Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
62. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    13 20.97%
  • Uafgjort!

    11 17.74%
  • FC Nordsjælland Sejr!

    38 61.29%
Side 6 af 8 FørsteFørste ... 345678 SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 106

Emner: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Ståle plejer at sige, at sæsonen afgøres i august. På den front er vi dumpet desværre.
    Med et brag :)

  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det siger jeg heller ikke. Jeg anfægter blot påstanden om, at Roland Nilsson blev uretfærdigt behandlet med udgangspunkt i den nuværende situationen. Roland Nilsson var elendig, og selvfølgelig har Ståle da noget kredit efter så mange år med succes i FCK.
    Kan og vil ikke ændre på at manden skabte bedre resultater end nordmanden på dette tidspunkt af sæsonen under samme omstændigheder - og som jeg skrev ovenover, så skal Ståle Solbakken ende efteråret på 1 pladsen og spiller os videre i Europa League før han faktuelt har overgået svenskeren. At Svenskeren ikke passede ind er en HELT anden diskussion og ikke det vi diskutere. Nu diskutere vi udelukkende resultater da det er det det handler om i sidste ende.

  3. #78
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det siger jeg heller ikke. Jeg anfægter blot påstanden om, at Roland Nilsson blev uretfærdigt behandlet med udgangspunkt i den nuværende situationen. Roland Nilsson var elendig, og selvfølgelig har Ståle da noget kredit efter så mange år med succes i FCK.
    Det der med at leve på fortidens meritter, har jeg det yderst anstrengt med. Selvfølgelig har han lidt snor ovenpå sidste sæson. Meeen hans lidet imponerende indkøb, samt spillemæssige udtryk, gør det altså vældigt anstrengende at følge holdet i øjeblikket. Og så er der alle hans undskyldninger, der bare gør at man bliver helt energiforladt... På trods af skaderne, har han altså stadigvæk en del dygtige spillere til rådighed.

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #79
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Vi har en målscore på nul efter 7 kampe og et pointsnit blot lidt over 1 pr kamp. Det kan altså ikke bortforklares alene ved delaney, zanka, corner og ludde

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #80
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Ståle udtaler til BT: »Vi står nok i den vanskeligste situation siden sæsonen 2013/2014. Vi skal spille rigtig, rigtig mange kampe, og når man skal træne, vil man meget gerne træne med høj intensitet så tingene sidder der,« siger Solbakken.

    »Men det er svært, når man spiller hver tredje dag. Og med de skader, vi har fået, og de afgange vi har haft i løbet af sommeren, så står vi med ryggen mod muren.«

    Selv om situationen lige nu ser dyster ud for FC København har Solbakken troen på, at hans hold kan rejse sig.

    Skal vi ikke begynde en indsamling til en VIOLIN.......................J eg brækker mig.
    Haha. Manden har haft !1! år til at forberede det her og så står han og tuder. Han har undervurderet situationen GROFT. Det er samme retorik om at man har vundet 4 danske titler og spillet CHL. Hvad med Basel?? De vinder deres liga hvert år og spiller CHL stort set hvert år - jeg ser ingen tømmermænd hos dem. Han er fuld af undskylninger. Hvad med at komme i gang med at gøre et eller andet produktivt i stedet for at stå og lege tudeprins.

  8. De følgende 10 brugere er enige:

  9. #81
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Hvad er det for et spillermateriale i tænker på? Indkøbsprisen er jo himmelhøj, men jeg ser da MANGE flere klubber der har et spillermateriale der er langt billigere end vores, men spiller for spiller er vores da ikke bedre bare fordi de koster 10 gange så meget.
    Ikke aktuelt, men i længden er der en sammenhæng mellem sportslige resultater og økonomisk råderum. Jeg forstår negativiteten, men det giver ingen mening at sammenligne på baggrund af øjebliksbilleder. FCN havde også et godt hold sidste år, som kostede væsentlig mindre end FCK's - men de vandt altså heller ikke noget af betydning og var ikke i europæisk gruppespil.

  10. #82
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Det der med at leve på fortidens meritter, har jeg det yderst anstrengt med. Selvfølgelig har han lidt snor ovenpå sidste sæson.
    Lad nu være... man kan mene om Ståles spillestil, hvad man vil, men resultaterne kan man ikke anfægte. Selvfølgelig ville vi alle gerne have, at han havde gjort det endnu bedre, men fakta er bare, at ingen anden træner i Superligaen har præsteret bare i nærheden af Ståle. Og her taler jeg ikke om mesterskaber - for økonomien har selvfølgelig noget at sige - men stabile præstationer og europæisk deltagelse. Hvis ledelsen følte sig sikre på, at en anden træner kunne gøre det samme, ville Ståle have været fortid forlængst. Han er trods alt ikke helt billig at have rendende.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #83
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    1,119

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Haha. Manden har haft !1! år til at forberede det her og så står han og tuder. Han har undervurderet situationen GROFT. Det er samme retorik om at man har vundet 4 danske titler og spillet CHL. Hvad med Basel?? De vinder deres liga hvert år og spiller CHL stort set hvert år - jeg ser ingen tømmermænd hos dem. Han er fuld af undskylninger. Hvad med at komme i gang med at gøre et eller andet produktivt i stedet for at stå og lege tudeprins.
    Har han kunnet forberede sig på, at Erik Johansson og nu Santander blev skadet?
    Kunne han forberede sig på, at Pierre var langt fra formen og at Høgli blev skadet efter én kamp?
    Kunne han forberede sig på, at Okore viste sig at være en skygge af sig selv (efter et par år i Premier League)?
    Kunne han forberede sig på, at Matic faldt drastisk i niveau?

    Det er godt nok mange ting, som man skal forberede sig på som træner efterhånden, synes jeg. Vores budget er næppe stort nok til, at vi kan gardere os mod den slags. Hvor stor en trup er det I tror vi kan tillade at have?!
    Derudover er det direkte til grin at pege fingre af, at han udtaler sig om hvilke forudsætninger der er for, at sammenspille et hold, når der netop er engelsk uge fra sæsonstarten af.
    Må det for øvrigt ikke have konsekvenser på banen, når spillere bliver skadet eller SKAL enhver træner partout kunne sætte en ny mand ind uden det har mærkbare konsekvenser?
    Hvad angår Basel: Når der nu bliver lagt så meget vægt på budgetter - er der nogen der gider Google sig til, hvilke budgetter DE holder sig på de kanter?

    Det er ikke fordi at Ståles virke i klubben er off-limits ift. kritik - han kan også begå fejl, og plejer gerne at indrømme, når han har begået dem dem - men det der er så unuanceret, at jeg ikke kan sidde det overhørigt.

    JEG brækker mig over dumsmart bedrevidenhed i blagklogskabens ulideligt klare lys.

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #84
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Lad nu være... man kan mene om Ståles spillestil, hvad man vil, men resultaterne kan man ikke anfægte. Selvfølgelig ville vi alle gerne have, at han havde gjort det endnu bedre, men fakta er bare, at ingen anden træner i Superligaen har præsteret bare i nærheden af Ståle. Og her taler jeg ikke om mesterskaber - for økonomien har selvfølgelig noget at sige - men stabile præstationer og europæisk deltagelse. Hvis ledelsen følte sig sikre på, at en anden træner kunne gøre det samme, ville Ståle have været fortid forlængst. Han er trods alt ikke helt billig at have rendende.
    Nej, resultaterne kan man ikke tage fra ham, men man kan omvendt heller ikke ignorere øjebliksbilledet - og det er grimt. Jeg mindes faktisk aldrig at have set holdet blive udspillet i så mange kampe på så kort tid nogensinde før, og jeg var altså med fra start i 90'erne. Taktikken er læst af modstanderne, der kommer ikke rigtig nogen modtræk eller nytænkning fra bænken, tilskuerne bliver væk, og det er alt i alt meget svært at få øje på lyspunkter.

    Som jeg har sagt før, så tror jeg simpelthen ikke på, at Ståle kan fyres. Det vil være for dyrt, og det vil også være et trist eftermæle for en klublegende, men jeg håber, at han selv vælger at stoppe. Det er formentlig smartest at køre efteråret færdig og så bruge tiden på at finde en kvalificeret afløser, for der må ikke gå Nilsson i den. Find en kapacitet med erfaring fra en større liga - og giv ham et ordentligt budget at arbejde med, så der heller ikke går Jacobs i den.
    HIC SUNT LEONES

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #85
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af FC William Se meddelelser
    Har han kunnet forberede sig på, at Erik Johansson og nu Santander blev skadet?
    Kunne han forberede sig på, at Pierre var langt fra formen og at Høgli blev skadet efter én kamp?
    Kunne han forberede sig på, at Okore viste sig at være en skygge af sig selv (efter et par år i Premier League)?
    Kunne han forberede sig på, at Matic faldt drastisk i niveau?
    Skader kan man aldrig gardere sig imod.
    Han VÆLGER at bruge Pierre....
    Han VÆLGER ikke at hente en ny spiller i stedet for Okore
    Han KØBER en spiller på 27 år der har været god i ½ sæson

    Han kunne have hentet en ny spiller i stedet for Okore også bruge Boilesen på venstre back og lade Pierre spille sig i form til træning og reserveholdet...

    Så JA synes helt sikkert at det hele falder tilbage på Ståle

  17. De følgende 9 brugere er enige:

  18. #86
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af FC William Se meddelelser
    JEG brækker mig over dumsmart bedrevidenhed i blagklogskabens ulideligt klare lys.
    Nu har jeg svaret dig i den anden tråd, så når du er færdig med at brække dig, vil du måske ulejlige dig med at svare på nogle af de spørgsmål, jeg stillede længere oppe?
    Først og fremmest: Jeg tror, vi alle sammen er med på, at du synes kritikken af Ståle er bunduretfærdig, men hvor dårligt synes DU, det skal gå, før det er uacceptabelt med de forudsætninger, han nu engang har?
    HIC SUNT LEONES


  19. #87
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    De har ikke den rette mentalitet spillere fra Balkan og Østeuropa - det er jo bevidst hundrede gange i andre sammenhænge. Kommer der lidt modgang så falder man sammen!
    Ja, alle spillere fra Balkan og Østeuropa har helt præcist den samme mentalitet. De er alle en flok tabere, der ikke kæmper, når de møder lidt modgang. Derfor er det godt, vi stadig har nogle renblodede danere, der kan gå forrest og blive smidt ud. Alt imens alle vores østeuropæere render rundt og er apatiske.

    Nordsjælland har for alvor vist offensive kvaliteter i denne sæson og med vores defensive præstationer in mente, var resultatet derfor ikke for alvor overraskende. Man kan forsøge at nedspille FCN alt det man vil, men deres 19 mål i 7 kampe taler sit klare sprog. Deres offensiv har bare været ret imponerende, hvor vores defensiv har kæmpemæssige udfordringer og slet ikke kunne hamle op med FCN’s omstillinger.

    Problemerne er jo nogenlunde de samme som de har været i hele sæsonen, selvom rummet mellem forsvar og midtbanen er blevet mere sårbart og presspillet for alvor faldt igennem. Offensivt var det også mere af det samme, dog var der i dag tilbagegang.

    Det hjalp lidt at ændre formation og vores bedste periode kom da også her, men så blev den ellers renblodede Ankersen provokeret, hvilket resulterede i en udvisning og så var det i forvejen usandsynlige comeback umuligt.

    Der er ikke mange spilleres præstationer der er værd at fremhæve. Verbic prøvede igen alt hvad han kunne offensivt, men han har ikke mange holdkammerater der vil være med. Boilesen trådte virkelig i karakter mod slutningen af kampen og havde et par gode aktioner, men defensivt kunne han ikke følge med.

    Robin havde et par gode redninger, men ser ikke heldig ud ved 2-0 målet, men svært at klandre ham for det.

    Resten falder reelt igennem, selvom nogle kæmper mere end andre.

    Tykgaard dømte nok ikke sin bedste kamp. Vi spillede ikke godt, så det er svært at afgøre om han reelt var kampafgørende, men deres anden scoring skal klart annulleres. Ankersens udvisning kan der ikke være tvivl om, men det er klart, at Mini skal modtage sin anden advarsel i situationen også. Foruden de to situationer, så havde han mange fejlvurderinger, men selv en perfekt dommerpræstation havde næppe reddet os.

    Jeg forstår i øvrigt godt Raus-stemningen, der er begyndt at (gen)opstå (selvom kritikken tit bliver noget unuanceret). Bare for at give lidt perspektiv, så har vi aldrig vundet mesterskabet i sæsonen efter et Champions League gruppespil og det vælger jeg nu at tro, der er en grund til. Planen der skal få os ud af den spillemæssige krise, har jeg dog svært ved at få øje på og jeg tvivler stærkt på, at hverken Vavro eller Pusic kan få vendt skuden. Fortsætter vi med det nuværende spillermateriale og spillestil, ender denne sæson ikke særlig godt, medmindre der virkelig er nogen der løfter sit niveau betragteligt (og det er der intet der tyder på). Omvendt kan man heller ikke blive ved med at bryde kontinuiteten, så der er ingen simple løsninger. Om ikke andet vil jeg dog hæfte mig ved, at der siden sæsonstarten, har været noget fremgang (selvom det lige nu ligner, at vi har taget et skridt frem og to tilbage – især offensivt).

    Jeg kan også forstå, hvorfor mange lader til at overveje at fyre Ståle. Tidspunktet er lidt skidt, når man tænker på transfervinduet, men spillemæssigt taber vi på nuværende tidspunkt ikke det store og skal man indføre nye tanker og et nyt system, så virker det som et fint tidspunkt. At jeg så ikke er enig, er en anden sag, men jeg forstår godt, hvorfor Ståle-raussegmentet for alvor er vågnet op nu.

  20. De følgende 10 brugere er enige:

  21. #88
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Cybamerc: Ikke aktuelt, men i længden er der en sammenhæng mellem sportslige resultater og økonomisk råderum.

    Nå. Paulovits: Elendig, Santander: Middelmådig med dårlig attityde. Matic: Under middel. Gregus: Er blevet bedre, men amatøragtig optræden. Lüftner: Total elendig. Bengtsson: Under middel. Sotirio: Uden for bedømmelse, men ser ikke god ud.

    Inden I slagter mig har jeg tilladt mig at bedømme dem ud fra hvad de har kostet, vi giver jo monster mange penge for nogle af dem, så må man vel forvente bare lidt???

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #89
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Cybamerc: Ikke aktuelt, men i længden er der en sammenhæng mellem sportslige resultater og økonomisk råderum.

    Nå. Paulovits: Elendig, Santander: Middelmådig med dårlig attityde. Matic: Under middel. Gregus: Er blevet bedre, men amatøragtig optræden. Lüftner: Total elendig. Bengtsson: Under middel. Sotirio: Uden for bedømmelse, men ser ikke god ud.

    Inden I slagter mig har jeg tilladt mig at bedømme dem ud fra hvad de har kostet, vi giver jo monster mange penge for nogle af dem, så må man vel forvente bare lidt???
    Glæd dig vi har allerede købt en mere, Vavro der kommer fra ingen ringere end MSK Zilina som ikke kan et hak engelsk, jo jo det bliver sjover og sjover det her...
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #90
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland – FC København (27.08.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Nå. Paulovits: Elendig, Santander: Middelmådig med dårlig attityde. Matic: Under middel. Gregus: Er blevet bedre, men amatøragtig optræden. Lüftner: Total elendig. Bengtsson: Under middel. Sotirio: Uden for bedømmelse, men ser ikke god ud.
    Udover at gøre din utilfredshed med spillerne kendt, hvad er så din pointe? Anfægter du, at der er en sammenhæng mellem økonomi og sportslige resultater?

Side 6 af 8 FørsteFørste ... 345678 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 06.05.17, 12:31
  2. Svar: 112
    Sidste Meddelelse: 29.07.14, 10:47
  3. Svar: 76
    Sidste Meddelelse: 14.08.13, 22:33
  4. Svar: 103
    Sidste Meddelelse: 16.04.13, 21:49
  5. Svar: 56
    Sidste Meddelelse: 17.09.12, 15:45

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •