Side 75 af 85 FørsteFørste ... 256572737475767778 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,111 til 1,125 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #1111
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Jeg håber bare at Ståle tager røven på os alle og kommer med en eller to kanon spillere siden der bliver holdt så stort udsalg i truppen..... Har jo lov at håbe en kanon fløj og en angriber på 2.10 meter der kan banke bolden ind og ikke går i panik når bolden kommer :-)
    Vi køber Hani Muktar.

    Jeg finder selv ud...

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1112
    Tilmeldingsdato
    Jul 2017
    Indlæg
    39

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Vi køber Hani Muktar.

    Jeg finder selv ud...

    Vil hellere have at Pavlovic forlænger med 10 år......

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1113
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Jeg er klar til at få på puklen, men her er et kontroversielt forslag, nu hvor snakken falder på Toutouh:

    Hvis vi afskiber Kusk til Aalborg, og hvis Toutouh ikke lander en ny klub inden de relevante transferdeadlines, så burde der blive hældt kaffe op i to Tom Høgli-krus ude på Nummer 10 i nær fremtid.

    Så visker både Ståle og Toutouh tavlen ren og glemmer, at Toutouh mentalt og spillemæssigt har været på månen det sidste år, hvor al fokus har været på hans fremtid. Måske Toutouh også erkender, at hans karriereplanlægning og hårde attitude over for FCK har bragt ham totalt på vildspor, så det lige nu ligner, at han maksimalt kan tage et skridt til siden frem for et skridt op.

    Så stikker vi Toutouh en ny kontrakt på 3,5 år, en frikøbsklausul på 10 mio. kr. og giver ham mulighed for at fokusere på igen at komme op det høje niveau, han havde især i efteråret 2016. Jeg tror lidt, vi nogle gange glemmer, hvor god Toutouh var på det tidspunkt, herunder i tale til landsholdet mv. Den gamle Toutouh vil pynte i ekstrem grad på det nuværende FCK-hold.

    Forslaget er naturligvis ren utopi, men når jeg lufter det, er det, fordi jeg rent faktisk godt kan/kunne lide Toutouh (indtil 2017). Han havde noget af den der "positive arrogance", den friske, flabede, københavnske attitude, som vi har mistet og savnet siden afgangene af Zanka, Delaney og Cornelius. Toutouh kan være en gratis chance for at genskabe og bevare noget af den kultur, som vi lige nu mangler i ekstrem grad.

    Det var dagens gakkede forslag, for sandheden er nok nærmere, at forholdet mellem Toutouh og Ståle er iskoldt. Men idéen er naturligvis up for grabs, hvis du læser med herinde, Ståle. Og nu tilbage til realiteterne.

  6. De følgende 9 brugere er enige:

  7. #1114
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Pusics agent udtaler at han bliver i FCK. :/
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fc-koebenhavn
    Det er der nok ikke mange herinde der er glade for. Man kan næppe være overrasket over det med henblik på Pusics personlighed.

    Desuden oplyser jeg lige at transferdeadlinen i Tyskland er kl 18:00 dansk tid imorgen, hvor den danske er kl 00:00
    (Dette betyder dog ikke noget når det drejer sig om en spiller der forlader Tyskland, for at tage til Danmark, så vidt jeg ved)

  8. #1115
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Det ligner nu en fast aftale med Fischer: https://www.bt.dk/fodbold/transferja...ngriber-i-stor

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #1116
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det ligner nu en fast aftale med Fischer: https://www.bt.dk/fodbold/transferja...ngriber-i-stor
    Det er helt vildt hvis det sker... Tør næsten ikke tro det er sandt.. Krydser fingre og alt det der indtil noget er bekræftet..


  11. #1117
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det ligner nu en fast aftale med Fischer: https://www.bt.dk/fodbold/transferja...ngriber-i-stor
    Ifølge BTs oplysninger betaler FC København på den gode side af 20 millioner kroner for Viktor Fischer. Beløbet kan dog ændre sig når og hvis diverse bonusaftaler træder i kraft.Når beløbet er så forholdsvis højt handler det blandt andet om, at 23-årige Fischer var på kontrakt i Tyskland frem til sommeren 2021
    Så er kortene på bordet.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #1118
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    De fleste herinde havde nok frygtet en lejeaftale.... men hvis det er et reelt køb som der skrives i artiklerne så ser jeg det som værende ganske fantastisk. Håber på en 3 årig kontrakt eller mere.

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #1119
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    286

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af KøbenhavnerDyret Se meddelelser
    De fleste herinde havde nok frygtet en lejeaftale.... men hvis det er et reelt køb som der skrives i artiklerne så ser jeg det som værende ganske fantastisk. Håber på en 3 årig kontrakt eller mere.
    Tror du kan være helt sikker på at vi ikke henter en spiller til +20 mio. kr. og ikke giver ham minimum 3 år. Vil personligt blive overrasket over alt andet end 5 år
    Et godt fynsk bøgetræ taber ikke et eneste blad, fordi et par svin gnubber sig lidt op ad stammen

  16. De følgende 11 brugere er enige:

  17. #1120
    Tilmeldingsdato
    Nov 2017
    Indlæg
    43

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det ligner nu en fast aftale med Fischer: https://www.bt.dk/fodbold/transferja...ngriber-i-stor
    Den her udmelding er jo næsten irreversibel.. Hold nu op hvor jeg håber på at det sker!

  18. #1121
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Hvis medierne har ret i, at en stor del af aftalen udgøres af bonusser ift. klubbens præstationer, kan det jo endda vise sig at blive en ret billig handel!

  19. #1122
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Hvis medierne har ret i, at en stor del af aftalen udgøres af bonusser ift. klubbens præstationer, kan det jo endda vise sig at blive en ret billig handel!
    Som jeg forstår det er det 20 millioner og så kan beløber blive højere på grund af bonusser. Men er ikke sikker, da det står noget uklart på bt.
    Bold skriver at det er bonusser der kommer oven på de 20 millioner, men de bruger bt som kilde

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #1123
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    128

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Hvis medierne har ret i, at en stor del af aftalen udgøres af bonusser ift. klubbens præstationer, kan det jo endda vise sig at blive en ret billig handel!
    Så du håber på en billig handel, hvis den er præstationsbaseret? Right. Jeg håber det i så fald bliver den dyreste handel i klubbens historie.


  22. #1124
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Så hvis denne handel går igennem, har man samlet Viktor Fischer, Rasmus Falk og Robert Skov. Derudover har man også Carlos Zeca og Nicolai Boilesen.

    - Er det så nu, man begynder at satse på at spille fodbold, Ståle? Eller står den stadig på tonseri, lange bolde frem og indlæg til bagerste stolpe?


  23. #1125
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af JakobP Se meddelelser
    Så du håber på en billig handel, hvis den er præstationsbaseret? Right. Jeg håber det i så fald bliver den dyreste handel i klubbens historie.
    Det er ikke det, han skriver, nej.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •