Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
41. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    26 63.41%
  • Uafgjort!

    9 21.95%
  • SønderjyskE Sejr!

    6 14.63%
Side 4 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 72

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (19.08.17 kl.18)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Apr 2015
    Indlæg
    64

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (19.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Melle Se meddelelser

    Hold nu op, hvor er jeg måske en klovn. Sad med morgenkaffen og fornøjede mig over Pavlovic' kasse og fik trykket på den der trekant, der åbenbart er til at anmelde anstødeligt indhold. Det var ikke lige meningen. Håber ikke det blev sendt. I givet fald beklager jeg, både overfor Pavlo, debatredaktionen og Kaff, der i øvrigt gør det fremragende. Fedt, lige at kunne gense målene, når man er hjemme igen.

    Nå, men det jeg egentlig var i gang med at forsøge var, at sende min far et direkte link til Kaffs post med målet. Nogen der ved, hvordan man gør det?
    Tryk på tallet oppe i højre hjørne af indslaget (e.g. #45) og kopier derefter URL'en i din browsers adresselinie :)
    "Er vi ikke enige om at vi har været nordeuropærisk mester i at lave store udmeldinger de sidste 10 år, hvor vi ikke har kunne følge med [...] "
    - Thomas Frank (Onside, 08-11-2015)

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010
    Indlæg
    193

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (19.08.17 kl.18)

    Det er fandme fryd at SønderjyskE taber denne kamp. Ved 2-1 løber hele SønderjyskE's hold ud og jubler ud mod C og D-tribunerne i stedet for at juble mod deres egne fans. Efterfølgende begynder de at opdigte skader og kræve behandling for at trække tiden - hvilket endda ender med at komme dem selv til gode da de får mere tillægstid at jagte udligningen i. Så ikke alene er det fedt at FCK vinder, der er også phrüd at SønderjyskE taber.


  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (19.08.17 kl.18)

    Vi spiller godt og vinder fuldt fortjent og i vores nuværende position i ligaen, havde et pointab ikke været til at bære - så læn jer tilbage og nyd det mål, igen og igen.

    Sidst redigeret af Orb : 20.08.17 kl. 10:09
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)


  5. #49
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (19.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Orb Se meddelelser
    Vi spiller godt og vinder fuldt fortjent og i vores nuværende position i ligaen, havde et pointab ikke været til at bære - så læn jer tilbage og nyd det mål igen og igen.

    Specielt de to, der er på vej væk på trappen til højre, er nok glade for at kunne se målet. Pænt skidt timing at vende ryggen til der. :-D
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  6. De følgende 10 brugere er enige:

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    189

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (19.08.17 kl.18)

    Hvis der er en der kan skaffe et klip med den situation fra første halvleg, hvor Verbic modtager en aflevering fra Pierre og snurrer en omgang om sig selv, med bolden, vil jeg meget gerne se den igen.
    We are FCKing miles ahead...
    Rocksteady's Avatar

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (19.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Nogle mener at Ankersen er indblandet i begge Sønderjyskes scoringer, men det har jeg svært ved at se. Ved den første skal han naturligvis have Sønderjyskespilleren, men han kan simpelthen ikke følge med i løbeduellen og det har jeg svært ved at se, hvorledes han kan agere anderledes. Skal man klandre nogen, så kan det være Gregus der taber en hovedstødsduel fordi han ikke markerer tæt nok eller Kvist der står og flagrer, men det synes jeg nu heller ikke. Nogle gange laver vores modstandere bare også nogle gode ting, som vil føre til chancer, uden man kan gøre særlig meget for at dæmme op for det. At Sønderjyske udfordrer vores bagkæde på hurtigheden, er ingen overraskelse og derfor er det også et sats at stå så højt, men spillerne kan næppe klandres for ikke at være hurtigere.
    Ved den anden scoring er Ankersen trukket ud for at dække af, mens en Sønderjyskespiller løber dybt bag ham, men den kan ikke tørres af på Ankersen. Se lige hvem der ophæver offsidefælden og hvem der dropper fælt.
    Ved det første mål har Ankersen 1-2 meters forspring på Greko til at begynde med og fuldt øje på ham. Greko er sikkert hurtig, men det må også spille ind, at Anker står og hygger sig med at kigge lidt bold og ikke er opmærksom nok. Men bevares, det er godt spillet af sønderjyderne.

    Ved det andet mål står Anker igen og kigger i stedet for at presse op på Greko, som uhindret kan lægge den dybe aflevering. Men selvfølgelig ser vi også meget passive ud inde i feltet i forhold til Uhre.

  10. #52
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (19.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Ved det første mål har Ankersen 1-2 meters forspring på Greko til at begynde med og fuldt øje på ham. Greko er sikkert hurtig, men det må også spille ind, at Anker står og hygger sig med at kigge lidt bold og ikke er opmærksom nok. Men bevares, det er godt spillet af sønderjyderne.

    Ved det andet mål står Anker igen og kigger i stedet for at presse op på Greko, som uhindret kan lægge den dybe aflevering. Men selvfølgelig ser vi også meget passive ud inde i feltet i forhold til Uhre.
    Jeg synes også, at det er Ankersen der skal have styr på Greko ved 1. mål. Han glemmer at følge ham helt til dørs og har så (skuffende) ikke hurtigheden til at hente Greko. Lüftner er også lidt indblandet, men boldet er spillet imellem de to, og Lüftner skal også vende undervejs - men han ser også situationen et splitsekund for sent.
    Ved andet mål bør Ankersen også følge Uhre lidt mere (når nu Gregus ikke følger ham). Men her holder Lüftner heller ikke linjen, så Uhre undgår offside.

    Så skulle jeg dømme ved de to mål:

    Mål 1: Ankersen stor fejl, Lüftner middel fejl
    Mål 2: Ankersen lille fejl, Gregus lille fejl, Lüftner middel fejl, Robin kæmpe fejl.

    Og så er 1. mål altså også bare voldsomt godt spillet.

  11. #53
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (19.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Ved det første mål har Ankersen 1-2 meters forspring på Greko til at begynde med og fuldt øje på ham. Greko er sikkert hurtig, men det må også spille ind, at Anker står og hygger sig med at kigge lidt bold og ikke er opmærksom nok. Men bevares, det er godt spillet af sønderjyderne.

    Ved det andet mål står Anker igen og kigger i stedet for at presse op på Greko, som uhindret kan lægge den dybe aflevering. Men selvfølgelig ser vi også meget passive ud inde i feltet i forhold til Uhre.
    1. mål er en klasse aflevering fra Zinkernagel og Ankersen er bageste mand, hvis han havde gjort noget og Greko kaster sig, så får han jo direkte rødt..

    2. mål er hverken Ankersens, Kvists eller nogen som helst andres end Robin Olsens.. Det er så KEJSER dumt at han for det første vælger at gå helt derud, og for det andet, at han er så nonchalant prøver at samle den op og totalt ignorer Uhre, der bare sparker den forbi ham.. Olsen var generelt helt væk igår, der kommer jo kort efter en situation hvor Olsen vælger at bokse den væk, men hel kikser.. Han kunne med lethed have grebet den bold..
    Men man må håbe, at Olsen har fået et wakeup call efter at have reddet vores røv så mange gange i år. Det holder ham forhåbentlig på stikkerne resten af sæsonen.

  12. #54
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    894

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (19.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Både til Sektion 12 og Sydsiden kan man få sæsonkort til 995 kroner (1200 for øvre). Et Guldkort koster 1600. I Brøndby koster et sæsonkort til Loxam-tribunen (langside) 2200 kroner (1800 ude i venstre side, 2000 i højre side). Her er en anden sammenligning: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-superligaen-0.

    I den her sæson har de haft flere tilskuere end os, men de har også afholdt et derby. Ellers skal vi tilbage til 14/15 sæsonen før de havde flere end os (ifølge denne statistik, som jeg synes er lidt mærkelig opgjort: http://www.superstats.dk/tilskuere/?...018&vis=samlet).

    Nu har jeg på 18. år sæsonkort på nedre C - hvorfor skal jeg betale mere end dig på sektionen? Det forstår jeg faktisk ikke helt... Min kammerat på Sydsiden betaler også under 1.000 kr. Vidste ikke at sektionen var så "billig".

    Så umiddelbart er ingen af de muligheder du lister årsagen til det lave tilskuertal (fraset billetprisen).
    Ok - vidste ikke sæsonkort er så "billige" på sektionen. Så fatter jeg ingenting af, at jeg skal betale mere på nedre C - det er sgu en joke!

    Ved det også koster under 1.000 kr. i BIF - derfor jeg troede de var billigere...

  13. #55
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (19.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Ok - vidste ikke sæsonkort er så "billige" på sektionen. Så fatter jeg ingenting af, at jeg skal betale mere på nedre C - det er sgu en joke!

    Ved det også koster under 1.000 kr. i BIF - derfor jeg troede de var billigere...
    Billetter på langsiden har alle dage været dyrere end bag målet .....

  14. De følgende 10 brugere er enige:

  15. #56
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    179

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (19.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    2. mål er hverken Ankersens, Kvists eller nogen som helst andres end Robin Olsens.. Det er så KEJSER dumt at han for det første vælger at gå helt derud, og for det andet, at han er så nonchalant prøver at samle den op og totalt ignorer Uhre, der bare sparker den forbi ham.. Olsen var generelt helt væk igår, der kommer jo kort efter en situation hvor Olsen vælger at bokse den væk, men hel kikser.. Han kunne med lethed have grebet den bold..
    Men man må håbe, at Olsen har fået et wakeup call efter at have reddet vores røv så mange gange i år. Det holder ham forhåbentlig på stikkerne resten af sæsonen.
    Jeg er selvfølgelig enig i, at det er Robins mål, men Lüftner ser dæleme heller ikke god ud... hvorfor fanden trækker han ikke den offside på Uhre??

  16. #57
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (19.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    1. mål er en klasse aflevering fra Zinkernagel og Ankersen er bageste mand, hvis han havde gjort noget og Greko kaster sig, så får han jo direkte rødt..
    Nej, Luftner er bagerste mand, og han er beskæftiget af Uhre, som lister tilbage fra offside.
    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    2. mål er hverken Ankersens, Kvists eller nogen som helst andres end Robin Olsens.. Det er så KEJSER dumt at han for det første vælger at gå helt derud, og for det andet, at han er så nonchalant prøver at samle den op og totalt ignorer Uhre, der bare sparker den forbi ham.. Olsen var generelt helt væk igår, der kommer jo kort efter en situation hvor Olsen vælger at bokse den væk, men hel kikser.. Han kunne med lethed have grebet den bold..
    Men man må håbe, at Olsen har fået et wakeup call efter at have reddet vores røv så mange gange i år. Det holder ham forhåbentlig på stikkerne resten af sæsonen.
    Ikke Robins bedste stund. Men måden de overspiller os på ude på højre back er absolut heller ikke flatterende. Og Anker er meget passiv. Først lader han Uhre løbe bagom, og da han således har besluttet, at det er Greko, han vil dække, gør han intet i stedet for f.eks. at flække Greko tre meter ud over sidelinjen - eller i det mindste presse ham.

  17. #58
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (19.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ambæk Se meddelelser
    Jeg er selvfølgelig enig i, at det er Robins mål, men Lüftner ser dæleme heller ikke god ud... hvorfor fanden trækker han ikke den offside på Uhre??
    Fordi Ståles koncept er svært for en spiller, der ikke har fået meget andet træning i Ståles system end kampe.. Det er ikke meget træning de får med 2-3 kampe om ugen

  18. #59
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (19.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Fordi Ståles koncept er svært for en spiller, der ikke har fået meget andet træning i Ståles system end kampe.. Det er ikke meget træning de får med 2-3 kampe om ugen
    Hvis man synes, offside er svært og kompliceret, skal man måske ikke spille professionel fodbold. Og nej, offside er ikke noget, Ståle har opfundet.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #60
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    179

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (19.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Fordi Ståles koncept er svært for en spiller, der ikke har fået meget andet træning i Ståles system end kampe.. Det er ikke meget træning de får med 2-3 kampe om ugen
    Svært? Han skal holde linjen, indtil bolden er sluppet, og det har ikke noget med Ståles system at gøre... han løber og kigger fodbold, længere er den ikke...

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 52
    Sidste Meddelelse: 05.04.17, 22:21
  2. Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 09.08.16, 08:45
  3. Svar: 66
    Sidste Meddelelse: 17.03.14, 13:04
  4. Optakts- og kamptråd: SønderjyskE – FC København (25.11.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 27.11.12, 11:21
  5. Optakts- og kamptråd: SønderjyskE – FC København (22.07.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 25.07.12, 08:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •