Side 74 af 85 FørsteFørste ... 24647172737475767784 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,096 til 1,110 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #1096
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Link til "Something"s indlæg: https://www.bt.dk/superligaen/kaempe...taet-paa-dansk

    Ryger Kusk (og Toutouh) så mangler vi igen en kantspiller i FCK. Fischer rygtes ind i stedet, men jeg synes måske ikke, at han er den oplagte kantspiller i 442. Men nu må vi se - jeg brokker mig ikke, hvis Fischer kommer ind i stedet. Og jeg tror helt ærligt, at det er en god ide at få Kusk ud, såfremt vi kan få en anden med kvalitet ind. Jeg holder meget af Kusk, når han er i form. Men han har længe vist både dårlig form og ringe attitude, hvilket er endnu værre. Når man som reserve ikke gider tilbageløb, så har man mistet lysten til at være her.
    Ifølge artikel på Tipsbladet skulle vi være interesseret i Uffe Bech..

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...et-i-uffe-bech

  2. #1097
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Ifølge artikel på Tipsbladet skulle vi være interesseret i Uffe Bech..

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...et-i-uffe-bech
    Shhh! Det var i går. Det er forhåbentlig glemt igen med Fischer inde i billedet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. De følgende 7 brugere er enige:

  4. #1098
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,154

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Shhh! Det var i går. Det er forhåbentlig glemt igen med Fischer inde i billedet.
    Hehe, forestil dig den kollektive totale nedtur her på Sidelinjen, når vi alle går og venter en præsentation af Fischer, og så det i virkeligheden er lille skadede Uffe, som Lange kommer ind med i hånden.... :-D


  5. #1099
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Shhh! Det var i går. Det er forhåbentlig glemt igen med Fischer inde i billedet.
    Det forekommer godt nok ikke som det mest troværdige rygte, og jeg skal da heller ikke tænke to gange over hvem af de to jeg helst ville have.. Men med Kusk, Danny og evt. også Toutouh ud samt Santander som spørgsmålstegn kunne man måske godt forestille sig at vi gik efter begge? Bech til kanten og Fischer til angrebet..

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #1100
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,154

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Jeg kan slet ikke forstå at man så gerne vil af med Kusk...i mine øjne er han en fin indhopper og en spiller der kan være med til at vinde en kamp.... kan slet ikke forstå at man har så travlt med at komme af med så mange gode spillere. vinduet lukker nu her, og klubben har behov for gode spillere, end at komme af med dem. Har lidt svært ved at se at FCK er europas store flagskib... hvis det forsætter sådan her så ender klubben som en lille Jolle....
    Jeg er helt enig i, at Kusk har nogle spidskompetencer, som vi i den grad kan bruge. Han er vel den mest målfarlige midtbanespiller vi har haft længe. Men når det er sagt, så har han bare intet vist i snart flere sæsoner. Hans indhop er kønsløse, han løber rundt med hovedet nede, hans signaturmove er ikke længere skudet i det lange hjørne men derimod afleveringen på tværs som giver kæmpe kontramuligheder til modstanderne, og når han mister bolden slår han helt op i banen og løber ikke med hjem. Det går simpelthen ikke i FCK og slet ikke i vores situation pt. Vi har brug for spillere som holder hovedet højt, som er mentalt stærke, som kæmper røven ud af bukserne og som går forrest - men andre ord, alt det som Kusk ikke gør pt.

    Kusk var god da han kom og var forholdsvis fast mand, men han har efter sin skade og efter at have mistet sin plads ikke kunnet kæmpe sig tilbage. Og chancerne har været der og snoren har været lang nok. Jeg tror, at det er tid for både klub og Kusk at komme videre, selvfølgelig ud fra den forudsætning, at der kommer en anden ind.
    Kusk skal nok blive en stor succes i AAB, hvis han får en fast plads. Det kan man ikke love ham her, og så er han bare ikke mental stærk nok. Desværre.

    Og mht Europas flagskib kontra lille jolle. Vi bliver næppe et flagskib med en spiller, som man ikke tør/kan bruge i Europa.
    Sidst redigeret af k@sper : 30.01.18 kl. 12:09


  8. #1101
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det forekommer godt nok ikke som det mest troværdige rygte, og jeg skal da heller ikke tænke to gange over hvem af de to jeg helst ville have.. Men med Kusk, Danny og evt. også Toutouh ud samt Santander som spørgsmålstegn kunne man måske godt forestille sig at vi gik efter begge? Bech til kanten og Fischer til angrebet..
    Jeg er ret overrasker over at Kusk er på vej ud. FCK havde trods alt valgt ham i truppen fremfor Toutouh, nu kommer vi til at beholder Toutouh (fint nok med mig), men så skulle manden altså havde været med i Dubai (hvilket også er latterligt, at han ikke var). Vi kan sagtens sælge Kusk og have nok spillere til kanten (Falk, Toutouh, Skov, Thomsen), men umiddelbart må det betyde at Thomsen har spillet sig op som godt nok førstevalg på højre kant (det er alt for tidligt at satse på Skov tager kanten med sikkerhed).

    Truppen er dermed ved at være sammensat. Fischer ind, Pavlovic og Pusic ud, så er der også styr på forreste geled og det er ligegyldigt om Fischer kommer permanent eller på leje. Leje er ikke min krop the, men det er måske den bedste løsning nu og her og giver 6mdr til at finde en kvalitetsangeiber.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #1102
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,154

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg er ret overrasker over at Kusk er på vej ud. FCK havde trods alt valgt ham i truppen fremfor Toutouh, nu kommer vi til at beholder Toutouh (fint nok med mig), men så skulle manden altså havde været med i Dubai (hvilket også er latterligt, at han ikke var). Vi kan sagtens sælge Kusk og have nok spillere til kanten (Falk, Toutouh, Skov, Thomsen), men umiddelbart må det betyde at Thomsen har spillet sig op som godt nok førstevalg på højre kant (det er alt for tidligt at satse på Skov tager kanten med sikkerhed).

    Truppen er dermed ved at være sammensat. Fischer ind, Pavlovic og Pusic ud, så er der også styr på forreste geled og det er ligegyldigt om Fischer kommer permanent eller på leje. Leje er ikke min krop the, men det er måske den bedste løsning nu og her og giver 6mdr til at finde en kvalitetsangeiber.
    Ja det er lidt underligt, at Toutouh ikke er kommet med til Dubai, når nu der ikke rigtig er rygter om hans fremtid. Men at tage Kusk med fremfor Toutouh handler nok om kontrakternes længde, og at Kusk tidligere har afvist at skifte væk, imens Toutouh længe har villet væk. Jeg kunne forestille mig, at den pludselige kovending mht Kusk skyldes, at der nu er opstået en åbning mht Fischer som man måske ikke tidligere havde set sandsynlig. Eller også er det bare gået op for Kusk, at han nu snart er 3-4 valg og han har måske bare skiftet mening. Så vidt jeg kan forstå, så er det ikke os som død og pine har holdt ham i KBH det sidste års tid.

  11. #1103
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Uagtet hvor sympatisk en spiller, Kusk er, så har han det problem, at man ingen tiltro kan have til at han er manden der løfter niveauet i de vigtige kampe og går ind og afgøre den til FC's fordel. Det kvalitet har han aldrig vist.
    Det har Santander, Falk, gregus, og ligende vist. Det var også det der fik Verbic solgt.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #1104
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja det er lidt underligt, at Toutouh ikke er kommet med til Dubai, når nu der ikke rigtig er rygter om hans fremtid. Men at tage Kusk med fremfor Toutouh handler nok om kontrakternes længde, og at Kusk tidligere har afvist at skifte væk, imens Toutouh længe har villet væk. Jeg kunne forestille mig, at den pludselige kovending mht Kusk skyldes, at der nu er opstået en åbning mht Fischer som man måske ikke tidligere havde set sandsynlig. Eller også er det bare gået op for Kusk, at han nu snart er 3-4 valg og han har måske bare skiftet mening. Så vidt jeg kan forstå, så er det ikke os som død og pine har holdt ham i KBH det sidste års tid.
    Uden at vide det 100% , men så er jeg ret sikker på at Toutouh fravær i Dubai skyldes hans attitude både til træning og de sidste kampe. Jeg er ofte inde og se når FCK træner og det er tydeligt at han har fået en helt anden attitude over for hans medspiller, jeg vil næsten gå så langt at kalde ham arrogant, men det er bare min mening. Omvendt er det så med Kasper kusk, han virker som en genert person der heller vil krybe ned i et musehul end at skrive autografer til de børn der er mødt op. Men tilgengæld ser det ud som om han er meget vellidt af de andre spiller. Så der jeg vil hen er at Ståle måske ser det samme som mig og vil prøve at få lidt fred og godt kammeratskab ind på holdet. Dette er jo kun set fra en fans synspunkt der kun er inde og se dem træne et par gange om ugen.
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

  14. #1105
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af donl Se meddelelser
    Uden at vide det 100% , men så er jeg ret sikker på at Toutouh fravær i Dubai skyldes hans attitude både til træning og de sidste kampe. Jeg er ofte inde og se når FCK træner og det er tydeligt at han har fået en helt anden attitude over for hans medspiller, jeg vil næsten gå så langt at kalde ham arrogant, men det er bare min mening. Omvendt er det så med Kasper kusk, han virker som en genert person der heller vil krybe ned i et musehul end at skrive autografer til de børn der er mødt op. Men tilgengæld ser det ud som om han er meget vellidt af de andre spiller. Så der jeg vil hen er at Ståle måske ser det samme som mig og vil prøve at få lidt fred og godt kammeratskab ind på holdet. Dette er jo kun set fra en fans synspunkt der kun er inde og se dem træne et par gange om ugen.
    Dine betragtninger er garanteret rigtige, men helt lavpraktisk er Toutouh vel ikke med, fordi han skal finde en ny klub. Når først det er meldt ud, at de er fortid på holdet og har fået fri til at finde nye klubber, kræver det vel nærmest, at hele truppen kollektivt brækker benene, før Toutouh og Pusic er inde i varmen igen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #1106
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Dine betragtninger er garanteret rigtige, men helt lavpraktisk er Toutouh vel ikke med, fordi han skal finde en ny klub. Når først det er meldt ud, at de er fortid på holdet og har fået fri til at finde nye klubber, kræver det vel nærmest, at hele truppen kollektivt brækker benene, før Toutouh og Pusic er inde i varmen igen.
    Det har du jo nok helt ret i, jeg forsøgte bare at svare Kasper på, at han syntes det er mærkeligt at kusk er med istede for Toutouh hvis kusk alligevel forsvinder til AAB. Personligt håber jeg "kun" at det er Toutouh der smutter medmindre at Fischer kommer.
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

  17. #1107
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Toutouh og Pusic skal bare finde sig en anden klub. Husk at vinduet stadigvæk er åben i Sverige og Norge efter i morgen. Hvis nok en måned mere. Så langt hellere give de uge spillere muligheden. Jeg har kun set det i Parken, men det er tydeligt at Toutouh ikke ønsker FCK længere og så skal han ikke være i nærheden af resten af truppen. Vi har ikke brug for han tager fokus væk fra dem som skal skabe resultater her i foråret.

    Pusic har vist noget når er kommet ind, men nu er det meldt ud at han skal væk, så skal han også væk. Kunne godt forestille mig at ham som type er pest i en trup når han ved han ikke er den man skal satse på og rent faktisk er ønsket væk fra træner team'et.

    Der er sat en streg i sanden. Lad os komme videre og glemme de to herre.

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #1108
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Jeg håber bare at Ståle tager røven på os alle og kommer med en eller to kanon spillere siden der bliver holdt så stort udsalg i truppen..... Har jo lov at håbe en kanon fløj og en angriber på 2.10 meter der kan banke bolden ind og ikke går i panik når bolden kommer :-)

  20. #1109
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Jeg håber bare at Ståle tager røven på os alle og kommer med en eller to kanon spillere siden der bliver holdt så stort udsalg i truppen..... Har jo lov at håbe en kanon fløj og en angriber på 2.10 meter der kan banke bolden ind og ikke går i panik når bolden kommer :-)
    Fischer og Uffe... Begge på leje uden købsoption

  21. #1110
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    he he jeg skrev kanon spillere......Fisher er oki..... men ser ikke Uffe som en spiller der kan gøre den store forskel på holdet .

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •