Side 6 af 7 FørsteFørste ... 34567 SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 100

Emner: Europa League 2017/18

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: Europa League-gruppespil 2017/18

    Citat Oprindeligt indsendt af kvik Se meddelelser
    Så blev priserne offentliggjort.
    hhv. 225,- og 350,- for alle 3 kampe må siges at være en fin pris. Forhåbentlig giver det også tilskuere i Parken.
    https://www.fck.dk/nyhed/forsalget-t...arter-i-morgen

    Jeg kan så konstatere, at mit køb af platinkort i år, var investeringsmæssigt på højde med Pape Diouf.
    Der skal lyde en stor ros til ledelsen for at sætte en meget fornuftig pris for pakken. Det ser ud til at man har erkendt, at vores modstandere ikke trækker ret mange tilskuere til, og har derfor valgt at prissætte således at der kan komme så mange tilskuere som muligt til kampene.

    Jeg er enig i, at det er den eneste rigtige vej, selv om jeg er platinkortholder. Man ved jo på forhånd at det er et gamble, hvem vi trækker.


  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Europa League-gruppespil 2017/18

    (de moldoviske(!) mestre)
    Jeg har en fornemmelse af at det faktisk hedder moldaviske mestre?
    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Faktisk ikke. Moldoviske er korrekt, og DSN er din ven https://dsn.dk/?retskriv=moldovisk&ae=0
    På dansk bruger vi Moldavien om den rumænske del og Moldova om den selvstændige stat, der tidligere (fra 1939-1991) var en del af Sovjetunionen. Moldaviske mestre findes derfor ikke, medmindre man vil bruge udtrykket om et hold fra Moldavien, der vinder det rumænske mesterskab ;-)

    Fra 1861-1939 hørte det samlede område under Rumænien. Før det har det ført en omtumlet tilværelse bl. a. under russisk, østrigsk (delvis), osmannisk overherredømme og været selvstændigt...
    Sidst redigeret af guldsmed : 29.08.17 kl. 15:08
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Europa League-gruppespil 2017/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Præcis, eller Gorica-tastrofen...
    Ingen ægte FCKere ved, hvor Gorica ligger
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #79
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: Europa League-gruppespil 2017/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Præcis, eller Gorica-tastrofen...
    Dengang var der til gengæld ingen platinkortholdere. Det er der sikkert heller ikke næste år :-/
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #80
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Europa League-gruppespil 2017/18

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Dengang var der til gengæld ingen platinkortholdere. Det er der sikkert heller ikke næste år :-/
    Det kan man da håbe. Det ville klæde klubben at droppe lotto-kortet og nøjes med guldkortet med rabat på eventuelle europæiske billetter. På den måde ved man i højere grad, hvad man betaler for, og der vil altid per automatik være en reel rabat for sæsonkortholderne på de europæiske kampe.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #81
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    474

    Re: Europa League-gruppespil 2017/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det kan man da håbe. Det ville klæde klubben at droppe lotto-kortet og nøjes med guldkortet med rabat på eventuelle europæiske billetter. På den måde ved man i højere grad, hvad man betaler for, og der vil altid per automatik være en reel rabat for sæsonkortholderne på de europæiske kampe.
    Ikke enig. Jeg er fint tilfreds med at købe en lotto kupon, hvor vinderchancen er relativ stor. Så slipper jeg for at tænke på at købe billetter resten af sæsonen, til alle kampe. Jeg køber sæsonkortet velvidende at jeg eventuelt køber katten i sækken, og det er den risiko jeg ved er der, når jeg køber kortet.

    Hvis folk er utilfredse, er det jo trods alt muligt at købe guldkort.
    Nej, ikke den Mike Jensen
    MikeJensen's Avatar


  11. #82
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Europa League-gruppespil 2017/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det kan man da håbe. Det ville klæde klubben at droppe lotto-kortet og nøjes med guldkortet med rabat på eventuelle europæiske billetter. På den måde ved man i højere grad, hvad man betaler for, og der vil altid per automatik være en reel rabat for sæsonkortholderne på de europæiske kampe.
    Men, med risiko for at stikke hånden i endnu en hvepserede: Hvorfor så ikke bare købe guldkortet, der allerede findes nu i præcis denne udgave, hvis man ikke er frisk på at leve farligt?


  12. #83
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Europa League-gruppespil 2017/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det kan man da håbe. Det ville klæde klubben at droppe lotto-kortet og nøjes med guldkortet med rabat på eventuelle europæiske billetter. På den måde ved man i højere grad, hvad man betaler for, og der vil altid per automatik være en reel rabat for sæsonkortholderne på de europæiske kampe.
    Alternativt kan man jo også bare købe guldkortet som det er nu, som smølle også nævner.

    Jeg har selv platinkort, og det er jeg velvidende at det hver sæson kan være et lotteri, som jeg kan ende med at tabe. Jeg er godt tilfreds med at have et kort, hvor jeg ikke behøves at have ekstra penge op ad lommen i løbet af sæsonen, og så lever jeg fint med at, jeg muligvis taber nogle penge, hvis det ikke hedder CL.

  13. De følgende 9 brugere er enige:

  14. #84
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Europa League-gruppespil 2017/18

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Men, med risiko for at stikke hånden i endnu en hvepserede: Hvorfor så ikke bare købe guldkortet, der allerede findes nu i præcis denne udgave, hvis man ikke er frisk på at leve farligt?
    Det gør jeg også igen næste år. I år var første gang, jeg købte platinkort, hvilket jeg gjorde fuldt bevidst om, at der naturligvis ikke er nogen garanti for, hvor mange europæiske kampe, der er i det. Den del af lotteriet tror jeg, alle er med på efter en del år med platinkort. Det, der så er kommet som lidt af en overraskelse i år, er, at klubben nu har lært af sin fejl med at sætte priserne til gruppespilskampene for grådigt de seneste år. Det synes jeg i sig selv er storartet, men det betyder samtidig, at jeg ikke kan lade være med at føle mig en smule snydt over, at jeg med et guldkort kunne have købt de tre kampe for 280 kroner (på Nedre C, hvor jeg står).

    Nu kan man selvfølgelig ikke vide, om FCK går hele vejen til semifinalen, så mit platinkort viser sig at være et godt sats alligevel, og jeg kan ikke indvende meget mod argumentet om, at jeg jo vidste, at det var et sats at købe platinkort. Men lottoelementet i platinkortet får altså endnu et nøk opad, når klubben pludselig skifter prispolitik (hvilket jeg som sagt isoleret set synes er prisværdigt), fordi der er krise. Hvis man ser det fra klubbens side bør man i hvert fald være påpasselig med ikke at lave "produkttyper", der er så usikre, at ens kunder kan føle sig snøret.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #85
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Europa League-gruppespil 2017/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Alternativt kan man jo også bare købe guldkortet som det er nu, som smølle også nævner.

    Jeg har selv platinkort, og det er jeg velvidende at det hver sæson kan være et lotteri, som jeg kan ende med at tabe. Jeg er godt tilfreds med at have et kort, hvor jeg ikke behøves at have ekstra penge op ad lommen i løbet af sæsonen, og så lever jeg fint med at muligvis taber nogle penge, hvis det ikke hedder CL.
    Pointen er, at du heller ikke tidligere har tabt penge på det, hvis CL er glippet, og vi har måttet nøjes med EL-gruppespil. Men det risikerer du vist i år (uden at jeg har regnet nærmere på det).
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. #86
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Europa League-gruppespil 2017/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvis man ser det fra klubbens side bør man i hvert fald være påpasselig med ikke at lave "produkttyper", der er så usikre, at ens kunder kan føle sig snøret.
    Jeg er altså uenig med dig. Jeg har haft platinkort siden det blev indført, og jeg har sgu aldrig følt mig snøret. Man køber jo kortet velvidende, at billetpriserne sættes efter turnering og hvilke modstandere der trækkes op af hatten. Dertil har klubben fastsat en pris for at have dette kort. Det kan vel ikke lægge klubben til last, hvis man ikke har gjort sig de overvejelser inden man vælger at have platinkort?

    Der har også været sæsoner hvor jeg har kunnet se værdien af mit sæsonkort blive udhulet, fordi vi enten ikke kom i gruppespil, eller at det ikke hed CL. Men det er nu engang sådan risikoen er.

  18. De følgende 10 brugere er enige:

  19. #87
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Europa League-gruppespil 2017/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Pointen er, at du heller ikke tidligere har tabt penge på det, hvis CL er glippet, og vi har måttet nøjes med EL-gruppespil. Men det risikerer du vist i år (uden at jeg har regnet nærmere på det).
    Jeg behøves vel ikke at nævne Jablonec?

    Dertil røg vi jo i en ret så lidet flatterende gruppe i 14/15 i EL, med Club Brugge, Torino og HJK. Uden at jeg kan huske priserne dengang, mindes jeg ikke at de var voldsomt høje og at værdien af platinkortet dermed også blev udhulet.

  20. #88
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Europa League-gruppespil 2017/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Jeg behøves vel ikke at nævne Jablonec?

    Dertil røg vi jo i en ret så lidet flatterende gruppe i 14/15 i EL, med Club Brugge, Torino og HJK. Uden at jeg kan huske priserne dengang, mindes jeg ikke at de var voldsomt høje og at værdien af platinkortet dermed også blev udhulet.
    Jeg kan se, at jeg med guldkort købte billet til de tre kampe i 2014 for 420 i alt. Jeg ved ikke, hvad forskellen var på guld og platin dengang, men jeg medgiver, at det var billigere, end jeg husker det, selv om det ikke er på niveau med i år.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. Den følgende bruger er enig i dette:
    Ace

  22. #89
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Europa League-gruppespil 2017/18

    Jeg køber platin, fordi det er bekvemt. Hvis jeg enkelte år taber lidt på det, så modsvares det af andre (se bare sidste år). Og hvis ikke så giver jeg måske lidt ekstra til den klub, jeg elsker. Jeg klager ikke.

  23. De følgende 14 brugere er enige:

  24. #90
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    272

    Re: Europa League-gruppespil 2017/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det gør jeg også igen næste år. I år var første gang, jeg købte platinkort, hvilket jeg gjorde fuldt bevidst om, at der naturligvis ikke er nogen garanti for, hvor mange europæiske kampe, der er i det. Den del af lotteriet tror jeg, alle er med på efter en del år med platinkort. Det, der så er kommet som lidt af en overraskelse i år, er, at klubben nu har lært af sin fejl med at sætte priserne til gruppespilskampene for grådigt de seneste år. Det synes jeg i sig selv er storartet, men det betyder samtidig, at jeg ikke kan lade være med at føle mig en smule snydt over, at jeg med et guldkort kunne have købt de tre kampe for 280 kroner (på Nedre C, hvor jeg står).

    Nu kan man selvfølgelig ikke vide, om FCK går hele vejen til semifinalen, så mit platinkort viser sig at være et godt sats alligevel, og jeg kan ikke indvende meget mod argumentet om, at jeg jo vidste, at det var et sats at købe platinkort. Men lottoelementet i platinkortet får altså endnu et nøk opad, når klubben pludselig skifter prispolitik (hvilket jeg som sagt isoleret set synes er prisværdigt), fordi der er krise. Hvis man ser det fra klubbens side bør man i hvert fald være påpasselig med ikke at lave "produkttyper", der er så usikre, at ens kunder kan føle sig snøret.
    Jeg tror nu ikke så meget det skyldes at der er "krise" at priserne ligger som de gør. Jeg tror nu mere at det skyldes modstanderne ikke er så attraktive. Var vi eks havnet i en pulje med Everton og Atalanta + en eller anden 3 modstander var priserne nok helt anderledes. Det er lige før jeg tror en kamp mod Rosenborg ville have tikket ind til samme pris som alle 3 kampe tilsammen gør nu

  25. De følgende 5 brugere er enige:

Side 6 af 7 FørsteFørste ... 34567 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2017/18
    By Kiwi in forum De lange linier
    Svar: 207
    Sidste Meddelelse: 24.04.18, 21:53
  2. Danske hold i Europa 2017/18
    By Kiwi in forum De lange linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 24.08.17, 11:35
  3. Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 05.06.17, 12:30
  4. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 05.06.17, 12:15
  5. Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 05.08.13, 18:12

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •