Viser resultater 1 til 15 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #101
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,850

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvis man skal tro på Ståles udtalelser, så kommer der næppe nogen angriber til vinter. Han har efter købet af Pusic sagt, at når Santander kommer tilbage efter jul, så er vi en for meget.

    Jeg kan sagtens se det proaktive i at handle nu og også se argumentet med, at vi godt kunne bruge mere end en ny angriber, men jeg kan ikke rigtigt se det ske. Ligesom jeg heller ikke lige ser det i stjerne og måne, at Pavlovic skal sælges - nok mest fordi, der ikke er nogen købere.

    Mon ikke det mest sandsynlige scenarie er, at man kører videre med de nuværende, og så skriver man kontrakt med en angriber sidst på foråret eller i starten af sommerens transfervindue, som erstatning for Santander. Pusic smides på porten, pavlovic fortsætter og Holse bliver en større del af truppen.
    Jeg tænkte nok, at du ville komme springende og mane til besindighed. Du er så tilbageholdende i din tilgang til klubbens muligheder og udvikling, at du får de konservativisme til at virke som en nyskabende og fremadskuende ideologi;0)

    Helt seriøst, mener du, at vi i denne sæson oplever, at Ståle har tillid til Pavlovic, og at han ser i fremtid i ham?

    Mener du helt seriøst, at Ståle ser noget som helst i Pusic, der retfærdiggøre, at man ikke bare ser ham som et økonomisk tab man er tvunget til at tage?

    Mener du helt seriøst, at FCK har en mulighed for at spille med om mesterskabet eller bare EL-pladserne - jeg går ud fra det trods alt stadigvæk er ambitionen? - med et angreb, som består af Sotiriou, Santander - der i den grad skal spille sig i form, endda efter både ferie og en lang skade! - Pavlovic - som han efterhånden agerer meget opgivende overfor, Holse - der står foran Pusic, men trods alt kun er 18! - og Pusic - som alle kan se er et fejlslagent greb (måske lige på nær dig, naturligvis!).

    FCK har det dårligste angreb siden perioden før 1999, og du argumenterer for mådehold! Hele konceptet i FCK er afhængigt af, at angriberne er først led i forsvaret, at de begynder første-presset, at de kan modtage bolden og skabe rum for midtbanen og kanterne osv. De angribere vi har lige nu, særligt Pavlovic og Pusic, mestre ikke de mest basale krav til en FCK-angriber, og du mener, at de er fredet frem til sommer, i en sæson hvor man risikerer at miste kvalifikation til Europa? Skræmmende!!!

    Jeg håber virkelig klubben ikke tænker som dig, for så går klubben en grel fremtid i møde, specielt hvis man kigger på de andre spillere, der skal også udskiftes til sommer.

  2. De følgende 4 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •