Side 3 af 85 FørsteFørste 1234561353 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    https://www.bt.dk/superligaen/solbak...viktor-fischer

    Interessant interview med Ståle omkring transfervinduet. Bl.a. kommer det frem, at vi også spurgte ind til Viktor Fischer.
    Vil altid elske Ståle

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Ifølge denne artikel på tipsbladet, talte vi med Fischers agent om hans situation fordi vi blev tilbudt en anden af agentens spillere:

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...viktor-fischer

    Der er spændende navne på listen, men mon ikke det var én af de mere uinteressante vi blev tilbudt, når nu vi sagde nej:

    http://esselsports.nl/?page_id=33

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    https://www.bt.dk/superligaen/solbak...viktor-fischer

    Interessant interview med Ståle omkring transfervinduet. Bl.a. kommer det frem, at vi også spurgte ind til Viktor Fischer.
    Men hvem er den angriber, som vi kunne have fået, hvis alle citroner var blevet presset?

  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    N'doye

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Hvor om alting er så var vi i det mindste forsøgt at hente fra en rigtig høj hylde og det er også lykkedes med Zeca. Erik, Zeca og Fischer - av det ville ha' været vildt. Jeg synes det er fedt vi sigter højt og det ligner også vi har rykket lidt på budgettet. Vi vil naturligvis lave fejl og de er bare dyre på vores niveau, Matic bliver jo dyr hvis han ikke slå igennem, men det er en del af det. Real Madrid køber også James til ufattelig mange millioner for at leje ham ud, fordi det ikke passede sammen i sidste ende.

  8. De følgende 10 brugere er enige:

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Jeg er klar til at få på puklen for manglende ambitioner, men here goes et forslag til et indkøb.

    Med al sandsynlighed søger Robin Olsen videre i karrieren senest til sommer. Det er i hvert fald den melding, Ståle har givet flere gange. Vi skal altså også senest til sommer på markedet efter en ny (første)keeper - kunne det være værd at kigge mod den hjemlige Superliga-andedam og sikre sig Sten Grytebust i OB?

    I de kampe, jeg har set med OB, har han virkelig været god. Han har gang på gang været en redningsmand for dem og er i min bog den bedste målmand i Superligaen efter Olsen og Rønnow. Især hans reflekser er stærke, men virker også som en god organisator i defensiven. Det taler også for, at han har erfaringen, har en god alder (snart 28) og går forhåbentlig ind i sine bedste fodboldår nu, ligesom vi også har haft glæde af Jesper Christiansen, Johan Wiland og Robin Olsen i en relativt moden alder.

    Desuden tror jeg, at det taler for, at han er skandinav og vel et af få oplagte og kvalificerede bud på en keeper, hvis vi begrænser os til Skandinavien. Han bliver nok ikke helt billig, men med kontraktudløb i sommeren 2019 og i forhold til, at OB fik ham på fri transfer, så er det nok inden for de økonomiske rammer. Jeg synes i hvert fald, at han ser spændende ud, selvom det vil være et lidt usexet, norsk Superliga-indkøb.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #37
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Nu vi er ved OB, kunne det være en ide at forsøge at hente ham deres målmandstalent ind?

    https://www.bt.dk/superligaen/tak-me...viser-ac-milan
    For hvis det står til troende at han skulle afløse donnarumma burde han reelt også kunne spille fast i FCK

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Den må næsten have været oppe og vende herinde, men kan ikke lige finde det.

    Så here goes.

    Er der blevet skrevet noget om eventuelle videresalgsklausuler i Delaneys kontrakt?

    Zan

  13. #39
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Den må næsten have været oppe og vende herinde, men kan ikke lige finde det.

    Så here goes.

    Er der blevet skrevet noget om eventuelle videresalgsklausuler i Delaneys kontrakt?

    Zan
    Jeg mener, at Ståle har nævnt, at han håber på et salg, da der så falder et par millioner af til FCK. Om det kommer fra uddannelsespenge eller en klausul ved jeg ikke. Men jeg håber da, at man har fået presset en 10% eller lignende ind i aftalen.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  15. #40
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Nu vi er ved OB, kunne det være en ide at forsøge at hente ham deres målmandstalent ind?

    https://www.bt.dk/superligaen/tak-me...viser-ac-milan
    For hvis det står til troende at han skulle afløse donnarumma burde han reelt også kunne spille fast i FCK
    Ja det er jo en oplagt ide, men jeg tvivler på, at det kommer til at ske. Vi har vist lige skrevet kontrakt med en målmand fra Brøndby (Simon Rossil 16 år) http://tonsser.com/dk/nextgen/talent...-fc-koebenhavn
    Han stod forøvrigt på mål for BIFs u17, da de for et par uger siden slog vores 1-0, hvor han vist reddede et straffe....som han forøvrigt selv begik.

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    123

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Den må næsten have været oppe og vende herinde, men kan ikke lige finde det.

    Så here goes.

    Er der blevet skrevet noget om eventuelle videresalgsklausuler i Delaneys kontrakt?

    Zan
    Der er snakket om 15 %, hvilket er meget pænt. Skulle han skifte til et andet land end Tyskland, må der også falde 5 % uddannelsespenge afsted, om det er inkluderet i de 15 % er jeg usikker på.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  18. #42
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Rygterne i dag siger i hvert fald, at Tottenham skulle være interesseret i at hente ham og prisen skulle være i de 3 cifret mio kr. Dog først til sommer.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #43
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Rygterne i dag siger i hvert fald, at Tottenham skulle være interesseret i at hente ham og prisen skulle være i de 3 cifret mio kr. Dog først til sommer.
    ca. 112 mio jf., dette link her

    http://www.plbold.dk/nyhed/bild-tott...ger-til-sommer

  21. #44
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Det er han da ikke god nok til? Dier er fremragende som boks til boks og Delaney bliver aldrig andet en reserve til ham. Misforstå mig ikke, jeg elsker ham. Men er niveauet virkelig til en top 20 klub?
    Så vil jeg hellere se ham i en top 40-20 klub hvor han kan være fast mand og spille en masse kampe. Han skal sgu ikke sidde på bænken.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #45
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Det er han da ikke god nok til? Dier er fremragende som boks til boks og Delaney bliver aldrig andet en reserve til ham. Misforstå mig ikke, jeg elsker ham. Men er niveauet virkelig til en top 20 klub?
    Så vil jeg hellere se ham i en top 40-20 klub hvor han kan være fast mand og spille en masse kampe. Han skal sgu ikke sidde på bænken.
    Hvis vi kan hive gode 15 mio på det, skal han for min skyld være hjertens velkommen til at spille i en hvilken som helst topklub...

    Zan

  24. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •