Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
62. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    13 20.97%
  • Uafgjort!

    11 17.74%
  • FC Nordsjælland Sejr!

    38 61.29%
Side 4 af 8 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 106

Emner: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Eneste lys i mørket er Boilesen og Verbic igen igen.

    Jeg håber på Vavro og Boilsen i centerforsvaret fremover.
    Det gør jeg bestemt ikke, for det betyder at vi skal trækkes med Pierre på venstre back. Manden er jo en katastrofe kamp efter kamp.. Han taber vel 9 ud af 10 defensive dueller.. Igen i dag er han direkte impliceret i 0-2, fordi han taber en duel med ham afrikaneren, som han bare ALDRIG må tabe.

    Mht vores røde kort er jeg dybt uenig i dommen.. Minis forseelse er jo mindst lige så slem? Hvorfor er det værre at tjatte med benet end bevidst at give en kraftfuld skulder i ryggen på en modstander.. Begge forseelser sker efter spillet er stoppet, dog er det Minis forseelse der kommer først og er uprovokeret.. Gult til begge og videre.. Nu havde jeg slukket for lyden på daværende tidspunkt, men forestiller mig at Werge var helt enig i dommen. Det er efterhånden hans mantra at den slags skal give rødt.. Jeg blir sgu så træt. Hvorom alting er kan nederlaget i dag ikke bortforklares med den episode.. Kors hvor var vi ringe.. Vores 4-4-2 bliver simpelthen for tandløs når vi hverken har angribere der kan noget som helst uden for feltet og vi har en central midt som hverken kan eller vil noget fremad med bolden. Selvom jeg er særdeles lunken ved Pusic, tror jeg næsten han kommer til at overstråle de to andre, hvis han får chancen.. Det vil i den grad sætte de to 20 mio transfers i relief.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    111

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Det her niveau er ikke FC værdigt. For få der ved hvad trøjen betyder (kan ikke engang engelsk). Alt peger en vej. Alt har sin tid (spørg bare de engelske mestre forrige sæson, ingen er fredet). Vi er for store og mægtige til at acceptere dette niveau. Ståle raus
    FORZA L'EQUIPE FC

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    64

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Jeg giver Ståle til vinter og hvis det ikke er blevet bedre må vi sgu ud og finde en ny træner. Vi havde alle forventet at vi ikke kunne spille ligeså godt som sidste år, men det her er fandme for jammerligt. Ufatteligt at vi kan være faldet så meget i niveau. Vi er røget ud af CL kvallen til fucking Qarabag og vi har 9 point efer 7 runder i en helt vildt svag Superliga. Seriøst fucking a point med Helsingør. Derudover spiller vi ad helvede til. Grotesk så ringe vi er. Som om vi konstant er en spiller i undertal. Det er jo helt håbløst. Og hvad fanden sker der for at vi åbenbart kun kan købe spillere fra hold vi har spillet i mod. Hvorfor køber vi alle de middelmådige østeuropæere.

    Jeg fatter simpelthen ikke hvordan en klub med så mange flere penge end konkurrenterne kan spille så dårligt. håbløst.

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #49
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Jeg synes ikke at vores klub med vores position og budget uanset hvor mange spillere vi sælger, burde acceptere en mellem sæson. At Ståle udtaler at det er urealistisk at vi vinder mesterskabet og pokal 2 år i træk. Det synes jeg er problematisk. Vi burde sætte krav om at vinde alt nationalt hvert år. Men det største problem er squ at vi ikke skaber noget offensivt eller der ikke er nogle planer eller offensive mønstrer i vores spil. Giv hånden til Ståle og sig tak for denne gang og held og lykke i fremtiden og hent Kasper Hjulmand nu
    Sidst redigeret af phillipo : 27.08.17 kl. 19:29

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #50
    Tilmeldingsdato
    Aug 2016
    Indlæg
    12

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Fuldstændig enig. Accepterer vi som klub dét her, så har vi spillet fallit. Ståle Solbakken bør have en varm røv.

  10. #51
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    PS. Respekt for det vores gamle ven Roland Nilsson formåede at udrette med 11-12 holdet! Her fik man den bedste start i klubbens historie i ligaen og endte som etter ved juletid ligeledes. At man så røg ud til et stærkt tjekkiske hold i CHL var jo hvad det var!
    Skal vi nu ikke lige... ? Jeg er med på, at alt er lort pt., men der er ingen grund til at skønmale fortiden. Roland Nilsson var en fejltagelse og gjorde det bestemt ikke godt.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #52
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    1,121

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Jeg kunne godt tænke mig at en del jer kommer med jeres besyv i denne tråd omkring hvor meget det er vi kan eller skal forvente i forhold til vores budget og position http://sidelinien.dk/forums/showthre...-i-%C3%B8vrigt

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Arbejdet omkring vores talentafdeling begynder klubben nu at kunne høste frugterne af, hvis de tør. Personligt synes jeg det kunne være interessant at lave en Nordsjælland-model, med en masse af de bedste talenter fra hele landet, suppleret med profiler udefra. Profilerne udefra skal dog være af en solid kaliber, så man i stedet for at slippe 15-20 mio. kr. for en spiller, slipper 30-40 mio. kr. Det vil betyde færre transfers, men mere kvalitet i indkøbene, samtidig med at en masse "lokale" drenge vil få spilletid.
    Hellere det, end al den middelmådighed vi har set entrere Kbh.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #54
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Arbejdet omkring vores talentafdeling begynder klubben nu at kunne høste frugterne af, hvis de tør. Personligt synes jeg det kunne være interessant at lave en Nordsjælland-model, med en masse af de bedste talenter fra hele landet, suppleret med profiler udefra. Profilerne udefra skal dog være af en solid kaliber, så man i stedet for at slippe 15-20 mio. kr. for en spiller, slipper 30-40 mio. kr. Det vil betyde færre transfers, men mere kvalitet i indkøbene, samtidig med at en masse "lokale" drenge vil få spilletid.
    Hellere det, end al den middelmådighed vi har set entrere Kbh.
    NEJ NEJ det vil aldrig fungere for vores talenter skal kunne dominere i CL..... Og FCN har jo masser af tid og intet pres derfor kan de spille offensivt underholdende fodbold i stedet for kedeligt maskinefodbold der virker i europa.... Ironi kan være anvendt!!!!1!1!

  16. #55
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    NEJ NEJ det vil aldrig fungere for vores talenter skal kunne dominere i CL..... Og FCN har jo masser af tid og intet pres derfor kan de spille offensivt underholdende fodbold i stedet for kedeligt maskinefodbold der virker i europa.... Ironi kan være anvendt!!!!1!1!
    Jeg er enig. Det ville aldrig kunne fungere i FCK. Jeg tror også lige folk skal tage det lidt roligt med den Hjulmand hype. Hvis folk tror FCN bare kan holde dampen oppe over en hel sæson med det unge spillere så tror jeg man tager fejl.

    Lad os se, hvordan de klare det når de møder ind i en krise. Så tror jeg ikke folk hyper Hjulmand så meget :)

  17. #56
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Lerby Se meddelelser
    Jeg tror mange af vores spillere kunne blomstre under en god træner. Tvivler meget på at spillerne er så dårlige som det ser ud til. Træneren er bare ikke god nok. Der er ingen hold i ligaen der har så dårligt flow i spillet, så lidt kreativitet, løb for hinanden, løbemønstre osv...
    Det er jo altid et sjovt tankeeksperiment, hvad mon en anden træner kunne gøre med det samme spillermateriale. Jeg skal ikke kunne sige, om andre kunne gøre det bedre end Ståle i den nuværende situation, men jeg tvivler. Vi har en uharmonisk trup - hvilket selvfølgelig også falder tilbage på Ståle, da han er manager - men jeg tror desværre ikke, at det bare er spørgsmål om at stille lidt anderledes op og træne offensive løbemønstre. Der mangler de spillere, som binder det hele sammen. Vi har tidligere set, hvordan blot et par af de rigtige spillere kan gøre hele forskellen.

    Ståle er ikke ufejlbarlig og har i den grad ansvaret for den nuværende situation, men jeg bliver også træt, når folk taler ham ned på et niveau, hvor han bestemt ikke hører hjemme. Vi taler den mest vindende træner i Superligaens historie og den eneste, der har været garant for stabile, europæiske resultater.


  18. #57
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg er enig. Det ville aldrig kunne fungere i FCK. Jeg tror også lige folk skal tage det lidt roligt med den Hjulmand hype. Hvis folk tror FCN bare kan holde dampen oppe over en hel sæson med det unge spillere så tror jeg man tager fejl.

    Lad os se, hvordan de klare det når de møder ind i en krise. Så tror jeg ikke folk hyper Hjulmand så meget :)
    Jeg er ligeglad med alderen.... Det er mere tegningerne, løbene og de kreative løsninger jeg ikke kan se under Ståle. Vi har en back der laver et overlap på vores kant der trækker ind og backen får den i dybden og slår den til bagstolpen = Ståle fodbold = Røvkedeligt i mine øjne, fint nok nogengange men ikke hver gang og når andre spillere bryder det mønstre ved folk ikke hvad de skal gøre også dør vores angreb!!!!

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Skal vi nu ikke lige... ? Jeg er med på, at alt er lort pt., men der er ingen grund til at skønmale fortiden. Roland Nilsson var en fejltagelse og gjorde det bestemt ikke godt.
    Du kan da sige hvad du vil, men det er et faktum at manden præsterede bedre resultatmæssigt på nuværende tidspunkt end nordmanden har gjort under lignende omstændigheder.
    http://www.superstats.dk/stilling/ru...2F2012&runde=7

    Derudover røg vi ud til et langt bedre hold end Qarabag er i Plzen.

    Der er ikke så meget at komme efter - det kan ikke bortforklares!

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #59
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Netop kommet hjem fra Farum. Er egentlig ret afklaret. Jeg havde forventet en yderst svær kamp og nok også et nederlag, men det er klart, at måden det sker på er uacceptabelt.
    Vi må jo konstatere, at vi absolut intet har lært af de sidste mange kampe deroppe, hverken taktisk eller hos den enkelte spiller.

    Taktisk må Ståle altså overveje, om en 442 er det rigtige lige netop på den bane. Vores midtbane spilles konstant tynde og med Kvist på banen, kan vi slet ikke følge med i løb og tempo. Og kæderne står i 1. halvleg alt for langt fra hinanden. Men ok, vores trup er smal lige nu, så det er sgu svært at starte ud i en 352, når vi ikke har spillerne til rådighed.

    Hvis taktikken var lidt skæv, så var spillerne det i endnu større grad. Vi kommer slet ikke ud i det rigtige tempo (også Ståles ansvar), og mange underpræsterer helt vildt. Pieros, Pavlovic, Amankwaa, Ankersen og Pierre er helt væk. Kvist forsøger, men kan ikke på den bane. Sjovt nok synes jeg, at Lüftner og Boilesen gør det godt, selvom vi taber stort.
    Og så hopper vi igen igen igen i provokationsfælden fra især Marcondes. Gregus kunne meget nemt have set rødt i 1. halvleg og Ankersen er hjernedød i 2. på Mads Mini. Men det er sgu nok også svært at holde hovedet koldt, når man ser Marcondes bevist tage et skridt en meter til siden for at træde på Boile for derefter at score til 2-0, når han ligger i græsset. Eller når han kaster sig helt vildt efter Falks lille puf. Ankersen skulle også bare have kastet sig som sindsyg i stedet for at sparke ud efter Mads Mini. Mini burde have haft gult og dermed rødt for forseelsen, og alligevel ender det med en udvisning til os. Det kan ikke blive mere dumt, især fordi vi egentlig er startet ret godt på 2. halvleg.


    For ikke lige at krydre en gennemgående rædselsfuld dag, så viser vores tilskuere også absolut 0% selvindsigt. Ifølge Twitter startede capo "imod karantæne"-sang ved kampstart, og "hader DBU" gjalder ud over stadion i store perioder i 2. halvleg. Kom nu ind i kampen for fanden.

    Lort med lort med lort.

    Eneste marginalt formildende omstændighed må da være, at selv de mest blinde mennesker på ledelsesgang må kunne se, at pengepungen må åbnes lidt mere, så midtbanen kan forstærkes med tempo, kraft og lederegenskab.


  23. #60
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Nå, men nu har vi en god lang pause, hvor spillerne rigtig kan tænke over, hvor ringe en præstation vi har leveret hidtil i sæsonen med en "god" kulmination mod Farum. Håber den gør rigtig ondt i den lange pause.

Side 4 af 8 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 06.05.17, 12:31
  2. Svar: 112
    Sidste Meddelelse: 29.07.14, 10:47
  3. Svar: 76
    Sidste Meddelelse: 14.08.13, 22:33
  4. Svar: 103
    Sidste Meddelelse: 16.04.13, 21:49
  5. Svar: 56
    Sidste Meddelelse: 17.09.12, 15:45

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •