Side 40 af 85 FørsteFørste ... 303738394041424350 ... SidsteSidste
Viser resultater 586 til 600 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #586
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Der er intet belæg for at tro, at klubben kun kan tiltrække spillere ved at love faste salgsdatoer.
    Sikkert ikke. Men jeg tror ikke, at der er nogen tvivl om, at det er en del af pakken sammen med titler, fast europæisk spilletid, god taktisk uddannelse, beviseligt god historik omkring videre karriere osv der får dem til at komme til os fremfor f.eks. Brugge, Basel, mellemstore hollandske klubber osv. Jeg tror faktisk, at det er en ret stor faktor, at spilleren ved at vi efter udtjent værnepligt (2-3 år) ikke står i vejen for et skifte såfremt buddet er nogenlunde.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #587
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Sikkert ikke. Men jeg tror ikke, at der er nogen tvivl om, at det er en del af pakken sammen med titler, fast europæisk spilletid, god taktisk uddannelse, beviseligt god historik omkring videre karriere osv der får dem til at komme til os fremfor f.eks. Brugge, Basel, mellemstore hollandske klubber osv. Jeg tror faktisk, at det er en ret stor faktor, at spilleren ved at vi efter udtjent værnepligt (2-3 år) ikke står i vejen for et skifte såfremt buddet er nogenlunde.
    Men det er vel ikke utroværdigt hvis spilleren ikke bliver solgt efter 2-3 år hvis de købene klubber ikke vil betale det vi kræver. Det må spilleren og agenten have respekt for også selvom de blev lovet at de kun skulle være 2-3 år ud af deres 5 år i København. Så ved de købene klubber jo også at vores stjerner ikke bliver solgt på udsalg hver gang
    Sidst redigeret af phillipo : 25.12.17 kl. 20:15

  4. #588
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Men det er vel ikke utroværdigt hvis spilleren ikke bliver solgt efter 2-3 år hvis de købene klubber ikke vil betale det vi kræver. Det må spilleren og agenten have respekt for også selvom de blev lovet at de kun skulle være 2-3 år ud af deres 5 år i København. Så ved de købene klubber jo også at vores stjerner ikke bliver solgt på udsalg hver gang
    Spillerne bliver solgt for markedsprisen efter Skandinaviske forhold, og det har vi diskuteret før. Det er der du skal lave sammenligningen. Men kan du derudover ikke fortælle hvem der er solgt på udsalg evt. gerne med sammenligninger af andre lignende spillere og hvor de solgt til. Et eksempel jeg selv kan komme i tanke om er Zanka, men den aftale der blev lavet med ham, da han forlængede med et år betød stort set også, at han selv kunne bestemme prisen. Og havde vi ikke forlænget var han smuttet gratis, og det så for anden gang.


  5. #589
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Men det er vel ikke utroværdigt hvis spilleren ikke bliver solgt efter 2-3 år hvis de købene klubber ikke vil betale det vi kræver. Det må spilleren og agenten have respekt for også selvom de blev lovet at de kun skulle være 2-3 år ud af deres 5 år i København. Så ved de købene klubber jo også at vores stjerner ikke bliver solgt på udsalg hver gang
    Hvad får dig til at tro at lovende og ambitiøse spillere ville lave 5årige kontrakter med FCK fra Superligaen i Danmark, hvis ikke der var nogenlunde sikkerhed for at man kunne komme afsted før kontraktens udløb, såfremt et minimums beløb blev budt?
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.


  6. #590
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Hvad får dig til at tro at lovende og ambitiøse spillere ville lave 5årige kontrakter med FCK fra Superligaen i Danmark, hvis ikke der var nogenlunde sikkerhed for at man kunne komme afsted før kontraktens udløb, såfremt et minimums beløb blev budt?
    Helt enig, og det præciserer Ståle ret tydeligt, i fanradioens seneste interview med ham. Han siger direkte, at karriereplaner er den eneste måde vi kan tiltrække en spiller som Verbic. Han siger så også at det er vigtigt, at destinationerne som spillerne ryger til, er interessante. Dvs top 5 liga, eller en klub alla Kiev. Det har nok haft betydning for salget af Verbic, at det netop var Kiev der blev solgt til. Det kan bruges til en fremtidig karriereplan, at der er blevet solgt til en klub som Kiev.

  7. #591
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    FCK skal være klar til at betale Celtic, 12,5 mio. kr. for Sviatchenko.

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...g-celtic-exit/

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #592
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Hvad får dig til at tro at lovende og ambitiøse spillere ville lave 5årige kontrakter med FCK fra Superligaen i Danmark, hvis ikke der var nogenlunde sikkerhed for at man kunne komme afsted før kontraktens udløb, såfremt et minimums beløb blev budt?
    Hvad fik spillerne til at skrive under på kontrakter inden den nye strategi?

    Igen: Alle er nok enige om, at FCK for de fleste er et skridt på vej mod noget andet. Planer er selvfølgelig godt, men endelige aftaler er næppe. For at det skal fungere i virkeligheden, vl det kræve, at verden er en på forhånd fastlagt størrelse uden afvigelser. Og som Ståle efterhånden burde kunne skrive under på, er det ikke tilfældet.

  10. #593
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    FCK skal være klar til at betale Celtic, 12,5 mio. kr. for Sviatchenko.

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...g-celtic-exit/
    Ja, det kommer jo ikke som den store overraskelse at vi - igen - jagter ham.

    Men håber det sker hurtigt i transfervinduet! Så han kan nå at få en helvedes masse system og bold i benene, samt få samtlige træningskampe. Gerne på fuld tid om muligt.

    Skade og efterfølgende ingen minutter i Scottish PL skræmmer mig, og jeg vil passe på ikke at skrue mine forventninger for højt op første halvår.

    Men på sigt, et fint køb.

    Zan

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #594
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    12,5 mio. for Sviatchenko? Ville være noget af et scoop. Hans mange skader gør nok at han er blevet mindre attraktiv for udlandet, men det er jo bare en af de ting vi må leve med hvis vi kan få en spiller af hans kaliber, lidt ligesom NJ og Boilesen.

    Det er nu også lidt 'sjovt' at tænke tilbage på at vi ville have ham for ca. 4 år siden, men så kom Benham til og vi købte Zanka. Han spiller nu fast i Premier League og gør det rigtig godt. Det er jo også et tegn på at er du god nok, og udvikler du dig kan du godt tage skridtet fra FCK til Premier League.

    Vi kommer dog til at stå med den samme problematik til sommer. Et HELT nyt forsvar, denne gang inkl. målmand - spørgsmålet er hvor lang tid Ståle skal bruge med dem denne gang.

    Joronen
    Ny - Erik - Erik - Boilesen.

    Til gengæld er det noget af et spillende forsvar, afhængig af den nye højre back selvfølgelig.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #595
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,853

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    12,5 mio. for Sviatchenko? Ville være noget af et scoop. Hans mange skader gør nok at han er blevet mindre attraktiv for udlandet, men det er jo bare en af de ting vi må leve med hvis vi kan få en spiller af hans kaliber, lidt ligesom NJ og Boilesen.

    Det er nu også lidt 'sjovt' at tænke tilbage på at vi ville have ham for ca. 4 år siden, men så kom Benham til og vi købte Zanka. Han spiller nu fast i Premier League og gør det rigtig godt. Det er jo også et tegn på at er du god nok, og udvikler du dig kan du godt tage skridtet fra FCK til Premier League.

    Vi kommer dog til at stå med den samme problematik til sommer. Et HELT nyt forsvar, denne gang inkl. målmand - spørgsmålet er hvor lang tid Ståle skal bruge med dem denne gang.

    Joronen
    Ny - Erik - Erik - Boilesen.

    Til gengæld er det noget af et spillende forsvar, afhængig af den nye højre back selvfølgelig.
    Hvis Ståle lykkedes med Erik Sviatchenko, så begynder jeg at se afregningen til et træmandsforsvar. Ståle vil så have 5 mand til 3 pladser, og Boile og Bengt kan spille den ene vingback og Thomsen og en ny den anden. Ståle proklamerede jo også i sommer, at han ikke nødvendigvis kun spiller 4-4-2, det er zoneopdækningen som går igen i alt hvad han gør. Et tremandsforsvar vil jo åbne op for langt flere offensive taktiske variationer, og det synes jeg måske der er tegn på, i Ståles prioriteringer lige nu. Vores variant af 4-4-2 fungerer jo kun, hvis vi totalt overmatcher modstanderne fysisk i felterne, det virker lidt som om han også selv mener det, og at han vil ændre formationen der efter.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #596
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Hvad fik spillerne til at skrive under på kontrakter inden den nye strategi?

    Igen: Alle er nok enige om, at FCK for de fleste er et skridt på vej mod noget andet. Planer er selvfølgelig godt, men endelige aftaler er næppe. For at det skal fungere i virkeligheden, vl det kræve, at verden er en på forhånd fastlagt størrelse uden afvigelser. Og som Ståle efterhånden burde kunne skrive under på, er det ikke tilfældet.
    Hvor mange 5årige kontrakter skrev vi inden denne strategi?
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  17. #597
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Det ville være fantastisk med Erik S til 12-13 mio.. Det vil så også med længder være vinduets mest oplagte FCK-signing. Krydser hvad krydses kan, for at det lykkes.. Kunne man så overtale Mainz og Fischer samtidig, så er mine to største ønsker for vinduet blevet opfyldt...

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #598
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Gisle Thorsen
    Så kører spekulationerne om FC København og Erik Sviatchenko igen. Flirten var reel i sommer, men som jeg hører det, er han ikke et tema lige nu. Han har stort set ikke spillet siden og den der skadeshistorik. Desuden er behovet for forstærkning mere presserende på andre pladser.
    https://twitter.com/GisleThorsen/sta...19208087441409

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Sorgenfri
    Tror Daily Record er ude i en juleand omkring sviatchenko og FCK. Sker ikke. #sldk
    https://twitter.com/SSorgenfri/statu...22936341438464

    Den bliver plaffet godt ned på twitter, Sviachenko til FCK.

  20. #599
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    “Behovet for forstærkninger er mere presserende på andre pladser”.. DET må vidst være en juleand!

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #600
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Hvor mange 5årige kontrakter skrev vi inden denne strategi?
    Præcis ligeså mange som nu. Alvaro, Linderoth, Hangeland, Hutchinson, Wendt, Ailton, Würtz, Nordstrand, N'Doye, Santin, Claudemir, Larsson og mange andre skrev alle 4-5 årige kontrakter.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •