Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
62. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    13 20.97%
  • Uafgjort!

    11 17.74%
  • FC Nordsjælland Sejr!

    38 61.29%
Side 3 af 8 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 106

Emner: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Måske den ringe præstation kan være en gave? Tænker i hvert fald man må sidde og være bange som storaktionær og måske tænke at man skal investere lidt så vi kan hente de to profiler vi mangler. Erik Sviatchenko er den ene i min bog ... Gal vi mangler en ledertype
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  2. #32
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Måske den ringe præstation kan være en gave? Tænker i hvert fald man må sidde og være bange som storaktionær og måske tænke at man skal investere lidt så vi kan hente de to profiler vi mangler. Erik Sviatchenko er den ene i min bog ... Gal vi mangler en ledertype
    Tror jeg ikke du skal sætte næsen op efter, der er vel større chance for Ståle bliver fyret end det sker.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    111

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Tror vi mangler en ny træner. Tager for lang tid at lære hans måde at spille på og offensivt har det aldrig været godt - maskinfodbold af den kedelige slags. Det her bundniveau er simpelthen for lavt i en liga vi med vores budgetter burde kunne vinde med bind for øjenene. Efter mange år tilslutter jeg mig koret: Ståle raus (og tag gerne østeuropæiske spillere med)
    Sidst redigeret af pelledrengen : 27.08.17 kl. 18:45
    FORZA L'EQUIPE FC

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Håber ikke at Ståle bliver fyret.
    En ekstra træner ind i staben som supplement til dødboldspriske og så større budget til indkøb. Der MÅ kunne findes de omtrent 8-10 min der pt afholder os fra at kunne Signe Zeca og Sviatchenko
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    643

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Mere fokus på dødbolde? Personligt kunne jeg godt tænke mig, at vi kunne skabe bare en enkelt 100% chance i åbent spil.


  8. #36
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Håber ikke at Ståle bliver fyret.
    En ekstra træner ind i staben som supplement til dødboldspriske og så større budget til indkøb. Der MÅ kunne findes de omtrent 8-10 min der pt afholder os fra at kunne Signe Zeca og Sviatchenko
    Ja, så kan det være vi kan spille op med det dyrt købte FCN hold på 21-22 år.

    Hvis man køber de forkerte spillere er det lige meget med større budget.

  9. De følgende 8 brugere er enige:

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    390

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Lad os bare vente 3 år, og så kan vi have 1 god pointmæssig sæson og så 3 dårlige sæsoner. Mere kan vi ikke forvente åbenbart. Og vi skal ikke forvente offensivt spil. Det er bedre med en defensiv tilgang til spillet og så sats på dødbolde og tilfældigheder.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Jul 2017
    Indlæg
    39

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Hold nu kæft hvor er vi dårlige. Intet hænger sammen på det hold!
    Ståle må være virkelig stolt over de spillere han har hentet.

    Jeg er SÅ træt af at se på lange bolde, til angribere der ikke kan tage dem ned og holde på dem.
    Jeg er SÅ træt af at et angreb altid skal ødelægges af at spille bolden tilbage, for derefter at miste den (igen)!

    Halvdelen af holdet står bare og glor. Der er ingen kreative løb, intet pres, ingenting....
    Hvor ville jeg ønske at Ståle gad prøve med et andet system.

  13. #39
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Eneste lys i mørket er Boilesen og Verbic igen igen.

    Jeg håber på Vavro og Boilsen i centerforsvaret fremover.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #40
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Farvel guld

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Det gør godt nok ondt at se frem til det her lort for 5-6-7 gang i denne sæson. Hands down, vi blev kørt ud på røv og albuer.

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #42
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    111

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Altid for farligt at give 1 mand for meget magt. For mange dårlige transfers og dårligt spil. Gad godt se hvad en mere kynisk 2.0 Hjulmand kunne gøre med vores budgetter. Vi behøver ikke flere østblok Ståle kloner men fodboldspillere med kreativitet og teknik
    FORZA L'EQUIPE FC

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #43
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Jeg troede klubben ville stå stærkere og være forberedt på at miste 3-4 stamspillere. så man ikke endte i samme situation om i 2011. Det har Ståle og ledelsen jo gentagene gange været ud og sige.

    Man må sige at missionen er fejlet grumt.


  21. #44
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    314

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Tænk at det her hold også skal finde overskud til at spille europæisk.
    Godt med lidt pause.
    Kampen i dag er jo bare endnu en lort med lort på.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #45
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Lad os holde op med at sammenligne med efteråret 2011. Dengang sluttede vi halvsæsonen på førstepladsen - det gør vi næppe i år.

    Nu er der en del herinde, der tilsyneladende betingelsesløst bakker op om Ståle og gerne kalder hans kritikere for grædekoner, useriøse og forskellige andre ting. Jeg kunne godt tænke mig at spørge dem om et par ting:

    Hvordan synes I egentlig, at det går?

    Er vi vidne til en helt normal og acceptabel fase efter salget af nogle vigtige spillere?

    Er I enige i, at vi er i en af de absolut værste spillemæssige kriser i tiden med det nye FCK (Roy Hodgson og derefter)?

    13 kampe inde i sæsonen er vi færdige i Champions League på trods af seedning og en ganske gunstig lodtrækning, ligesom vi er kørt ni point bagud i ligaen - hvornår er det efter jeres mening berettiget med kritik af manageren?

    Synes I, at det primært er sort uheld og 'marginaler', der gør, at vi har fået en så håbløs start, eller erkender I, at vi er blevet decideret udspillet og mere eller mindre ydmyget i cirka halvdelen af kampene, og at vi set med neutrale briller nok snarere burde have færre point end flere?

    Virker det i jeres øjne, som om vi har en træner, der udnytter spillermaterialet optimalt?

    Virker det, som om de andre hold har læst os og opdaget, at det godt kan betale sig at presse højt på os, da vi hverken har hurtige angribere eller centrale midtbanespillere, der formår at vende hurtigt med bolden eller har overblikket til at stikke den dybt, men derimod har sat spillestilen og indkøbene efter modstandere, der pakker sig og skal kværnes møre over 90 minutter?

    Hvor dårlig en sæson kan I acceptere, når det nu åbenbart skal være en såkaldt 'mellemsæson', på trods af at vi har det dyrest indkøbte hold i ligaens historie?

    Jeg er bare nysgerrig :-)
    HIC SUNT LEONES


Side 3 af 8 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 06.05.17, 12:31
  2. Svar: 112
    Sidste Meddelelse: 29.07.14, 10:47
  3. Svar: 76
    Sidste Meddelelse: 14.08.13, 22:33
  4. Svar: 103
    Sidste Meddelelse: 16.04.13, 21:49
  5. Svar: 56
    Sidste Meddelelse: 17.09.12, 15:45

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •