Side 79 af 85 FørsteFørste ... 296976777879808182 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,171 til 1,185 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #1171
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Vivid Se meddelelser
    Fem år lyder alt for langt i mine øjne, da det alt andet lige betyder en markant højere løn.
    Og en langt højere pris når han skal sælges?

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #1172
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    53

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Tak til Kusk for forsøget - og god tur hjem :-)

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #1173
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    38

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af NHA Se meddelelser
    Tak til Kusk for forsøget - og god tur hjem :-)
    Det er vel ikke officielt endnu ?

  6. #1174
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    53

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18


  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #1175
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Og en langt højere pris når han skal sælges?
    Ja eller umulig at sælge. Anyway det virker omsonst at diskutere. Jeg er vildt tilfreds med signingen, men finder kontraktlængden for lang.

  9. #1176
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Vivid Se meddelelser
    Fem år lyder alt for langt i mine øjne, da det alt andet lige betyder en markant højere løn.
    Klassisk FCK aftale. Han får 5 år og det er selvfølgelig planen (hvis alt går vel), at han skal sælges sommeren 2020 eller senest 2021 til et pænt beløb.

  10. De følgende 13 brugere er enige:

  11. #1177
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Master Se meddelelser
    Jeg sidder også og tripper efter en forsvarsspiller, men indikationerne har ikke rigtigt været der, siden både Svia og Granquist forsvandt. Jeg har ikke lige set andre rygter, så byd endelig ind, hvis der er nogle!
    Det gad jeg virkelig også godt, men det sker trods alt næppe. Man kan selvfølgelig håbe på, at rygterne om Fischer optog journalisternes tid, så de slet ikke bekymrede sig om at finde ud af andet, eller man kan drømme om, at skodderne bare har været så tætte, som de meget ofte har været de seneste år, så ingen har opsnappet noget, men alt andet lige har vi helt givet en meget dyr trup nu, og hvis man skulle forstærke sig i forsvaret, skulle det nok være med endnu en løntung spiller.

    Når det er skrevet, har jeg alligevel et par bud på mulige tilgange. Personligt ville jeg helst have en skandinavisk tilføjelse, eller nogen der kender skandinavisk klubfodbold, for at på en måde forstærke det spor vi tilsyneladende er inde på, hvor kulturen både på og udenfor banen vist bliver prioriteret højt.

    Alexander Milosevic har stået uden kontrakt i nogle måneder, efter at han brød med sin tyrkiske klub Besiktas. Det står der noget om her. Siden har der været temmelig stille om ham, men her afviser han da i hvert fald ikke et skifte til Skandinavien, og her fortalte Michel Davidsen for et halvt år siden, at København godt kunne være en mulighed for Milosevic, omend vi på daværende tidspunkt ikke havde interesse for ham.

    Her står, at Ebenezer Ofori er på vej væk fra Stuttgart, og her nævnes det, at AIK Solna selvfølgelig meget gerne vil have ham tilbage. Jeg mener at have læst, at de har trukket følehornene lidt tilbage, fordi Ofori tjener en ret så høj løn i Tyskland, men den artikel kan jeg ikke finde. Vi har jo flere gange haft kig på Ofori. Første gang nævnes det her for lidt over fire år siden, hvor vi endda angiveligt bød på ham, og senest kom så den her historie for lige over to år siden, hvor vi skulle have haft kig på Ofori som erstatning for Amartey. Ærlig talt ved jeg ikke, om Ofori kan spille midtstopper, og uanset er han ikke ligefrem den klassiske type til vores midterforsvar. På den anden side spillede han venstreback, før han blev omskolet til den centrale midtbane, og når nu vi har haft følere ude efter ham flere gange, tænkte jeg, at jeg ville tage ham med her.

    Det er kun cirka en måned siden, at den her historie kom ud og fortalte, at Midtjylland var gået på jagt efter Sotirios Papagiannopoulos fra svenske Östersund, men at han havde afvist både dem samt polske og græske klubber. Siden kom det her frem for bare en uge siden, at han var meget tæt på, at skifte til Standard Liege, men bare et par dage senere kunne det blandt andet her meldes ud, at han havde forlænget sin kontrakt med Östersund for resten af året. Han regnes blandt mange for at være Allsvenskans bedste midtstopper.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  12. #1178
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Ærlig talt ved jeg ikke, om Ofori kan spille midtstopper, og uanset er han ikke ligefrem den klassiske type til vores midterforsvar.
    Med en højde på 172 cm tror jeg, man kan være ganske sikker på, at Ståle ikke henter ham til vores midterforsvar :-)
    De andre nævnte spillere virker dog som fornuftige bud, og jeg håber i hvert fald også, at vi får en eller anden ind, så Boilesen kan få lov til at spille back, og Bengtsson kan blive plantet på bænken.
    HIC SUNT LEONES

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #1179
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  15. #1180
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Og en langt højere pris når han skal sælges?
    Det kommer jo an på om der er en klausul i hans kontrakt. Jeg tror godt du kan regne med, at for at lokke en spiller af den kaliber til København, så er der mange tilfælde hvor agenten vil kræve en relativt fornuftig frikøbsklausul, så spilleren er fri til om et par år at tage en større klub og en større løn, uden at FCK kan holde endnu et år på ham. Er den på 5 mio EUR og har vi givet 3 mio EUR, er det dog stadig en super deal, da der slet ikke er samme usikkerhed omkring et Fischer køb, som diverse østeuropæiske lottokøb.
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #1181
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    89

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af puma4ever Se meddelelser
    Det kommer jo an på om der er en klausul i hans kontrakt. Jeg tror godt du kan regne med, at for at lokke en spiller af den kaliber til København, så er der mange tilfælde hvor agenten vil kræve en relativt fornuftig frikøbsklausul, så spilleren er fri til om et par år at tage en større klub og en større løn, uden at FCK kan holde endnu et år på ham. Er den på 5 mio EUR og har vi givet 3 mio EUR, er det dog stadig en super deal, da der slet ikke er samme usikkerhed omkring et Fischer køb, som diverse østeuropæiske lottokøb.
    Hvordan er det med frikøbsklausuler i Danmark - er de overhovedet en del af regelsættet? Kan sagtens være, at jeg husker forkert, men jeg mener ikke, at det praktiseres her i landet. Kunne ikke lige finde noget om det ved en Google-søgning, så ret mig endelig, hvis jeg tager fejl. Jeg blandet det garanteret bare sammen med en anden form for klausul eller lignende :)

  18. #1182
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Master Se meddelelser
    Hvordan er det med frikøbsklausuler i Danmark - er de overhovedet en del af regelsættet? Kan sagtens være, at jeg husker forkert, men jeg mener ikke, at det praktiseres her i landet. Kunne ikke lige finde noget om det ved en Google-søgning, så ret mig endelig, hvis jeg tager fejl. Jeg blandet det garanteret bare sammen med en anden form for klausul eller lignende :)
    Altså det er ikke en obligatorisk del af kontrakter ligesom det er tilfældet i eksempelvis Spanien.. Men det er ikke det samme som at de ikke praktiseres.. Jeg synes meget ofte det ses i forbindelse med forlængelser, at spilleren får skrevet en frikøbsklausul ind.. Om Fischer har en sådan i hans nye kontrakt kan vi foreløbigt kun gisne om..

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #1183
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    237

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18


  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1184
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Åha, det lyder som om at Fischer er tiltænkt en rolle som kant. Øv.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #1185
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    86

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Master Se meddelelser
    Hvordan er det med frikøbsklausuler i Danmark - er de overhovedet en del af regelsættet? Kan sagtens være, at jeg husker forkert, men jeg mener ikke, at det praktiseres her i landet. Kunne ikke lige finde noget om det ved en Google-søgning, så ret mig endelig, hvis jeg tager fejl. Jeg blandet det garanteret bare sammen med en anden form for klausul eller lignende :)
    Som Jons nævner det, er det ikke obligatorisk, men det bliver af og til brugt. F.eks. havde Robert Skov en frikøbsklausul i sin kontrakt hos Silkeborg.

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Åha, det lyder som om at Fischer er tiltænkt en rolle som kant. Øv.

    MEGA øv. Min største frygt ift. det køb er mere eller mindre en realitet nu, med salget af Kusk + det faktum at han er sat som midtbane på FCK.dk. Måske de cementerer det på pressemødet.

    Det ændrer naturligvis ikke på, at det er en god signing stadig. Det er bare ikke dér vi havde allermest brug for forstærkning.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •