Side 34 af 85 FørsteFørste ... 24313233343536374484 ... SidsteSidste
Viser resultater 496 til 510 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #496
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Håb du bare løs. Men sådan fungerer det altså. Mediestrategien i FCK's ungdomsafdeling er knivskarp, hvilket blandt andet Sune Smith-Nielsen og Jes Mortensen flere gange har bekræftet. Drengene skal ikke i medierne. De skal have ro til at være børn, passe skolen og glæde sig ved at spille fodbold. Det er med andre ord ikke tilfældigt, at der ikke bliver lavet pro-aktive historier om ungdomsspillerne - kun om holdene som enheder.

    I den sammenhæng kan du være helt sikker på, at enten Ståle, Lange eller en af lederne i ungdomsafdelingen har en dialog med de spillere, der bliver efterspurgt fra udlandet.


  2. #497
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Og hvor jeg elsker den strategi!


  3. #498
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Håb du bare løs. Men sådan fungerer det altså. Mediestrategien i FCK's ungdomsafdeling er knivskarp, hvilket blandt andet Sune Smith-Nielsen og Jes Mortensen flere gange har bekræftet. Drengene skal ikke i medierne. De skal have ro til at være børn, passe skolen og glæde sig ved at spille fodbold. Det er med andre ord ikke tilfældigt, at der ikke bliver lavet pro-aktive historier om ungdomsspillerne - kun om holdene som enheder.

    I den sammenhæng kan du være helt sikker på, at enten Ståle, Lange eller en af lederne i ungdomsafdelingen har en dialog med de spillere, der bliver efterspurgt fra udlandet.
    Bortset fra de fire første ord i dit indlæg, som er helt HÅBløse så mange tak for uddybningen, det glæder mig faktisk at det er sådan det hænger sammen.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #499
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    182

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Kacaniklic ser ud til at være ude i kulden i Frankrig. Trods hans meget begrænsede spilletid, synes jeg absolut han havde et fint niveau,da han var i Kbh. Han har et fint glidende løb med bolden, og et dejligt venstreben! Kusk eller Yous ud, og ham ind? Jeg er i tvivl omkring hans arbejdsindsats, defensivt - dog kan det aldrig nogensinde komme ned på Kusk-niveau!

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...raget-i-nantes

  6. #500
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    237

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Verbic-handel tæt på i følge slovensk avis: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-i-dynamo-kiev

  7. #501
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Eiken88 Se meddelelser
    Kacaniklic ser ud til at være ude i kulden i Frankrig. Trods hans meget begrænsede spilletid, synes jeg absolut han havde et fint niveau,da han var i Kbh. Han har et fint glidende løb med bolden, og et dejligt venstreben! Kusk eller Yous ud, og ham ind? Jeg er i tvivl omkring hans arbejdsindsats, defensivt - dog kan det aldrig nogensinde komme ned på Kusk-niveau!

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...raget-i-nantes
    Jeg synes han var en kæmpe skuffelse (en af de større jeg kan huske). Han blev blæst op til noget særligt (Ligaens bedste venstreben) og viste næsten ikke noget i sin tid her. Han skal da være velkommen, hvis han har niveauet, men det tror jeg ikke han har.

    Derudover kan det nævnes, at Danske Spil nu kun giver odds 2,5 på, at Fischer spiller i FCK efter nytår, og kun 1,45 på at han skifter klub. (2,4 på at han bliver)
    Desuden er Andrew Hjulsager stærk utilfreds med sin situation og vil have spilletid nu. Vi vil selvfølgelig ikke hav Brøndbysvin yada yada yada, men hans niveau og spillestil kunne måske passe ok ind her. Han udlejes nok til BIF, der kommer til at gå all in på guldet.

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #502
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg synes han var en kæmpe skuffelse (en af de større jeg kan huske). Han blev blæst op til noget særligt (Ligaens bedste venstreben) og viste næsten ikke noget i sin tid her. Han skal da være velkommen, hvis han har niveauet, men det tror jeg ikke han har.

    Derudover kan det nævnes, at Danske Spil nu kun giver odds 2,5 på, at Fischer spiller i FCK efter nytår, og kun 1,45 på at han skifter klub. (2,4 på at han bliver)
    Desuden er Andrew Hjulsager stærk utilfreds med sin situation og vil have spilletid nu. Vi vil selvfølgelig ikke hav Brøndbysvin yada yada yada, men hans niveau og spillestil kunne måske passe ok ind her. Han udlejes nok til BIF, der kommer til at gå all in på guldet.
    Enig, med dig k@sper. Desuden var han selv ude at sige efterfølgende, at han fortrød skiftet til FCK. Så tror ikke, der er varmt luft mellem parterne :-)
    Håber på Fischer og Sviatchenko. Det kunne være så vildt.
    Tror ikke, du skal frygte at se Hjulsager i BØF igen lige nu. Han har netop udtalt, at han vil fortsætte i udlandet.

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #503
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    182

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    [QUOTE=Lokomotiv Luxus;666257]Enig, med dig k@sper. Desuden var han selv ude at sige efterfølgende, at han fortrød skiftet til FCK. Så tror ikke, der er varmt luft mellem parterne
    Håber på Fischer og Sviatchenko. Det kunne være så vildt..

    Ok. Jeg er helt enig i de to du nævner, vil være drømmescenariet. Jeg har svært ved at se det ske, men lad os da håbe.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #504
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...prisen/6970998

    Jf., denne artikel, står vi til at miste Verbic allerede nu her.

  14. #505
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...prisen/6970998

    Jf., denne artikel, står vi til at miste Verbic allerede nu her.
    Suk. Den eneste i truppen med lidt offensiv pondus. Gråvejret trækker i DEN grad indover byen, må håbe at solen snart kigger forbi med en klassespiller til hver kæde.

  15. De følgende 11 brugere er enige:

  16. #506
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Suk. Den eneste i truppen med lidt offensiv pondus. Gråvejret trækker i DEN grad indover byen, må håbe at solen snart kigger forbi med en klassespiller til hver kæde.
    Ja desværre... Nu skal vi ud og hente en ny spiller til den plads, som så skal bruge 2 år på, at lære systemet. suk!

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #507
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Ja desværre... Nu skal vi ud og hente en ny spiller til den plads, som så skal bruge 2 år på, at lære systemet. suk!
    Altså, jeg sælger gerne Verbic.
    Han er en herlig spiller - når det kører for ham, altså - men han er samtidig en spiller, som kan erstattes. Især med Fischer(!).

    Jeg tror jo altid på, at der ligger grundige overvejelser bag. Vi er jo ikke tvunget til at sælge nu, og historier om en gentleman agreement om salg til sommer har jeg ikke hørt om. Derfor tror - og ikke mindst håber - jeg på, at Ståle & Co. skiller sig af med Verbic fordi de har noget i pibelinen, som skal sponsoreres via et Verbic-salg. Er det Fischer og Sviachenko så er jeg overraskende glad og motiveret!

    Verbic kan erstattes, og jeg holder sgu gerne på Kusk. Ja, han er langt tilbage i spilletid, men han er en enormt dygtig og begavet spiller. Det har han vist i glimt men nok skuffet mest i denne sæson, so far i hvert fald. Men hey, det har mange. og Kusk er ikke en spiller som hverken sig selv eller andre op i modgang. Derimod fornemmer man jo hvor dygtig og vigtig han er for de andre, når man eksempelvis ser ham med kombinationsstærke spillere som Falk, Santander og Verbic; Der sker altså noget!

    Så kort sagt: Kan og skal vi sælge Verbic for at få noget a la - altså, hvis ikke det er - Sviachenko og Fischer, så går jeg ind for det. Vi mangler i dén grad en styrmand til forsvaret. Det er Erik S. Og Fischer kan så meget - faktisk tror jeg han kan mere og har større potentiale end Verbic. Så lad os gøre det. Vi har råd til det i en sæson som denne.

    Og så skal vi altså være økonomisk klar til handler nu. Der kommer en masse danske og svenske spillere indenfor vores rækkevidde grundet det forestående VM. De vil med, og vi kan lokke dem! :-)
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #508
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Ja desværre... Nu skal vi ud og hente en ny spiller til den plads, som så skal bruge 2 år på, at lære systemet. suk!
    Vi kan vel bare rykke Falk over hvor han er bedst og så købe en erstatning til højresiden, som vi hele tiden har skulle.

    Det er altid kedeligt som fan når klubben afskriver sæsonen, da vi gerne så cleansheet og hattrick i vores favør i hver kamp resten af sæsonen. Men klubben prioritere nok bare at få de ekstra penge ind for at gøre klar til næste sæson, selvom de budgetter ikke er direkte afhængige.

    Det er kedeligt, men han er ikke uerstattelig i Delaney klassen.

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #509
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Er enig med Rokie_Ijeh.
    Syntes man skal sælge ham hvis man kan få 30 gram for ham. Er det i virkeligheden ikke kun dette her halvår at han har vist hvad han duer til? Et halvår hvor det bestemt ikke har været svært at imponere når man tænker på hvor ringe mange har været. Inden da har han været meget ramt af skader og været sat af holdet af Yus, Rasmus og vel Nicolai inden da.
    Jeg bytter i hvert fald gerne ham ud med Viktor hvis det vitterligt er muligt.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #510
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Suk. Den eneste i truppen med lidt offensiv pondus. Gråvejret trækker i DEN grad indover byen, må håbe at solen snart kigger forbi med en klassespiller til hver kæde.
    Det er meget trist.. Ikke mindst signalværdien i det.. Var det efter vores kamp i Moskva at Ståle var ude og pure afvise, at det kunne komme på tale at sælge Verbic i vinterens vindue.. Og nu ser det ud til at vi sælger for sølle 30 mio.. Hvis det er bud i den størrelsesorden der skal til, for at vriste vores ellers ikke tilgængelige og bedste spillere ud af hånden på os, så står det i sandhed skidt til.. Man kan dog håbe at det hænger sammen med en større transferkabale som bringer os både Verbic’ afløser samt ny klasseangriber og centerforsvarer allerede her til januar, så kan der alligevel have vist sig at være fornuft bag.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •