Side 25 af 85 FørsteFørste ... 15222324252627283575 ... SidsteSidste
Viser resultater 361 til 375 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #361
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Det er vel mere nærliggende, at der hvertfald kommer en højreback. Med Høgli væk, Ankersen sandsynligvis væk til sommer og Roerslev åbenbart ikke god nok, skal der hentes nye folk til den plads.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #362
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Oplagt vil det være at afskibe tre af kantspillerne og hente én spiller på mindst Verbic/Falk-niveau. Toutouh er færdig. Amankwaa har nogle spidskompetencer, som helt sikkert er brugbare, men skibet er ved at være sejlet for ham. Med mindre han omskoles til back, hvilket han næppe gør, skal han videre. Kusk er i den ideelle verden optimal førstereserve. Desværre har pilet peget den forkerte vej for lang tid og han trænger nok til at prøve noget nyt.

    Som ny kant ser jeg meget gerne Sylvester Igboun, som helt tilbage i 2011 var min ønskeerstatning for Grønkjær.

  4. #363
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Dame N'doye vil nogen måske mene er passé, men det ville give et sus i gennem Parken at manden løber på banen i den hvide trøje igen. Han kender klubben, spillestilen, og ikke mindst forventningerne - og kan desuden bidrage med lidt af den nødvendige rutine. Selvom at de sidste par sæsoner måske ikke har været hans bedste, er jeg overbevist om, at han på en halvandet år lang kontrakt stadig vil være en bærende og særdeles nødvendig spillertype i disse tider. Fratag noget ansvar fra Pieros, eventuelt afskib Pavlovic, og hav så Holse og Wind til at kæmpe om rollen som fjerdeangriber.
    Nu tror jeg desværre ikke på, at vi kan eller vil hente N'doye. Men derfor kan man da godt drømme lidt, om et angreb med Santander og N'doye i topform. Det vil nok give en smule nervøse trækninger i de fleste forsvar :)

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #364
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    ‼️EXCLUSIVE : Uc Sampdoria showed interest in Karlo Bartolec. On the croatian player of the Fc Nordsjaelland there are also Fc Nantes and Fc Copenhagen ‼️

    calciomercato.it/news/288428/ca…

  7. #365
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    ‼️EXCLUSIVE : Uc Sampdoria showed interest in Karlo Bartolec. On the croatian player of the Fc Nordsjaelland there are also Fc Nantes and Fc Copenhagen ‼️

    calciomercato.it/news/288428/ca…
    Avisen snakker om en pris på 3 mil euro

  8. #366
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    530

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Avisen snakker om en pris på 3 mil euro
    Bartolec ville være en super spændende signing! Men 3 mio. euro er nok for mange penge for en ny back/kant pt :-/

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #367
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Gad vide om vi henter årets spiller i Silkeborg Jens Martin Gammelby som erstatning for Ankersen hvis vi ikke kan få Batolec evt med Robert Skov oven i handlen???

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #368
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Jeg brugte en del tid sidste år på at grine af en Silkeborgfan der kaldte ham for Superligaens bedste højre back. Så det er jeg ikke fan af.

    Men han er sgu meget god. Jeg kan godt lide han kan drible, at han er stor og at han er dansk. Jeg ved ikke hvor godt han egentlig forsvarer, men det kan han sikkert lære sammen med Vavro, Roerslev og Luftner.

  13. #369
    Tilmeldingsdato
    Jan 2005
    Indlæg
    140

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Gad vide om vi henter årets spiller i Silkeborg Jens Martin Gammelby som erstatning for Ankersen hvis vi ikke kan få Batolec evt med Robert Skov oven i handlen???
    Jeg kan huske da vi hentede Jesper Christiansen og Michael Gravgaard i Viborg som en dobbelt-handel. Og det viste sig i hvert fald som en god ide, selv om jeg dengang var lidt skeptisk over at hente spillere i Viborg...

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #370
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Så længe det ikke er en "Johnny Thomsen" handel, er det vel ok..

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #371
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Selvfølgelig er vi interesseret i Bartolec - han er så oplagt som det overhovedet kan blive. FCN vil dog helt sikkert fortrække at sælge til udlandet, og mon ikke også Bartolec selv er interesseret i det.

    Vi er desværre for sent ude på denne her.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  18. De følgende 12 brugere er enige:

  19. #372
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Selvfølgelig er vi interesseret i Bartolec - han er så oplagt som det overhovedet kan blive. FCN vil dog helt sikkert fortrække at sælge til udlandet, og mon ikke også Bartolec selv er interesseret i det.

    Vi er desværre for sent ude på denne her.
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-serioest-bud/

    Ja det skib er nok sejlet, ligesom det er med alle de andre FCN spillere. Tror ikke vi kommer til at hente spillere derfra de næste mange år

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #373
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Det er vel mere nærliggende, at der hvertfald kommer en højreback. Med Høgli væk, Ankersen sandsynligvis væk til sommer og Roerslev åbenbart ikke god nok, skal der hentes nye folk til den plads.
    I den forbindelse er svenske Anton Timmerholm blevet diskuteret en del, men han har netop skrevet kontrakt med New York City. Det står der noget om her.

    Derudover er Alexander Milosevic tidligere blevet nævnt som en mulig forstærkning til det centrale forsvar, og her er historien om, at han netop har brudt sin lejeaftale med tyrkiske Rizespor efter kun tre måneder. Han er derfor i teorien tilbage hos Besiktas, men her er et rygte om, at også den kontrakt er ved at blive revet i stykker.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #374
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    I den forbindelse er svenske Anton Timmerholm blevet diskuteret en del, men han har netop skrevet kontrakt med New York City. Det står der noget om her.

    Derudover er Alexander Milosevic tidligere blevet nævnt som en mulig forstærkning til det centrale forsvar, og her er historien om, at han netop har brudt sin lejeaftale med tyrkiske Rizespor efter kun tre måneder. Han er derfor i teorien tilbage hos Besiktas, men her er et rygte om, at også den kontrakt er ved at blive revet i stykker.
    hvis det er sandt, at vi potentielt kan få en Milosevic gratis, så er det da bare om, at komme igang. personligt mener jeg, at han er en spiller der har et stort uforløst potentiale.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #375
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18


  26. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •