Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
62. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    13 20.97%
  • Uafgjort!

    11 17.74%
  • FC Nordsjælland Sejr!

    38 61.29%
Side 5 af 8 FørsteFørste ... 2345678 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 106

Emner: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Personligt synes jeg det kunne være interessant at lave en Nordsjælland-model, med en masse af de bedste talenter fra hele landet, suppleret med profiler udefra.
    Jeg har stor respekt for det arbejde, der udføres i FCN, men man må også erkende at vilkårene er anderledes end i FCK. FCN er jo ikke sat i verden for at vinde mesterskaber. De skal blot holde sig i Superligaen og spille flot, så de kan sælge spillere for millioner. Forventningen i FCK er, at man vinder ligaen og kvalificerer sig til europæisk gruppespil hvert år. Findes der en anden vej frem, end den der praktiseres i FCK? Det er svært at sige, da ingen anden dansk klub har formået at præstere i nærheden af, hvad der kræves i FCK.


  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Du kan da sige hvad du vil, men det er et faktum at manden præsterede bedre resultatmæssigt på nuværende tidspunkt end nordmanden har gjort under lignende omstændigheder.
    http://www.superstats.dk/stilling/ru...2F2012&runde=7

    Derudover røg vi ud til et langt bedre hold end Qarabag er i Plzen.

    Der er ikke så meget at komme efter - det kan ikke bortforklares!
    Nu er det ikke for at forsvare præstationerne lige nu, men lige omkring Roland kan du ikke kigge på resultaterne alene. Det er korrekt, at han startede rekordgodt, som dog blev langsomt ringere. Men hvis man hører fra folk fra klubben og også eksperter udefra, at var Roland i gang med at ødelægge alt hvad der var opbygget af FCK- og vinderkultur indefra. Jeg tror ikke, at du kan finde mange, som mener den fyring var forkert. At hele CV-showet bagefter også var en katastrofe ændrer ikke på, at Roland var en gigantisk fejl.

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Du kan da sige hvad du vil, men det er et faktum at manden præsterede bedre resultatmæssigt på nuværende tidspunkt end nordmanden har gjort under lignende omstændigheder.
    Man er nødt til at se udover tallene. FCK blev dårligere og dårligere som efteråret skred frem, og Roland Nilsson havde ingen personlig gennemslagskraft. Det var en forkert beslutning at ansætte ham, og det var en forkert beslutning af CV at sætte sig selv i trænersædet. Men i situationen var det den helt rigtige beslutning at fyre Nilsson.

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det er jo altid et sjovt tankeeksperiment, hvad mon en anden træner kunne gøre med det samme spillermateriale. Jeg skal ikke kunne sige, om andre kunne gøre det bedre end Ståle i den nuværende situation, men jeg tvivler. Vi har en uharmonisk trup - hvilket selvfølgelig også falder tilbage på Ståle, da han er manager - men jeg tror desværre ikke, at det bare er spørgsmål om at stille lidt anderledes op og træne offensive løbemønstre. Der mangler de spillere, som binder det hele sammen. Vi har tidligere set, hvordan blot et par af de rigtige spillere kan gøre hele forskellen.

    Ståle er ikke ufejlbarlig og har i den grad ansvaret for den nuværende situation, men jeg bliver også træt, når folk taler ham ned på et niveau, hvor han bestemt ikke hører hjemme. Vi taler den mest vindende træner i Superligaens historie og den eneste, der har været garant for stabile, europæiske resultater.
    Jeg er meget enig Cybermac

    Det er utroligt så hurtigt glemmer Ståles meriter. Javel det undskylder ikke at han har lave fejl i den nuværende sæson. Ja det bliver nok til et tabt DM guld. Inden vi når at finde den spillemæssige form så er det nok too late. Men at kræve en Ståle fyring pga. et misset CL (EL gruppespil) samt 7 runder inde i den nye sæson, er godt nok at kræve meget.

    Det som jeg dog er allermest skuffet over er klubbens udmeldinger de sidste par år at vi "spillemæssigt" ikke ville havne i sådan en dårlig forfatning som vi ser lige p.t. upåagtet af at vi skulle miste 3-4 stamspillere. At denne mission ikke har lykkedes er jeg mildest talt meget overrasket over.

    Og helt ærligt, forventer folk at vi bare anno Roseborg style tilbage i 90erne bare køre 10 gange DM guld hjem i træk. På et eller andet tidspunkt ville vi jo få en middelmådig sæson.

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu er det ikke for at forsvare præstationerne lige nu, men lige omkring Roland kan du ikke kigge på resultaterne alene. Det er korrekt, at han startede rekordgodt, som dog blev langsomt ringere. Men hvis man hører fra folk fra klubben og også eksperter udefra, at var Roland i gang med at ødelægge alt hvad der var opbygget af FCK- og vinderkultur indefra. Jeg tror ikke, at du kan finde mange, som mener den fyring var forkert. At hele CV-showet bagefter også var en katastrofe ændrer ikke på, at Roland var en gigantisk fejl.
    Vi kommer jo aldrig nogensinde til at vide om manden ville have været en succes. CV smed ham jo på porten og så kender vi resten af historien. Jeg havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig at vi ville synke så dybt her. Havde ikke regnet med at alt ville gå så glat som sidste år, men at vi er så dårlige her, det er bare ikke godt nok. Der er ikke så meget mere at sige om det. Og at man bliver ved med at hente Balkan og Østeuropæer ind gøre at man efter min mening er ved at smadre kulturen. Østeuropæer og balkaner har ikke den rette mentalitet i modgang, det så vi tydeligt i dag da Pavlovic simpelthen slår op i banen.
    Sidst redigeret af Romme : 27.08.17 kl. 20:12

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #66
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Man er nødt til at se udover tallene. FCK blev dårligere og dårligere som efteråret skred frem, og Roland Nilsson havde ingen personlig gennemslagskraft. Det var en forkert beslutning at ansætte ham, og det var en forkert beslutning af CV at sætte sig selv i trænersædet. Men i situationen var det den helt rigtige beslutning at fyre Nilsson.
    Jeg synes da heller ikke at der just nu er fremskred i tingene.

    Derudover kan jeg leve med at resultaterne en gang imellem ikke lige går vores vej. Men indsatserne der gemmer sig bag resultaterne, er tåkrummende pinlige, set fra min position.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #67
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Man er nødt til at se udover tallene. FCK blev dårligere og dårligere som efteråret skred frem, og Roland Nilsson havde ingen personlig gennemslagskraft. Det var en forkert beslutning at ansætte ham, og det var en forkert beslutning af CV at sætte sig selv i trænersædet. Men i situationen var det den helt rigtige beslutning at fyre Nilsson.
    Der er ikke så meget at sige til det - faktum er at han skabte bedre resultater end nordmanden har gjort hidtil. og går vi ikke videre fra Europa League og ender vi ikke på 1 pladsen efter denne her efterårssæson, ja så er det endnu mere et FAKTUM at Nilsson skabte bedre resultater under samme omstændigheder men med dårligere spillere end nordmanden. Det faktum kan der ikke rykkes ved uanset om han passede ind eller ej!

  13. #68
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg er meget enig Cybermac

    Det er utroligt så hurtigt glemmer Ståles meriter. Javel det undskylder ikke at han har lave fejl i den nuværende sæson. Ja det bliver nok til et tabt DM guld. Inden vi når at finde den spillemæssige form så er det nok too late. Men at kræve en Ståle fyring pga. et misset CL (EL gruppespil) samt 7 runder inde i den nye sæson, er godt nok at kræve meget.

    Det som jeg dog er allermest skuffet over er klubbens udmeldinger de sidste par år at vi "spillemæssigt" ikke ville havne i sådan en dårlig forfatning som vi ser lige p.t. upåagtet af at vi skulle miste 3-4 stamspillere. At denne mission ikke har lykkedes er jeg mildest talt meget overrasket over.
    Jeg synes at Ståle har været dygtig til at vinde titler og få os i europa, men synes ikke han har været god til at skabe offensivt, kreativt fodbold. Ved god at Ståle bygger op fra forsvaret osv,men synes stadig han spiller kedeligt fodbold og derfor jeg vifter med de hvide lommetørklæde.

    Pellegrini blev fyret i Madrid selvom de scorede mere 100 mål den sæson, det var bare ikke godt nok. Lidt det samme vi ser i København lige nu.

    Ståle sælger mange spillere men han køber også dyrere spillere end resten af superligaen, derfor kan vi jo godt kræve at vi opretholder et vist niveau hele sæsonen

  14. De følgende 9 brugere er enige:

  15. #69
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    "Det er jo altid et sjovt tankeeksperiment, hvad mon en anden træner kunne gøre med det samme spillermateriale."

    Hvad er det for et spillermateriale i tænker på? Indkøbsprisen er jo himmelhøj, men jeg ser da MANGE flere klubber der har et spillermateriale der er langt billigere end vores, men spiller for spiller er vores da ikke bedre bare fordi de koster 10 gange så meget.

    Vi er helt væk, vores bedste indkøb længe var fra DANMARK, og han hedder Rasmus Falk, og Boilesen gør det også godt, men nej vi vil da hellere lægge 20 mill for en fra Afganistan. Køb dog talenter fra Danske klubber, så svækker vi også dem.........

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #70
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Ståle udtaler til BT: »Vi står nok i den vanskeligste situation siden sæsonen 2013/2014. Vi skal spille rigtig, rigtig mange kampe, og når man skal træne, vil man meget gerne træne med høj intensitet så tingene sidder der,« siger Solbakken.

    »Men det er svært, når man spiller hver tredje dag. Og med de skader, vi har fået, og de afgange vi har haft i løbet af sommeren, så står vi med ryggen mod muren.«

    Selv om situationen lige nu ser dyster ud for FC København har Solbakken troen på, at hans hold kan rejse sig.

    Skal vi ikke begynde en indsamling til en VIOLIN.......................J eg brækker mig.

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #71
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    FCN var bedst i dag, men jeg vil prøve noget nyt og tage ja-hatten på. Jeg synes faktisk, at vi ser fremgang på nogle punkter i dag. Spillerne er hurtigere til at skille sig af med bolden og vi forfalder ikke så ofte til lange bolde fra bagkæden. Vi skaber naturligvis ikke alverden, men spillet med bolden var faktisk ikke så dårligt igen. Jeg synes, at det var fint at se Amankwaa få chancen. Han kom ikke så ofte i spil, men viser, at han kan noget som få andre i truppen. Han er ikke bange for at tage bolden til sig og udfordre. Han glider ofte af på sine modstandere og vender ofte med bolden, hvor andre bare ville spille bolden tilbage. Udskiftningen af Amankwaa til fordel for Toutouh gjorde intet positivt for vores spil.

    Defensivt er vi stadig elendige. De er for nemt at overspille vores backer, og der er ingen koordination mellem vores midterforsvar og midtbane. Jeg synes, at Boilesen sover ved målet til 1-0. Derudover har vi jo bundholdets held for tiden. Der burde være frispark til Boilesen, forud for 2-0-målet, og så var der vist offside ved 3-0-målet. Ingen tvivl om, at sejren var fortjent, men det er godt nok frustrerende, hvordan alt går os imod for tiden.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #72
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    "Det er jo altid et sjovt tankeeksperiment, hvad mon en anden træner kunne gøre med det samme spillermateriale."

    Hvad er det for et spillermateriale i tænker på? Indkøbsprisen er jo himmelhøj, men jeg ser da MANGE flere klubber der har et spillermateriale der er langt billigere end vores, men spiller for spiller er vores da ikke bedre bare fordi de koster 10 gange så meget.

    Vi er helt væk, vores bedste indkøb længe var fra DANMARK, og han hedder Rasmus Falk, og Boilesen gør det også godt, men nej vi vil da hellere lægge 20 mill for en fra Afganistan. Køb dog talenter fra Danske klubber, så svækker vi også dem.........
    Jeg er meget enig i at indkøbs politikken er meget mærkelig i FCK. Det er jo tydeligt at spillere fra Østen ikke er vildt meget bedre end skandinaviske spillere. Hvorfor så ikke i stedet være aggressiv på det nordiske markedet?.

    F.eks. Dengang vi købte Viborgs 2 bedste spillere dengang. Jesper Christiansen og Michael Gravgaard. Det er jo bare et eksempel. Men spillere der kender den Nordiske spillestil krydret med et par spillere fra østen.

    Jeg køber ikke den med at der er INGEN i Skandinavien der har niveau til at spille i FCK.

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #73
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg synes da heller ikke at der just nu er fremskred i tingene.
    Det siger jeg heller ikke. Jeg anfægter blot påstanden om, at Roland Nilsson blev uretfærdigt behandlet med udgangspunkt i den nuværende situationen. Roland Nilsson var elendig, og selvfølgelig har Ståle da noget kredit efter så mange år med succes i FCK.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #74
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Ståle plejer at sige, at sæsonen afgøres i august. På den front er vi dumpet desværre.

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

  27. #75
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Hvis jeg skal finde et par positive ting, må det være, at Verbic bliver ved og ved med at prøve og faktisk lykkes med mange ting. Jeg er meget imponeret over den fight, han lægger for dagen, og hvor mange kilometer han får løbet.

    Det andet er, at vi får set, hvor dygtig en spiller Boilesen er. Efter Falk må han være vores bedste tekniker, og hans overblik fejler bestemt heller ikke noget. Det er et par fænomenale ture, han tager op gennem banen - det er så bare synd, at han må overlade bolden til Bengtsson, der går rundt og ligner en undskyldning for sig selv og spiller som en sæk rådne æbler.
    HIC SUNT LEONES

  28. De følgende 9 brugere er enige:

Side 5 af 8 FørsteFørste ... 2345678 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 06.05.17, 12:31
  2. Svar: 112
    Sidste Meddelelse: 29.07.14, 10:47
  3. Svar: 76
    Sidste Meddelelse: 14.08.13, 22:33
  4. Svar: 103
    Sidste Meddelelse: 16.04.13, 21:49
  5. Svar: 56
    Sidste Meddelelse: 17.09.12, 15:45

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •