Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
106. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr og samlet avancement!

    64 60.38%
  • FC København Sejr, men samlet nederlag!

    20 18.87%
  • Uafgjort!

    13 12.26%
  • Qarabag FK Sejr!

    9 8.49%
Side 7 af 7 FørsteFørste ... 4567
Viser resultater 91 til 93 af 93

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – Qarabağ FK (23.08.17 kl.20.45 CL-kval 4.runde)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    99

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Qarabağ FK (23.08.17 kl.20.45 CL-kval 4.runde)

    Perspektiv er en sjov størrelse, ligesom skuffelse kan være en ikke særlig objektiv følgesvend.

    Men hvis man kigger realistisk på den historie, der er skabt over de seneste 10-15 år i FCK, må det første der falder en ind være anekdoten om humlebien, der ikke ved at den ikke kan flyve.

    At en dansk klub, har opnået det niveau FCK har i europæisk sammenhæng er jo intet mindre end sensationelt. Gruppespil stort set hvert år, skuffelse over manglende CL og udenlandske spillere på et niveau der i 90'erne ville have fået folk til at tro man var blevet vanvittig...

    Ja, resten af verden står ikke stille og hold fra mulige lande vil udfordre den position. Tænk engang - måske vil man om 10 år opleve euforisk stemning, når det efter 5 år igen lykkedes at opnå deltagelse i EL...

    PS: som aftenens resultater ser ud lige nu, er FCK endda i første seedningslag til lodtrækningen imorgen og Fenebache har store problemer mod et obskurt hold fra Østeuropa...

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Qarabağ FK (23.08.17 kl.20.45 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Egentlig meget simpelt.

    En investorgruppe med en solid pengetank, indtræder i Parken. Koncernen skal årligt poste mellem 300-350 mio. kr. i fodboldafdelingen årligt. Bedre spillere vil også skabe bedre sportslige resultater, samt flere tilskuere på stadion. Øgede sponsorindtægter, samt større salg. Jeg kan sagtens se en sund forretning for mig. Men med en konservativ ledelse, foregår vores fremdrift i sneglefart. I bedste fald.
    Det må da kunne lade sig at gøre at få smidt 80 millioner mere i foretagnet hver sæson. Det er fuldstændig vanvittigt at man ikke vil, og jeg siger vil, investere det nødvendige i det. Kan man komme i CHL bare hvert 2 år, så stemmer pengene.

    Jeg tænker bare om det kunne have noget at gøre med den massive gæld PES har? At det simpelhen ikke er tilladt for os at bruge mere end vi gøre fordi kreditorerne skal have en for stor del tilbage hvert år? For Pengene må da være der et eller andet afsted så kan man øge til 200 måske 250 millioner. Er der en økonomi kyndig det kunne komme med en vurdering af det?

    PS. Vores venner fra Vardar har netop sendt Fenerbache ud!

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Qarabağ FK (23.08.17 kl.20.45 CL-kval 4.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Egentlig meget simpelt.

    En investorgruppe med en solid pengetank, indtræder i Parken. Koncernen skal årligt poste mellem 300-350 mio. kr. i fodboldafdelingen årligt. Bedre spillere vil også skabe bedre sportslige resultater, samt flere tilskuere på stadion. Øgede sponsorindtægter, samt større salg. Jeg kan sagtens se en sund forretning for mig. Men med en konservativ ledelse, foregår vores fremdrift i sneglefart. I bedste fald.
    Mellem 300-350 mill???
    En "investorgruppe" vil jo forvente et solidt afkast på en så stor investering, hvor regner du med de penge skulle komme fra? Sidste års resultat ville vel lige præcis have genereret et 0 i regnskabet med sådan en investering. Så selv hvis vi begynder at regne med fast cl deltagelse (MEGET risikabelt) vil man jo langt fra kunne regne med salg af de beløb vi lavede sidste år.

    Jeg kan helt ærligt ikke se hvad der skal kunne økonomiske justificere en voldsom økonomisk opskruning. Andet end en rig ejer der pisser på underskud
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  5. De følgende 9 brugere er enige:

Side 7 af 7 FørsteFørste ... 4567

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 131
    Sidste Meddelelse: 17.08.17, 21:43
  2. Svar: 171
    Sidste Meddelelse: 15.08.17, 13:48
  3. Svar: 149
    Sidste Meddelelse: 28.07.17, 22:22
  4. Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 20.07.17, 13:57
  5. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 07.08.16, 12:25

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •