Viser resultater 1 til 15 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #195
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,539

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Vi har jo ikke ubegrænset økonomi, selvom det går skidt, og investorerne formentlig skyder lidt penge i Ståles retning når vinduet åbner.
    Jeg ser gerne at vi får hentet Erik Schviachenko. Han har lederskab, attitude, højt niveau og - tror jeg - den DNA som kendetegner en FCK-vinder (nogle kalder det positiv arrogance).
    Han ville kunne løfte - ene og alene - forsvaret. Jeg ser derfor gerne, at det er eneste udskiftning der.
    Så håber jeg, at Matic bliver skippet. Keita kommer tilbage, og Matic kan vi stadig få en mønt for. Gregus har altså evnerne. Nu skal han have tid og ro, og ikke mindst kontinuitet. Så skal han nok blive forløst.
    Derimod mangler vi en angriber, som passer ind i FCK. En som kan spille med ryggen mod mål og holde i bolden. vi mangler fysik! Ikke nødvendigvis en to-meter, men en med evner til at holde i bolden med press på.
    Jeg håber derfor på følgende små justeringer:

    Matic ud
    Toutouh ud
    Erik S. ind
    Ang. ind.

    Alternativt kunne jeg godt tænke mig en målmand. Rygterne går på Pontus Dahlberg, og ikke mindst en højreback såsom Wahlquist. Men det er ikke videre presserende, som situationen er i forsvaret. Med Erik S. vil Erik Johansson også kunne løfte sit niveau - og Vavro tror jeg også på. Luftner derimod ... :(
    Jeg kunne ikke være mere enig.. Det er spot on hvad vi har brug for, for at ramme det ønskelige niveau i foråret.. Jeg er sikker på, at lige præcis sådan to transfers sammen med de spillere vi får tilbage fra skader vil kunne løfte os til "normalt" FCK niveau.. Hvis vi forsømmer at styrke truppen i januar, er jeg bange for at får et forår som minder meget om dette efterår. Skader eller ej. Og det kan på den lange bane være ødelæggende for den vinderkultur vi har opbygget.. Ja det er en stor investering på måske 40 mio, men jeg er klart af den overbevisning at det vil kunne betale sig.. It takes money to make money..

  2. De følgende 3 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •