Side 4 af 85 FørsteFørste 12345671454 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Hvis vi kan hive gode 15 mio på det, skal han for min skyld være hjertens velkommen til at spille i en hvilken som helst topklub...

    Zan
    Og så kan vi jo passende hente ham hjem for de 15 mio om et par år :-)

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Det er han da ikke god nok til? Dier er fremragende som boks til boks og Delaney bliver aldrig andet en reserve til ham. Misforstå mig ikke, jeg elsker ham. Men er niveauet virkelig til en top 20 klub?
    Så vil jeg hellere se ham i en top 40-20 klub hvor han kan være fast mand og spille en masse kampe. Han skal sgu ikke sidde på bænken.
    Delaney er verdens bedste på sin position - basta! Han kan spille i alle klubbers start-11 - basta! Han vil også være en styrkelse af alle klubber - inklusiv Real - Basta! Han har det flotteste garn i branchen - basta! Det eneste man kan udsætte på ham, er hans smag i svigerfamilie - basta bum!

    Edit: ALLE der påstår andet holder med BØF!
    Sidst redigeret af Devil : 14.09.17 kl. 19:15


  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Delaney er verdens bedste på sin position - basta! Han kan spille i alle klubbers start-11 - basta! Han vil også være en styrkelse af alle klubber - inklusiv Real - Basta! Han har det flotteste garn i branchen - basta! Det eneste man kan udsætte på ham, er hans smag i svigerfamilie - basta bum!

    Edit: ALLE der påstår andet holder med BØF!
    Ståle, skulle du ikke koncentrer dig om hvad der sker på banen lige pt i stedet! Klassisk du Checker sidelinien for ideer under kampen!

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    78

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Synes ikke at jeg har set det herinde, men Bashkim har forlænget med FCK til udgangen af 2018.

  7. #50
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Forlydender om at han er et stort talent. Jeg har set ham lidt, men har svært ved at vurdere målmænd generelt. Men det virker ambitiøs og som et godt match. Han vil helt sikkert kunne finde større klubber men hos os ville han kunne få spilletid allerede fra sommer '18. Henter vi ham når den svenske sæson slutter, så får han et halvt år med Robin og Stephan inden han så måske er klar til at stå i buret. Om ikke andet kan bi vurdere ham et halvt år og se om der skal hentes en anden erstatning for Robin O., som jo skal afsted til sommer uanset hvad ...

    Han kan eventuelt tale med Ludwig som stod i samme situation med gode muligheder for store klubber men valgte os og fik en god uddannelse her ☺️
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Skal man tro tilhængerne af IFK (svenskafans.se), så er prisen 25 mio svenske kroner, eller ca. 19,5 mio danske. Det må man sige er en stor investering for FCK i en spiller, der trods alt kun er 19, og på en position, hvor erfaring normalt er en god ting. Men hvad, er han den svenske Donna, så er pengene jo givet rigtigt godt ud.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Her er en interessant beskrivelse af Dahlberg. Den blev skrevet for bare lidt over en uge siden af en tidligere målmand på eliteplan.

    I øvrigt kan man nogle gange få et indtryk af en spillers niveau ved at se på, hvilke andre klubber han sættes i forbindelse med på rygteplan, og det vejer da rimelig tungt hos mig, at klubber som Paris, Arsenal og Tottenham siges at ville have Dahlberg. Godt nok har de klubber jo så mange penge og så mange spillere på kontrakt, at de nok godt kunne tillade sig at købe en spiller fra en svensk klub, uden at han nødvendigvis ligefrem skulle være klubbens nye frontfigur, men på den anden side har de også nogle af verdens bedste talentspejdere.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  14. #54
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Vi ved jo hvilken 5 spillere det med stor sandsynlighed dørlåser os til sommer , mon vi hente et par af deres afløsere u ? Vel Ankersen og Santander der er største problem pt?

  15. #55
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Håber at Paraguay kvalificerer sig til VM, og at Santander kommer med og får banket et par kasser ind. Det ville være godt for ham og for os.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #56
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Her citeres Mats Gren for, at vi i hvert fald ikke har budt på Pontus Dahlberg endnu.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  18. #57
    Tilmeldingsdato
    Aug 2014
    Indlæg
    1

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Hvor jeg dog håber at han er på vej mod os. Mener han har gjort et godt stykke arbejde i Lyngby, og kunne være en spændene kandidat til at tage over efter en oplæringsperiode under Ståle.

    https://www.bt.dk/fodbold/chok-super...kelig-virkning

  19. #58
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Lønstrup Se meddelelser
    Hvor jeg dog håber at han er på vej mod os. Mener han har gjort et godt stykke arbejde i Lyngby, og kunne være en spændene kandidat til at tage over efter en oplæringsperiode under Ståle.

    https://www.bt.dk/fodbold/chok-super...kelig-virkning
    Det skal du nok ikke satse på lige her og nu https://www.bt.dk/fodbold/kaempe-cho...rentens-succes
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #59
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    36

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    I den her sæson har vi set, hvor skrøbelige vi er blevet efter et par afgange af nogle bærende profiler. Efter næste sæson kan følgende spillere være væk - Ståle har vel lovet de fleste af dem en transfer.

    Robin Olsen
    Peter Ankersen
    Federico Santander
    Erik Johansson (måske bliver han, da han først skal i form igen)
    Benjamin Verbic
    Youssef Toutouh, kontraktudløb
    Danny Amankwaa, kontraktudløb, men har selvfølgelig ikke spillet så meget
    Kasper Kusk, har luftet tanken om ny klub pga. manglende spilletid

    Derudover er der sikkert nogle spillere, som flere herinde ønsker væk....

    Det er altså med andre ord endnu en kæmpe åreladning på vej. Hvad blev der af hele planlægningen med diverse spillere? Oven i det hele, så er det mange nordiske spillere.

    Ståle skal virkelig ramme plet med de næste handler.

  22. #60
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Ja, potentielt ser det slemt ud. Vi skal dog huske at de store åreladninger er betinget af de rette bud, og de kommer hovedsageligt efter gode sæsoner hvor vi virkelig får vist os frem. Spiller vi et middelmådigt EL og ender 2-3-4 stykker i Superligaen vil buddene på ovennævnte spillere slet ikke være så interessante som de salg vi lavede i sommer. Hverken for klubben eller spillerne selv.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •