmes. Dog vil jeg knytte en kommentar til vores ellers fremragende keeper, som trænerne meget gerne må arbejde på. Placeringen og løbearbejdet ved begge mål. Ved det første mål står han langt fremme, sweeper agtigt a la Neuer, fint udgangspunkt, men da det ikke er en lang aflevering, men en stikning, så skal han simpelthen bevæge sig baglæns. Hvis han står omkring det lille felt (måske en meter længere ude), så er han langt mindre sårbar. Angriberen har trods alt to mænd i ryggen og målet vil være gjort lille, så med høj puls, i spring er det altså ikke nemt at sparke den ind. Nu gør han det pisse nemt, angriberen kunne ualmindelig nemt drible forbi og da Robin så også sætter sig, så er et middelmådigt chip nok til at få den forbi.

    Andet mål siger sig selv, han skal aldrig være derude og da han endelig er der, så skal han da dække målet.

    Fedt at vi kommer tilbage og vinderr og billetpriserne holder mig fra flere kampe end hvis de var lidt lavere.
    Sidst redigeret af superestrella : 20.08.17 kl. 13:29 Årsag: Volapyk pga iPhone og fede fingre!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 52
    Sidste Meddelelse: 05.04.17, 22:21
  2. Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 09.08.16, 08:45
  3. Svar: 66
    Sidste Meddelelse: 17.03.14, 13:04
  4. Optakts- og kamptråd: SønderjyskE – FC København (25.11.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 27.11.12, 11:21
  5. Optakts- og kamptråd: SønderjyskE – FC København (22.07.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 25.07.12, 08:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •